Sami Kuronen ja Netta Suikkanen
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kuronen-lemmekkaana-Ruisrockissa-Pus… Wow, en olekaan ennen kuullut tuosta Netasta... Upea kansainvälinen kaunotar!
Kommentit (95)
Leskirouva Mirkka kulkee sädekehä pään ympärillä, katsokaa sen instakuvia ellei rouva ole jo ehtinyt poistaa edellisen illan postauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Leskirouva Mirkka kulkee sädekehä pään ympärillä, katsokaa sen instakuvia ellei rouva ole jo ehtinyt poistaa edellisen illan postauksiaan.
Mitä siellä oli?
Kaksi aikuista ihmistä näytti kuvista päätellen pitävän hauskaa yhdessä. Hyvännäköinen pari. Miksi täällä näin negatiivista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala tuota ton naisen fitness -kuvaa. Järkyttävä.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa!
Juu, samaan kiinnitin huomiota minäkin. Silikonirinnat rasvattomassa kropassa eivät ole hyvä yhdistelmä. Graafinen kuva.
Samin manboobsit häiritsevät. Eikö muita?
Molemmat naiset siivonneet instatiliänsä tissikuvista. Ja ei taida olla Samilla suhdetta kumpaankaan.
Aloittaja lienee tuo Netta itse. Kansainvälinen kaunotar, tuskin. Sai hetken julkisuutta Samin kähmimisellä mutta ei tainnut saada suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja lienee tuo Netta itse. Kansainvälinen kaunotar, tuskin. Sai hetken julkisuutta Samin kähmimisellä mutta ei tainnut saada suhdetta.
Ei ole Netta itse aloittanut :)
-ap
Siis onko Netta Anne Hedmanin tyttö???! Anne on kaunein tietämäni nainen!!
Eihän tuo nyt niin nuori ole, kohta keski-iässä.
Mirkkaa on tajua. Nelikymppinen nainen iskee täydet meikit, rinnasta avoimen tissinyöripaidan päälle itsekseen (?) kotona, puristaa ne tissit yhteen ja kuvaa "viekoittelevan" musical.ly videon... ja julkaisee sen instassa. Ehkä ei tarvikaan tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Mirkkaa on tajua. Nelikymppinen nainen iskee täydet meikit, rinnasta avoimen tissinyöripaidan päälle itsekseen (?) kotona, puristaa ne tissit yhteen ja kuvaa "viekoittelevan" musical.ly videon... ja julkaisee sen instassa. Ehkä ei tarvikaan tajuta.
Oli kyllä todella outo se musically. Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa, että nämä keski-ikäiset ei-minkäännäköiset miehet iskevät (ja ylipäätään saavat) näitä nuoria päälle kaksikymppisiä tyttöjä itselleen. Jos asetelma olisi toinen; eli kysessä olisi 43-vuotias, hiukan plösähtänyt, hiuksensa valkaiseva, nuorekkuutta tavoitteleva ämmä ja 29-vuotias fitness-mies, niin ei kyllä suhdetta syntyisi. Mikä on tämän nuoren tytön motiivi mennä tuollaisen plösähtäneen keski-ikäisen miehen matkaan? Raha? Miehen motiivi nyt tiedämme, mutta yök.
29- vuotias on toki päälle kaksikymppinen mutta kuitenkin luokitellaan kolmekymppiseksi. Kuulostat hiemam katkeralta.
Nuori nainen ja silti jotenkin tosi vanhan näköinen.
Nythän Kuronen lomailee taas Mirkan kanssa.
Ovat olleet yhdessä koko viikonlopun.
Ja tubeconissa olivat yhdessä ja mirkka majoittui samin luona..
Että tuskin ihan ystävyyttä
Aiemmin vaan mirkka on halunnut hehkuttaa heidän yhteistä olemista eron jälkeen. Sami ollut vaisumpi.
Nyt molemmat tuolla instassa jakavat näitä.
Ei tuohon kyllä helpolla uusi suhde mahdu..
Pidin ennen Mirkkaa järkevänä naisena, instaa selatessa tuli mieleen huh huh mikä tyrkky! Mikä tarve esitellä itseään + silarit..? Tuon ikäinen nainen ja poseeraa kuin TIS-teinit? Lisäksi ne hautausmaa-kuvat ei jotenkin sopineet sinne tissi-kuvien sekaan..
Laski kyllä Samin pisteet ja pahasti!