Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet alakuloinen nyt?

Vierailija
14.07.2017 |

G

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli seksiä,läheisyyttä,että joku pitäisi hyvänä,mutta sitä ihmettä ei ole ikinä tapahtunut eikä tule tapahtumaan.

Vierailija
2/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pakko muuttaa enkä millään haluaisi. Pitää myös luopua monista tärkeistä huonekaluista, koska eivät mahdu uuteen asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska

- 5 v kestänyt ihmissuhde meni puihin. Pakko erota. Mies on mulle niin ilkeä. Ehkä narsisti, ehkä ei, lyhytpinnainen hermokimppu kuitenkin. Menetin samalla sen perheen johon olen saanut kuulua monta vuotta.

- Lapsuuden perheestäni kukaan ei välitä minusta. On äiti, on kolme sisarta, teknisesti ottaen sisäpuolia. Sairastuin vakavasti reilu puoli vuotta sitten - kukaan ei käynyt sairaalassa eikä juuri olepitänyt sen jälkeenkään yhteyttä.

- Tyttäreni 15 v on isällään. Ikävä on valtava.

- Jäin tänään lomalle. Ei ole seuraavaan neljään viikkoon niitäkään sosiaalisia kontakteja.

- Ainoalle hyvälle ystävälleni soittaessani hänellä ei ollut aikaa tällä kertaa.

- Olen aivan hirvittävän yksinäinen, ikinä en ole ollut näin yksin.

Juu, kaikki voisi olla pahemminkin. Esim. tyttären masennus voisi uusia. Hän yritti itsaria vuosi sitten.

Joskus tuntuu, etten jaksa. Mutta todella, kaikki voisi olla tuhat kertaa pahemmin. Monet asiat on minulla tosi hyvin ja osaan olla kiitollinen.

Vierailija
4/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä vastaisin yhteen viestiin, kun pelkään, että sössin lopullisesti koko homman. 

Vierailija
5/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alakuloinen vaan ahdistunut. Tunnen olevani umpikujassa.

Vierailija
6/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri vanhan partiokaverini menehtyneen syöpään.

Vierailija
7/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä vastaisin yhteen viestiin, kun pelkään, että sössin lopullisesti koko homman. 

Miksi sössit?

Vierailija
8/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomuuden takia.

Vierailija
9/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska

- 5 v kestänyt ihmissuhde meni puihin. Pakko erota. Mies on mulle niin ilkeä. Ehkä narsisti, ehkä ei, lyhytpinnainen hermokimppu kuitenkin. Menetin samalla sen perheen johon olen saanut kuulua monta vuotta.

- Lapsuuden perheestäni kukaan ei välitä minusta. On äiti, on kolme sisarta, teknisesti ottaen sisäpuolia. Sairastuin vakavasti reilu puoli vuotta sitten - kukaan ei käynyt sairaalassa eikä juuri olepitänyt sen jälkeenkään yhteyttä.

- Jäin tänään lomalle. Ei ole seuraavaan neljään viikkoon niitäkään sosiaalisia kontakteja.

- Ainoalle hyvälle ystävälleni soittaessani hänellä ei ollut aikaa tällä kertaa.

Juu, kaikki voisi olla pahemminkin. Esim. tyttären masennus voisi uusia. Hän yritti itsaria vuosi sitten.

Joskus tuntuu, etten jaksa. Mutta todella, kaikki voisi olla tuhat kertaa pahemmin. Monet asiat on minulla tosi hyvin ja osaan olla kiitollinen.

Voimia sinulle.

Vierailija
10/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Haluaisin jo lomalle. On ollut liikaa menemistä, vieraita, töitäkin, asioiden kasaantumista ja rientoja.

Huomisen kun jaksan, kolmen viikon loma koittaa.

Nautin 😋

Vierailija
11/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja päässä vain kielteisiä ajatuksia. Olen työssäni surkea, olen ja tulen aina olemaan yksinäinen, ei läheisiä jotka välittäisi.

Vierailija
12/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

Voimia sinulle.

Voi kiitos, et tiedä miten iso merkitys noilla kahdella sanalla oli.

Vierailija
13/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään, että uo myy asuntoni sellaiseen hintaan, että mulle jää vielä velkaa jäljelle, eikä ole mahdollista vuokrata mistään asuntoa, kun ei ole rahaa siihen pelkkää velkaa. Jos niin käy, niin tapan itseni. Jotenkin saan siitä lohtua, että on tie pois.

Vierailija
14/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskon, ettei kukaan voi minua rakastaa, ja olen jo nelikymppinen. Minulla on kumppani, mutta en usko hänen rakastavan minua. Hän toimi seksualisesti kanssani suhteen alussa, vaikka en ollut valmis sellaiseen, ja olin sanonut siitä hänelle, mutta en ehkä sitten tarpeeksi ratakiskolla.

Se olisi käytännössä sama, kun hän olisi suhteen alussa arkana ja häpeillen kertonut, että häneltä puuttuu penis niin minä olisin mennyt sanomaan hänelle, että arvostan isoja kulleja.

Vierailija
15/59 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkään, että uo myy asuntoni sellaiseen hintaan, että mulle jää vielä velkaa jäljelle, eikä ole mahdollista vuokrata mistään asuntoa, kun ei ole rahaa siihen pelkkää velkaa. Jos niin käy, niin tapan itseni. Jotenkin saan siitä lohtua, että on tie pois.

Saat varmasti toimeentulotukea ja vuokravakuuden Kelasta.

Vierailija
16/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
17/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sair

Vierailija
18/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen vaan kuolemaa. Elämä ollut pelkkää vastoinkäymistä ja en olisi ikinä uskonut että voi mennä vielä huonompaan suuntaan kun nyt viimeisen vuoden aikana. Isäni kuoli jo huhtikuussa ja emmekä ole saanet vieläkään hautauslupaa, asuntoa yritetty myydä kohta kaksi vuotta, raha-asiat retuperällä kun emme pääse asunnosta pois, työpaikalla fyysistä ja henkistä väkivaltaa ja kun yrität niistä keskustella joutuu itse puhutteluun ja uhkaillaan varoituksilla. Työterveyslääkärin neuvo oli minulle jooga ja työkavereille pilatesta.

En uskalla nauttia enää mistään pienimmästäkään ilosta esim sainpas kukat kukkimaan tänä kesänä koska jos tunnen vähäisenkin ilonpilkahduksen niin tulee paniikki että mitä pahaa nyt tapahtuu kun iloitsin. Sen minuutin. Olen pahanilmanlintu kaikille elämäni ihmisille.

Vierailija
19/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille!

Vierailija
20/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppist