Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö suolistosairaan päästä vessaan liikkeessä, jossa ei ole

Vierailija
15.07.2017 |

asiakasvessaa, vaan ainoastaan henkilökunnan vessa?

Kommentit (327)

Vierailija
201/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Yleisövessat ovat sitä varten ja jos ei pysty ollenkaan pidättämään, on syytä varautua vaipoilla.

Varaudutko itse vaipoilla kun sinullekin saattaa iskeä ripuli kesken kauppareissun jos syöt jotain sopimatonta?

Suolistosairaudessa on tavallista, että nämä oireet tulevat aivan yhtäkkiä. Aika kohtuutonta sen takia alkaa vaippojen kanssa kulkemaan jatkuvasti. Tarvitsee muutenkin olla aikamoiset vaipat, että ei vuoda yli. 

Onhan se iso ongelma, en sitä kiellä, mutta henkilökunnan tilat on yksityisiä tiloja, eikä niitä tarvitse antaa asiakkaan käyttöön. Ei yksityiskotienkaan tarvitse avata oviaan tuntemattomille vessassa kävijöille. Se nyt vain on niin, että liike määrittää yleiset ja yksityiset tilansa, eikä niihin yksityistiloihin tarvitse päästää ketään ulkopuolista. Siellähän voi olla vaikka työntekijä vsihtamassa vaatteita ilkosillaan tms. Ei sinne tarvitse päästää ketään! Uskokaa jo.

Ei tietenkään tarvitse päästää, mutta saa olla aika mulkku ihminen jos ei päästä. 

Mulkku ihminen, jolla on vielä jatkossakin työpaikka.

Siinä ei ole mitään mulkkua että noudattaa niitä työpaikan sääntöjä. Mulkku on sen sijaan ihminen joka vaatii vaarantamaan työpaikan itsensä takia.

Teillä on töissä ongelma (asiakkaat haluaisivat käyttää wc) mutta ette tee elettäkään ongelman ratkaisemiseksi, vaan menette johtoryhmän sääntöjen taakse ja luette niitä kuin Raamattua.

Miksi ette kerro ongelmasta yrityksen johtoryhmälle, vaan itsepintaisesti väitätte vain vastaan. Ei ole mitään sääntöjä ja tilaratkaisuja, etteikö niitä aikojen saatossa joutuisi muuttamaan tai asiakastarpeiden mukaan. Kaupat ja yritykset ovat asiakkaita varten, ei työntekijöiden.

Intetään kuin pahaiset murkut, ettei wc ole käytössä, eikä edes yritetä ratkaista ongelmaa tai parantaa palvelua.

Ei ihme, jos kansainvälisesti Suomessa asiakaspalvelu on huonossa hapessa, kun työtekijöiden tarpeet ja mukavuudenhalu, menee asiakaspalvelun edelle.

Ja eikä ole oma lehmä ojassa, sillä käytän yleisövessoja todella harvoin.

Ei ole minunkaan lehmät missään ojassa eikö kukaan ole vaatinut päästä vessaan. Naurataa vain tämä kun moni on jo perustellut miksi sinne ei voi päästää ja silti itketään kun MINÄ MINÄ MINÄ.

Yhtälailla nämä toisen osapuolen perustelut ovat samaa MINÄ MINÄ MINÄÄ. Minun työpaikka, minun tavarat, minun tarpeet jne. Naurattavaa vänkäystä puolin ja toisin.

Vierailija
202/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos suolistosairas onkin jossain lähiössä ja hätä iskee. Juokseeko hän lähimpään rappuun ja rimputtaa ensimmäistä ovikelloa ja paheksuu sitten kovasti, kun ei suolistopassilla pääsekään vessan? Enpä oikein usko. Miellän kyllä henkilökunnan tauko- ja wc-tilat samaan kategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti suolistosairaus vaikuttaa myös aivotoimintaan...näiden tekstien perusteella.[/quote

Enemmän aivotoimintaan tai sen puutteeseen vaikuttaa näiden tekstien perusteella se, että ei ole suolistosairautta. Todella yksinkertaisia ja vihamielisiä kirjoituksia. Rasismia sairauden perusteella. Yksi suolistosairaiden piirre on tunnollisuus. En tunne yhtään kouluttamatonta suolistosairasta.  

Vierailija
204/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kannata päästää asiakasta vessaan, oli suolistosairaus tai ei, vaan odottaa, kunnes oman työpaikan ovessa on lappu luukulla - Suljettu, kauppa ei kannata.

Ja ohjata maksavat asiakkaat sinne, missä tämä asiakkaan tarpeet on huomioitu.

Hyvä että te sairaat tajuatte toimia niin että pääsette aina sinne vessaan. Eli keskustelu on turha.

Kyllä jokainen odottaa että se lappu tulee oveen kuin vaarantaa oman työnsä ja turvallisuutensa ja mahdollisesti joutuu maksamaan korvauksia turvallisuussääntöjen rikkomisesta.

Vierailija
205/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yksinkertaisesti energiaa alkaa miettiä suolistosairaan elämää, olen pahoillani, kun sanon näin, mutta se on totuus. Noudatan määräyksiä, koska niissä on järkeä. En USKALLA päästää vierasta ihmistä yksin takahuoneeseen, koska enhän tiedä hänestä mitään, onko luotettava, onko oikealla asialla vai kenties varas tai jopa murhaaja-rauskaaja tai mitä kaikkea. En uskalla, eikä minun tarvitsekaan. Työantaja on kieltänyt ja noudatan sitä mielelläni, koska kiireessä voisi sattua virhearvioita ja saattaisin päästää kerran sellaisen, joka ei ole oikealla asialla. Kyllä, oma turvallisuuteni on etusijalla, työskentelen yksin.

Miten pystyt tekemään työtäsi? Jokainen asiakashan voi olla murhaaja raiskaaja ja voi tehdä sinulle väkivaltaa ihan siinä liiketilassakin joka on tarkoitettu asiakkaille. Miten te pelkääjät pystytte edes elämään?

Siksi on ne täällä monta kertaa mainitut turvallisuutta koskevat toukat säännöt. Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa.

Luulen muun Euroopan olevan paljon turvattomampi kuin Suomi, eikä tulisi kuulokkaan etteikö esim. Ranskassa asiakas pääsisi vessaan tai se kielettäisiin tai siitä syntyisi suuri skandaali ja mediahässäkkä. Usein pienissä yrityksissä on vain yksi vessa ja sitä käyttävät asiakkaat, että henkilökunta, ongelmitta.

Ihmettelen, mihin suomalaisten epäystävällisyys ja pahansuopaisuus asiakkaita tai kanssaihmisiä kohtaan perustuu?

Suomihan on pieni maa ja yleensä kaupat ja yritykset ammottavat tyhjyyttä asiakkaista. Ymmärrän, turistien huolen vessattomuudesta, kun suomalaiset asiakas palvelijat ampuvat tykillä kärpästä.

Ilmeisesti ne ranskalaiset vessat on sijoitettu paikkoihin joissa tuntematon ei pääse putsaamaan takahuonetta.

Eipä kummoinen ole yritysimago ja asiakaskunta, jos kaikki asiakkaat muodostuvat paskovista, varastavista ja väkivaltaisista asiakkaista. Ei ihme jos tolkun ihmiset kiertävät sen kaukaa.

Muualla vastaavia harvoin on ja jos on, nekin koostuvat yksittäisistä tapauksista. Ja luulisi sen varkaakin varastavan myös liiketilasta, jossa on uutta tavaraa, kuin myyjän kulahtaneen takin takahuoneesta. Arvotavaraa tuskin henkilökunta jättää mihinkään lojumaan.

Nyt ymmärrän, miksi Suomessa paskotaan ja kyseskellaan kadulla ja yleisillä paikoilla kukkapenkin juurelle, kun asiakkaat eivät pääse yritysten vessoihin, kun hoitavat asioitaan. Ehkä siitäkin on tulossa uusi matkailuvaltti. Ja muistoksi jaa vielä ennenkokemattoman lemu ja haju kokemuksen.

Et ole tainnut olla päivääkään myyjä tai kauppias?

Mitä tekemistä on yritysimagolla sen kanssa, että siellä käy varkaita ja ryöstösuunnittelijoita? Ei siinä hämärähommia miettivä ajattele, että enpäs mee tonne kun se on niin arvostettu liike.

Kyllä siinä avainasioina on a) onko liikkeessä varastamisen arvoista, ja b) kuinka helpoksi varastaminen/murron suunnittelu on tehty.

Ja niin, olin melkein kymmenen vuotta kaupan alalla. Sinä aikana tuli selväksi, ettei ulkonäkö kerro paljoakaan, se viinalta haiseva resupekka voi olla täysin rehellinen kaveri, ja minkkiturkkiin pukeutunut stocka-rouva voi jäädä kiinni yritettyään näpistää karkkipussia.

Muoti-ilmiöksi tuli yhdessä vaiheessa myös se, että ne "ihan normaalin" näköiset aikuiset ihmiset laittoivat taskuihin kamaa ja "unohtivat" maksaa ne luullen, että homma on sillä kuitattua kun porttien soidessa tyhjentävät taskut tiskille niiden "oho, nää unohtuki!" -kommenttien kera.

Usko ihmisten rehellisyyteen valitettavasi rapistuu pahasti myyjätyössä.

Yritysimagolla on hyvin suuri merkitys, räkälöihin hakeutuvat asiakkaaksi laitapuolen kulkijat ja tasokkaampiin paikkoihin fiksummat asiakkaat, jotka eivät pasko wc:stä tai varastele henkilökunnan omaisuutta tai tee muutakaan ilkivaltaa.

Jo vanhakansa tiesi "vakka kantensa valitsee" ja se pitää paikkansa myös liike-elämässä. Tasokkaammissa paikoissa ei ole mitään vessaongelmaa, vaikka asiakkat niitä käyttäisi.

Vierailija
206/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sivutyötä pikkuliikkeessä Helsingin kantakaupungissa viitisen vuotta. 

Eipä ole yksikään suolistosairas osunut kohdalle. Ihan pari tapausta on ollut, että äiti pikkulapsen kanssa on pyytänyt saada pissattaa lapsensa. 

On saanut mennä. Vähän eri asia myyjänkin kannalta, meneekö asiallinen äiti pilttinsä kanssa vessaan kuin joku aikuinen paskomaan pöntön täyteen sitä ihteänsä. 

Ongelma ei liene kovin suuri? Jos myisimme nimenomaan suolistosairaille suunniteltuja tuotteita, niin ehkä olisimme järjestäneet myös vessapaikan heille. 

Mutta ihan tavallisessa liikkeessä. Ei tod. 

No minulla tulee eteen tämän tästä näitä kyselijöitä. Eivät varmaankaan ole suolistosairaita, vaan ihan vaan pissahätä shoppaillessa.

Vierailija
207/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yksinkertaisesti energiaa alkaa miettiä suolistosairaan elämää, olen pahoillani, kun sanon näin, mutta se on totuus. Noudatan määräyksiä, koska niissä on järkeä. En USKALLA päästää vierasta ihmistä yksin takahuoneeseen, koska enhän tiedä hänestä mitään, onko luotettava, onko oikealla asialla vai kenties varas tai jopa murhaaja-rauskaaja tai mitä kaikkea. En uskalla, eikä minun tarvitsekaan. Työantaja on kieltänyt ja noudatan sitä mielelläni, koska kiireessä voisi sattua virhearvioita ja saattaisin päästää kerran sellaisen, joka ei ole oikealla asialla. Kyllä, oma turvallisuuteni on etusijalla, työskentelen yksin.

Miten pystyt tekemään työtäsi? Jokainen asiakashan voi olla murhaaja raiskaaja ja voi tehdä sinulle väkivaltaa ihan siinä liiketilassakin joka on tarkoitettu asiakkaille. Miten te pelkääjät pystytte edes elämään?

Siksi on ne täällä monta kertaa mainitut turvallisuutta koskevat toukat säännöt. Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa.

Luulen muun Euroopan olevan paljon turvattomampi kuin Suomi, eikä tulisi kuulokkaan etteikö esim. Ranskassa asiakas pääsisi vessaan tai se kielettäisiin tai siitä syntyisi suuri skandaali ja mediahässäkkä. Usein pienissä yrityksissä on vain yksi vessa ja sitä käyttävät asiakkaat, että henkilökunta, ongelmitta.

Ihmettelen, mihin suomalaisten epäystävällisyys ja pahansuopaisuus asiakkaita tai kanssaihmisiä kohtaan perustuu?

Suomihan on pieni maa ja yleensä kaupat ja yritykset ammottavat tyhjyyttä asiakkaista. Ymmärrän, turistien huolen vessattomuudesta, kun suomalaiset asiakas palvelijat ampuvat tykillä kärpästä.

Sitä nyt on monta vuotta kun nousi mediahässäkkä kun r-kioskin työntekijä oli jättänyt kassa-alueen portin auki hakiessaan takahuoneesta jotain ja sillä välin oli asiaksi ryötänyt en muista nyt mitä. Mutta siitä taidettiin oikeudessa asti vääntää pitääkö tämän myyjän maksaa korvaus koska oli jättänyt portin auki eli rikkonut turvallisuussääntöjä vaikka varas ei edes ollut portista kulkenut vaan kurottanut kassan yli.

Vieläkin vetoat väärään kohteeseen kun väität että asiakaspalvelija on pahansuopa.

Vierailija
208/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän pian asiakasvessattomat kaupat ja yritykset ole historiaa, sillä jo nyt monet kivijalkakaupat ovat suurissa taloudellisissa vaikeuksissa, eikä kauppa kannata, kun ei panosteta asiakaspalveluun ja tarpeisiin ja asiakkaat valitsevat ostopaikakseen sellaisen, joissa nämä on huomioitu. Asiakas äänestää ostokäyttäytymisellään ja vessattomat pyörittävät firmaansa tappiollisena.

Ymmärrän suolistosairaiden tarpeet, sillä vessaa tarvitsevat myös muut.

Olin shoppailemassa eilen äitini ja mummini kanssa useamman tunnin, kahviteltiin ja käytiin syömässä ja jokainen meistä piti käydä vessassa, ilman että olisi edes suolistosairautta.

Kaikki kaupat jossa käytiin ostoksilla, mietimme tarkkaan jo etukäteen, heidän varustetasonsa ja kaikki kivijalkakaupat jätimme laskuista heti pois ja päädyimme suureen ostoskeskukseen, jossa hissillä pääsee suoraan eri kerroksiin ja vessan oven eteen.

Vessattomuus ja liikuntarajoitteisen huomiottomatta jättäminen, sulkee monen kaupan ovet, kun ei investoida peruspalveluihin ja asiakas valitsee ostospaikakseen isot kaupat ja liikekeskukset. Ja sitten itketään, kun kauppa ei kannata.

Miksi ei voi käydä vessassa ollessaan siellä ravintolassa tai kahvilassa? Niissähän on miltei aina asiakasvessat. Näin minä ainakin teen ollessani tunteja shoppailemassa, eikä ole koskaan tarvinnut mennä mihinkään erikoisliikkeeseen matkan varrella vaatimaan pääsyä henkilökunnan vessaan.

Vierailija
209/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Yleisövessat ovat sitä varten ja jos ei pysty ollenkaan pidättämään, on syytä varautua vaipoilla.

Varaudutko itse vaipoilla kun sinullekin saattaa iskeä ripuli kesken kauppareissun jos syöt jotain sopimatonta?

Suolistosairaudessa on tavallista, että nämä oireet tulevat aivan yhtäkkiä. Aika kohtuutonta sen takia alkaa vaippojen kanssa kulkemaan jatkuvasti. Tarvitsee muutenkin olla aikamoiset vaipat, että ei vuoda yli. 

Onhan se iso ongelma, en sitä kiellä, mutta henkilökunnan tilat on yksityisiä tiloja, eikä niitä tarvitse antaa asiakkaan käyttöön. Ei yksityiskotienkaan tarvitse avata oviaan tuntemattomille vessassa kävijöille. Se nyt vain on niin, että liike määrittää yleiset ja yksityiset tilansa, eikä niihin yksityistiloihin tarvitse päästää ketään ulkopuolista. Siellähän voi olla vaikka työntekijä vsihtamassa vaatteita ilkosillaan tms. Ei sinne tarvitse päästää ketään! Uskokaa jo.

Ei tietenkään tarvitse päästää, mutta saa olla aika mulkku ihminen jos ei päästä. 

Siinä ei ole mitään mulkkua että noudattaa niitä työpaikan sääntöjä. Mulkku on sen sijaan ihminen joka vaatii vaarantamaan työpaikan itsensä takia.

Teillä on töissä ongelma (asiakkaat haluaisivat käyttää wc) mutta ette tee elettäkään ongelman ratkaisemiseksi, vaan menette johtoryhmän sääntöjen taakse ja luette niitä kuin Raamattua.

Miksi ette kerro ongelmasta yrityksen johtoryhmälle, vaan itsepintaisesti väitätte vain vastaan. Ei ole mitään sääntöjä ja tilaratkaisuja, etteikö niitä aikojen saatossa joutuisi muuttamaan tai asiakastarpeiden mukaan. Kaupat ja yritykset ovat asiakkaita varten, ei työntekijöiden.

Intetään kuin pahaiset murkut, ettei wc ole käytössä, eikä edes yritetä ratkaista ongelmaa tai parantaa palvelua.

Ei ihme, jos kansainvälisesti Suomessa asiakaspalvelu on huonossa hapessa, kun työtekijöiden tarpeet ja mukavuudenhalu, menee asiakaspalvelun edelle.

Ei ole minunkaan lehmät missään ojassa eikö kukaan ole vaatinut päästä vessaan. Naurataa vain tämä kun moni on jo perustellut miksi sinne ei voi päästää ja silti itketään kun MINÄ MINÄ MINÄ.

Yhtälailla nämä toisen osapuolen perustelut ovat samaa MINÄ MINÄ MINÄÄ. Minun työpaikka, minun tavarat, minun tarpeet jne. Naurattavaa vänkäystä puolin ja toisin.

Jep on se nyt ihan naurettavaa vedota omaan ja muiden turvallisuuteen, siihen ettei halua työttömäksi ja maksaa korvauksia rikotusta säännöistä ja mahdollisesti monia tuhansia jotka on ryöstetty.

Jos vessaan haluja maksaa minulle samantien useamman kuukauden palkan jotka joudun olemaan työttömänä, kassakaapin sisällön ja turvakameroiden hinnan sekä lisäksi korvaus summan mitä työnantaja vaatii niin voi harkita. Siihen jää sitten enää vaara että tämä hyökkää jonkun kimppuun siellä takatiloissa.

Vierailija
210/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät asiakaspalvelijat voi pyytää vessaan haluavilta henkilöllisyystodistusta? Ongelma ratkeaisi sillä.

Vierailija
211/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttäviä kommentteja näiltä suolistosairailta, ihan kuin mielenterveys menisi samalla. Ihmeellisiä ristiriitaisuuksia myös, jos henkilökunnan vessa on tiloissa jonne ei pääse, sinne on silti päästävä juuri nyt tai he paskovat lattialle. Jos taas tiloissa on asiakasvessa ja se on varattu, se onkin eri asia eikä tarvitse paskoa lattialle juuri nyt.

Mitä jos liiketiloihin tulisi yhtaikaa kolme suolistosairasta vaatimaan pääsyä henkilökunnan vessaan? Seuraisiko tästä joku gladiaattoritaistelu vai paskoisivatko kaikki yhteisymmärryksessä ringissä lattialle?

Kaikki sympatia myyjille jotka joutuvat näiden sairaiden kanssa vääntämään.

Ja sinulle aikuiselle joka nolona pyydät pääsyä henkilökunnan vessaan: edellisessä ketjussa oli monta myyjän kertomusta siitä miten asiallisesti pukeutunut nöyrä rouva pyysi pääsyä vessaan ja sitten oli kadonnut pukutiloista tavaraa tai vessa jätetty aivan paskakuorrutteiseksi.

Ihan Yhtälailla tässä ketjussa on suolistosairaille todella epäasiallisia ja ilkeitä kommentteja. Tästä aiheesta ei vain osata keskustella asiallisesti. Niin ja itse ymmärrän, ettei henkilökunnan vessaan voi asiakkaita valitettavasti päästää.

Vierailija
212/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asiakasvessaa, vaan ainoastaan henkilökunnan vessa?

Miten tällaisesta asiasta voi syntyä 11 sivun vääntö? Tottakai pitää! Nykyään Suomessakin on käytössä kakkapassit, jotka helpottavat vessaan pääsyä. 

Mitä sen suolistosairaan pitäisi tehdä ellei pääse vessaan, kakata housuunko? 

Onko se kakkahätä tärkeämpää kuin että ainoa työntekijä jättää liikkeen vartioimatta etu- tai takatiloissa? Housuun vain sitten tai yleisövessaan.

Riippuu keneltä kysytään. Jos olet asiakas tuskin välität ventovieraasta myyjästä ja toisinpäin.

Vierailija
213/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti suolistosairaus vaikuttaa myös aivotoimintaan...näiden tekstien perusteella.[/quote

Enemmän aivotoimintaan tai sen puutteeseen vaikuttaa näiden tekstien perusteella se, että ei ole suolistosairautta. Todella yksinkertaisia ja vihamielisiä kirjoituksia. Rasismia sairauden perusteella. Yksi suolistosairaiden piirre on tunnollisuus. En tunne yhtään kouluttamatonta suolistosairasta.  

Ahaa! 

Eli vain "älykkäät, tunnolliset ja korkeastikoulutetut" saavat suolistosairauksia. 

Sehän sitten selittääkin koko ketjun ja senkin, että minä olen terve :D

Vierailija
214/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto näitä "suolistosairaita". Ette te mitään sinne liikkeen lattoille pasko, jos ette pääse siellä vessaan, vaan siinä tilanteessa menette pikaisesti ulos ja paskotte housuihinne! Tajutkaa! Ei teillä ole mitään oikeutta sotkea toisten liiketiloja tai panna työntekijöitä paskojenne siivoushommiin.

Tämänkaltaisten viestien jälkeen tekee oikeasti mieli ***koa sinne lattialle. Kuinka ilkeitä ja empatiakyvyttömiä myyjät osaavatkaan olla. Häpeäisit.

Vierailija
215/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto näitä "suolistosairaita". Ette te mitään sinne liikkeen lattoille pasko, jos ette pääse siellä vessaan, vaan siinä tilanteessa menette pikaisesti ulos ja paskotte housuihinne! Tajutkaa! Ei teillä ole mitään oikeutta sotkea toisten liiketiloja tai panna työntekijöitä paskojenne siivoushommiin.

Olisiko sinusta itse mukavaa kakkia housuun? Mahdollisesti veristä ja joskus hyvinkin vetistä ripulia? Älä puhu asioista kun et niistä mitään ymmärrä.

Vierailija
216/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltaisten viestien jälkeen tekee oikeasti mieli ***koa sinne lattialle. Kuinka ilkeitä ja empatiakyvyttömiä myyjät osaavatkaan olla. Häpeäisit.

Onkohan nämä suolistosairaudet pohjimmiltaan jonkinainen fetissi ja täysin psyykkinen juttu? 

Tuntuu oudolta, että jonkun tekee mieli ulostaa julkisessa tilassa ja saada siitä tyydytystä muiden paheksuessa?

Käsittääkseni normaali ihminen ei fantasoi vihassakaan tämänkaltaisista asioista. 

Vierailija
217/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kerran Biltemassa kolmen pikkulapsen kanssa ja yhdelle tuli pissahätä. Kysyin henkilökunnalta vessaa ja minulle vastattiin, että vain vammaiset voidaan päästää vessaan. Ihmettelen, miksei pikkulapset menneet samaan kategoriaan. Ko. rakennuksessa ei ollut muita liikkeitä.

Terve pikkulapsi ei ole vammainen.

Vierailija
218/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei avanne näille?

En minä ottaisi pienintäkään riskiä, että ulostan jonkun lattialle. Painajaismainen ajatus. 

Tai edes ne vaipat. Niiden päälle voi laittaa napakat muovihousut, niin varmasti pitää. Sitten vain nopeasti vaihtamaan lähimpään vessaan. Hajuhaittoja tietysti voi tulla lähi-ihmisille, mutta ei se ole mitään siihen verrattuna, että jättää jälkeensä ripulilammikon. 

Jos kerran sekunneista on kiinni, niin eihän koskaan voi laskea mitään vessan varaan -- voiha se olla esim. varattu. 

Tuntuu, että taas yksi muotisairaus, jolla haetaan huomiota. Ratkaisu on edellä, jos näin haluaa eikä vaatimassa "minä ja minun ripuli" -erityiskohtelua. 

En ota kantaa muuhun, mutta ei avanne ole mikään autuaaksi tekevä ratkaisu. Se ei ensinnäkään sovi kaikille. Lisäksi myös avanne voi falskata jne. Parhaalla ystävälläni on ohutsuoliavanne. Se toimii koko ajan. Kerran ollessamme kaupungilla avannepussin sulkumekanismi petti ja pussi tyhjensi itsensä lattialle. Ei siinä ehtinyt edes kissaa sanoa.

Haluaisin myös sanoa, että eivät suolistosairaudet ole todellakaan muotisaurauksia. Minusta on hyvä myös yhteiskunnassa yrittää ottaa huomioon myös sairaat, vanhukset, vammaiset jne. oli sitten kyse mistä tahansa.

Vierailija
219/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oikeesti väität että reitin suunnittelu ja vaipan käyttö harmina on ihan suhteessa siihen harmiin että työntekijä menettää nykyaikana, jolloin töitä on vaikea saada, työpaikkansa. Että oman työpaikan uhraaminen siksi että aikuisten vaippa tai vaikka kaksi niitä päällekkäin on ikävä käyttää ni se ois oikein se työpaikan menetys jotta vaan ei tarttis alistua suolistosairaan käyttämään vaippaan tai avanteeseen. Nyt jotain suhteellisuudentajua. Se on ihmisen työ, hänen toimeentulonsa ja perheen toimeentulo. Jotain rajaa.

Vierailija
220/327 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta itse mukavaa kakkia housuun? Mahdollisesti veristä ja joskus hyvinkin vetistä ripulia? Älä puhu asioista kun et niistä mitään ymmärrä.

Sinusta varmasti on mukava kakkia housuun. 

Kukaan normaali epäfetisisti ei laittaisi noin yksityiskohtaisia kuvauksia ulosteestaan. 

Ei myöskään tekisi numeroa missään kaupassa. Ihan vain on avanne tai vaipat, jos tilanne tosiaan on noin vaikea. 

Kotona oloakin on suositeltu ketjussa. Sopii mahdollisesti muutenkin sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän