Että näin ! Mieskaveri ilmoitti, ettei lähde kanssani reissuun jos mulla on joku "Lidl mekko" päällä
Olisikin provo! Eli tarkoitus oli lähteä ensi viikolla tallinaan, eilen teimme ruokaostoksia ja löysin pari kivaa mekkoa juuri reissua ajatellen. Mies tokaisi ettei kyllä lähde kanssani mihinkään jos minulla on lidlin mekko päällä, luulin vitsiksi ja aloin nauraa mutta sain sellaisen katseen että hiljenin. Sitten sain suun auki ja tiedustelin että mistäköhän ihmiset mahtavat tietää mekon alkuperän? Että onko se prismasta vai lidlistä? Mies ei vastannut vaan paineli kassalle ja loppuilta meni jäätävissä tunnelmissa ! Ei paljon pussailtu...
En tiedä miten reissumme käy, en tiedä haluanko enää edes mennä :( Olen 32 ja mieskaveri 28, en todellakaan olisi odottanut tuollaista käytöstä vaikka vähän nuorempi onkin ! Yhdessä on oltu 3kk.
Kommentit (96)
Odota, että Lidliin tulee erä lapikkaita ja heilauta sellaista sitten tuon miehylin suuntaan.
No mies sitten varmaan ostaa sinulle jonkun kalliin merkkimekon jos omasi ei kelpaa?
Hahaha :D Ne Lidlin ja Prisman koltut tulee jostain Indonesiasta samalta hihnalta. Miesystävältä typerä kommentti. En minäkään pidä kaikista puolison vaatteista, mutta ei mulla ole sananvaltaa päättää mitä hän pukee päällensä. En jättäisi menemättä hänen kanssaan mihinkään vaikka olisikin omasta mielestäni ruma vaate.
Joo, tuollaisia on, munkin yksi mies keksi kaikista mun vaatteista jotain valittamista...
Vaihda miesystävää. Et tarvitse sellaista, joka pyrkii kontrolloimaan pukeutumistasi.
Ostaisin niitä mekkoja useamman ja pitäisin niitä vähintään seuraavat pari viikkoa päällä joka päivä.
Ehkä ei kannata jatkaa suhdetta. Kuullostaa siltä että jatkossakin ongelmia ja tulee ties mistä, saisit olla kuin teinin vanhempi. Jos 28 v käyttäytyy vielä kuin teini, en kovin paljoa jättäisi sen varaan että kasvaisi henkisesti.
Kai kuitenkin suostuu Porvooseen kanssasi vaikka ylläsi olisi Lidlin mekko? Miten hänelle kelpaa Lidlin ruoat ?Jos se
Oikein naurattaa mikä neiti tämä mies on! Kannattaako aikaa tuhlata sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha :D Ne Lidlin ja Prisman koltut tulee jostain Indonesiasta samalta hihnalta. Miesystävältä typerä kommentti. En minäkään pidä kaikista puolison vaatteista, mutta ei mulla ole sananvaltaa päättää mitä hän pukee päällensä. En jättäisi menemättä hänen kanssaan mihinkään vaikka olisikin omasta mielestäni ruma vaate.
Voisin kuvitella, että myös Prisman mekko aiheuttaisi saman reaktion poikaystävässä.
Sano hänelle että ostaa mekon sulle. Niin ei tarvitse valittaa.
Mä ostin juuri Lidlin maximekon. Ihmettelen, miten joku erottaisi ostopaikan ulkonäöstä, samanlaisia mustia naruolkainmekkoja näkyy joka kaupassa. Ehkä leikkaan Lidlin muovipussista selkään laitettavaksi merkin. Niin tulee se ostopaikka selväksi.
Ajattelin siis lähteä lomareissulle tuo mekko päällä. Toisen mukaan ottavani maximekon olen ostanut BikBokista 2 vuotta sitten viidellä eurolla, se on ilmeisesti kuitenkin ihan sallittu ostopaikka?
Mies on täysi seko. Juokse tyttö, juokse, äläkä taakse katso. Tallinnan reissulle ei putiikkimekkoa tarvita. Kontrollihullu siis tuo ukkosi.
Etkö tiedä, että Lidl-mekkoja oikein kysellään netissä. Niitä myydään ihan samalla hinnalla kuin Lidlissä. Onko miehelläsi jotain alemmuuskomplekseja, kun naisen pitäisi olla jollain tietyllä tavalla pukeutunut? Merkkitietoisuus on aina hälytyskello.
No nyt olet valinnan edessä. Onko mies se oikea. Haluatko kuulla tuollaista puhetta lopunelämää, muokkaudutko sellaiseksi kuin mies haluaa, teetkö kuten sinä haluat.
Mekko on ihan ok. jos helmassa on pituutta polven seutuville asti ettet nolaa miesseuralaistasi.
Ehkä se mekko oli miehestä ruma ja yritti esittää asian korrektisti?