Että näin ! Mieskaveri ilmoitti, ettei lähde kanssani reissuun jos mulla on joku "Lidl mekko" päällä
Olisikin provo! Eli tarkoitus oli lähteä ensi viikolla tallinaan, eilen teimme ruokaostoksia ja löysin pari kivaa mekkoa juuri reissua ajatellen. Mies tokaisi ettei kyllä lähde kanssani mihinkään jos minulla on lidlin mekko päällä, luulin vitsiksi ja aloin nauraa mutta sain sellaisen katseen että hiljenin. Sitten sain suun auki ja tiedustelin että mistäköhän ihmiset mahtavat tietää mekon alkuperän? Että onko se prismasta vai lidlistä? Mies ei vastannut vaan paineli kassalle ja loppuilta meni jäätävissä tunnelmissa ! Ei paljon pussailtu...
En tiedä miten reissumme käy, en tiedä haluanko enää edes mennä :( Olen 32 ja mieskaveri 28, en todellakaan olisi odottanut tuollaista käytöstä vaikka vähän nuorempi onkin ! Yhdessä on oltu 3kk.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että menette matkalle Tallinnaan? Se on tässä provo. Meille matkailu on ihan muuta kuin Tallinnassa käyminen.
Etkös "maailmanmatkaaja" tiedä, että Tallinna on nykyään hyvinkin tasokas matkailumaa. Kannattaa dokata vähemmän, niin huomaat itsekin.
Kaikki kun ei vedä alkoholia känniin asti. Voi ottaa lasin tai drinkin. Ja maailmassa on paljon hienoja paikkoja joissa kannattaa käydä. Mutta jos sun paratiisi on Tallinna niin säälin. Olet varmaan joku wt akka Kontulasta.
Minulla on Lidlistä ostettu hieman denimiä muistuttavaa matskua oleva mekko vyötärönyörillä. Samanlaisia mekkoja olen nähnyt mm. Halosella, H&M:llä, Sokoksella, BikBokissa, Cubuksessa, Stockmannilla, Elloksella yms. Ei ulkonäöstä näkisi, mistä on oikein ostettu. Siisti ja helma yltää aivan aavistuksen polven yläpuolelle.
Kerrankin mies, jonka mielestä naisen pitäisi käyttää enemmän rahaa vaatteisiin. Piristävä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että menette matkalle Tallinnaan? Se on tässä provo. Meille matkailu on ihan muuta kuin Tallinnassa käyminen.
Etkös "maailmanmatkaaja" tiedä, että Tallinna on nykyään hyvinkin tasokas matkailumaa. Kannattaa dokata vähemmän, niin huomaat itsekin.
Kaikki kun ei vedä alkoholia känniin asti. Voi ottaa lasin tai drinkin. Ja maailmassa on paljon hienoja paikkoja joissa kannattaa käydä. Mutta jos sun paratiisi on Tallinna niin säälin. Olet varmaan joku wt akka Kontulasta.
Minulle Tallinna on ihan yhtä hyvä ulkomaankohde kuin muutkin eurooppalaiset kaupungit. Kotipaikkakunnalta menee päivä junassa, että pääsee edes Helsinkiin, joten ei siellä niin vain piipahdeta päiväseltään. Tukholmaan asti ei olla vielä päästy. Ihmeellistä pilkkaamista, ovatko kaikki helsinkiläiset tuollaisia?
Muija piti AINA sellaista keltaista villatakkia,,en muuta sitten keksinyt kiun leikkasin siihen selkäpuoleen sellaisen 25cm pyöreän reiän..kummasti vaikutti
En käy miehen kanssa omilla vaateostoksillani mistään syystä. Hänen ei tarvitse tietää, onko kirpparilta vai kalliista putiikista, lopputulos päällä ratkaisee :)
Hänen vaatteensa ostamme yhdessä tai sitten minä - ei suunnilleen erota punaista sinisestä...
Henkasta ja maukasta joku täyspunainen kesämekko, ei liian paljastava. Ei saisi näkyä vakoa.
Sitten joku hiuksiin/silmien mukaan väritetty keskikokoinen kaulakoru. Korua matchaavat korkokengät.
Jos jäbä ei tykkää, no, omapa on menetys.
Ostakoon sinulle mekon diorilta sitten
Vaikka ostaisi sulle mekon, jättäisin. Tuollainen kontrollointi vaatteista ei lupaa hyvää.
Onko mies suhteessa muutoin tyydytetty? Voipi johtaa tuollaisiin möläytyksiin.
Meillä toisinpäin. Haluaisin että mies pukeutuis tyylikkäämmin (ruotsalaiset miehet pukeutuu yleensä hyvin), eikä katselis mitään lidlin shortseja itselleen. Olen tarkempi vaatteista ja onhan se kiva että puoliso pukeutuu kivasti. Hänen perheessään ei ole koskaan panostettu pukeutumiseen( maalta kotoisin) joten on tavallaan tottunut siihen ajatukseen, että kunhan halvalla saa.
Ei tämä mikään vakava asia ole, joitakin ihmisiä ei vain kiinnosta pukeutuminen/tyyli samalla tavalla. Mutta siis ymmärrän ap:n miestä hyvin.
Olet 32? Ja tuollainen maatajärisyttävä ongelma on? Huh, toivotttavasti selviät draamasta.
Millaisen vaatteen hän sinulle sitten sallii?
Aikuisten oikeasti - vaikka ette kakaroita ikänne puolesta olekaan - ei tuollainen mies ole sen arvoinen, että kannattaisi haaskata enempää aikaa.
Eihän kukaan tavallinen ihminen edes tiedä, onko joku vaate ostettu pariisilaisen muotiliikkeen poistomyynnistä vai lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha :D Ne Lidlin ja Prisman koltut tulee jostain Indonesiasta samalta hihnalta. Miesystävältä typerä kommentti. En minäkään pidä kaikista puolison vaatteista, mutta ei mulla ole sananvaltaa päättää mitä hän pukee päällensä. En jättäisi menemättä hänen kanssaan mihinkään vaikka olisikin omasta mielestäni ruma vaate.
Eihän aloittajankaan mies määrännyt tai kieltänyt että mekkoa ei saisi pitää päällä. Hän sanoi ettei lähde mukaan jos se on päällä. Kai jokaisella nyt on sananvaltaa siihen kenen seurassa aikaansa viettää. Noin se pitääkin hoitaa. Ei määräillen tai kontrolloiden, vaan ilmoittaen oma mielipiteensä asiasta. On naisen asia sitten kunnioittaa sitä tai olla kunniottamatta. Jokaisen oma päätös kenen kanssa on ja missä vaatteissa.
Anteeksi, mutta en minäkään lähtisi. Ne on kamalia, halvan ja muodottoman näköisiä. Kuosi ja värityskin usein hirvityksiä.