En naisena jaksa esittää vaikeasti tavoiteltavaa
Ei riitä kärsivällisyys.Onneksi ei enää tarvitse etsiä kumppania kun minulla sellainen jo on.Omen rento naiseksi enkä jaksa miesten kanssa pelata mitään pelejä paskaa!Rento äijämäinen helppo elämä kutsuu puoleensa,enemmän kuin että joutuisi leikkimään jotain kohtalokasta vamppia !Paskaa en jaksa!
Kommentit (27)
Minä naisena rakastan draamaa ja juoruilua ja olenkin katkaissut terapeuttini kehotuksesta välit vanhempiini koska he eivät ole vegan.
-n25
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena rakastan draamaa ja juoruilua ja olenkin katkaissut terapeuttini kehotuksesta välit vanhempiini koska he eivät ole vegan.
-n25
Ok, Pertti.
Vierailija kirjoitti:
-n25
Ovatko edes muunsukupuolisiakaan?
En minäkään jaksa vetää mitään roolia. Olen oikeasti tosi nainen ja puumailin itselleni näin toimien komean ja mukavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
-n25
Minä en!En voi sietää draamaa.
Kovin on ap typerät murheet, voi luoja sentään.
Olen helppo nakki.Olen tyytyväinen ettei enää tarvitse sitä kumppania etsiä voi keskittyä tärkeämpää kuin elämässään
Kun persu yrittää esittää hauskaa, lopputulos on surkea.
Aina kun joku kirjoittaa tuolla tavalla naisena tai miehenä, niin tietää heti, että kyseinen kirjoittaja ei ole sitä sukupuolta mitä esittää olevansa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Nyt voin elämässäni keskittyä tärkeämpäänkin asioihin kuin tuollaiseen paskaan.En tykkää olla "nainen",olen mieluummin rehti ja suora "äijä"!Koska äijänä on helpompaa ja mukavampaa🤗
Ei tarvitse olla äijämäinen ollakseen rehti ja suora.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku kirjoittaa tuolla tavalla naisena tai miehenä, niin tietää heti, että kyseinen kirjoittaja ei ole sitä sukupuolta mitä esittää olevansa.
N46
Menee viihteestä! Miehet esittävät naisia ja keskustelevat naisina keskenään. Muutamassa eka viestissä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Menee viihteestä! Miehet esittävät naisia ja keskustelevat naisina keskenään. Muutamassa eka viestissä näköjään.
Ei vaan tuollainen on täyttä sontaa ja todella puuduttavaa koska näitä paskoja trolleja tulee tänne jatkuvasti.
N46
Olen rehti ja suora leijona horoskoopiltani.
Aistiyliherkkyyteni vuoksi olen aivoiltani mies.En jaksa naisten draamaa kun en elämässäni ajattele kuin mukavuutta ei,vaikka olen nainen.
Ajattelin vain mukavuutta ei ja miten voisin aina päästä helpommalla kun olen näin laiska ja mukavuudenhaluinen.En sovi ahtaaseen heteronormatiiviseen muottiin.En ole koskaan kyseenalaistanut ettenkö olisi nainen.
xD Kohtalokasta vamppia!
Vaikeat naiset eivät ole kiinnostuneia miehistä, siksi he ovat "vaikeita". Sinä olet, joten olet helppo
Nyt voin elämässäni keskittyä tärkeämpäänkin asioihin kuin tuollaiseen paskaan.En tykkää olla "nainen",olen mieluummin rehti ja suora "äijä"!Koska äijänä on helpompaa ja mukavampaa🤗