Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asunnossa pitää lohikäärmettä ilman vuokranantajan lupaa?

Vierailija
08.07.2017 |

Tietääkö joku?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lemmikinä lohikäärme. Kysykää vaikka Muumimammalta.

Se on minun oma lemmikki ja tykkää vain minusta. Se ei tykkää Nuuskamuikkusesta.

Uskokaa nyt jo perkele. Se lohikäärme tykkää minusta eikä Nuuskamuikkusesta.

Terveisin Muumipeikko

:D

Vierailija
42/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärmeet lemmikinä ovat sangen arvaamattomia ja huikentelevaisia. Saattavat hylätä niin sanotun perheensä ja lähteä helposti vieraiden mukaan.

T: Nuuskamuikkunen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin kahdesti. Miten olet ajatellut hoitaa jätösten siivoamisen jos lohhis on koko ajan sisätiloissa? Hiekkalaatikko riittää ehkä "pentu" ajalle, mutta entä sen jälkeen? Toki voi yrittää opettaa lohhikselle omien jätöstensä liekittämistä suoraan tuhkaksi, se olisikin aika kätevää.

Kärsiikö lohikäärme muuten kesällä jos asunnossa on liian kuuma? Kun eikös niiden oma hönkiminen lämmitä huoneilmaa jo ihan tarpeeksi? Pyörivä tuuletin olisi varmasti tarpeen, mutta toisaalta se saattaisi myös levittää liekkejä ympäri asuntoa. Lohhis vaatii paljon uhrauksia - oletko valmis niihin?

Vierailija
44/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan tuo oli lemmikkinä. Sytytteli minulle tupakat ja viimeisteli creme bruleet.

Sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin ja herkkujen syönnin, siitä tuli ihan mahdoton.

Pyöri ympäri asuntoa kirjaimellisesti tuli perseen alla.

Vierailija
45/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin ottaa yhden lohikäärmeen Loch Nessin hirviön lisäksi, kun se ei tykkää olla yksin kerrostalokämpässä kun olen päivät töissä. Naapurit ei tosin ole alun jälkeen valittanut sen möyryämisestä, itse asiassa en ole nähnyt tai kuullut yhtäkään naapuriani viimeisen puolen vuoden aikana.

No toi ei ole kovin hyvä idea, toinen on lohikäärme eli vuoristojen ja ilman olento, Loch Nessin hirviö taas on vesieläin. Eivät sovi yhteen ollenkaan.

Lue nyt se aloittelijan opus "From Egg to Inferno: a Dragon-Keeper's Guide", taitaa olla jo suomennuskin ilmestynyt aikoja sitten.

Jaa, minä olen lueskellut vain wikipediaa, ehkä siellä on väärää tietoa. Taidan viedä tuon Nessin Töölönlahteen ja ottaa lohiksen. Jotkuthan ottavat kesälohiksia ja päästävät ne sitten syksyllä vapaaksi. Ja sitten ihmetellään miksi Suomen talvet ovat niin pimeitä ja märkiä, eihän se tulta hönkiviä irtolohiksia täynnä oleva luonto kauaa pidä lunta maassa.

Vierailija
46/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä vuokrasopimuksessa ei erikseen ole kielletty on sallittu.

Vierailija
47/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko tosikieltä? Jos et, miten kommunikoit sen kanssa? Muista ettet katso sitä silmiin. 

En ottaisi sisälemmikiksi, surullista katsottavaa ne seinien sisään vangitut lohikäärmeet. Vaikka onkin vieraseläin eikä varsinaisesti kuulu Suomen luontoon kun grillaa hirviä vaikka niillä on vasat, niin vielä pahempaa on vankeus. 

Vierailija
48/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lohikäärmeen luonteesta. Minulla oli lohikäärme, joka istui mukavasti olkapäällä. Muu olikin sitten vaikeaa.

Opetin sille kärsivällisesti pennusta lähtien minne on sopivaa syökseä tulta. Hienosti onnistui. Se kävi aina takassa tai saunassa puhaltamassa. Kehuin ja palkitsin.

Siitä oli kuitenkin pakko luopua, kun se yksin jätettynä puhalteli nurkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä