Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen tyttöystävä

Kurpitsa
12.07.2017 |

Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävästä on tullut todella mustasukkainen? Ei voida esimerkiksi katsoa edes elokuvia joissa on kohtauksia missä on nainen tai naisia vähissä vaatteissa, koska siitä tulee järkyttävä mustasukkaisuus kohtaus ja mökötys. Mitään konkreettista syytä sille ei ole, koska en ole pettänyt tai flirttaillut muille tai mitään sinne päinkään. Hän tuntuu vaan olevan todella epävarma itsestään. Viimeisen puolen vuoden aikana mustasukkaisuus on koko ajan vaan pahentunut vaikka asiasta on puhuttu useita kertoja. Tilanne on minulle todella turhauttava, kun lähes mistä vaan tilanteesta saattaa tulla mustasukkaiseksi.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, ansaitset tiukemma.

Vierailija
2/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko puhunu sille? Mä en jäis pitkäks aikaa kattelee ylimustasukkaista kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jslap!

Vierailija
4/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä muidu ja aloitat runkuttamisen

Vierailija
5/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy tehdä tytölle selväksi, että mustasukkaisuus on tytön oma ongelma, jota sinä et voi korjata. Hänen täytyy itse selvittää päänsä, et voi todistella uskollisuuttasi hänelle jatkuvasti, eikä ole oikein, että tytön ongelma estää sinua elämästä normaalia elämää.

Vierailija
6/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko puhunu sille? Mä en jäis pitkäks aikaa kattelee ylimustasukkaista kumppania.

On puhuttu monta kertaa, mutta ei tunnu olevan mitään vaikutusta ainakaan tähän mennessä. On hän kyllä sanonut että kyllä tää tästä jne.

Vierailija
7/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä juoksussa elämäsi muodostuu kestämättömäksi. Ehdottomasti suosittelen eroa. Et voi tehdä tyttiksen mustasukaisuudelle yhtään mitään. Eikä sinun tarvitsekkaan kyetä tekemään.

Vierailija
8/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi tehdä mitään. Jos kerran omasta mielestäsi syytä mustasukkaisuuteen ei ole, niin kaikki on hänen omassa päässään.

Ainoa, mitä voi tehdä on puhua. Ja jos mustasukkaisuus alkaa ahdistaa se lopulta tappaa rakkauden eikä ole enää mitään syytä jatkaa suhdetta.

Tuosta, miten mustasukkaisuus on omassa päässä voin kertoa yhden esimerkin omasta elämästäni: en tiedä, oliko minulla silloin aikanaan olla syytä mustasukkainen vai ei, mutta miesystävä sai outoja tekstiviestejä, hänen taskustaan löytyi outoja kuitteja yms.

Kun lopulta tajusin, että kaikki on tosi kieroutunutta tutkin miehen taskuja enkä löytänyt mitään - ajatukseni oli, että nyt se varmasti pettää, koska on viimein osannut poistaa kaikki mahdolliset todistusaineistot!

Vierailija
9/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä muidu ja aloitat runkuttamisen

Tämäkin on parempi vaihtoehto.

10/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vaikeaa, ja se ei välttämättä puhumalla parannu. Olin kaverin häissä bestmäninä, ja valokuvaajatyttö otti musta muutaman kuvan (koska olin bestmän). Silloinen avokki mökötti seuraavan viikon. Huhhuh. En ollut vielä silloin ikinä elämässäni pettänyt tai edes harkinnut pettämistä. Sitten tämä sama avokki yritti aina nakertaa mun itsetuntoani esim. puhumalla jonkun myydän seksikkyydestä, mutta minä en ikinä edes puhunut kehuvaan sävyyn vieraista naisista. Yleensä tosi mukava tyttö oli, mutta välillä ihan hirveä. Jättöpäätös oli kyllä tosi helppo. Nykyään jos mun itsetuntoa yritetään heikentää, niin teen kyllä selväksi että olen tietoinen omasta ulkonäöstäni ja fiksuudestani, ja heikennysyritykset on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
11/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi tehdä mitään. Jos kerran omasta mielestäsi syytä mustasukkaisuuteen ei ole, niin kaikki on hänen omassa päässään.

Ainoa, mitä voi tehdä on puhua. Ja jos mustasukkaisuus alkaa ahdistaa se lopulta tappaa rakkauden eikä ole enää mitään syytä jatkaa suhdetta.

Tuosta, miten mustasukkaisuus on omassa päässä voin kertoa yhden esimerkin omasta elämästäni: en tiedä, oliko minulla silloin aikanaan olla syytä mustasukkainen vai ei, mutta miesystävä sai outoja tekstiviestejä, hänen taskustaan löytyi outoja kuitteja yms.

Kun lopulta tajusin, että kaikki on tosi kieroutunutta tutkin miehen taskuja enkä löytänyt mitään - ajatukseni oli, että nyt se varmasti pettää, koska on viimein osannut poistaa kaikki mahdolliset todistusaineistot!

Ei se mene niin koskaan etteikö olisi syytä mustasukkaisuudelle. Aina on syytä mustasukkaisuudelle. Terve ihminen ei kuitenkaan ole mustasukkainen eikä elämän realiteetit nouse hänellä elämisen esteeksi kuten mustasukkaisella joka ei pääse siitä yli että aina puoliso voi ottaa ja lähteä ja löytää paremman. 

Vierailija
12/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän aloittanut hormonaalisen ehkäisyn (kierukka tai pillerit)?

13/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin tuli mieleen, että avokille meinas olla liikaa ku mulle soitti puhelinmyyjät ja en vastannut :) Oli kyllä luottamus vähäistä, vaikka mitään syytä en epäluottamukselle antanut. Sitten avokki jossain vaiheessa penko mun facebook-viestit. En tiedä pettyikö, kun sieltä ei löytynytkään mitään. En olisi edes tiennyt, jos se ei jossain mustasukkaisuushurrikaanissaan olisi mennyt möläyttämään, että olen Facebookissa puhunut naispuolisen ystäväni kanssa. Taisi olla niin kaunis nainen, että pelkkä kuulumisista puhuminen oli pettämistä. Ei siinä kauaa mennyt tuon jälkeen, että lähdin suhteesta pois. En kylläkään tuon takia, koska hänen käytöksessään tuo äärimmäinen mustasukkaisuus ei ollut pahimpia puolia.

Vierailija
14/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa oli jonkin aikaa ja sen myötä se oikeastaan muuttuikin, tosin voihan se olla että ensin vain piilotteli mustasukkaisuutta.

Vierailija
15/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinanraivo kirjoitti:

Tuo on vaikeaa, ja se ei välttämättä puhumalla parannu. Olin kaverin häissä bestmäninä, ja valokuvaajatyttö otti musta muutaman kuvan (koska olin bestmän). Silloinen avokki mökötti seuraavan viikon. Huhhuh. En ollut vielä silloin ikinä elämässäni pettänyt tai edes harkinnut pettämistä. Sitten tämä sama avokki yritti aina nakertaa mun itsetuntoani esim. puhumalla jonkun myydän seksikkyydestä, mutta minä en ikinä edes puhunut kehuvaan sävyyn vieraista naisista. Yleensä tosi mukava tyttö oli, mutta välillä ihan hirveä. Jättöpäätös oli kyllä tosi helppo. Nykyään jos mun itsetuntoa yritetään heikentää, niin teen kyllä selväksi että olen tietoinen omasta ulkonäöstäni ja fiksuudestani, ja heikennysyritykset on yhtä tyhjän kanssa.

Sama homma muuten omallakin kohdalla. Kyselee usein että onko tuo tai tuo kaunis tai seksikäs tjsp.

Vierailija
16/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa oli jonkin aikaa ja sen myötä se oikeastaan muuttuikin, tosin voihan se olla että ensin vain piilotteli mustasukkaisuutta.

Ei, kyllä hormonaalinen ehkäisy riittää laukaisemaan ihmisessä sairaalloisen mustasukkaisuuden ilman että sitä olisi aikaisemmin ollut piilossa. Hormonit pois ja kondomi tilalle.

Vierailija
17/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kyllä paska juttu. Ei ole turhaa sanonta että se pilaa kaiken. Omassa parisuhteessani on mustasukkaisuutta hieman, osataan tehdä siitä hauskaa. Nykyään. Joskus mustasukkaisuus meni välillä liaallisuuksiin. Jos minulla on joku ongelma, menen oman pääni sisään ja mietin miksi. Tämä auttoi minua myyös mustasukkaisuus tilanteessa. 

Sanon, että olen kaunis nainen (eikä tämä ole ylimielistä), eikä minulla ole syytä olla epävarma itsestäni, silti oli ja se heijastui kiukutteluna puolisolle. Ongelma kohta sekä ratkaisu löytyi todella helposti, en tuntenut että puolisoni olisi arvostanut minua ollenkaan vaikka tolkutti aina kun kysyin, että tottakai arvostaa. Lisättiin arkeen yksi pieni asia, puoliso sanoi ääneen kun tykkäsi vaatteistani, hiuksistani ym. Vaikka asian kuulikin ehkä vain kaksi kertaa viikossa, se muutti kaiken. Tiedän nyt että hän arvostaa ulkonäköäni eikä minun näin tarvitse olla mustasukkainen, itsetunto nousi. 

Myös toisinpäin oli joskus tilanne. Puolisoni oli minusta mustasukkainen. Hoidimme tilannetta samalla tavalla. 

Mustasukkaisuuteen on yksi lääke: anna puolisosi tuntea läheisyytesi.

Toki joillakin ihmisillä tuo mustasukkaisuus tuntuu olevan sairaus eikä hetken kiukuttelu. Kannattaa kuitenkin yrittää. Jos ei millään onnistu, en nää miksi joku jäisi parisuhteeseen joka on huono.

Vierailija
18/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä hormonaalinen ehkäisy riittää laukaisemaan ihmisessä sairaalloisen mustasukkaisuuden ilman että sitä olisi aikaisemmin ollut piilossa. Hormonit pois ja kondomi tilalle.

En sitä epäilekkään, mutta kun siitäkin on jo kuukausia kun ne on jätetty pois.

Vierailija
19/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen nainen, ja tuntuu kyllä pahalta lukea näitä ajatuksia täällä. Minulla on taustalla pahoja traumoja lapsuudesta, epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka johdosta voimakas hylätyksi tulemisen pelko. Usein tilanteet joissa mustasukkaisuutta voisi esiintyä, alan dissosioida. Olen todella nuori mutta olemme jo muutaman vuoden seurustelleet poikaystäväni kanssa. Aluksi oli todella vaikeaa, mitään diagnoosejakaan ei mulla vielä ollut, itse olen tehnyt suurta työtä itseni kanssa ja nyt parempaan päin, toivottavasti. Psykiatrille en ole kehdannut tästä puhua.. Sen verran sanon, että nuo teidän "mustasukkaiset" kuulostaa muhun verrattuna pieneltä, älkää tuomitko heitä :/

Vierailija
20/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tällainen nainen, ja tuntuu kyllä pahalta lukea näitä ajatuksia täällä. Minulla on taustalla pahoja traumoja lapsuudesta, epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka johdosta voimakas hylätyksi tulemisen pelko. Usein tilanteet joissa mustasukkaisuutta voisi esiintyä, alan dissosioida. Olen todella nuori mutta olemme jo muutaman vuoden seurustelleet poikaystäväni kanssa. Aluksi oli todella vaikeaa, mitään diagnoosejakaan ei mulla vielä ollut, itse olen tehnyt suurta työtä itseni kanssa ja nyt parempaan päin, toivottavasti. Psykiatrille en ole kehdannut tästä puhua.. Sen verran sanon, että nuo teidän "mustasukkaiset" kuulostaa muhun verrattuna pieneltä, älkää tuomitko heitä :/

Ei tuomittakkaan mustasukaisia kuin vaan sanotaan että ovat paskimpia ihmisiä mitä onkaan. Jos pitäisivätkin oman sairautensa oman päänsä sisällä mutta kun tekevät lahimpien elämästä yhtä piinaa.

Söisivät lääkkensä. Ei tahdo sääsliä herua minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän