Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu

Vierailija
15.07.2017 |

Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!

Kommentit (2641)

Vierailija
2621/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sitä että miksi Danyllä oikeastaan olisi oikeus valtaistuimeen? Robertin kapinassahan Targaryenit kukistettiin. Olihan Targaryenit itsekin aikoinaan ulkopuolelta tulleita valloittajia. Toki se, että koko Robertin kapina perustui valheeseen, voi vaikuttaa asioihin, mutta sitä totuutta ei tiedä vielä muut kuin Bran ja Samwell.

Toinen asia mikä minua ihmetytti finaalijakson lopussa, oli Branin tietämättömyys Jonin virallisista sukujuurista. Hänhän näki sen Ilon Torni-näyn jo aiemmin, katsojille ei vielä silloin kerrottu Jonin oikeaa nimeä, mutta kyllä Bran sen varmasti jo silloin kuuli, että se on Targaryen. Silti nyt se luuli että se on Sand-äpärä. Olisi kuvitellut että Bran olisi ollut kiinnostunut tarkistamaan, onko se Targgius virallista. Sen verran oleellinen asia kuitenkin.

No eihän hänellä olekkaan oikeutta vaan hän lähtee siitä että kapina oli laiton.

Vierailija
2622/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vieläkin niin pettynyt miltä Rhaegar Targaryen näytti. Olin niin odottanut, että olis ollut jonkinlainen Jaimen kaltainen komistus, mutta nuorempi ja paremman näköinen.

Targaryenit ovat kalpeita, solakoita ja haltiamaisia ulkonäöltään. Lannisterit ovat komeita ja kauniita supermalleja.

https://pbs.twimg.com/profile_images/1357110857/tumblr_lk3xipmgpO1qgg5o…

joku tommonen olis pitänyt olla rhaegar

Hyi hemmetti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vieläkin niin pettynyt miltä Rhaegar Targaryen näytti. Olin niin odottanut, että olis ollut jonkinlainen Jaimen kaltainen komistus, mutta nuorempi ja paremman näköinen.

Näytti ihan Viserykseltä (se Danyn veli, joka kuoli joskus ihan alussa). Olikohan jopa sama näyttelijä. :D

Ei ollut, mutta sama peruukki taisi olla :D Viserys: http://www.imdb.com/name/nm0516003/ ja Rhaegar http://www.imdb.com/name/nm6251140/?ref_=ttfc_fc_cl_t32 

Vierailija
2624/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Brienne olisi kaunis nainen, kukaan ei epäilisi että hänen ja Jaimen välillä on sutinaa.

Vierailija
2625/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sitä että miksi Danyllä oikeastaan olisi oikeus valtaistuimeen? Robertin kapinassahan Targaryenit kukistettiin. Olihan Targaryenit itsekin aikoinaan ulkopuolelta tulleita valloittajia. Toki se, että koko Robertin kapina perustui valheeseen, voi vaikuttaa asioihin, mutta sitä totuutta ei tiedä vielä muut kuin Bran ja Samwell.

Toinen asia mikä minua ihmetytti finaalijakson lopussa, oli Branin tietämättömyys Jonin virallisista sukujuurista. Hänhän näki sen Ilon Torni-näyn jo aiemmin, katsojille ei vielä silloin kerrottu Jonin oikeaa nimeä, mutta kyllä Bran sen varmasti jo silloin kuuli, että se on Targaryen. Silti nyt se luuli että se on Sand-äpärä. Olisi kuvitellut että Bran olisi ollut kiinnostunut tarkistamaan, onko se Targgius virallista. Sen verran oleellinen asia kuitenkin.

Eihän se nähnyt sitä näkyä loppuun kun herätettiin ennen.

Se näki sen kun Lyanna kuiskasi Nedille sen lapsen oikean nimen ja käski pitää huolta, sitä nimeä ei vaan kerrottu katsojille siinä vaiheessa, kamera tosin siirtyi sitten vauvasta aikuiseen Joniin. Se näky ei mitenkään oleellisesti keskeytynyt.

Niin totta, olis pitänyt olla PIP.

Mikä on PIP??

Picture in picture. Olis voinut olla kaksi kohtausta yhtä aikaa ruudussa, niin ei tarvis ihmetellä. Bradihän vielä itki, kun ei nähnyt kohtausta loppuun.

Yyyh ei, PIP tekniikka on niiiiiin kasaria/ysäriä! Tekee halvan ja epäaidon tunnelman, ei missään nimessä tuollaista. :D Jossain sitcomissa saattaa just ja just toimia.

Vierailija
2626/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nähnyt sitä näkyä loppuun kun herätettiin ennen.

Se näki sen kun Lyanna kuiskasi Nedille sen lapsen oikean nimen ja käski pitää huolta, sitä nimeä ei vaan kerrottu katsojille siinä vaiheessa, kamera tosin siirtyi sitten vauvasta aikuiseen Joniin. Se näky ei mitenkään oleellisesti keskeytynyt.

Niin totta, olis pitänyt olla PIP.

Mikä on PIP??

Picture in picture. Olis voinut olla kaksi kohtausta yhtä aikaa ruudussa, niin ei tarvis ihmetellä. Bradihän vielä itki, kun ei nähnyt kohtausta loppuun.

Yyyh ei, PIP tekniikka on niiiiiin kasaria/ysäriä! Tekee halvan ja epäaidon tunnelman, ei missään nimessä tuollaista. :D Jossain sitcomissa saattaa just ja just toimia.

Mutta se on selkeää. Selkeys on joskus tärkeää.

Vierailija
2627/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Brienne olisi kaunis nainen, kukaan ei epäilisi että hänen ja Jaimen välillä on sutinaa.

Pointti onkin siinä, että Jaime on niin pinnallinen, ettei ikimaailmassa voisi nähdä Brienneä romanttisessa valossa.

Vierailija
2628/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustus sanoi, että Cersei saa 3 lasta jotka kuolevat. Ymmärrättekö? Hän voi siis saada 3 lasta, jotka kuolevat ja 1 lapsen, joka elää.

Hähähhää!

Go Cerssuli, go!

Vierailija
2629/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brienne ON kaunis nainen.

Vierailija
2630/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt muutenkin tuota Cersein ennustusta. Cerseihän sai poikalapsen Robertin kanssa, käsitin että poika sairastui vauvana ja kuoli kuumeeseen tms. Vai syntyikö kuolleena?

Joka tapauksessahan ennustus on bullshittiä, Cerseillä oli joka tapauksessa neljä kuollutta lasta. Vai laskeeko ennustus vain Jaimen insestiäpärät? Plottwistinä Cersei on raskaana jollekulle muulle?

Vierailija
2631/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt muutenkin tuota Cersein ennustusta. Cerseihän sai poikalapsen Robertin kanssa, käsitin että poika sairastui vauvana ja kuoli kuumeeseen tms. Vai syntyikö kuolleena?

Joka tapauksessahan ennustus on bullshittiä, Cerseillä oli joka tapauksessa neljä kuollutta lasta. Vai laskeeko ennustus vain Jaimen insestiäpärät? Plottwistinä Cersei on raskaana jollekulle muulle?

Kirjoissa Cersei ei saanut lasta Robertin kanssa. Kirjoissa Cersei ei ole myöskään raskaana.

Vain sarjassa on ylläkuvatun kaltaisia epäloogisuuksia.

Vierailija
2632/2641 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoissa Cersei ei saanut lasta Robertin kanssa. Kirjoissa Cersei ei ole myöskään raskaana.

Kirjoissa ei vielä olla edetty ''näin pitkälle''.

Juliaihmisen blogissa oli  hyvä spekulaatio Cersein vauvasta (joka btw tulee olemaan ainoa läheinen Cerseille, nyt kun Jaime lähti): vauva on kääpiö. ''All dwarfs are bastards in their fathers eyes'', sanoi Tyrion, mutta mitä kääpiöt ovat äideilleen? Mitä lapsi on edes Cerseille, nyt kun Jaime lähti?

Vierailija
2633/2641 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tätä pidetään komeana:

https://www.maxim.com/.image/t_share/MTQ2MDYxNDI1NjYyNTAyNTgz/game-of-t…

Kuvassa on Jaime, joka lyötiin melko paskaksi kolmoskauden aikana. Ennen sitä Jaime oli komea, itsevarma ja aika mulkerokin. Sitten menetti miekkakätensä, joka oikeasti määritti koko ukon minäkuvan. Jaimea kidutettiin ja piinattiin, teki kaikkensa että pääsisi takaisin Cersein luokse - joka sitten halveksui häntä ja työnsi hänet syrjään.

Vierailija
2634/2641 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti onkin siinä, että Jaime on niin pinnallinen, ettei ikimaailmassa voisi nähdä Brienneä romanttisessa valossa.

Missään kohtaa ei ole annettu minkäänlaista viitettä, että Jaime olisi jotenkin erityisen pinnallinen. Sehän oli äärimmäisen herrasmiesmäinen sitä Brannin hieman hitaanoloista ja hömppää (ex) kihlattuakin kohtaan.

Vierailija
2635/2641 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette siitä teoriasta että Gendry on Cersein ja Robertin lapsi? Cersei sanoi synnyttäneensä tummahiuksisen pojan joka kuoli ja että hän ei koskaan ole käynyt hänen kryptassaan. Aika erikoista Cerseiltä joka on esitetty sarjassa äitinä joka rakastaa lapsiaan yli kaiken. Gendry itse sanoi hänen äitinsä olleen blondi. Robert ei ollut kiinnostunut eikä välittänyt äpäristään mutta joku tuntematon mies oli lahjonut metallisepän ottamaan Gendryn oppipojakseen. Entä jos tämän takana oli Cersei joka ei voinut hyväksyä Robertin lasta mutta ei voinut kuitenkaan hylätä häntä täysin.

Vierailija
2636/2641 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoissa Cersei teki abortin.

Vierailija
2637/2641 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tätä pidetään komeana:

https://www.maxim.com/.image/t_share/MTQ2MDYxNDI1NjYyNTAyNTgz/game-of-t…

Kuvassa on Jaime, joka lyötiin melko paskaksi kolmoskauden aikana. Ennen sitä Jaime oli komea, itsevarma ja aika mulkerokin. Sitten menetti miekkakätensä, joka oikeasti määritti koko ukon minäkuvan. Jaimea kidutettiin ja piinattiin, teki kaikkensa että pääsisi takaisin Cersein luokse - joka sitten halveksui häntä ja työnsi hänet syrjään.

Ehkä ilman sitä kamalaa nokkaansa siinä vois olla jotain komeuteen viittaavaakin.

Vierailija
2638/2641 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoissa Cersei teki abortin.

Ei kai tuo sarja muutenkaan noudata täysin kirjojen tapahtumia. Olisi kyllä melkoinen juonenkäänne jos Gendry olisikin valtaistuimen laillinen perijä.

Vierailija
2639/2641 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mistä se Bronn alunperin pölähti mukaan? Sillä reissulla kun tyrion vangittiin ja vietiin Kotkanpesään? Mutta mistä? Oliko Lady Starkin joukoissa? Tyrionin seurueessa? Vai lyöttäytykö vaan messiin sieltä majatalosta? Menny ihan ohi...

Vierailija
2640/2641 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majatalosta

Ketju on lukittu.