Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä, mekko ja pikkuhousut

Vierailija
09.07.2017 |

Kysymys naisille. Kun kesällä kuljette mekossa, jätättekö pikkuhousut pois vai onko jalassa ? Onko seksikäs olo jos ootte mekossa ilman pikkareita ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kulkee helteellä ilman pikkuhousuja. Se jos mikä kiihoittaa minua, välillä härnään hieron klitorista kaksi sormea sisään jää peukalo klitorikselle.

Vierailija
2/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimo kulkee ilman pikkareita mekossa. Tykkää myös vilautella aina välillä. Sanoo että tulee seksikäs olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin rouvalle mutta kuulemma sen verran kosteana käy pillu että valuisi nesteet pitkin reisiä ilman alkkareita ja suojaa.

Vierailija
4/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole kesämekon alla pikkareita.

Vierailija
5/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen sen verran märkä aina, että en halua sotkea mekkoa.

Vierailija
6/31 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mekon alla ei yleensä ole pikkareita kun kaupungilla liikun, jos vain sää sallii. Annan myös välillä tuulen nostaa helmoja, joka on aika lyhyt. Katseita saan välittömästi.

N38

Vierailija
7/31 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläl alko helmat lentelmään kun lämpes. onse kumma kun kiusataan itseä vesrajamekolla ja sit pitää händyillä pidellä sitä koko ajan liikentees.. itse ainaki tuijotan muodot selvästi näkyvien vaatteiden läpi ja kuvittelen seksi ko. naisen kanssa. näitähän näkee siis joka päivä ihan naisellisen näkösiä pakkauksia. harmi kun on niin kiellettyä ehdottaa suoraan kaikenlaista kivaa esim että haluaisin sinun istuvan naamalleni..

Vierailija
8/31 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei koskaan ole kesämekon alla pikkareita.

netti täynnä kuvia suomestakin kun pojat kännykäillä ja pienemmillä salakameroilla kuvanneet ehkä sinunkin hameesi alle. oletko antavammalla tuulella kun on lämmin ja liikut mekossa`?

Vierailija
9/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös vaimo kulkee ilman pikkareita mekossa. Tykkää myös vilautella aina välillä. Sanoo että tulee seksikäs olo.

Vaimo vilautti ruokakaupassa, hän meni kyykkyyn jalat reilusti raollaan, muka ottavinaan pudonneen paketin lattialta.

Vierailija
10/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausien aikana käytän muuten en.

Vierailija
11/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen uteliaisuus heräsi. Kuinka moni nainen vilauttaa tahallaan esim kaupoissa parkkipaikalla jne?

Vierailija
12/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimuotoista paljastelua harrastan. Se on ihanaa.

N34

Vierailija
13/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vilautella puoli huolimattomasti. Esim ostoskeskusten liukuportaissa kun ne kaiteet on lasia voi seistä haarat auki ja tavara näkyy selkeesti alas.

N34

Vierailija
14/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vilautella puoli huolimattomasti. Esim ostoskeskusten liukuportaissa kun ne kaiteet on lasia voi seistä haarat auki ja tavara näkyy selkeesti alas.

N34

Haluaisin löytää saman liukuportaan :) / wiljami

Vierailija
15/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehinen uteliaisuus heräsi. Kuinka moni nainen vilauttaa tahallaan esim kaupoissa parkkipaikalla jne?

Tänään kirkkonummen Prisman parkkipaikalla naiset pakkasi auton takapenkkiä, toisella ei taatusti ollut pikkuhousuja, tais näyttää pimpua tahallaan. M32

Vierailija
16/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kirkkonummen Prisman parkkipaikalla naiset pakkasi auton takapenkkiä, toisella ei taatusti ollut pikkuhousuja, tais näyttää pimpua tahallaan. M32

, oli varmaan mökille menossa.

Oliko siniharmaa tila-auto? Taisin nähdä minäkin

17/31 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oo koskaan pikkareita kesällä mekon alla. On ihanaa kulkea hame päällä ja otsis silmil ja nauttii elämästä. Joo ei missään nimes pikkareita t Teija ja leveät lanteet

Vierailija
18/31 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, tänään on lämmin ja aurinkoinen päivä. Uskaltaisinko kokeilla ilman alkkareita ? Olen monta kertaa melkein uskaltanut, nyt kun luin kirjoituksia, voisin uskaltaakin. t. N38

Vierailija
19/31 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, tänään on lämmin ja aurinkoinen päivä. Uskaltaisinko kokeilla ilman alkkareita ? Olen monta kertaa melkein uskaltanut, nyt kun luin kirjoituksia, voisin uskaltaakin. t. N38

Tottakai olet nainen. Isolla N, minä pidän jopa luonnollisena tuota pikkariasiaa. Itse en käytä sortsien alla kalsareita, kyllähän siinä kumpu on mutta minua se ei haittaaM50+.

Vierailija
20/31 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olet nainen. Isolla N, minä pidän jopa luonnollisena tuota pikkariasiaa. Itse en käytä sortsien alla kalsareita, kyllähän siinä kumpu on mutta minua se ei haittaaM50+.

Miksi tuota pikkariasiaa pidetään ihmeellisenä?. Naisena en miettisi asiaa vaan jättäisin pikkarit vaan pois, mutta onhan niitä siveydensipuleita jotka ei näin tee. Mutta se on heidän häpee. m