Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kuin minä niin yksinäinen, että kadehtii jopa tv-sarjojen ystävyyssuhteita

Vierailija
10.07.2017 |

jotka siis on, tiedän kyllä, ihan kuvitteellisia. Mutta esim nytkin kun oon katsonut "klikkaa mua"-uusintoja, niin itken melkeen katsoessa kohtauksia niiden naisten ystävyyssuhteista. Sama oli jo teini-ikäisenä katsoessani Sinkkuelämää. Itsellä ei koskaan ole ollu mitään vastaavaa. Eikä enää tiedossakaan, oon nyt 42-vuotiaana eläkkeellä mt-ongelmien takia, vakava koulukiusaaminen ja muut traumaattiset asiat jättäneet jälkensä; mulla mm. niin paha sos.fobia että juon alkoholia uskaltaakseni ruokakauppaan. Yksin, aina yksin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutuista asioista kirjoitittekaan te av-ystäväni. Täälläkin yksinäinen, joka "seurustelee" tv-sarjojen kanssa. Joka päivä tulevat sarjat ovat parhaita. Ajattelen, että nyt mun kaverit tulee käymään, että nyt mä saan olla heidän kanssaan. Luonto on minulle tärkeä ystävä myös, laitan parvekekukatkin sitä varten, että mulla joku, jonka kanssa menee aikaa. Tykkään kukista, joita pitää nyppiä, se on kivaa tekemistä. Ja niille voi myös jutella, en puhu ihan ääneen, kun kerrostalossa asun, mutta teen hiljaista puhetta. Lintuja ja puita on kivoja seurata ihan parvekkeelta. Metsälenkki on jo elämys. Välillä ihmisen ikävä toisen luo tuntuu kipuna, itkenkin, mutta onneksi on myös niitä hetkiä, kun ajattelen, että näin on hyvä. Tämä palstailukin on kivaa. Tapaahan tälläkin tavalla ihmisiä.

Vierailija
42/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kyllä! Musta tulee aina surullinen jos katson Sinkkuelämää kun niillä neljällä naisella on niin harmoninen symbioosi ja syvä ystävyys. Olen nyt kolmekymppinen ja yläasteen jälkeen mulla ei naispuolisia ystäviä ole ollut ja itsekin luopunut toivosta.

Mullakin on tämä sarja erityisesti se kateuden kohde.

Ja mulla myös. Kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta kerran tuli itku, kun oli muutenkin jo yksinäinen olo pinnassa ja sitten katsoin Sinkkuelämää. Oon 26-vuotias nuori nainen ja tuntuu, että elämä menee osittain ihan hukkaan, koska ei ole ystäviä kenen kanssa jakaa iloja ja suruja ja tehdä kaikkia kivoja juttuja. En ymmärrä mikä mussa on vikana, sillä olen ystävällinen, kohtelias, välittävä, huumorintajuinen, empaattinen, luotettava yms. Mielestäni siis hyvää ystäväainesta, koska noiden ominaisuuksien lisäksi arvostan ystävyyttä paljon ja läheisiä ihmisiä ylipäätään, he ovat mulle tärkeitä ja olen valmis panostamaan heihin. Silti mulla on lähinnä vain kasa tuttuja, joista osaan oon koittanut syventää välejä, mutta tuloksetta. Aina se menee siihen yksipuoliseen yrittämiseen, että mä kyselen kuulumisia ja ehdottelen tapaamisia ja tulee tyrkkyolo, joten vetäydyn vähän ja huomaan, että hups siihen loppui se yhteydenpito kun en ollut itse kokoajan aloitteellinen.

Nytkin oon kesälomalla töistä ja ainoat hengailukaverit on olleet vanhemmat, mummo ja yksi sukulaistäti. En halua väheksyä heitä mitenkään, mutta kaipaisin muutakin. Viimeksi oon nähnyt kaveria (jos nyt sellaiseksi voi edes luokitella, ystäväksi ainakaan ei) helmikuussa, ihan oikeasti. Surettaa niin paljon miettiä tätä aihetta, yksinäisyys on ihan kamalaa :( Ei sitä osaa edes kuvitella miten raskas taakka se on ennenkuin itse kokee, en mäkään sitä ymmärtänyt vielä 10 vuotta sitten, kun oli kavereita ja jopa pari ystävää.

N26

Mä voisin alkaa sun ystäväksi :) N29

Olisi mukava tutustua :) Niinhän se on, että ystäviä ei voi saada, jos ei vaan jaksa yrittää tutustua uusiin ihmisiin. Pystyyköhän täällä palstalla vaihtamaan jotakin yhteystietoja, esim.sähköposteja? :)

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sinkkuelämää kateellinen. Meitä taitaa olla jo viisi vai kuusi? Eikös tästä saa jo oman porukan?

Mistä päin muut sinkkuelämää kateelliset ovat?

Tää Sinkkuelämää kadehtiva on Tampereelta :)

N26

Vierailija
44/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sinkkuelämää kateellinen. Meitä taitaa olla jo viisi vai kuusi? Eikös tästä saa jo oman porukan?

N26

Täällä sinkkuelämää kateellinen Kymenlaaksosta. N30

Vierailija
45/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Hei minäkin Kymenlaaksosta! :) n33

Vierailija
46/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 28N Keski-Suomesta. Olisiko ihan hullu ajatus vaihtaa sähköposteja? Voisihan sitä vaikka kirjoitella, jos ei muuta. :)

Vierailija
47/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Hei minäkin Kymenlaaksosta! :) n33

No hei, sepä sattui!! :)

Vierailija
48/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28N Keski-Suomesta. Olisiko ihan hullu ajatus vaihtaa sähköposteja? Voisihan sitä vaikka kirjoitella, jos ei muuta. :)

Hyvä ajatus!

Vierailija
49/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä hyvä ihminen fobiaasi ja korvien väliäsi äläkä piiloudu alkoholin taakse.

Vierailija
50/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ongelma on , että yksinäiset vieroksuvat toisten yksinäisten seuraa. koitan saada niin miehiä kuin naisia tekemään jotain kanssani niin aina on joku tekosyy vaikka tiedän, että hekin ovat yksinäisiä

Vaikka joku ihme tapahtuisi että jostain ilmestyisi joku tyyppi joka haluaisi viettää aikaani, tiedän etten mä edes pystyisi enää. Oon niin sairas, etten osaa olla ihmisten kanssa enää. Jos vaikka siinä kauppajonossa joku yrittää alkaa puhua tai kassa vähän pidemmästi, saan paniikkikohtauksen ja haluan vaan juosta pois paikalta. Tähän on tultu. ap

Etsi netin kautta ystäviä. Ei tarvitse tavata kasvotusten ennen kuin tunnet että pystyt siihen. Sitten jos et pystykkään se toinen ymmärtää mistä on kyse jos alusta asti olet rehellinen. Sinä et ole yhtään sen huonompi kuin kukaan muukaan ja todellakin ansaitset mahdollisuuden tutustua ihmisiin ja saada ystäviä!

Vierailija
51/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hävisi linjoilta

Vierailija
52/52 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksinäinen etelä-Pohjanmaalta. Onko täältäpäin muita? Minulla on mies ja lapsia, mutta ei ystävää, jonka kanssa tehdä jotain. Olen 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi