Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee pahaa katsoa miten ihmiset lappaavat huonoa ravintoa kärreihin kaupassa :(

Vierailija
16.07.2017 |

En halua yleistää, mutta ikävästi nämä (av:n mukaan wt tyyliin taipuvaisemmat)
Lappaavat kärryt täyteen huonoa ravintoa.
Ei tietenkään kaikki, mutta usein näkee lapsi perheitä joiden kärryt täyttyvät mm:

Pekonilla, lenkkimakkaralla, rasvaisella sikajauhelihalla, kananugeteilla, eines aterioilla, kalapuikoilla, venhä leivillä, sokeri mehuilla ja leivonnaisilla.
Sen sijaan vihannes hylly kierretään kaukaa tai napataan korkeintaan paketti tomaattia mukaan.
Mietin, että millä nämä lapset oikein elävät.
Ilmeisesti juovat sokeri mehuja, syövät eineksiä ja leivoksia..

Huoh hirveää katsoa..

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sun kirjoitusasu tekee myös pahaa lukea...

Vierailija
2/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaan yhdyssanat, vaikka ostankin joskus pekonia tai sikanautajauhelihaa. Enkä kyttää muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä liuta wt-kirjoitusvirheitä. 

Vierailija
4/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks täs tarkotuksella tehty mahdollisimman paljon yhdyssanavirheitä vai kuinka?

Vierailija
5/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva on lastattu... Yhdyssanoilla!

Vierailija
6/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanneshylly!!!:D

Vierailija
7/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nousko sun päivän kolmas proteiini vanukas päähän? Vai kik herne linssi pihvi tekee kolmatta viikkoa suolisto matkaa ja kaasut haittaa aivo toimintaa?

Vierailija
8/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on 'kärret'?

Vierailija
9/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on makuasia, mikä on huonoa ravintoa. Hyvä kuitenkin, kun sinä olet selvittänyt sen itsellesi ja toimit sen mukaisesti. Elä ja anna muiden elää!

Vierailija
10/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt tyylin kirjoitus

Vierailija
11/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulkaas ystävät maailmaan mahtuu monen laista tallaajaa :).

Te lähinnä vaikutatte itse kova äänisiltä wt öykkäreiltä jotka huutavat vain yhdyssanoista.

No ei se mitään, minä en loukkaannu.

Ap

Vierailija
12/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä silmät kiinni

Vierailija
13/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, mulle tuli nälkä. Taidankin syödä itse tekemääni rasvaisella sikanautajauhelihalla, pekonilla, purkkiherkkusienillä ja ananaksella täytettyä höttöhiilaripizzaa. No, onhan siinä se ananas. Eikö se ole terveellistä?

Vierailija
14/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla itsekin työtön wt, kun on aikaa kytätä päivisin ihmisten ostoksia....

Vierailija
15/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että joskus puistattaa kun näkee kärryllisen epäterveellisiä "herkkuja". Mutta toisaalta aivan hyvin nuo "herkut" voidaan olla kasaamassa, jotain erityistä tapahtumaa tilaisuutta/ juhlaa varten. - Toki niissäkin voidaan nauttia terveellisesti ja monipuolisesti. Mutta toisaalta voidaan lyödä "vähän" läskiksi tyyliin kerran kesässä tai kerran vuosikymmenessä.  - Tai ainakin on kovin vaikea uskoa,että Suomessa olisi oikeasti kovin vähän sellaisia, jotke eivät tietäisi millainen ravinto on terveellistä ja hyväksi.  Mutta lieneekin niin, että pelkkä tieto ei riitä, vaan tieto pitäisi osata soveltaa käytäntöön, mutta se taas voi vaatia toisinaan "pientä" viitseliäisyyttä.(..) 

Vierailija
16/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lappaan kärreihini ihan niin paljon vehnä leipää ja sokeri mehua kuin haluan.

Vierailija
17/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit ap uima rannalle kun on näin kaunis kesä päivä. Voisit saada rusketus rajat ja hermo lepoa.

Vierailija
18/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämä kostuu siitä, että hän pyörii marketissa tutkailemassa ihmisten kärryjä.

Vierailija
19/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vain sen toisten ostosten kyttäämisen ja keskityt omaan elämääsi. Tai sitten alat luennoimaan ihmisille siellä kaupassa. Tällainen välimuoto, eli netissä asiasta kitiseminen on yhtä tyhjän kanssa kuin sinunkin merkityksetön elämäsi.

Vierailija
20/78 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulkaas ystävät maailmaan mahtuu monen laista tallaajaa :).

Te lähinnä vaikutatte itse kova äänisiltä wt öykkäreiltä jotka huutavat vain yhdyssanoista.

No ei se mitään, minä en loukkaannu.

Ap

Noh, meepä seuraavalla kerralla siellä kaupassa kertomaan, että " minä en osaa yhdyssanoja ja maailmaan mahtuu kaiken laista tallaajaa mut voitaisko hetki puhua tost sun ostoskärryn sisällöstä, oikein vakavasti kun mä oon niin tosi huolissani, et ei niiku mitenkään et arvostelisin vaan niiku tekee vaa pahaa et kiersit ton vihannesHYLLYN tual et voisits niiku ottaa vähä vitskuu ja hemskuu ja tomskuu sinne kärrii?"