40 v sinkku ja synnyttänyt kroppa
Olen eronnut muutama vuosi sitten ja lapset jo isoja ja menee omia menojaan. Nyt olisi aikaa elää sitä villiä sinkkuelämää, joka jäi aikoinaan välistä.
Olen käynyt ystävien kanssa baareissa ja olisinhan siellä siellä vientiä. Ihan kiinnostavialin miehiä on tullut vastaan enkä itsekään etsi mitään vakava, niin voisin jonkun mukaan lähteäkin.
Se mikä estää, on kroppani. Mieheni lisäksi kukaan mies ei ole nähnyt mua alasti roikkuvan vatsan ja raskausarpien kanssa. Kolme lasta, sektio ja sellainen ihotyyppi joka ei palaudu, vaikka kilot lähtivät. Onko kokemusta kuinka 40+ sinkkumiehet reagoivat tälläseen?
Kommentit (100)
Sellaisen miehen matkaan ei kannata lähteäkään, joka arvostaa vain vartaloa. Eli mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.
Hienoa. Mä ainakin miehenä arvostan. Mutta hei täällä taas kateelliset mammat alapeukuttanut 20kertaa,kun joku nähnyt vaivaa hieman. Niin,mieshän on pinnallinen mulkku,kun tykkää naisesta,joka huolehtii itsestään.Ainiin ja unohtui ,että nainenhan on myös saastainen äiti,joka ei välitä kuin itsestään sekä huono äiti.
Oikeasti!? Tätä kuulee ihan jatkuvasti naisilta. Onko naiset oikeasti noin sairaalloisen kateellisia? Niin ja ei ollut sulle mitenkään tarkoitettu ylläoleva kirjoittaja,vaan meinaan muita naisille. Älä välitä . Naiset ovat ilkeitä.
Komppaan tätä. Kyllä mulla oli melkoiset löysät uimarenkaat molempien synnytysten jälkeen vaikka ylipainoa ei raskauksien jälkeen paljon ollutkaan. Tein todella paljon hommia niiden taltuttamiseksi vaikka molemmat lapset nukkuivat huonosti. Nyt olen liki teinien liki 50 v. äiti ja kropassa ei mitään synnytyksistä jäänyttä vikaa. Kyllä liikunta nahkaa kasaa, mutta sille pitää tehdä pikaisesti synnytysten jälkeen jotain, jotta palautuu. Sitkeyttä vähän hei!!!
Voisiko ap h-hetken tullen livahtaa vaihtamaan "jotain mukavempaa päälle" ? Ei tarvitsisi jännittää kaikkia asioita kerralla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus taas tätä porukkaa jonka mielestä raskauden jäljet ovat vain läskiä ja treenillä lähtee. Joo toki osa lihoo ja se ongelma on ihan hoidettavissa. Mutta se venynyt nahkapussi, raskausarvet ja mahdollinen sektioarpi ei vaan katoa millään treenillä.
Vaikka eivät katoa, se ei tarkoita että mitään olisi tehtävissä. Kunnon treeni auttaa todella paljon.
Kerro mullekkin millä treenillä arvet katoavat? Alan heti toteuttamaan. Ruokavalio ja sali vaikutti mulla kyllä ihan johinkin muuhun kun niihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus taas tätä porukkaa jonka mielestä raskauden jäljet ovat vain läskiä ja treenillä lähtee. Joo toki osa lihoo ja se ongelma on ihan hoidettavissa. Mutta se venynyt nahkapussi, raskausarvet ja mahdollinen sektioarpi ei vaan katoa millään treenillä.
Vaikka eivät katoa, se ei tarkoita että mitään olisi tehtävissä. Kunnon treeni auttaa todella paljon.
Kerro mullekkin millä treenillä arvet katoavat? Alan heti toteuttamaan. Ruokavalio ja sali vaikutti mulla kyllä ihan johinkin muuhun kun niihin...
Lainaamassasi tekstissä aloitettiin sillä, että "vaikka eivät katoa". Opettelisit raivosi keskellä lukemaan edes ensimmäisen lauseen alkua, ennen kuin oksennat vastauksesi palstalle.
hmmhh kirjoitti:
Voisiko ap h-hetken tullen livahtaa vaihtamaan "jotain mukavempaa päälle" ? Ei tarvitsisi jännittää kaikkia asioita kerralla...
Ehkä tähänkin vaihtoehtoon voisi varautua;)
Nuorimmainen on 14, eli palautumiset on palauduttu. Aluksi tilanne parantuikin, mutta nyt kun iho ihan myötä löystyy ja kuivuu ja vuorostaan pahentaa tilannetta. En jaksa jankata aiheesta, tilanne on mikä on.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoista ratakiskoa tässä pitää ottaa käyttöön:
Ap ei ole ylipainoinen, vaan hoikka.
Ap ei ole laiskuuttaan jättänyt treenaamatta, vaan harrastaa liikuntaa ja on hyvässä kunnossa.
Ap:n ongelma on venynyt iho, sekä arvet.
Ovatko nämä ketjuun vastailleet kriitikot todella sitä mieltä että ap on vastenmielisen laiska eikä pidä itsestään huolta, ellei mene kosmeettiseen leikkauksen (johon hänellä ei btw ole varaa).
Ei hän välttämättä ole hoikka, vaikka niin sanoisikin. Ylipainoiset sanovat olevansa normaaleja, normaalit hoikkia.
"Liikunnan harrastaminen" voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Vaikka että käy kerran viikossa jossain zumbassa, tai lenkillä. Ei riitä.
Miten niin "ei riitä"? Kyllä minulle kerran viikossa lenkki tai jumppa riittää ihan hyvin.
Ja olen täysin tyytyväinen itseeni, pulleaan mahaani, selluliittireisiini ja raskausarpiini, enkä halua sellaista miestä kenen elämä pyörii salitreenin ja ulkonäön ympärillä, omansa tai muiden.
En lukenut läheskään kaikkia vastauksia.
Luulen ymmärtäväni mitä aloittaja tarkoittaa. Itselläni on yhden raskauden jäljiltä arpinen alavatsa, joka on ryppyinen ja napakin siellä kaiken rypyn sisällä. Kirurgin veitsi kai auttaisi, mutta ei minulla ole rahaa sellaiseen. Olen 43v.
Tapasin pari vuotta sitten itseäni viisi vuotta nuoremman miehen. Sellaisen ihan ok kunnossa olevan ja mukavan. Ensimmäisellä seksikerralla pidin t-paidan päällä ja makkarista oli valot sammutettu. Sitten seuraavalla kerralla sanoin, että minua hieman jännittää esitellä vatsani, koska se ei ole kaunein näky. Mies totesi siihen, että “ai, minähän näin sinun vatsasi jo viimeksi, se oikein hyvä vatsa”. Ei se t-paita mitään ollut peittänyt.
Kun opin tuntemaan miehen paremmin, tajusin että hän ei ole lainkaan pinnallinen. Toki tykkää hyvän näköisistä naisista jne. Hänen silmissään minä olen hyvän näköinen :)
En siis usko, että terveellä itsetunnolla varustettu aikuinen mies välittää raskausarvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.
Hienoa. Mä ainakin miehenä arvostan. Mutta hei täällä taas kateelliset mammat alapeukuttanut 20kertaa,kun joku nähnyt vaivaa hieman. Niin,mieshän on pinnallinen mulkku,kun tykkää naisesta,joka huolehtii itsestään.Ainiin ja unohtui ,että nainenhan on myös saastainen äiti,joka ei välitä kuin itsestään sekä huono äiti.
Oikeasti!? Tätä kuulee ihan jatkuvasti naisilta. Onko naiset oikeasti noin sairaalloisen kateellisia? Niin ja ei ollut sulle mitenkään tarkoitettu ylläoleva kirjoittaja,vaan meinaan muita naisille. Älä välitä . Naiset ovat ilkeitä.Komppaan tätä. Kyllä mulla oli melkoiset löysät uimarenkaat molempien synnytysten jälkeen vaikka ylipainoa ei raskauksien jälkeen paljon ollutkaan. Tein todella paljon hommia niiden taltuttamiseksi vaikka molemmat lapset nukkuivat huonosti. Nyt olen liki teinien liki 50 v. äiti ja kropassa ei mitään synnytyksistä jäänyttä vikaa. Kyllä liikunta nahkaa kasaa, mutta sille pitää tehdä pikaisesti synnytysten jälkeen jotain, jotta palautuu. Sitkeyttä vähän hei!!!
Puhumme varmaan nyt kahdesta aivan eri asiasta. Mulla ei ollut synnytyksen jälkeen yhtään ylimääräistä kiloa. Itse asiassa toisen raskauden ja synnytyksen jälkeen olin laihempi kuin ennen ensimmäistä raskautta. Mutta kun arpikudos ei vaan palaudu. On aivan sama kuinka paljon treenaa tai jumppaa tai juoksee, arpi on ja pysyy. Tätä arpeahan ei huomaa esim alusvaatteiden tai edes uimapuvun alta, mutta kun kaikki vaatteet riisuu pois niin siellä se arpi edelleen on. Itse asiassa, mulla on selvästi näkyvissä vielä umpparileikkaus arpi lapsuudesta. Ei ole hävinnyt minnekään. Sekään p*rkele! vaikka treenattu on. Ja paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamassasi tekstissä aloitettiin sillä, että "vaikka eivät katoa". Opettelisit raivosi keskellä lukemaan edes ensimmäisen lauseen alkua, ennen kuin oksennat vastauksesi palstalle.
