Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että näin ! Mieskaveri ilmoitti, ettei lähde kanssani reissuun jos mulla on joku "Lidl mekko" päällä

Vierailija
11.07.2017 |

Olisikin provo! Eli tarkoitus oli lähteä ensi viikolla tallinaan, eilen teimme ruokaostoksia ja löysin pari kivaa mekkoa juuri reissua ajatellen. Mies tokaisi ettei kyllä lähde kanssani mihinkään jos minulla on lidlin mekko päällä, luulin vitsiksi ja aloin nauraa mutta sain sellaisen katseen että hiljenin. Sitten sain suun auki ja tiedustelin että mistäköhän ihmiset mahtavat tietää mekon alkuperän? Että onko se prismasta vai lidlistä? Mies ei vastannut vaan paineli kassalle ja loppuilta meni jäätävissä tunnelmissa ! Ei paljon pussailtu...

En tiedä miten reissumme käy, en tiedä haluanko enää edes mennä :( Olen 32 ja mieskaveri 28, en todellakaan olisi odottanut tuollaista käytöstä vaikka vähän nuorempi onkin ! Yhdessä on oltu 3kk.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa jossa asun ei ole Lidl´ia joten piti Googlettaa.

Kyllä onkin kamalia!  En kyllä itse laittaisi mokomia päälleni. No ehkä jossain mökillä menisi, ei ihmisten ilmoilla.

Vierailija
62/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä antaa palautetta ja esittää toiveita toisen pukeutumisesta. Tai sitten voi tokaista, ettei lähe reissuun, jos toisella on Lidl-mekko päällä ja häipyä puhumatta paikalta. Kaksi eri asiaa nämä.

Sillä lailla eri asia, että toinen kuvastaa valmistautumista tai muuten vaan flegua luonnetta ja toinen joko järkyttymistä tai kulmikkaampaa luonnetta. 

Kunnioittavat ja rakentavat käytöstavat ovat toki tavoite, mutta ymmärrän miestä. 

Mies järkyttyi Lidlin mekosta :D

Järkyttyi silmien eteen avautuvasta WT-meiningistä. Ei ollut tajunnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sitä joskus panostaa vähän pukeutumiseen. Varsinkin jos toinen niin toivoo. Mies on ehkä odottanut reissua ja haluaa siihen "juhlan tuntua", et varmaan menisi esim.ristijäisiinkään missään lidlin mekossa.

Vierailija
64/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Lidl on tässä se suurin ongelma, vaan se, että ap pukeutuu liian rennosti ja helleasuihin kaupungilla.

Mies olisi voinut ilmaista asian toisin, mutta ehkä hänelle Lidl-mekko katkaisi kamelin selän.

Suomalaiset pukeutuu kuin mökille vaikka ovat kaupungilla, näyttää nuhjuiselta.

Vierailija
65/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöinen kokee toisen itsensä jatkeeksi, ja sinä olet hänelle osa jonka pitää tukea häntä.

Nämä on ensimmäisiä " merkkejä", joita sitten myöhemmin muistetaan silmä mustana. Voitte toki panna ja seilata mutta tiedä mitä teet. Voi myös olla vaikea päästä eroon tuollaisesta miehestä.

Sinulla saattaisi olla kivempi reissu tyttöporukalla.

Yksinkin voi matkustaa.: aina ei tarvi hiihtää muiden perässä.

Käytännössä esim tallinnan reissulla käytännölliset vaatteet on osoittautuneet parhaiksi.

Olet aivan oikeassa. Persoonallisuus on ehdottomasti häiriö. Terve ihminen on tunteeton, tahdoton ja järjetön ja näissäkin ominaisuuksissaan ehdottoman itsenäinen. Kuten sanonta sanoo osuvasti: saari. 

Vierailija
66/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ostat kalliin, mutta oikein tätimäisen koltun esim. Marimekosta, niin katsotaan mitä mies tykkää. Joku halpa ja kevyt kesämekko on todellakin useammin kivemman ja etenkin nuorekkaaman näköinen kuin tönkkökankaasta tehty vartaloa imartelematon desingsäkki. Siis kyllähän noista suomalaisistakin liikkeistä löytyy välillä nuorellekin sopivia, mutta yleensä tämä tätiosasto on paremmin edustettuna näissä liikkeissä.

Tädeillä on varaa maksaa suomalaisesta työstä. Nuoret vaan nostaa suomalaisia palkkoja ja maksaa aasialaisia. Elintasoturismia tämäkin. 

Kyllä nuoretkin mielellään ostaisi kotimaista jos löytyisi jotain mitä ostaa. Tuntuu että kaikki vaatteet todellakin jotain tätivaatteita, joko muodottomia tai sitten kummallisen värisiä.

Vierailija
67/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miksi ei saisi sanoa toiveita toisen pukeutumisesta? Vai onko tässä nyt taas se pointti, että mies on uskaltanut suunsa avata naisen pukeutumisesta? Montako kertaa me naiset korjataan sitä mitä miehellä on päällä kun ollaan lähdössä jonnekkin?! Vai käsi ylös sillä, joka ei koskaan ole niin tehnyt! Minä ainakin olen korjannut. Kerrakin mies oli ostamassa jotakin krakaa, sellaista nyöristä tehtyä, jossa oli joku h...tin savesta tehty häränpää ...ei jestas. Muutenkin pukeutui kuin mikäkin juntti...aina joku ääliö lierihattu päässä ja reisitaskusortsit ja sandaalit sukilla...Hei tuntuuko tutulta?

Suuttuminen ja mykkäkoulu on siis vain toivomus tyttöystävän pukeutumisen suhteen. Ok. Itse olen kyllä sitä mieltä, että toiveet esitetään vähän eri tavalla. Se että suuttuu ja mykkäkouluilee on kyllä ihan pelkkää vallankäyttöä ja alistamista. Ei mitään mielipiteen kertomista tai toivomista. Mies haluaa päättää naisen vaatteita, eikä naisen omilla "väärillä" mielipiteillä ole mitään väliä. Vain miehen mielipide huomioidaan.

Ja minä en tosiaankaan puutu mieheni pukeutumiseen, se on vain ja ainoastaan hänen asiansa. Jos mies kysyy mielipidettä niin sen voin kertoa, mutta mies itse päättää mitä laittaa päällensä. En kiellä enkä käske. Ja sama itseni suhteen, minä päätän mitä mulla on päällä. Mielipiteen voi sanoa, mutta loppupeleissä itse päätän noudatanko miehen toiveita vai en. Jos ne on hyviä niin voin noudattaa, jos huonoja niin en noudata.

Vierailija
68/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää sietää joskus loukkaaviakin kommentteja naisilta heidän pukeutumisestaan. Mutta siitäpä meteli nousee, jos joku mies joskus lipsauttaa (mielestäni ihan osuvan) mielipiteensä naisen vaatteista. Tosiasiahan on, että Lidlin mekko nyt vain on kamalinta mitä kuvitella saattaa pukeutumisen saralla. Nainen, arvosta itseäsi vähän enemmän ja osta laadukkaampia vaatteita.

Vai olisiko sinusta ok, jso miehesi lähtisi Halpistrikoovermeet päällä ja Hankkija-lippis päässä sinne reissuun? Ihan yhtä mauton veto.

t: nainen

Vierailija
69/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte siis Lidlissä ruokaostoksilla? Syökö mies Lidlistä ostettua ruokaa? Suostuu käymään kyseisessä kaupassa, vaikka joku voi nähdä? Mutta mekossa menee raja :D

Vierailija
70/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies sitten varmaan ostaa sinulle jonkun kalliin merkkimekon jos omasi ei kelpaa?

Hei haloo, ei olla enää 1800-luvulla, jolloin naiset olivat holhouksen alaisia. Eli eiköhän AP itsenäisenä naisena saa asiallisen mekon ihan omaa päätä ja pääomaa käyttäen.

Vierailija
71/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Lidl on tässä se suurin ongelma, vaan se, että ap pukeutuu liian rennosti ja helleasuihin kaupungilla.

Mies olisi voinut ilmaista asian toisin, mutta ehkä hänelle Lidl-mekko katkaisi kamelin selän.

Suomalaiset pukeutuu kuin mökille vaikka ovat kaupungilla, näyttää nuhjuiselta.

Tämä on niin totta!

Olen ollut tänä kesänä häissä, jossa yksi morsiamen kavereista oli pukeutunut Nokian Neulomon trikoo-haalariin. Oli asustanut sen toki nätisti, mutta trikoo on silti trikoo. Se on oikein mukava vaate, mulla on se kanssa, mutta en mä sitä ikinä laittaisi juhliin!

Puolen vuoden sisällä olen bongaillut juhlissa naisten päällä vimmaa ja papua. Varsinkin Papun yksi mekko on suosittu. Hintansa puolesta toki ovat arvokkaita, mutta eivät ne mitään juhlakelvollisia ole. Korkeintaan jonnekin lastenkutsuille.

Ja on mullakin Lidlin vaatteita, oikein kivoja ovatkin, mutta ne ovat ihan mökki- ja kotivaatteina.

Vierailija
72/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Lidlissä oli mekkoja myynnissä? Missasin, harmittaa.

Vierailija
73/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, että tahtoo suhteen poikki  :( Oma ex teki samaa" Et kyllä osta noita kenkiä tai en lähde kanssasi mihinkään"

" söisit salaattia, alkaa hävettää tuollaisen ilmalaivan kanssa kulkeminen!"

En ollut lihava eikä  kengissäni ollut vikaa, mies vain ei  ei voinut sanoa suoraan että haluaa pistää poikki ! kokonaisen kesän kuuntelin suoranaista vittuilua ja valitusta, kunnes  ymmärsin yskän.

Vierailija
74/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mekot on ihania, ihan samoja saa ylihinnalla "paremmista" kaupoista. Facen muotiryhmissä näkyy Lidlin mekkoja joka päivä ja niitä ylistetään maasta taivaisiin. 

Vierailija
75/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen kommentti kuin mitä ex-miehelläni oli tapana. Olimme lähdössä laivalle ja koska mulla oli "jakku"-takki päällä farkkujen kanssa olin hänen mielestään ylipukeutunut ja häntä hävetti. Koko risteilyn oli JÄÄTÄVÄ tunnelma. Muutama vuosi olimme yhdessä ja näitä "piikkejä" tuli silloin tällöin. Nykyinen mieheni vain ylistää tyyliäni! Jätä se sika. 😂

Vierailija
76/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla ei ole mitään hajua pukeutumisesta. Kyllä se alkaa jo itseäänkin nolottamaan jos toinen kulkee aivan luokattomissa vaatteissa. Onhan tuo Lidl myös vähän brändinä sellainen, että se on aika helppo tunnistaa Lidlistä ostetuksi. 

Vierailija
77/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät päälläsi just millasia vaatteita haluat!

Mun exä arvosteli kanssa mun pukeutumista, ulkonäköä, painoa...esimerkkejä on vaikka miten, mutta mieleen on jäänyt yhdet exän firman pikkujoulut. Laitoin sinne paljettimekon ja exä kitisi koko ajan ennen lähtöä, että en voi sellasessa lähteä. Olin ylipukeutunut, liikaa sitä js liian vähän tuota jne.

Pidin pääni, koska olin jo tottunut sellaiseen ja kyllä olin vahingoniloinen kun näin siellä muitakin naisia paljeteissa! Sain koko illan kehuja mekostani ja mies mököttää mulle. Hauskinta on että tapasin tuolloin nykyisen mieheni (en tiennyt sitä silloin, ensitreffeihin meni nelisen vuotta) ja hän on kertonut silloin ihmetelleensä, että millä avuilla juro exäni on oikein saanut minut :D

Vierailija
78/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri Lidlin mainosta, ja ihan hyvännäköisiähän nuo ovat! Tutulla oli myös kerran juhlissa tyylikäs kotelomekko, joka oli ostettu Lidlistä. Jospa vielä sinne saataisiin sovituskopit 😀

Vierailija
79/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos hän puuttuu pukeutumiseen, ap. Ei kuuluisi. Ylilyönneistä nyt ehkä. Voisit sen hänelle kertoa että jatkossa zip it.

Lidlissä on kivoja vaatteita. Ja ihan trendikkäitä. Kyllä niitä saa ja kuuluu pitää 💪

Vierailija
80/96 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla ei ole mitään hajua pukeutumisesta. Kyllä se alkaa jo itseäänkin nolottamaan jos toinen kulkee aivan luokattomissa vaatteissa. Onhan tuo Lidl myös vähän brändinä sellainen, että se on aika helppo tunnistaa Lidlistä ostetuksi. 

Sinä ja muut muoti-intoilijat voitte rauhassa etsiä itsellenne sopivat puolisot joilla on teitä miellyttävä vaatemaku. Sen sijaan ei ole ok iskeä tavis prismanmekkonaista, ja alkaa sitten jälkikäteen urputtamaan kun se ei näytä muotiprinsessalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä