Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "seksimökötys" ja erektioherkkyys

Vierailija
12.07.2017 |

Tyttökavereiden kanssa aiheesta juteltiin ja aika monella mies "seksimököttää". Eli mies saattaa vihjata että nyt haluttaisi, ja kun nainen antaa ymmärtää että ei jaksa, niin sitten "mökötetään". Ei sillalailla lapsekkaasti jalkaa hakaten mennä nurkkaan alahuuli väpättäen (:D) vaan vetäytyy omiin oloihinsa. Jos kysyy että mikä on, niin "ei mikään", mutta mitään ei puhuta, ja lähelle ei tulla ja nukkumaan mennessä saattaa kääntää selkää. Tätä ei tapahdu aina, ja jos suoraa kysyy että onko tämä nyt siitä kun ei harrastettu, niin asia kielletään. No ne keillä mies seksimököttää, niin kyllä tietää tämän käyttäytymisen. Se on hienovaraisempaa kuin mitä tuossa selitin, mutta kyllä sen huomaa kun toinen vetäytyy ihan omiin oloihinsa.
Itseä ei tosiaankaan huvita, jos toinen alkaa nukkumaanmennessä aikaisin vihjailla että nyt voisi innostaa. En sellaiselle lämpene, vaan sille että toinen on lähellä. Ja päästäänkin siihen erektioherkkyyteen. Tykkäisin että pitkin päivää huomioitaisiin toisiamme, pienin kosketuksin ohimennen, suudelmin, halauksin. Sellaista ihan ohimenevää arjen romantiikkaa. Ja sellainen läpi päivän huomiointi virittäisi enemmän seksitunnelmiin illallakin (ja tällaista ei siis tarvitse olla joka päivä, vaan silloin tällöin!). Mutta mies ei voi, koska sillä alkaa heti kohta seisoa. Eli jos pyydän suudelmia, saattaa nakata sellaisen enemmänkin poskisuudelmatyyppisen väkinäisen kaverillisen suudelman suulle, kuin että romanttismielisen hieman pidemmän suudelman. Jos pidempään suudellaan niin heti seisoo. Eli mies ei juuri ole päivän aikana lähellä kun muuten seisoo. Saattaa halata joskus, mutta ei se hirveänä viritä illalla tunnelmiin. Ollaan juteltu tästä ja mies sanoo että kun seisoo niin herkästi, niin suudelmat jää. No ei se minua haittaisi se seisominen, ja mieskin olisi olisi onnellisempi jos illalla saisi. Arg. Miten muilla?

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarttee kyllä sanoa, että ihan uus tuntematon ongelma taas.

Ei meillä mies mitään mökötä, seksiä on aina kun tekee mieli, jos se on sillä seisomalla mahdollista.

Suudelmia ja halauksiakin on.

Vierailija
2/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve merkki, että alkaa suudellessa seisomaan.ilm. Poikaystäväsi on ilm. nuori , 20-27 vuotta. Se, että poikaystäväsi ei halua suudella sinua seisokin takia kuulostaa oudolta. Usein nuo romanttiset eleet valitettavasti vähenevät suhteen vanhetessa, vaikka juuri ne ovat suhteen seksiä lisäävä voima. Ehkä seisokki kiristävät vaatteet päällä on kivulias... Onko kyse siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötyksestä en tiedä mutta välillä olen itsekkin miettinyt mitä miehen mielessä liikkuu.

On päiviä kun ei mieheen saa mitään henkistä tai fyysistä kontaktia mutta silti tulee ehdottelemaan 5min ennen nukahtamista "et miten olis?".

Vierailija
4/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se sapettaa, jos tekee itse kaikki aloitteet ja melkein aina saa pakit. Tarkoittaa itselläni käytännössä sitä, että seksi- ja tumputtelukertojen suhde on 1:10. Riemustako pitäisi pomppia?

Vierailija
5/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minunkin miehelläni seisoisi noin herkästi...

Vierailija
6/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, haluan paljon enemmän kuin mies, joten mökötysongelma oli hänellä. Kesti aikansa oppia luottamaan siihen, ettei torjunta ole henkilökohtaisista syistä johtuva (kyllästyminen, ulkonäkö tms), kyllähän se alkuun kävi itsetunnon päälle, samoin kuin se, että vähemmän haluavan ehdoilla mennään. Sopuun ollaan kyllä jo päästy ja mieskin tietää, että toistuvat torjunnat aiheuttavat aivan helvetillisiä ongelmia liitolle, joten niitä kannattaa välttää.

Vierailija
7/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei miehen kanssa ole seksimökötystä, mutta exä oli mököttäjä oli inhottavaa kun ei sitten oikein uskaltanut edes halailla kun sitten jos se ei johtanutkaan aktiin niin alkoi supermökötys.

