Kesä, mekko ja pikkuhousut
Kysymys naisille. Kun kesällä kuljette mekossa, jätättekö pikkuhousut pois vai onko jalassa ? Onko seksikäs olo jos ootte mekossa ilman pikkareita ?
Kommentit (31)
Tämä ketju on mielenkiintoinen ja sai minutkin eilen jättämään pikkarit kotiin kun lähdin terassilla käymään. Muutama mies näki pyhimpääni kun istuin jalat hieman levällään. Hyviä ilmeitä oli. Jännittävää ja teen myös uudelleen.
N33
Sehän nyt on sanomattakin selvää, jos on hyttysiä tai paarmoja jonkinlaisia sortseja täytyy pitää. Kiihottavaa se on katsoa naisten kumpuja kun heillä on tiukat sortsit jalassa, kyllä pillu näkyy selvästi. Jopa farkkusortsien alta, kesä on muutenkin seksinkannalta hienoa aikaa saa fantasioida naisia joilta pursuilee rinnat tyyliin puristelkaa ja imekää meitä näistä pikineistä. Tänään on pillunpesupäivä, minä pesen vaimoni pillun ja rinnat, pillun huuhtelu Vaimo lauteille makaamaan jalat haara-asenton, otan vettä suuhun pillua auki ja purskautan suustani vedet pilluun. Vaimoni pesee kullini runkkaille samalla huuhtominen suihkusta vettä kullille nussien samalla suuhun. Tämä poikkesi asiasta siksi, kun fantasioin jostain naisesta jolla pillu näkyy ja rinnat pursuilevat, mietin osaisiko odottaa moista pesuasiaaM50+.
Ei mun pillulla ole koskaan ollut paarmoja eikä hyttysiä, pesen pillun joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun pillulla ole koskaan ollut paarmoja eikä hyttysiä, pesen pillun joka päivä.
Sinun kesämekko/paljaspylly kokemuksesi taitavat rajoittua, hyttyssavujen ja -ansojen suojamille terasseille?
Ei se pesu, vaikka viisikertaa päivässä suojaa hyttysiltä, kun ne ovat kerran kiinnostuneita kaikesta paljaasta ihosta. Toki tietysti pesemättömään hyökkäävät erityisesti.
Kyllä mieskin on oppinut huomattamaan että panethan toki jotain lahkeellista suojaksi, sinne hameen alle, kun lähdetään kesäiseele iltakävelylle kiertämään mökkilampea. On ressukka ssanut kertaalleen kunnon läimäyksen munilleen kun yritti hyttysten kanssa saman iltana samalle pillulle.
Toki minäkin sitä pöksyttömyyttä harrastan kun se on majdollista.
N38
Ehkä se johtuu siitä syystä etten ole käynyt terassilla vähään aikaan, mut muuten pyörin siellä täällä ilman pöksyjä.
Kuulkaapas nyt. Kesähelteellä, kun on toimistotyöntekijöitä, pankkivirkailijoita jne tietäisittepä kuinka paljon meistä on ilman pikkareita. N
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaapas nyt. Kesähelteellä, kun on toimistotyöntekijöitä, pankkivirkailijoita jne tietäisittepä kuinka paljon meistä on ilman pikkareita. N
Voi kun tietäisin tuon. Paljastuuko asia jos mies avoimesti katsoo silmiin, hymyillen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuon koska olen sen nähnyt. Virkailijat vähän punastelee näytettyään pillunsa, mutta se on heidän asiansa. Pankissakin kun jännitän, ja näen pillun tai mahdollisesti rinnatM50+.
Voi kun tietäisin tuon. Paljastuuko asia jos mies avoimesti katsoo silmiin, hymyillen?
Entäs jos on tuulinen keli niin kuin nyt ja helmat on koko ajan korvissa niin pillu näkyy koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on tuulinen keli niin kuin nyt ja helmat on koko ajan korvissa niin pillu näkyy koko ajan...
Tuulella minä ainakin olen painavinani helmoja alas sillei sopivasti.
Tein sen eilen.
Olin ilman pikkareita lyhyessä hameessa. Kurkottelin auton takapenkillä niin ja peppu oli paljaana.
että mun ei tarvinnut katsoa mitä tein ja mitä näkyi, mutta tiedän että hameen alta näkyi kaikki, sillä takapenkillä kurkottaessa hame nousi ylös.
Taidan tehdä sen uudestaan. t.N38