Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sami Kuronen ja Netta Suikkanen

Vierailija
13.07.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kuronen-lemmekkaana-Ruisrockissa-Pus… Wow, en olekaan ennen kuullut tuosta Netasta... Upea kansainvälinen kaunotar!

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netasta tulee sit äitipuoli. 

Vierailija
42/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks osa viesteistä on poistettu?

Samaa ihmettelen, mutta perus av-logiikka takana (=ei logiikkaa). Tämäkin viesti varmaan poistetaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko sen printtilehden? "Missä käsi Sami?" suutelukuvan teksinä ja sokeakin näkee, että Samin käsi on omassa taskussa, tais naikkonen tehdä tosiaan yllätyspusuttelun

Vierailija
44/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohitse aiheen, miksi nämä tavikset pitävät instaa, joka sisältää bimbokliseet

Muuta smoithie

Muuta salikuva

Muutama kaverikuva ( tätä tehtiin mun nuoruudessa yläkoulussa)

Muuta bikinikuva

Muuta mekkokuva

Ja kaikki alusta..

Onko tämä nainen vai mikä? Kivan näköinen ja huolehtii hyvinvoinnista mutta malli hän ei ole, muuta kuin suomen perähikiällä.

Kaikkea hyvää suhteelle, oli pakko kun tähän tiivistyy jotain sara sieppiä jne jne jne jne..

Muuta?

Ei, en vaan ymmärrä tarvetta olla teini-ikäinen aikuisena. Netta saattaa elättää itsensä nätteilemällä mutta ei varmasti kovin leveästi, koska ei ole kaunis / malli. Teinit pukeutuu nyt lyhykäisiin farkkuihin ja bomberiin, se on ikään kuuluvaa mutta aikuinen. Ehkä insta myyntiä varten, mutta kuka haluaa kopion kopion kopsusta.

Toivotin hyvää, että ei siinä mitään, en tunne ihmisiä.

Enkä jatka tästä.

Taisi viitata tuohon kirjoitusvirheeseen...

Vierailija
45/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa lähteä suomipopeille Kurosta katsomaan, lukekaa seuraavasta Seiskasta mitä tapahtuu

Meinasitko tehdä martinat?

Joko hyvällä tai pahalla julkisuuteen :D Isken jollain tapaa, ehkä suutelemalla tai sit käsilaukulla :D Sit julkaisen instassa herutuskuvia ja pääsen tyrkkytähtösiin

Vierailija
46/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitteko sen printtilehden? "Missä käsi Sami?" suutelukuvan teksinä ja sokeakin näkee, että Samin käsi on omassa taskussa, tais naikkonen tehdä tosiaan yllätyspusuttelun

Käsi oli ainakin "kaverillisesti" tämän naikkosen säärellä keskustelun aikana. Eipä nuo jätä kovin tulkinnan varaa

Vierailija
47/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ja näyttävä daami! Onnea heille 💜

Vierailija
48/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laski kyllä Samin pisteet entisestään. Oli joskus mielestäni ihan järkevän oloinen tyyppi ja minusta oli kiva, kun olivat Mirkan kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa. 

Aika nopeasti heidän eronsa jälkeen alkoi jo ällöttää, kun yritti olla joku joka naisen unelma esittelemällä instassa muka epäonnistunutta hevoskakkua tyttärensä synttäreille, kun aivan täysin ilmiselvästi tarkoitus oli näyttää kuinka ihana iskä hän on, kun leipoo tyttärelleen heppakakkuja. Ja typerät naisethan tähän putoskin, kun kommentit oli pelkkää suitsutusta.

Kurosen jatkuva mainostaminen tyttärensä tärkeydestä on myös NIIN päälleliimattua, että oksettaa. Ilmeisesti kuitenkin moniin naisiin uppoaa tämä "tyttäreni on elämäni suurin rakkaus -paska". Itse olen päälle nelikymppinen vela, eikä mikään ole minulle enemmän turn off kuin lastaan "jumaloiva" isukki. Fy fan!

Ja nyt sitten tämä. Eli aikuisen ja oikeasti elämää kokeneen Mirkan tilalle tuopllainen ulkonäkökeskeinen pikkubimbo. Olkoon vaikka kuinka älykäs oikeasti tuo Netta, en vaan voi oikeasti mitenkään arvostaa kovin korkealle ihmistä, joka kilpailee tuollaisessa lajissa. 

Miten on mahdollista, että suomalaiset julkkismiehet on tällaisia käveleviä klisheitä?!

Vierailija
49/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohitse aiheen, miksi nämä tavikset pitävät instaa, joka sisältää bimbokliseet

Muuta smoithie

Muuta salikuva

Muutama kaverikuva ( tätä tehtiin mun nuoruudessa yläkoulussa)

Muuta bikinikuva

Muuta mekkokuva

Ja kaikki alusta..

Onko tämä nainen vai mikä? Kivan näköinen ja huolehtii hyvinvoinnista mutta malli hän ei ole, muuta kuin suomen perähikiällä.

Kaikkea hyvää suhteelle, oli pakko kun tähän tiivistyy jotain sara sieppiä jne jne jne jne..

Muuta?

Niin? Snäpissä on sellainen muuta-nappi josta kuvaa voi muuttaa.

Vierailija
50/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs löysi äkkiä uuden

Vierailija
51/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala tuota ton naisen fitness -kuvaa. Järkyttävä.

Vierailija
52/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan samaa!

Vierailija
53/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa myös ex-Mirkan kuvat. Kovasti yrittää pysyä julkisuudessa ja hieman kyseenalaisilla kuvilla..  

Vierailija
54/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa myös ex-Mirkan kuvat. Kovasti yrittää pysyä julkisuudessa ja hieman kyseenalaisilla kuvilla..  

Olikos jo instaa siistitty, minusta on ollut enemmän ryntäitä zoomattuna aiemmin.

Vierailija
55/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä Nettaa rumaksi sanoisi, nätti nuori nainen ja upea kroppa. Mua ei haittaa yhtään jos pitävät hauskaa yhdessä, tuskin mistään kovin vakavasta on kyse. Eikö tuo Nettakin kuitenkin jo ole lähes 30-vuotias, joten ei mikään teini enää. 10 vuoden (tai vähän päälle) ikäero ei mun mielestä kyllä ole edes paha.

Vierailija
56/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Suvi Pitkäseltä.

Vierailija
57/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan samaa!

Miten se näyttää tuolta?? Ihan luonnottoman näköinen. Ja noi tissitkin.

Vierailija
58/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripusu :D Mäkin haluan tollasia kaveripusuja! Onkohan Sami ollut erittäin humalassa jos ei muista vai ei vaan ole kiinnostunut Netasta ja sen tällä keinoin viestittää.

Vierailija
59/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin samaa, Samilla on miestisut ja on tosi epäurheilullinen ja Netta on fitness tyttö. Toisaalta mä olen urheilullinen ja kuitenkin pehmeä d-kupin tisseineni ja mulla on aina 6-10 vuotta nuorempi tiukassa kunnossa oleva mies. Itse jo melkein 50...ei se ihastuminen aina katso ulkonäköä, tai sit mä oon aina iloinen ja naurava, joten ehkä viehätän sellaisia tiukkiksia...

Vierailija
60/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän me arvelimmekin, kun ero tuli julkisuuteen. Kohta on Sampalla nuori bimbo kainalossa ja niinhän siinä kävi! Av-mamma tietää kaiken!