Sanoit, että kunnon treeni auttaa kuitenkin todella paljon. En vain vieläkään ymmärrä miten se treeni auttaa arpiin.
Kumpi harmittaa miehiä enemmän:
a) nainen jonka kanssa juttu luistaa ei halua jatkaa iltaa/anna yhteystietojaan
b) juttu etenee, mutta nainen ei olekaan ilman vaatteita sellainen kuin olit toivonut?
Läskin nyt näkee päälle, mut se vatsanahkapussi voi paljastua täytenä yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole laiskuuttaan jättänyt treenaamatta, vaan harrastaa liikuntaa ja on hyvässä kunnossa.
Ovatko nämä ketjuun vastailleet kriitikot todella sitä mieltä että ap on vastenmielisen laiska eikä pidä itsestään huolta, ellei mene kosmeettiseen leikkauksen (johon hänellä ei btw ole varaa).
Ei hän välttämättä ole hoikka, vaikka niin sanoisikin. Ylipainoiset sanovat olevansa normaaleja, normaalit hoikkia.
"Liikunnan harrastaminen" voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Vaikka että käy kerran viikossa jossain zumbassa, tai lenkillä. Ei riitä.
Miten niin "ei riitä"? Kyllä minulle kerran viikossa lenkki tai jumppa riittää ihan hyvin.
Ja olen täysin tyytyväinen itseeni, pulleaan mahaani, selluliittireisiini ja raskausarpiini, enkä halua sellaista miestä kenen elämä pyörii salitreenin ja ulkonäön ympärillä, omansa tai muiden.
Kiitos kun tulit heti todistamaan oikeaksi kantani ja epäilyni, että suurin osa ei oikeasti tee mitään asialle, sanovat vaan. Sinulle riittää, mutta kropan kuntoon saamiseksi ei riitä.
Miten joillekin voi jäädä ylimääräistä nahkaa niin paljon, jos on ollut normaalipainoinen ennen raskauksia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun tulit heti todistamaan oikeaksi kantani ja epäilyni, että suurin osa ei oikeasti tee mitään asialle, sanovat vaan. Sinulle riittää, mutta kropan kuntoon saamiseksi ei riitä.
Kyllä riittää, minun kroppani on ihan kunnossa. Ei tarvitse olla täysin rasvaton tai bikinifitnesskunnossa, että voi olla kaunis ja sinut itsensä kanssa. Ja aivan varmasti aion jatkossakin sanoa harrastavani liikuntaa, koska käyn lenkillä ja jumpissa, koska ei liikunnan harrastamisen tarvitse aina olla mitään tavoitteellista. Paitsi tietysti hyvän olon tavoittelua, se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että kunnon treeni auttaa kuitenkin todella paljon. En vain vieläkään ymmärrä miten se treeni auttaa arpiin.
Niin, auttaa ulkonäköön ja sex appealiin, kuten varsin hyvin tiedät, senkin teeskentelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, auttaa ulkonäköön ja sex appealiin, kuten varsin hyvin tiedät, senkin teeskentelijä.
Mutta kun siitä ei ollut kyse tässä ketjussa. Ap kertoi olevansa hyvässä kunnossa mutta vatsaan jääneet merkit olivat ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun siitä ei ollut kyse tässä ketjussa. Ap kertoi olevansa hyvässä kunnossa mutta vatsaan jääneet merkit olivat ongelma.
Koska ne vaikuttaa ulkonäköön ja sex appealiin, eli juuri siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi jäädä ylimääräistä nahkaa niin paljon, jos on ollut normaalipainoinen ennen raskauksia?!
Vatsan kasvu raskausaikana riippuu niin monesta asiasta. Monilla hoikillahan se ero on tosi dramaattinen -ei ihme jos nahkaa jää. Tiedän monta ylipainoista joilla samaa ongelmaa ei ole. Kaikki ovat erillaisia ja osalla käy parempi munkki geenilotossa.
Minäkin painin ulkonäön takia. Kolmas raskaus veti mahan pahaksi. Hävettää, vaikka sen näkeekin vain oma mies.
Se että niin moni valehtelee, etenkin itselleen, tekee siitä todennäköistä.