Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En naisena jaksa esittää vaikeasti tavoiteltavaa

Vierailija
29.10.2025 |

Ei riitä kärsivällisyys.Onneksi ei enää tarvitse etsiä kumppania kun minulla sellainen jo on.Omen rento naiseksi enkä jaksa miesten kanssa pelata mitään pelejä paskaa!Rento äijämäinen helppo elämä kutsuu puoleensa,enemmän kuin että joutuisi leikkimään jotain kohtalokasta vamppia !Paskaa en jaksa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin elämässäni keskittyä tärkeämpäänkin asioihin kuin tuollaiseen paskaan.En tykkää olla "nainen",olen mieluummin rehti ja suora "äijä"!Koska äijänä on helpompaa ja mukavampaa🤗

Vierailija
2/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena rakastan draamaa ja juoruilua ja olenkin katkaissut terapeuttini kehotuksesta välit vanhempiini koska he eivät ole vegan. 

-n25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena rakastan draamaa ja juoruilua ja olenkin katkaissut terapeuttini kehotuksesta välit vanhempiini koska he eivät ole vegan. 

-n25

Ok, Pertti.

Vierailija
4/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esität helppoa nakkia?

Vierailija
5/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-n25

Ovatko edes muunsukupuolisiakaan?

Vierailija
6/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa vetää mitään roolia. Olen oikeasti tosi nainen ja puumailin itselleni näin toimien komean ja mukavan miehen.

Vierailija
7/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-n25

Minä en!En voi sietää draamaa.

Vierailija
8/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ap typerät murheet, voi luoja sentään.

Vierailija
9/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helppo nakki.Olen tyytyväinen ettei enää tarvitse sitä kumppania etsiä voi keskittyä tärkeämpää kuin elämässään 

Vierailija
10/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me girl-alert.

Vierailija
11/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
12/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun persu yrittää esittää hauskaa, lopputulos on surkea.

Vierailija
13/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku kirjoittaa tuolla tavalla naisena tai miehenä, niin tietää heti, että kyseinen kirjoittaja ei ole sitä sukupuolta mitä esittää olevansa.

N46

Vierailija
14/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voin elämässäni keskittyä tärkeämpäänkin asioihin kuin tuollaiseen paskaan.En tykkää olla "nainen",olen mieluummin rehti ja suora "äijä"!Koska äijänä on helpompaa ja mukavampaa🤗

Ei tarvitse olla äijämäinen ollakseen rehti ja suora. 

Vierailija
15/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku kirjoittaa tuolla tavalla naisena tai miehenä, niin tietää heti, että kyseinen kirjoittaja ei ole sitä sukupuolta mitä esittää olevansa.

N46

Menee viihteestä! Miehet esittävät naisia ja keskustelevat naisina keskenään. Muutamassa eka viestissä näköjään.

Vierailija
16/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Menee viihteestä! Miehet esittävät naisia ja keskustelevat naisina keskenään. Muutamassa eka viestissä näköjään.

Ei vaan tuollainen on täyttä sontaa ja todella puuduttavaa koska näitä paskoja trolleja tulee tänne jatkuvasti.

N46

Vierailija
17/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehti ja suora leijona horoskoopiltani.

Vierailija
18/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistiyliherkkyyteni vuoksi olen aivoiltani mies.En jaksa naisten draamaa kun en elämässäni ajattele kuin mukavuutta ei,vaikka olen nainen.

Vierailija
19/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain mukavuutta ei ja miten voisin aina päästä helpommalla kun olen näin laiska ja mukavuudenhaluinen.En sovi ahtaaseen heteronormatiiviseen muottiin.En ole koskaan kyseenalaistanut ettenkö olisi nainen.

Vierailija
20/27 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Kohtalokasta vamppia!

Vaikeat naiset eivät ole kiinnostuneia miehistä, siksi he ovat "vaikeita". Sinä olet, joten olet helppo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä