Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuu 3 viikon päästä. Joko odotat syksyä ja pimeneviä iltoja?

Vierailija
10.07.2017 |

Viileät yöt parhautta :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin vaikka syksy onkin lempivuodenaikani. Eipä muuten ole tänäkesänä ollut vielä kertaakaan tukalan kuumaa, ei yöllä eikä päivällä, jeeee:)

5vkoa vielä lomalla.

Vierailija
2/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tänäänkin on liian kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kyllä! Mulle kesässä on parasta ollut viileät päivät. Mulla on muutenkin nukkumisongelmia ja kesähelteillä ne paisuu helvetillisiksi kuumuuden ja valon takia, koita siinä iloita kesästä kun et ole nukkunut viikkoon kun pari tuntia yössä.

Ihana kun illat pimenee ja saa poltella kynttilöitä. Kuunnella sateen ropinaa ja katsella värikkäiden lehtien lentoa <3

Vierailija
4/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
5/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tänäänkin on tunkkaisen kuuma. Melkein näyttäisi sadetta tulevan, mutta ei vielä tipahtele, vaan on sellainen kamalan painostava ilma ulkona.

Rasittaa nuo ip-lehtien valittelut surkeimmista kesistä ja ties mistä. Ihan loistava kesäsää on ollut, toivottavasti tämän lämmin aalto menee ohi pian.

Tulkoon syksy, syksy tulkoon!

Vierailija
6/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko sinä pään nykimistä kui miehesi....

Vierailija
7/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota. Niinkuin kesä ei olisi alkanutkaan. Järvivesi on jääkylmää edelleen.

Vierailija
8/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ennen syksyä on vielä elokuu niin ehkä kesä ehtii vielä alkaa, pääsee mökkeilemään vielä.

Hyvän kesän jälkeen syksy on kyllä ihana, ainut miinus on joidenkin pakkomielle laittaa kynttilöitä joka paikkaan (varma migreenikohtaus), sitten harmittaa pyytää sammuttamaan kauniit kynttiläasetelmat.

Vierailija
9/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Syyslenkit on ihania.

btw. Minusta tämä kesä on ollut normaali. Lämmintä ja sopivasti sateita. Järvessäkin oon käynyt monen monta kertaa.

Vierailija
10/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Odotan jo seuraavaa kesää. Muita vuodenaikoja ei tarvitsisi ollakaan.

Vierailija
11/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten syksystä ja kyllä odotan sitä, mutta miellän elokuun vielä kesäksi ja oikeastaa enemmän kesäkuukaudeksi kuin esimerkiksi kesäkuun.

Vierailija
12/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, vihaan pimeyttä

Vierailija
13/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Rakastan kesässä nimenomaan valoa ja aurinkoa ja täällä oulun seudulla sitä valoa onneksi kesällä riittää, pimeys ja kylmyys tuntuu joka vuosi entistä ahdistavammalta ja kun se talvi, pimeys ja ankeus kestää vielä niin pirun kauan, kesä saisi alkaa alkaa huhtikuussa ja kestä lokakuun loppuun!

Vierailija
14/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan :) Sitä kun voi ottaa pimennysverhot pois ikkunasta, istua sohvalla sateisena iltana teekuppi kädessä ja kirja toisessa.

Täällä on nyt aurinkoinen ja lämmin ilma ulkona, ollut jo monta päivää, mutta minä nautin enemmän ukkosmyrskyistä ja tuulisesta säästä. Toivottavasti sateet palaavat pian!

Vierailija
15/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyä ja rapuillallisia.

Täytyykin alkaa suunnittelemaan menuita.

Vierailija
16/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ODOTAN kyllä ja minulla on kesäloma elokuussa eli toki odotan sitäkin:) Mutta juurikin syksyistä tunnelmaa odotan eniten.

Vierailija
17/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Syksy on mun lempparivuodenaika. Tänä vuonna oman lisänsä tuo vielä esikoisen laskettu aika. Mulle tulee aina syksyisin tarve käpertyä kotiin, mutta ennen koulu/työt on vähän haitannut sitä. Nyt en malta odottaa, että saan ihan luvan kanssa käpertyä vauvan kanssa kotiin ja ihmetellä uutta elämää.

Vierailija
18/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuuhan on ihan kesää vielä. Syyskuusta vasta alkaa syksy. Mää en niinkään odota elokuuta vaan kesälomaani joka alkaa elokuun lopussa.

Vierailija
19/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan! Aivan ihanan tunnelmallista kun on pimeää ja sade ropisee ikkunaan. Ihana lojua sohvalla ulkona vietetyn päivän jälkeen.

Vierailija
20/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on ollut tosi kylmiä öitä, yleensä elokuussa on lämmintä myös öisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän