Kuka hankkii pakettikoneita?
Miksi niitä edelleen vaan myydään niin paljon? Ketkä aloittelijat niitä oikein ostaa? Ne on ihan paksoja! Intel vakio jäähy ei toimi. Näytönohjaimet lagaa ja prossu on nuhapumppu. Miks pakettikoneita ostetaan?
Kommentit (19)
Luulin, että pakettikone on kone, jolla paketoidaan täydellisiä lahjapaketteja.
No minulla on tällainen toisenlainen "pakettikone", joka on btw aivan helvetin typerä termi. Ihan hyvä KANNETTAVA TIETOKONE, sopii omaan vähäiseen käyttööni. Suurin osa asioista hoituu puhelimen netillä.
Eikös kaikki tietsikat ole tarkemmin katsottuna enemmän tai enemmän paketin näköisiä?
Kaikki paitsi himonörttipoika ;-) Pyydä äiteeltä tisua
Koska tavallinen tallaaja ei tiedä tietokoneen sisällöstä mitään. Siksi.
Osta iMac tai MacBook. Toimii eikä tarvitse kirjottaa typeryyksiä vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki tietsikat ole tarkemmin katsottuna enemmän tai enemmän paketin näköisiä?
Ei kun tekee kotelon itse. Mm. maitotonkkaan ja renkaaseen olen nähnyt tehtynä. Lisäksi on pyramidia, tornia, seinälle ripustettavia laattoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi himonörttipoika ;-) Pyydä äiteeltä tisua
Minä en tiedä tietokoneista mitään muuta kuin sen, että miten ne kasataan. Myös kaikki kaverini ovat tällaisia kahta koodaria lukuunottamatta. Todella helppo homma, jossa säästää noin 500 euroa valmiiksi kasattuun verrattuna.
Luulin että tämä käsittelisi konetta, jolla tehdään paketteja ja mietin, että minkäslainen kone se mahtaa olla...
Vierailija kirjoitti:
Osta iMac tai MacBook. Toimii eikä tarvitse kirjottaa typeryyksiä vauvapalstalle.
Applen tuote! £~£}£#£%£
Pakko sanoa, että ostin viimeisimmän pöytäkoneen valmiina. Ovh oli 799,- ,oli tullut huollosta juuri ja hinta oli 299,-. Tästä on jo 7 vuotta aikaa ja alkuperäistä on enää prossu ja emo, kovo + pari piuhaa. Näytönohjain ekana vaihtoon, kun oli huono. Sitten kotelo, kun ilmankierto oli huono. Tämän jälkeen meni poweri ja uusin sen sitten. Nyt pitäisi vaihtaa emo + prossu, koska kaipaan enemmän tehoa. RAM-muistit on myös vaihdettu nopeampiin pelikäytön vuoksi. Kone 24/7 päällä, joten osia menee nopeammin kuin perusjampalla.
Miksi haluaisin tuhlata aikaani koneiden kanssa säätämiseen? On mulla varaa maksaa kunnon koneesta, ei sitä vaivaista viissatasta varten viitsi alkaa päätään vaivata ja aikaa tuhlata kasaamiseen. Toista se on tietysti teillä vähävaraisilla opiskelijoilla, kun pitää säästää joka satanen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin tuhlata aikaani koneiden kanssa säätämiseen? On mulla varaa maksaa kunnon koneesta, ei sitä vaivaista viissatasta varten viitsi alkaa päätään vaivata ja aikaa tuhlata kasaamiseen. Toista se on tietysti teillä vähävaraisilla opiskelijoilla, kun pitää säästää joka satanen.
Ei ole vielä sellaista pakettikonetta tullut vastaan mikä olisi hyvä tai järkevä omaan käyttöön. Joko on jotain turhaa tai sitten tehoa ei riittävästi. Tämä "kauhea säätäminen" = 15min + vaikka terassille kaljalle siksi aikaa kun käyttis asentuu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen "kunnon koneesta"? Ne pakettikoneet ovat ihan paskoja, ellet laita yli 1500 euroa.
Itse käytän konetta työkseni, lähinnä tekstin ja kuvan kanssa puuhailuun. Itsellä ja melkein kaikilla kollegoilla on Macin läppärit.
Varmaan ne itse tuunatut pöytäkoneet on ihan kivoja ja sopivan tehokkaita, jos istuu kotona pelailemassa, mutta mulla ainakin työ asettaa omat vaatimuksensa.
Kuka jaksaa ostaa pelikoneen kun sitä pitää päivittää koko ajan? Näytönohjain pitää vaihtaa joka vuosi jotta uusi peli toimii. Minulla on muutakin elämää kuin tietokonepelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen "kunnon koneesta"? Ne pakettikoneet ovat ihan paskoja, ellet laita yli 1500 euroa.
1500 euroa on pikkuraha, jos oikeasti sellaista vehjettä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa ostaa pelikoneen kun sitä pitää päivittää koko ajan? Näytönohjain pitää vaihtaa joka vuosi jotta uusi peli toimii. Minulla on muutakin elämää kuin tietokonepelit.
Kato kun otat laatuvalmistajalta niin kestää pitempään, omassa emossa ja näyttiksessä on 5vuoden takuu, vähintään 3vuoden, ne käytetytkin saa myytyä jos ei käräytä niitä kellotteluilla, saat ainakin puolet takasin ja se on justiinsa ideana että jatkuvasti pysyt tehoissa mukana, kyllä jokanen harrastus vaatii välineiden uusintaa ajan myötä, turhaa vinkua, jopa kävely harrastus vaatii kengät
Kokeile muroBBS:ää, sieltä saat vastauksen.