Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko avoin kylpyhuone makuuhuoneen yhteydessä aivan kamala ratkaisu?

Vierailija
12.07.2017 |

Mitäs mieltä olette?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuon kerran päinvastoin, kun en kestänyt että vaimoa meurutti koko yön, eikä kieltosana tahtonut tehota. Menin nukkumaan kylppärin lattialle.

Vierailija
42/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain hotellissa oli sellainen pelkkä lasiovi (ja sentin rako toisessa reunassa) n. metrin päässä sängystä. Vaikka 12 vuotta yhdessä oltu miehen kanssa, niin kyllä se oli kiusallista ja ei mennä kyllä kyseiseen hotelliin toiste.

Tämän lisäksi huoneessa pitäisi olla hyvä ilmastointi, jos siellä on esim. suihku. Vedellä läträäminen kun tuo kosteutta huoneeseen.

Mahtaakohan parisuhteenne voida ihan hyvin, jas 12 vuoden liiton jälkeenkään ei pysty toista näkemään alasti suihkussa tai koskaan ei ole nähnyt toista paskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ajatus. Olen kai vanhanaikainen, mutten näe tuossa mitään "luksusta". Makkarista voi olla käynti kylpytiloihin, mutta mielellään sillä tavalla, että välissä on pukuhuone, vaatehuone tmv. Juuri sen kosteuden takia. Eikä todellakaan heti siinä ensimmäisenä vessanpönttöä, hyi yök. Luksusta minulle on se, että makuuhuone on kuiva tila, eikä sängyssä ollessa tarvitse kuunnella vessaääniä tai suihkuttelua.

Olen itse miettinyt sellaista ratkaisua, että vanhempien makuuhuoneesta olisi käynti kylpytiloihin, joissa sijaitsee myös asunnon sauna ja kodinhoitohuone. Se olisi jopa ihan houkutteleva ajatus.

Jos on niin hurjia vaikeuksia herätä aamulla, että pitäisi kahdella askelella päästä suihkuun tai kylpyyn, niin suosittelen unen laatuun ja määrään panostamista tuollaisen sekametelisoppahuoneen sijaan.

Vierailija
44/45 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhmää kuin unisex-vessat, joita stadissakin on rakennettu muutamaan uuteen viihde-ravintolakompleksiin.

Vierailija
45/45 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä hotellissa oli wc kyllä ihan erillisen oven takana, mutta suihkutila oli makkarissa lasioven takana. Lasiovessa oli alhaalla ja ylhäällä aukko. Sänky ihan vieressä. Lavuaari käsienpesuun oli myös sängyn vieressä, ja lattia muistaakseni parkettia, tosin saattoi olla laminaattiakin. Siinä olikin kiva pestä meikkejä pois, kun lattia lainehti vedestä (lavuaari oli pieni ja omituisen korkealla, hanan ja lavuaarin välissä hädin tuskin 10 cm niin siksi piti pestä naama vähän altaasta sivussa). Hankalaksi teki nuo ratkaisut matkailun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme