Poika haluaa kurahousut
13v poila haluaa kunnon kurahousut vaikka hänellä on xxlässästä ostettu vettä pitävää ohut tuulitakki ja ns aikuisten sadehousut. Siis pitäisikö ostaa hänelle ne kurahousut ja sanoa maksa itse vai ostaa hän ei yleensä käy sateella ulkona.
Kommentit (299)
Tämä ketju pysyy hyvin pystyssä, vaikka aihe on tavallinen ja hieman kuivakka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju pysyy hyvin pystyssä, vaikka aihe on tavallinen ja hieman kuivakka.
Kurainen aihe on kostea, ei kuivakka.
Just lähti poika 13v harjoituksiin pyörällä ja halusi isoveljen sadepuvun kun sataa. Olisiko mun pitänyt pakottaa se pelkissä verkkareissa matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa kurapukuihin suhtaudutaan positiivisesti eikä suomalaisten tapaan pidetä pakollisena pahana tai lasten kidutusvälineinä.
esim.
https://deskgram.net/explore/tags/puddlegear
|
Ne taitaa oppia koulukavereilta, että kurikset on vauvoille. Meillä loppui kuriksien käyttö kaupungissa esikoulun jälkeen, koska lapsi ei vaan suostunut pitämään niitä. Mutta mökillä, jossa ei kaverit näe, ei ole mitään ongelmaa. Nytkin vielä kolmasluokkalaisena tykkää syksylläkin läträtä siinä vedenrajassa rannalla ja suostuu kyllä laittamaan kurahousut ja kurarukkaset.
Joko ootte saaneet niitä Ruotsin ennakkotilauksia?
Just tuli maili että ennakkotilaukset on postitettu. Sopivasti kun alko sadekelit :)
140 8-vuotiaille
150 10-vuotiaille
160 12-vuotiaille
170 14-vuotiaille
XS 16-vuotiaille
sadevaatekoot
ja muutenkin
Noinhan ne menee. Kaikenikäisille on kyllä suojavaatetta.
Yli 140 kokoja vaan huonosti kaupoissa.
Sais olla isompiakin kokoja kaupoissa!
Tänään oli poika mopolla koulussa uusissa sadevarusteissa, oli tyytyväinen kun ei kastunut kuten ennen. Kavereillaankin oli kuulema ollut.
Amiksessa käyttävät kaikki sadevaatetta kun on ulkohommia mikseipä nuoremmatkin siis.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla viileämmissä keleissä:
- retkeily, telttailu
- luontoharrastukset kuten lintubongaus
- hevosharrastukset
- maatilan likaiset työt
- mönkkärillä ym kuraavilla peleillä ajo
- koulumatkat mopolla tmsOisko noihin hyvät vs jotkut goretex luksustrendimerkkikurikset...
Meidän pojat ei ainakaan ilman sadevaatteita mopoile, se on tehty ihan selväksi ja toimii myös.
Tänään oli sellaiset kelit että kyllä pisti lapset kurikset ihan itse kun lähtivät ratsastamaan.
Onko nuo ruotsalaisten vuorattujen kuristen mitoitukset millaiset, kertokaa te ketkä olette tilanneet. Mikä koko 173CM/60K6 pojalle?
Hei!
170 cm on varmasti oikea koko noinkin pitkälle. Itse ostettiin juurikin tuo 170 cm vähän yläkanttiin ja lahkeet olivatkin varsin pitkät. Muutoinkin tuntuvat olevan varsin tilavat housut, takkia ei otettu.
Osta be sille !
Johan se on puoli vuotta niitä haikaillut.
Eikö ole varaa ostaa ?
Tosin veikkaan ettei kuriksia ole kuin lasten koossa..
Vierailija kirjoitti:
Yli 140 kokoja vaan huonosti kaupoissa.
Ei kuriksia pidä kuin tarhalapset.. Nekin väkipakolla.
Iloisia värejä