Nykyisen miehen kanssa kyllä halaillaan pitkin päivää ja miestä ei haittaa vaikka sillä seisoisi koko päivän, ja sänkyyn mennessä tykkää vaikka vain halaillakin. Jos halut yltyvät sellaisiksi että on ns. pakko saada helpotus voin hoidella asian käsipelillä tai mies hoitaa itse jos itse akti ei syystä tai toisesta onnistu. Olen paljon tyytyväisempi nyt tässä suhteessa ja pedinpuolella on paljon vilkkaampaa kuin exän kanssa.

Vierailija
8/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttee kyllä sanoa, että ihan uus tuntematon ongelma taas.

Ei meillä mies mitään mökötä, seksiä on aina kun tekee mieli, jos se on sillä seisomalla mahdollista.

Suudelmia ja halauksiakin on.

No yleensä annankin vaikka ei haluttaisi, mutta joinain päivinä vaan ei kertakaikkiaan jaksa. Lisäksi on aika puuduttavaa kun ei ole haluja, ja toisen mieliksi pitää alkaa tsemppaamaan. No lähtee se silläkin, mutta mieluiten lähtisi siitä että mies on aluksi hieman kosketellut ja suudellut, ei niin että vähän sohvan toisesta päästä sanallisesti vihjaa. Ollaan puhuttu siitäkin että pillerit on vienut minulla halut ihan nollaan. Mutta endometrioosin takia on pakko syödä.

Ap

Vierailija
9/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve merkki, että alkaa suudellessa seisomaan.ilm. Poikaystäväsi on ilm. nuori , 20-27 vuotta. Se, että poikaystäväsi ei halua suudella sinua seisokin takia kuulostaa oudolta. Usein nuo romanttiset eleet valitettavasti vähenevät suhteen vanhetessa, vaikka juuri ne ovat suhteen seksiä lisäävä voima. Ehkä seisokki kiristävät vaatteet päällä on kivulias... Onko kyse siitä.

No itseasiassa on jo kolmikymppinen, ja yhdessä oltu jotain kymmenen vuotta. Olen puhunut hänelle että en syty jos liekkiä ei pidä yllä romanttisilla eleillä, mutta mies sanoo tosiaan että se seisokki haittaa häntä. En tiedä, mikä siinä sitten on. Olen päätellyt että ei halua "turhaa" seisokkia, jos ei saa helpotusta. Kun on kotona normaalisti löysät vaatteet päällä.

Ap

Vierailija
10/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökötyksestä en tiedä mutta välillä olen itsekkin miettinyt mitä miehen mielessä liikkuu.

On päiviä kun ei mieheen saa mitään henkistä tai fyysistä kontaktia mutta silti tulee ehdottelemaan 5min ennen nukahtamista "et miten olis?".

No just näin! :D Kun en syty millään sellaisesta "no miten ois?" jutusta. En millään, kun se lähtee kosketuksista ja läheisyydestä. Ennen pillereitä olisi saattanut onnistuakin, mutta nyt kun pillerit on vienyt halut niin sitä enemmän tarvitsen sitä kosketusta aktivoimaan halua. Kun harvoin meidän seksit lähtee siitä kosketuksesta, koska mies melkein työntää pois läheltään.

Ap

Vierailija
11/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies huomioi pitkin päivää, ja antaa halauksia ja pusuja jos haluan :) Hyvä että tekee nii, sillä mullakin halut vähentyneet radikaalisti pillereitten aloittamisen jälkeen.

Mökötystä hänkin kyllä harrastaa, tosin äänekkäämmin. Mököttää ihan selkeesti, ja mankuu vaikka sitten pitkin yötä niin kauan, että saa haluamansa. Todella rasittavaa, jos olen super väsynyt tms, eikä millään jaksaisi.

Vierailija
12/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se sapettaa, jos tekee itse kaikki aloitteet ja melkein aina saa pakit. Tarkoittaa itselläni käytännössä sitä, että seksi- ja tumputtelukertojen suhde on 1:10. Riemustako pitäisi pomppia?

No hehheh. Tiedän että on suhteen kannalta tärkeä harrastaa seksiä, joten yleensä annan vaikka ei itsellä olisi mitään haluja. Eli ehkä kerran kymmenestä kieltäydyn, ja silloin mies aloittaa tuon "mökötyksensä". Ja teen myös itse alotteita, vaikka ei haluttaisi (varsinkin silloin kun mies on tajunnut hoitaa hygieniansa kunnolla!). En siis pihtaile, joten tuo miehen käytös on aika uskomatonta siihen nähden. Varsinkin kun olen hänelle monet kerrat sanonut että pillerit vie halut, ja vaatii aika paljon että saan itseni halukkaaksi.

Ap

Vierailija
13/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei nyt ymmärrä ongelman syvyyttä ja laajuutta. 

Jos suhde on kunnossa ja seksi muuten hyvää niin miksi sitten miehen ehdotettua ei miehelle voisi antaa lupaa tulla lähelle ja siinä esileikissä sitten kosketellessa ja toisiaan kiihotettaessa ne halut sitten nousevat pintaan? Vai onko suhde tai mies huono, että mitään nautinnollista esileikkivaihetta ei ole?

Vierailija
14/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just näin! :D Kun en syty millään sellaisesta "no miten ois?" jutusta. En millään, kun se lähtee kosketuksista ja läheisyydestä. Ennen pillereitä olisi saattanut onnistuakin, mutta nyt kun pillerit on vienyt halut niin sitä enemmän tarvitsen sitä kosketusta aktivoimaan halua. Kun harvoin meidän seksit lähtee siitä kosketuksesta, koska mies melkein työntää pois läheltään.

Ap

"no miten olis?"

"come on and turn me on!"

Vierailija
15/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan kumma kun pitäis pystymettästä lähteä seksiä harrastamaan. Ihan kun se olis joku suoritettava kotityö. Tai siinä kohtaa kun itse jo menee nukkumaan ennen aikaista aamuherätystä, niin pitäisi vielä seksiä harrastaa. Muistan nuo ajat hyvin, onneksi mies on oppinut jotain. Muistan kuinka väistin ja kavahdin kosketusta, koska se tarkoitti aina seksiä. Nykyään kun mies halailee ja koskettaa muutenkin, on makkarissakin vilkkaampaa.

Vierailija
16/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, haluan paljon enemmän kuin mies, joten mökötysongelma oli hänellä. Kesti aikansa oppia luottamaan siihen, ettei torjunta ole henkilökohtaisista syistä johtuva (kyllästyminen, ulkonäkö tms), kyllähän se alkuun kävi itsetunnon päälle, samoin kuin se, että vähemmän haluavan ehdoilla mennään. Sopuun ollaan kyllä jo päästy ja mieskin tietää, että toistuvat torjunnat aiheuttavat aivan helvetillisiä ongelmia liitolle, joten niitä kannattaa välttää.

No niin, joskus on vaan niin väsynyt ettei jaksa. Yleensä siis tsemppaan itseni harrastamaan, mutta kun tulee niitä kertoja että ei vaan jaksa millään. Ja yritän itse tehdä aloitteita myös, mutta kun omat himoni tulisivat niin aremmin pintaan jos toinen huomioisi läheisyydellä enemmän. En ole mikään robotti että pelkästä sanomisesta olen valmis, vaan olen aika hitaasti lämpenevä.

Ap

Vierailija
17/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun mies huomioi pitkin päivää, ja antaa halauksia ja pusuja jos haluan :) Hyvä että tekee nii, sillä mullakin halut vähentyneet radikaalisti pillereitten aloittamisen jälkeen.

Mökötystä hänkin kyllä harrastaa, tosin äänekkäämmin. Mököttää ihan selkeesti, ja mankuu vaikka sitten pitkin yötä niin kauan, että saa haluamansa. Todella rasittavaa, jos olen super väsynyt tms, eikä millään jaksaisi.

Siinä kun mankuu ja itseä väsyttää, olen tehnyt niin, että olen raskaasti huokaisten mennyt jalat auki sängylle makaamaan, ja ilmoittanut, että herra on sitten hyvä ja suorittaa, sopiiko että nukun tässä samalla? Ei muuten ole koskaan lähtenyt hommaan. En yleensä koskaan pihtaa, koska seksi on kivaa, joten jos sanon ei, sille on ihan oikea syy joka on syytä uskoa.

Vierailija
18/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Mulla mies joka haluaa kaiken aikaa. Annan sille aamuin illoin, ja jos ollaan kahden, useamman tunnin putkeen. Ei pitäisi miehen olla puutteessa.

Silti joskus ei tunnu siltä, jolloin mies lakkaa halailemasta ja puhumasta ja kääntää selän. Seksimökötys oli sille hyvä sana.

Olen itsekseni ajatellut, että hänellä on huono itsetunto, ja kokee että seksi on osoitus rakkaudesta. Hänellä on myös jonkinasteinen seksiaddiktio, olen aika varma.

Vierailija
19/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy ja niin edelleen. Meillä minä, nainen, olen jatkuvassa puutteessa koska mies ei halua. No hellyyttä, halailua ja huomiota saan niin paljon kuin haluan. Mutta kyllä se vaan kiristää, kun ei saa seksiä. Itse en varsinaisesti mökötä, mutta huomaan olevani aika kireä aika ajoin ja alkavani heittää aika ilkeääkin mukasarkastista läppää päivän mittaan.  Juu ja kyllä, osaan kommunikoida ja aiheesta on puhuttu, muutosta vaan ei tule. En viittis erotakaan muuten niin mukavasta miehestä. Ja ei, lelut ei korvaa aitoa. Lelun jatkeena kun ei ole sitä ihmistä, jota rakastaa.

Vierailija
20/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä sitten konkreettisesti tapahtuisi, jos annat myöntävän vastauksen kysymykseen "miten olis"?