Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuu 3 viikon päästä. Joko odotat syksyä ja pimeneviä iltoja?

Vierailija
10.07.2017 |

Viileät yöt parhautta :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen syksyihminen ja vaikka kesä onkin ihan kiva niin kyllä mä jo keväällä alan odottaa syksyä, joulua ja talvea.

Vierailija
42/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin oksettaa:(

Sinänsä rakastan syksyä jos se on lämmin ja aurinkoinen sillä koluan mustikoita viikkotolkulla ja muutenkin vietän aikaa puutarhassa. Ja ensimmäisiä kunnon lihaisia pataruokia kesän kasvis- ja kalapainotteisen ruokavalion jälkeen

Mutta jos on harmaata, sateista ja kylmää (kuten tähänkin saakka) ahdistun talven tulosta jo kuukausia etukäteen.

t kesän lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en! Rakastan kesässä nimenomaan valoa ja aurinkoa ja täällä oulun seudulla sitä valoa onneksi kesällä riittää, pimeys ja kylmyys tuntuu joka vuosi entistä ahdistavammalta ja kun se talvi, pimeys ja ankeus kestää vielä niin pirun kauan, kesä saisi alkaa alkaa huhtikuussa ja kestä lokakuun loppuun!

Olen ihan samaa mieltä. Onneksi täällä Oulussa on ollut  sentään tämänkin verran aurinkoa .Eilen illalla oli hämärää  yhdentoista maissa ja ahdisti todellakin ajatella syksyä ja pimeyttä ja kuollutta luontoa.

Vierailija
44/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti ihan oikeasti viettää koko syksyn myyssaillen villasukat jalassa kera teekupin ja sateenropinan?! Voiko kliseisempää ollakaan, itse ainakin elän ihan tavallista arkea myös syysiltaisin pyykinlajitteluineen ja koiran ulkoiluttamisineen yms.

Ihan samaa mietin. No ei kai syksy ja talvi paha olekaan jos ne viettää sohvalla.

Vierailija
45/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ja alkutalvi ovat ehdottomasti vuoden parasta aikaa. Ensin elokuussa marjametsään, sitten syys-lokakuu, jotka ovat ehdottomasti vuoden parhaat kuukaudet, kun lämpötilat ovat raikkaan siedettäviä ja luonto on väriloistossaan. Lopuksi sitten ihana joulunaika.

Ainoastaan marraskuu on vähän ankea, mutta tänä vuonna olen varannut marraskuuksi ulkomaanmatkan, niin en malta odottaa sitäkään.

Vierailija
46/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 jatkaa. Kesäkuussa luonto on hehkeimmillään ja vihreän eri sävyt . Heinäkuun puolivälissä värit alkavat jo haalistumaan ja elokuussa kaikki on jo kulahtanutta.  Elokuussa kesä on jo takana.

Samaa mieltä, elokuu on kesäkuukausista kamalin. Luonto on kulahtanut ja kuiva, linnutkaan ei enää laula. Kyllä se paras kesäfiilis tulee siitä, kun luonto on hereillä ja kukkii kauniisti, sekä kun yöt ovat valoisia. Elokuu on sellainen tympeä väliinputoaja oikean kesän ja syksyn välillä.

Vierailija
47/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TOD

Vierailija
48/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Odotan kesää edelleen. No, tänään on kesän toinen lämmin päivä, hieno homma.

Vierailija
49/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

37 jatkaa. Kesäkuussa luonto on hehkeimmillään ja vihreän eri sävyt . Heinäkuun puolivälissä värit alkavat jo haalistumaan ja elokuussa kaikki on jo kulahtanutta.  Elokuussa kesä on jo takana.

Samaa mieltä, elokuu on kesäkuukausista kamalin. Luonto on kulahtanut ja kuiva, linnutkaan ei enää laula. Kyllä se paras kesäfiilis tulee siitä, kun luonto on hereillä ja kukkii kauniisti, sekä kun yöt ovat valoisia. Elokuu on sellainen tympeä väliinputoaja oikean kesän ja syksyn välillä.

Minä pidän elokuusta. Silloin on usein lämpimät ja jo pimeät illat. Kesä ikäänkuin kypsyy elokuussa.

Vierailija
50/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, sillä pimeistä syysilloista nauttivat myös lukit lukuisina seinillämme.

Vierailija
51/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä odotan! Haluan käyttää ihania mokkatakkeja ja villapuseroita ja polttaa kynttilöitä. Ja nukkua yöt viileässä sängyssä. Viime yönä hikoilin kuin porsas ja aamulla oli kiva herätä lätäköstä. Varmaan patja kohta homeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi