Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee pahaa katsoa miten ihmiset lappaavat huonoa ravintoa kärreihin kaupassa :(

Vierailija
16.07.2017 |

En halua yleistää, mutta ikävästi nämä (av:n mukaan wt tyyliin taipuvaisemmat)
Lappaavat kärryt täyteen huonoa ravintoa.
Ei tietenkään kaikki, mutta usein näkee lapsi perheitä joiden kärryt täyttyvät mm:

Pekonilla, lenkkimakkaralla, rasvaisella sikajauhelihalla, kananugeteilla, eines aterioilla, kalapuikoilla, venhä leivillä, sokeri mehuilla ja leivonnaisilla.
Sen sijaan vihannes hylly kierretään kaukaa tai napataan korkeintaan paketti tomaattia mukaan.
Mietin, että millä nämä lapset oikein elävät.
Ilmeisesti juovat sokeri mehuja, syövät eineksiä ja leivoksia..

Huoh hirveää katsoa..

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat vain sen toisten ostosten kyttäämisen ja keskityt omaan elämääsi. Tai sitten alat luennoimaan ihmisille siellä kaupassa. Tällainen välimuoto, eli netissä asiasta kitiseminen on yhtä tyhjän kanssa kuin sinunkin merkityksetön elämäsi.

Joo, tervetuloa meidän kauppaan luennoimaan. Minä näytän mielelläni mihin pekoninpurija pystyy.

Vierailija
22/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkäs on ap huomisen suunnitelmat?

Heräätkö jo varhain ja lähdet kaupoille tutkailemaan, ettei kukaan osta sitä

""""vehnä leipää""" tai "" sokeri mehua"""?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä. Sitten itketään ku tulee diabetes. Ei muuta ku samaan malliin vaan. Lasten ruokavaliota vois silti vähän katsoa. Mun mielestä on törkeää,että lapsia lihotetaan epäterveellisellä ruokailutottumuksilla. Ja aivan turha sanoa,että pitää olla hiljaa. En ole. Aikuiset mun puolesta syököön itsensä muodottomaksi ,mutta lapsen etua on mietittävä. Säälittää niiden lasten puolesta,jotka eivät jaksa touhuta,kun on ylipainoa. Lapselle pitää taata terveellinen elämä. Se on vanhempien velvollisuus ja siihen voidaan puuttua, jos vanhemmat eivät noudata näitä asioita. Ei kukaan ihminen voi olla niin itsekäs, että voi sanoa, että "näin me teemme".

Vierailija
24/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sit itkeä kun saat diabeteksen, sepelvaltimotaudin, Alzheimerin taudin tai muun joiden syntyyn ravinnolla on merkitystä. Ihanaa jäädä eläkkeelle ja maata paskasissa vaipoissa jossain palvelutalossa kun terveet samanikäiset matkustelee ja nauttii elämästä. Että syö ihan rauhassa sitä pekonia ja vedä vehnäleipää, tietysti rasvatonta maitoa ja sokerijugurttia päälle, kahvin kanssa vähän pullaa ja iltapalaksi vehnäleipää meetwurstilla. Aijai.

Vierailija
25/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä. Sitten itketään ku tulee diabetes. Ei muuta ku samaan malliin vaan. Lasten ruokavaliota vois silti vähän katsoa. Mun mielestä on törkeää,että lapsia lihotetaan epäterveellisellä ruokailutottumuksilla. Ja aivan turha sanoa,että pitää olla hiljaa. En ole. Aikuiset mun puolesta syököön itsensä muodottomaksi ,mutta lapsen etua on mietittävä. Säälittää niiden lasten puolesta,jotka eivät jaksa touhuta,kun on ylipainoa. Lapselle pitää taata terveellinen elämä. Se on vanhempien velvollisuus ja siihen voidaan puuttua, jos vanhemmat eivät noudata näitä asioita. Ei kukaan ihminen voi olla niin itsekäs, että voi sanoa, että "näin me teemme".

Kun nyt niin paasaat siitä terveellisestä ravinnosta, niin kerrotko mitä se sinun mielestäsi on.

Vierailija
26/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sit itkeä kun saat diabeteksen, sepelvaltimotaudin, Alzheimerin taudin tai muun joiden syntyyn ravinnolla on merkitystä. Ihanaa jäädä eläkkeelle ja maata paskasissa vaipoissa jossain palvelutalossa kun terveet samanikäiset matkustelee ja nauttii elämästä. Että syö ihan rauhassa sitä pekonia ja vedä vehnäleipää, tietysti rasvatonta maitoa ja sokerijugurttia päälle, kahvin kanssa vähän pullaa ja iltapalaksi vehnäleipää meetwurstilla. Aijai.

Joo, mieluummin niin jos vaihtoehtona on muuttua yhtä mulkuksi kuin sinä kirjoituksesi perusteella. Siihen verrattuna joku diabetes on pieni ongelma.

Vierailija
27/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatinpurijathan ne muistihäiriöistä ja heikoista luista kärsii. Ovat sitten letkuissa pitkään kun keho ei suostu kuolemaan vaikka mieli on jo muualla. Joten mielummin siisti ja nopea lähtö.

Vierailija
28/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaatinpurijathan ne muistihäiriöistä ja heikoista luista kärsii. Ovat sitten letkuissa pitkään kun keho ei suostu kuolemaan vaikka mieli on jo muualla. Joten mielummin siisti ja nopea lähtö.

Kyllähän kasvikset on ihan ok ravintoa, mutta kun jätetään rasvat syömättä, niin silloin tulee ongelmia.

Vierailija
29/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venhä leivällä.. ennenkuin arvostelet muita, opettele oikeinkirjoitus

Vierailija
30/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetat vain sen toisten ostosten kyttäämisen ja keskityt omaan elämääsi. Tai sitten alat luennoimaan ihmisille siellä kaupassa. Tällainen välimuoto, eli netissä asiasta kitiseminen on yhtä tyhjän kanssa kuin sinunkin merkityksetön elämäsi.

Joo, tervetuloa meidän kauppaan luennoimaan. Minä näytän mielelläni mihin pekoninpurija pystyy.

Saamaan näyttävän sydänkohtauksen ap:n edessä?

Vierailija
31/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni syövät marjoja ja kalaa, mutta myös paahtoleipää ja muroja. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää! Jos ostan kaupasta grilllitassuja ja paahtoleipää, se ei tarkoita että lapseni syövät vain niitä...

Vierailija
32/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap se, joka eilen lidlissä puhisi kuuluvasti kassajonossa takanani kun   ostin sipsejä, muroja sekä olutta ja lapset vielä mukana :D

Vierailija
33/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne terveelliset kasvikset ja marjat ostetaan jostain toisesta paikasta, eivätkä näyttäydy marketin ostoskärryssä 😄

Vierailija
34/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne terveelliset kasvikset ja marjat ostetaan jostain toisesta paikasta, eivätkä näyttäydy marketin ostoskärryssä 😄

Mistä kuvitelma, että vain kasvikset ja marjat ovat terveellisiä?

Vierailija
35/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pitkän linjan av:lainen ja oppinut tän kärrykyttäämisen täältä.Juhannus on ihan paras! Mun mies ja siskon mies on oikeen ruokahifistelijöitä. Grillattavaa mietitään ja hankitaan kauppahallista jne.

Lapsia on meillä kummallakin pariskunnalle kolme, eli yhteensä kuusi. Koska siskon mies on töissä lähellä niin hän yleensä hankkii esim. Lihat kaikille kauppahallista. Minä taas käyn vihannekset duunin läheltä puutarhasta.

Kun sitten menemme Prisman, niin kärryssämme saattaa olla 2 x 6 isoa pulloa limsaa, sama vichyä, 5 pakettia makkaraa, 2 x 24 pack olutta, vaikka yhden yöpalan ainekset pizzoihin, eli rutkasti juustoa, kinkkua, tonnikalaa jne. jne. Iso kasa sipsejä ja karkkia.

Vain koska päätimme hankkia noi koko porukalle yhdestä kaupasta. Mitä se kertoo meistä? Kärryn perusteella ei ainakaan sitä, että teinimme on vegaani. Eikä sitä että hankimme jotain tiettyä artikkelia kahdelletoista hengelle.

Vierailija
36/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin on joku märkäpermanentti vinoillut Lidlin kassajonossa 😅 ostin paljon karkkeja ja limsaa seuran peliin myytäväksi. Tää Irma näpäytteli että ei ihme miten tämän päivän lapset ei keskity!! Annoin hänelle ja hänen seurassa olevalle hihan nykijälle peliin vapaaliput. Ei näkyny.

Vierailija
37/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että miltä minun ostokset muiden silmissä näyttää. Toivottavasti ketään ei kiinnosta pätkääkään, kuten ei minuakaan toisten ostokset. Minulla on tapana ostaa kerralla iso kasa vihanneksia ja hedelmiä, joita syön sitten monta päivää. Mutta muut ostokseni näyttävät varmaan hirveiltä ainakin satunnaisesti. Joskus tekee mieli niitä hui-kamala-hyi-minua kalapuikkoja tai pakastepizzaa tai laiskana päivänä eineksiä, eikä sitten muuta korissani olekaan. Paitsi alkoholijuomia, kesällä on kivaa tissutella illalla. Välillä pelkään, että ap:n kaltainen terveysruokaterroristi tulee hakkaamaan minua kaupassa päähän! Pitänee kirjoittaa otsaan, että kotoa kyllä löytyy tuoreita kasviksia.

38/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus ihan oikeasti vähän hävettää, jos ostoskori on täynnä "mättöä" ja tosi epäterveellisiä ruokia.:D Esim. kerran syystä tai toisesta mulla taisi olla korissa vain jotain sipsiä, cheddarjuustosiivuja, pari HK:n hampurilaista ja kivennäisvesipullo. Ei itsellä ole tapana hirveästi kuikuilla muiden koreihin ja kärryihin, mutta silloin hävetti latoa omat ostokset hihnalle. En edes syö mitenkään himoterveellisesti muuten ja ihan kuin tuolla lähikaupassa kukaan kyttäisi.:D Mutta normaali ruokakori näyttää kyllä ihan erilaiselta mm. hedelmineen ja kasviksineen. Eli normaalisti korissa on muutakin ja harvoin minä sekä mies eineksiä syödään. Rakastan tehdää ruokaa alusta asti, mutta joskus ei vaan jaksa ja ihan suoraan sanottuna tekee vaan pirusti mieli syödä jotain "herkkumättöeinestä".:)

Ja hei, minä ja miesystävä varmaan tietyillä standardeilla oltaisiin määriteltävissä wt-ihmisiksi. Mutta toivottavasti ruokavalion takia ei.:P

Vierailija
39/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä poikkeava, kun en kiinnitä huomiota kenenkään muun ostoskärryn sisältöön.

Vierailija
40/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa noihin yhdyssanavirheisiin. Ei parane paljoa toisten kärrejä arvioida!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi