Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v sinkku ja synnyttänyt kroppa

Vierailija
10.07.2017 |

Olen eronnut muutama vuosi sitten ja lapset jo isoja ja menee omia menojaan. Nyt olisi aikaa elää sitä villiä sinkkuelämää, joka jäi aikoinaan välistä.

Olen käynyt ystävien kanssa baareissa ja olisinhan siellä siellä vientiä. Ihan kiinnostavialin miehiä on tullut vastaan enkä itsekään etsi mitään vakava, niin voisin jonkun mukaan lähteäkin.

Se mikä estää, on kroppani. Mieheni lisäksi kukaan mies ei ole nähnyt mua alasti roikkuvan vatsan ja raskausarpien kanssa. Kolme lasta, sektio ja sellainen ihotyyppi joka ei palaudu, vaikka kilot lähtivät. Onko kokemusta kuinka 40+ sinkkumiehet reagoivat tälläseen?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.

Mikä treeni auttaa löysään nahkaan ja raskausarpiin, jotka olivat aloittajan ongelma?

Niin. Aina niitä selityksiä löytyy....

Äitiys ei tarkoita sitä että pitäis olla lihava ja löysä. Valintoja.

Kerro nyt vaan miten raskausarpisen nahkapussin saa pois ilman kirurgin veistä?

Vierailija
22/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa. Olihan se eka kerta vähän jännittävä... erilailla kuin nuorempana tosina ;) mutta hyvin meni. Ei näytä haittaavan miehiä. Samoille on kelvannut uudestaankin.. Kynnys uuden kanssa on kyllä  vähän korkealla. Pitää silti aina vähän haastatella miestä ennen kuin lähtee kämpille.. Että vähän tietää millainen kaveri kyseessä. Sellaiset pintaliitäjät joille timmi kroppa on kaikki, eivät ole mun juttu. Enkä minä todellakaan heidän juttunsa.

Ja hei, ei ne kaikki nelikymppiset miehetkään ihan parhaassa nuoruuden kunnossa ole ;)

Hahaa, harva muuten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kolmesta lapsesta tuollainen kroppa? Oman kokemukseni mukaan raskaus ei vaikuta kroppaan millään tavalla.

Tää on taas näitä av:n totuuksia.

Vierailija
24/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.

Mikä treeni auttaa löysään nahkaan ja raskausarpiin, jotka olivat aloittajan ongelma?

Pitääkö sen sijaan olla tyhmä ja ilkeä?

Vierailija
25/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se itseään harmittaa ja haittaa, miksei sitten mene veitsen alle? Ensin rasvat pois, vatsalihakset kuntoon, ja sitten leikkaukseen.

Ja vaikka ei mene, voi huonot kohdat kompensoida hyvillä, eli kyykkyä, kyykkyä.

Vierailija
26/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se itseään harmittaa ja haittaa, miksei sitten mene veitsen alle? Ensin rasvat pois, vatsalihakset kuntoon, ja sitten leikkaukseen.

Pakarat eivät olleet ap:n ongelmakohta..

Ja kysymys ei ollut siitä haittaako itseä, vaan siitä haittaako asia miehiä.

Vierailija
27/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä seksiä voin sen kerran harrastaa, joten mitään kiusallista hetkeä ei kyllä tule, älä huoli. Kyllä ihmisillä normaalit käytöstavat on. Mutta en oikeasti usko, että voisin pitkällä aikavälillä tyytyä naiseen, jonka keho muistuttaa minua joka kerta äitiydestä. Sen verran vakaumuksellinen lapseton mies olen.

Hyvä kuulla, että käytöstavat toimivat:) Mutta toisaalta arvelen, ettet ehkä ole sen tyyppinen, jonka kanssa päätyisin jatkoille muutenkaan. Olen luonteeltani sellainen lempeän äidillinen ylipäätään.

-ap

Paljon mahdollista. Ne äidit, joiden kanssa olen vietitellyt tai tavannut, eivät ole puhuneet lapsistaan ollenkaan, ja kaikilla oli ns. oma elämä aina vuoroviikoin.

Luulen, että mä etsin seurani tosiaan mieluummin "livenä". Silloin on helpompi myös ohimennen mainita lapset ja ihan tarkoituksella niin varmaan teksin etenkin, jos suunnittelisin miehen matkaan lähteväni. Olisi edes vähän ennakkovaroitusta mitä tuleman pitää:) En oikein tiedä kuinka moni mies ymmärtää, että keskimäärin jotain jälkiä kuitenkin jää. Ja mulla tosiaan vähän vielä keskimääräistä huonommassa kunnossa vatsan iho, vaikka muuten kroppa kunnossa.

-ap

Kai siitä aika usein jälkiä jää, mutta en minä noista tapaamistani sinkkumutseista olisi osannut nähdä, että he olivat olleet raskaana ja synnyttäneet. Ja olen sentään hyvin herkkä lisääntymisen ulkoisille merkeille. Taitaa olla aika lailla tuurista, kudostyypistä ja raskauden kulusta kiinni.

Kiinnostukseni lopahti noissa tapauksissa ihan muista syistä.

Vierailija
28/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakarat eivät olleet ap:n ongelmakohta..

Ja kysymys ei ollut siitä haittaako itseä, vaan siitä haittaako asia miehiä.

Oletko joku raivopää siellä?

Tietenkin haittaa miehiä, itsestäänselvyys. Kyse on vain siitä, onko plussia jotka painavat enemmän kuin tuo miinus. Plussia voi kehittää, jos niitä ei ole tarpeeksi ennestään, ja miinukset voi minimoida. Ellei ole laiska, silloin on helmpompi haukkua miehiä... "oikea" mies ei välitä laiskuudestani, siis tarkoitan äityiden jättämistä jäljistä.

Vierailija
29/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse isämiehiä (ovat todnäk nähneet exän arvet) tai ainakin mainitse etukäteen että sinulla on useampi lapsi (jotta mies osaa varautua ettet näytä enää lapsettomalta). Jos joku ei ole koskaan ollut äiti-ihmisen kanssa, niin voihan se ekan kerran hätkäyttää. Kun tietää odottaa jotain muuta, ei niin pelästy. Helposti tuonkin ikäisissä on miehiä, jotka esim ovat juuri eronneet lapsettomasta suhteesta, eivätkä luonnossa ole synnyttänytta naista nähneet, vaikkeivät mitään "neitsytkilttimiehiä" olisikaan. Ei miehet niitä "tältä tavallinen äiti näyttää" kuviakaan katsele...

Vierailija
30/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa ja olen ihan ikäisekseni hyvännäköinen, vaatteet päällä:) Vatsaa rumentaa erityisesti tuo epäsymmetrinen sektioarpi, arvet ovat vaaleita mutta röpelöisiä. Ei yksinhuoltajalla ole rahaa mennä mitään leikkauttamaan. Mieluummin vaikka tuen lasten opiskelua, jos meinaa olla ylimääräistä.

Ei kai satunnaista seksiä varten nyt mikään täydellinen kroppa tarvitse olla? Toivon, että vastaan tulee vain niitä, joilta löytyvät aiemmin mainitut "käytöstavat". Jos siis ylipäätään kenenkään mukaan uskaltaudun.

-ap

Vierailija
31/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse isämiehiä (ovat todnäk nähneet exän arvet) tai ainakin mainitse etukäteen että sinulla on useampi lapsi (jotta mies osaa varautua ettet näytä enää lapsettomalta). Jos joku ei ole koskaan ollut äiti-ihmisen kanssa, niin voihan se ekan kerran hätkäyttää. Kun tietää odottaa jotain muuta, ei niin pelästy. Helposti tuonkin ikäisissä on miehiä, jotka esim ovat juuri eronneet lapsettomasta suhteesta, eivätkä luonnossa ole synnyttänytta naista nähneet, vaikkeivät mitään "neitsytkilttimiehiä" olisikaan. Ei miehet niitä "tältä tavallinen äiti näyttää" kuviakaan katsele...

Näin olenvähän itsekin miettinyt. Harmi vaan, että miehet vähemmän välittävät baarissa lapsistaan jutella;) Liikaa en siksi haluaisi tentata, ettei kukaan kuvittele, että haikailisin uusioperheen perään. En ikinä!

-ap

Vierailija
32/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle millä treenillä saa ihosta pois raskausarvet ym. venymät ja repaleet?

Toinen 40-v, äitiyden runtelema

Vierailija
33/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa. Olihan se eka kerta vähän jännittävä... erilailla kuin nuorempana tosina ;) mutta hyvin meni. Ei näytä haittaavan miehiä. Samoille on kelvannut uudestaankin.. Kynnys uuden kanssa on kyllä  vähän korkealla. Pitää silti aina vähän haastatella miestä ennen kuin lähtee kämpille.. Että vähän tietää millainen kaveri kyseessä. Sellaiset pintaliitäjät joille timmi kroppa on kaikki, eivät ole mun juttu. Enkä minä todellakaan heidän juttunsa.

Ja hei, ei ne kaikki nelikymppiset miehetkään ihan parhaassa nuoruuden kunnossa ole ;)

Miksi aina ajatellaan, että vain synnyttäneillä naisilla on raskausarpia? Minulla niitä on ihan kaikkialla, jopa käsivarsissa ja olen vasta 23-vuotias. Ei se ikää katso, jos on helposti arpeutuva ihon kudostyyppi niin arpia tulee viimeistään kasvuspurtin aikaan jo murrosiässä. 

Vierailija
34/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina ajatellaan, että vain synnyttäneillä naisilla on raskausarpia? Minulla niitä on ihan kaikkialla, jopa käsivarsissa ja olen vasta 23-vuotias. Ei se ikää katso, jos on helposti arpeutuva ihon kudostyyppi niin arpia tulee viimeistään kasvuspurtin aikaan jo murrosiässä. 

Onko kukaan mies reagoinut sun arpiin jotenkin? En muista, että mulla olisi ollut arpia ennen raskauksia.

-ap

Vierailija
35/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma ja olen muuten ikäistäni (39 vuotta) huomattavasti nuoremman näköinen ja hoikka sekä kiinteä. Mutta vatsanahka on löysä ja arpinen. En edes uskalla kuvitella tilannetta, että joku näkisi vatsani ilman vaatteita. Ex-aviopuolisoni haukkui vatsaani lähes päivittäin, vaikka hän on lasteni isä. Joten joku vieras varmaankin suhtautuisi vieläkin negatiivisemmin. Olen varmaan tämän takia sinkku ja selibaatissa lopun ikäni.

Vierailija
36/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, olin samankaltaisessa tilanteessa itse eron jälkeen ns. markkinoille palatessa, tosin vähän nuorempana. Kokemuksesta, juuri tuossa sopivasti neljänkympin jälkeen alkaa jo varsin hyvin löytymään miehiä, jotka ovat ymmärtäneet että hyvä seksi pohjautuu ihan muihin juttuihin kuin vatsalihasten timmiyteen. Toki niitä ulkonäkökeskeisempiäkin on ja heidän prioriteettinsa heille suotakoon, mutta yritä kohdistaa valinta pois heistä ja hyvin varmasti menee, niin on mennyt minullakin elämää nähneestä vartalosta huolimatta :) Itsevarmuus, se on paljon seksikkäämpää kuin kaunis kroppa

Vierailija
37/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma ja olen muuten ikäistäni (39 vuotta) huomattavasti nuoremman näköinen ja hoikka sekä kiinteä. Mutta vatsanahka on löysä ja arpinen. En edes uskalla kuvitella tilannetta, että joku näkisi vatsani ilman vaatteita. Ex-aviopuolisoni haukkui vatsaani lähes päivittäin, vaikka hän on lasteni isä. Joten joku vieras varmaankin suhtautuisi vieläkin negatiivisemmin. Olen varmaan tämän takia sinkku ja selibaatissa lopun ikäni.

Ei kaikki ole noin idiootteja kuin tuo sinun ex. Rohkeasti vaan uutta matoa koukkuun!

Vierailija
38/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Mä ainakin miehenä arvostan. Mutta hei täällä taas kateelliset mammat alapeukuttanut 20kertaa,kun joku nähnyt vaivaa hieman. Niin,mieshän on pinnallinen mulkku,kun tykkää naisesta,joka huolehtii itsestään.Ainiin ja unohtui ,että nainenhan on myös saastainen äiti,joka ei välitä kuin itsestään sekä huono äiti.

Oikeasti!? Tätä kuulee ihan jatkuvasti naisilta. Onko naiset oikeasti noin sairaalloisen kateellisia? Niin ja ei ollut sulle mitenkään tarkoitettu ylläoleva kirjoittaja,vaan meinaan muita naisille. Älä välitä . Naiset ovat ilkeitä.

Vierailija
39/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan mies reagoinut sun arpiin jotenkin? En muista, että mulla olisi ollut arpia ennen raskauksia.

-ap

Kaksi miestä on nähnyt minut alusvaatteisillani, kumpikaan ei sanonut mitään. Tämä siis oli aikaa, jolloin olin teini-ikäinen ja minulla oli jo muutamia raskausarpia mutta ne eivät olleet kovin näkyviä. Pari vuotta sitten lihoin lääkityksen aiheuttaman ruokahalun muutoksen ja nestepöhön takia yhteensä n. 50 kiloa ja niitä arpia tuli lisää. Nyt arpia on vähän joka puolella,  joten niitä on mahdotonta olla huomaamatta. En tiedä uskallanko tai pystynkö koskaan olemaan intiimisti yhdenkään miehen kanssa :( Rinnoista tuli littanat ketunnokat, kun aiemmin ne olivat kiinteät ja pyöreät. En tiedä paljonko minulle tulee jäämään löysää ihoa, jos sitä jää. En kehtaa esitellä kroppaani yhtään missään, häpeilen sitä. 

33/37

Vierailija
40/100 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Mä ainakin miehenä arvostan. Mutta hei täällä taas kateelliset mammat alapeukuttanut 20kertaa,kun joku nähnyt vaivaa hieman. Niin,mieshän on pinnallinen mulkku,kun tykkää naisesta,joka huolehtii itsestään.Ainiin ja unohtui ,että nainenhan on myös saastainen äiti,joka ei välitä kuin itsestään sekä huono äiti.

Oikeasti!? Tätä kuulee ihan jatkuvasti naisilta. Onko naiset oikeasti noin sairaalloisen kateellisia? Niin ja ei ollut sulle mitenkään tarkoitettu ylläoleva kirjoittaja,vaan meinaan muita naisille. Älä välitä . Naiset ovat ilkeitä.

Siis ettekö te nyt millään tajua, että sille venyneelle iholle ei mikään liikunta auta?! Minäkin sen tajuan ihan hyvin, vaikka en ole koskaan raskaana ollutkaan ja olen hyvässä kunnossa.