Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuu 3 viikon päästä. Joko odotat syksyä ja pimeneviä iltoja?

Vierailija
10.07.2017 |

Viileät yöt parhautta :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa odotan, joka alkaa elokuun alussa. Elokuu on vielä itselle täyttä kesää. Syksyä en odota.

Vierailija
22/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti ihan oikeasti viettää koko syksyn myyssaillen villasukat jalassa kera teekupin ja sateenropinan?! Voiko kliseisempää ollakaan, itse ainakin elän ihan tavallista arkea myös syysiltaisin pyykinlajitteluineen ja koiran ulkoiluttamisineen yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on ihan kesää ja elokuussa on yleensä kuumempaa. ;)

Vierailija
24/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussahan ne kuumat yöt vasta tulevat.

Vierailija
25/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on vasta alkanut nyt. Ihanaa jee!!! :)

Vierailija
26/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on ihan kesää, enemmän kesää kuin kesäkuu. Elokuussa yleensä kaikista kuuminta. Syyskuussa lähden etelään pois Suomesta joten syksyä en edes tule kokemaan :)

Vierailija
27/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain masentunut ihminen tykkää sateesta ja pimeydestä.

Vierailija
28/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on vasta nyt alkanut. :)

29/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kyllä odotan. Vaikka pidänkin lämpimästä (ideaali olisi aina +25) enkä pidän kylmästä ja lumesta tai loskasta, niin en ole kauhean allapäin kun kesä lähenee loppuaan. Osittain siksi, että minulla on huono itsetunto, koska koen olevani vähän tällainen hintelä mies. En vain tunne oloani hyväksi ulkona liikkuessani, kun on lämmintä eikä voi "piiloutua" monen vaatekerroksen alle.

Vierailija
30/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu- marraskuu on paras aika vuodessa. Saan kai voimaa pimeydestä tai jotain :)

Vierailija
31/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään ku tulee kylmä. Ootan talvee. Ihmetyttää suomalaisten kesävouhkaus.

Suomi on talvimaa ja jos haluu kuumaa voi muuttaa sit muualle. Ite ainaki oon syntyny oikees ees maahan. Sais tulla vettä vaikka koko kesä

Vierailija
32/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on talvimaa ja jos haluu kuumaa voi muuttaa sit muualle. Ite ainaki oon syntyny oikees ees maahan. Sais tulla vettä vaikka koko kesä

Sulla on masennus. :)

Vierailija
33/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi mikään talvimaa ole. Täällä on 4 vuodenaikaa. Olet itse väärässä maassa jos et muita vuodenaikoja kestä, sitä paitsi ilmastonmuutoksen seurauksena talvi katoaa Suomesta.

Vierailija
34/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain masentunut ihminen tykkää sateesta ja pimeydestä.

En kyllä tykkää :( kesällä nimittäin olo vähän paranee, tosin tänä vuonnakaan en oikein ole päässyt ulos. Ainoastaan käynyt kaupassa kerran tai pari viikossa. Harmittaa miten kaunis sää menee ohitse ilman että pääsee nauttimaan siitä ja lopussa odottaa taas se musertava pimeys ja kylmyys. Todella huono ympäristö jos sairastaa masennusta.

Vierailija
35/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuu on ihan kesää ja elokuussa on yleensä kuumempaa. ;)

http://ilmatieteenlaitos.fi/helletilastot

Tilastollinen fakta on, että kesäheinäkuu ovat hellepäivien aikaa. Elokuussa hellepäivien määrä lähes puolittuu ja loppukuusta lähes romahtaa.

Vierailija
36/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan joo kuin kuuta nousevaa ; )

Vierailija
37/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota. Niinkuin kesä ei olisi alkanutkaan. Järvivesi on jääkylmää edelleen.

Näin on, rakastan kesäkuukausista eniten kesäkuuta, elokuuta taas vihaan. En pidä pimeistä kosteanlämpimistä illoista. En pidä syksystäkään. Alan jo syyskuun alussa laskemaan kuukausia siihen, että päivät alkavat taas valostumaan ja valoisa aika pitenemään.

Talviturkki on vielä heittämättä.

Vierailija
38/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 jatkaa. Kesäkuussa luonto on hehkeimmillään ja vihreän eri sävyt . Heinäkuun puolivälissä värit alkavat jo haalistumaan ja elokuussa kaikki on jo kulahtanutta.  Elokuussa kesä on jo takana.

Vierailija
39/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on parasta aikaa. Lämpimät päivät ja viileät yöt.

Mä lomailen silloin.

Vierailija
40/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla. Viimeiset kaksi kuukautta ihan helvettiä, vaikka toki tämä kesä on ollut säiden puolesta aivan unelma.

Ihanaa, kun tulee pimeät, viileät yöt. Ja syksyn värikkyys. Taiteiljasieluni hykertelee onnesta silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi