Miksi monet naiset olettavat, että jos mies ehdottaa treffejä ravintolaan, mies maksaa laskun?
Molemmat maksavat omat ruokansa ja juomansa, tietenkin.
Kommentit (498)
Haha onko joku oikeasti sitä mieltä että kutsuja maksaa aina? Joo taidankin joutua loppuelämän viettämään sinkkuna koska ei mulla oo varaa ketään viiä mihinkään. Sitten miehet kitisee kun naiset ei tee alotteita. No ei varmaan ku ne pelkää joutuvan maksumieheks jos kysyy johonki. Ite oon aina maksanu oman osuuteni jos jossain treffeillä on käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oulunainen- kirjoitti:
Kuka haluaa suomalaisen pihistelijän kanssa treffeille?
Laitapa vähän geeliä ja väriä tukkaan ja sellainen rento ja hauska asenne että jopa yökerhossa viitsii perseen nostaa ylös ja naisen kanssa tanssia ja lopeta pihistely niin jotain voi saada. Kelle pihistelijät kelpaa?Kelle maksulliset naiset kelpaa?
Sepä se. KUn aloittajakin voi täysin vapaasti ehdottaa ensitreffien ohjelmaksi esimerkiksi kävelylenkkiä eikä kukaan, ei yksikään ihminen edellytä että olisi pakko mennä ulos syömään. Ne naiset, joille kävelytreffit eivät kelpaa, eivät olisi hänelle sopivia naisia joka tapauksessa, joten hän ei häviäisi tuolla ehdotuksella yhtään mitään. Mutta kun pitää saada vängätä.
Eihän tämä pidä paikkaansa, jos mies itsekin inhoaa kävelylenkkejä, mutta ei ole rahaa ravintolaankaan.
Rahaton sohvaperuna. Mikä helmi. Nyt kaikki kilvan treffeille.
Rahaton sohvaperunanainen kelpaa hyvin miehille, mutta vastaava mies ei tietenkään käy naisille. Ns. "tasa-arvo" ei vain ole mahdollista, koska miehet ja naiset preferoi ihan eri asioita toisissaan.
Miehet ovat 30 sivua kertoneet, että naisen pitää maksaa omat treffikulunsa. Miehet ovat kertoneet, että treffeillä mennään ravintolaan syömään eikä kukaan ole maininnut mitään ilmaista tekemistä. Tuohan tarkoittaa sitä, että miehet eivät halua treffailla rahatonta naista.
Et sitten viitsinyt lukea yhtään sivua ennen vastaamistasi?
Ei vaan ainoastaan yksi mies,ap,on sitä mieltä.Muut miesvastaajat ovat nimenomaan halunneet maksaa. Et sitten viitsinyt ymmärtää lukemaasi?
Väittäisin, että moni mies maksaa koska ei uskalla ajaa aitoa tasa-arvoa koska naisten sheimaaminen. Naiset saavat vaatia tasa-arvoa mutta miehet eivät tai alkaa "epämies"-ulina.
Moni mies maksaa pelkästään siksi, että kyseessä on pieni raha, eikä heitä kiinnosta mitkään tasa-arvoasiat, vaan haluavat vain päästä naisen housuihin ja se onnistuu paremmin käyttämällä heihin rahaa ja hemmottelemalla heitä.
Itse en maksa periaatteesta. Haluan olla vain sellaisen naisen kanssa, joka ei koe minua jotenkin ala-arvoisemmaksi ja ajattele, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan.
Periaatteensa kullakin, mutta voi olla niinkin, että kun se mies ei ekoilla treffeillä tarjoa mitään, ei se tarjoa koskaan muulloinkaan. Meillä miehellä taitaa olla sama "periaate"kuin sinullakin. Ei halua siis, että "hänen pitäisi maksaa minun seurastani". Niinpä mies on maksattanut minulla kaikki ravintola/kahvila reissut jo montakymmentä vuotta. Naimisissakin on oltu jo vuosikymmeniä ja nyt kun mietin, niin minä olen maksanut aina kaikki ulkona syömiset, niin miehen kuin lastenkin. Eli naiset, varokaa miestä joka ei edes niillä eka treffeillä maksa mitään. Hän voi olla pihi. No minulla nyt on kyllä vara yksi mies elättääkin. Enkä kyllä jaksa uskoa, että mieheni on ainoa, joka maksattaa muilla. Monella , varsinkin perheellä voi olla yhteiset rahat(meilä ei) Joten ei ole sanottua, että se mies sen laskun maksa, vaikka hän sitä maksukorttia käyttäkin maksutilanteessa. Rahat voivat silti olla yhteiset.
Ei tulisi yhtään enempää mieleeni maksattaa omia menojani muilla kuin maksaa muiden menoja. Miehesi periaatteet ovat ihan erilaiset kuin minun.
Ihan turhaan koitat jotain kauhukuvia maalata tasa-arvoa kannattavasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä toki kyseistä linjaa pitää treffeilläsi, mutta älä sitten ihmettele, jos ei uusia treffejä heru.
En tiedä mistä nämä nuoremmat pullamössösukupolvet on nämä moukkamaiset tapansa opetelleet. Eivät ainakaan meiltä vanhemmilta herrasmiehiltä ole kyselleet, että miten treffit saa onnistumaan, jos noin moukkamaisesti käyttäytyvät.
Ei tässä ole kyse käytöstavoista, vaan taloudellisesta edusta. Kyllä minä voin oven avata ja ottaa naiselta takin jne. mutta minusta on aika hassua pitää kiinni sellaisista etiketistä, josta saa itse taloudellista etua. Tai oikeastaan se ei ole kovinkaan hassua, vaan surullista.
Ap
Kyllä naisella on enemmän kuluja treffeistä. Nainen yleensä laittautuu huolella, on meikit, käydään ehkä kampaajalla, kiva treffimekko jne. Miehet pitävät naisten kauneudenhoitoa ja kivaa pukeutumista + seksikkäitä korkkareita itsestään selvänä asiana, mutta ne maksavat.
Ihan naisen oma valinta miten hän treffeille pukeutuu. Toisekseen aika harva ostaa vaatteita tai meikkejä pelkästään yksien treffien ajaksi käytettäväksi. Luuletko, että mies ei koskaan käy ostamassa uutta paitaa treffejä varten? Miesten vaatteet ovat kalliimpia kuin naisten vaatteet.
Kerran ekoilla treffeillä maksoin naisen laskun ja kiitoksena sain pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä toki kyseistä linjaa pitää treffeilläsi, mutta älä sitten ihmettele, jos ei uusia treffejä heru.
En tiedä mistä nämä nuoremmat pullamössösukupolvet on nämä moukkamaiset tapansa opetelleet. Eivät ainakaan meiltä vanhemmilta herrasmiehiltä ole kyselleet, että miten treffit saa onnistumaan, jos noin moukkamaisesti käyttäytyvät.
Ei tässä ole kyse käytöstavoista, vaan taloudellisesta edusta. Kyllä minä voin oven avata ja ottaa naiselta takin jne. mutta minusta on aika hassua pitää kiinni sellaisista etiketistä, josta saa itse taloudellista etua. Tai oikeastaan se ei ole kovinkaan hassua, vaan surullista.
Ap
Kyllä naisella on enemmän kuluja treffeistä. Nainen yleensä laittautuu huolella, on meikit, käydään ehkä kampaajalla, kiva treffimekko jne. Miehet pitävät naisten kauneudenhoitoa ja kivaa pukeutumista + seksikkäitä korkkareita itsestään selvänä asiana, mutta ne maksavat.
Ihan naisen oma valinta miten hän treffeille pukeutuu. Toisekseen aika harva ostaa vaatteita tai meikkejä pelkästään yksien treffien ajaksi käytettäväksi. Luuletko, että mies ei koskaan käy ostamassa uutta paitaa treffejä varten? Miesten vaatteet ovat kalliimpia kuin naisten vaatteet.
Ja ihan miehen oma valinta maksaako treffeillä vai ei :) jos nainen tulee treffeille haisten pieruverkkareissa ja siksi et hänestä kiinnostu ok. Jos mies ei tarjoa ja siksi en hänestä kiinnostu ok. Ihan omaa valintaa oma käytös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja ihan miehen oma valinta maksaako treffeillä vai ei :) jos nainen tulee treffeille haisten pieruverkkareissa ja siksi et hänestä kiinnostu ok. Jos mies ei tarjoa ja siksi en hänestä kiinnostu ok. Ihan omaa valintaa oma käytös!
Just. Kertoo naisten preferensseistä melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja samaten miesten. Vain ulkonäöllä on näköjään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja samaten miesten. Vain ulkonäöllä on näköjään väliä.
Viittaatko nyt housuihin? Kenen tiedät lempanneen naisen housujen takia?
Provoat nollasisällöllä, säälittävää.
Jos mies pyytää treffeille,niin todellakin hänen kuuluu maksaa. Tiedättekö yhtään kuinka paljon rahaa naiset käyttävät meikkeihin,hiuksiin ja vaatteisiin näyttääkseen hyvältä TEITÄ varten? Vähin asia mitä miehen kuuluu tehdä on kunnioittaa naista sen verran että tarjoaa illallisen,jolle on itse pyytänyt. En kyllä pidä edes miehenä sellaista,joka olettaa naisen maksavan ekoilla treffeillä. Muutenkin yleensä he,jotka valittavat tästä ovat pa.
Kerran minä naisena kutsuin Tinderissä erään nelikymppisen luokanopettajana työskentelevän miehen treffeille. Kirjoitin, että mä voin tarjota hänelle. Ehdotin, että kävisikö joko Via Tribunali (=pizzeriaketju) tai Pancho Villa, jolloin mies alkoi nauraa ja hän sanoi, että hän ei ainakaan lähde mihinkään mättöruokaketjupaikkoihin syömään vaan hänet pitää viedä hienoon ravintolaan/kahvilaan.
Treffejä sitten e tullut.
Vanha ketju, mutta miksi edes ehdotatte treffejä ravintoloihin? Itse en missään tapauksessa haluaisi ekoilla treffeillä syömään.
Se kuuluu hyviin tapoihin kaikialla maailmassa, se maksaa, joka pyytää ravintolaan tai kotiinsa.
Vai esitätkö laskun, jos pyydät kotiisi vieraita.
Hyviin tapoihin kuuluu, jos sinulla ei ole varaa, älä pyydä seuraa ravintolaan, kahville tai mihinkään, jos se maksaa, vaan sovi tapaaminen esim. kirjastoon.
Älä esitä varakkaampaa, mitä olet.
Käyttäjä6269 kirjoitti:
Näinhän sen kuuluisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6269 kirjoitti:
Näinhän sen kuuluisi mennä.
No ala sitten maksamaan, niin ehkä säkin vielä joskus saat pesää.
Miksi maksuvelvollisuus olisi sukupuolikysymys ?
Jos kutsun (miehen tai vaikka ystävän) varaudun aina siihen, että maksan kaiken, mutta olen tietysti iloinen jos toinen maksaa oman osuutensa. En myöskään odota, että minulle tarjotaan, mutta ilahdun jos näin käy. En halua, että ystäväni ei vaikka voisi tulla sen takia ettei hänellä ole rahaa. Sama koskee miestä, josta olen vakavissani kiinnostunut. En kuitenkaan muutamilla ekoilla treffeillä ravintolaan menisikään.
Hahaa se olin minä 😂 nauroin yksinäni sitä pihi rotta kommenttia aika kauan 😂