Tangokuningaskandidaattien pituustietoja, saa vastata
Miten pitkä on Nokian Pasi Kivimäki? Näyttää tosi lyhyeltä teeveessä, jopa juontaja Susanna Heikkiä lyhyemmältä. Mielestäni mies ei saa olla naista lyhyempi.
Kommentit (24)
No entäs toi Teijo Lindström sitten? Näyttää vieläkin lyhyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
No entäs toi Teijo Lindström sitten? Näyttää vieläkin lyhyemmältä.
Teijo uusi kuningas ❤❤🙂
Minusta suloinen tuo Teijo ja osaa laulaa. n 184cm
Vierailija kirjoitti:
Minusta suloinen tuo Teijo ja osaa laulaa. n 184cm
On kyllä söpö, mutta ei lähellekään 184cm. Suloinen oli kun ei pystynyt liikutukseltaan melkein laulamaan sitä loppulaulua. Ja kysyi Susannalta jotain siitä kruunusta, että onko se hyvin päässä. 🤗
Aino voi kyllä olla lähemmäs 184cm. Teuvo parikyt cm lyhyempi.
Sori, tarkoitin että olen nainen 184cm. Kerroin oman pituuteni, koska ap sanoi, että mies ei saa olla naista lyhyempi. Suurin osa miehistäni ollut minua lyhyempiä, tuo Teijokin jotenkin värisytti siinä liikutuksessaan.. no 6
Utelias satumaalainen kirjoitti:
Miten pitkä on Nokian Pasi Kivimäki? Näyttää tosi lyhyeltä teeveessä, jopa juontaja Susanna Heikkiä lyhyemmältä. Mielestäni mies ei saa olla naista lyhyempi.
Miksei mies saa olla naista lyhyempi, onko noloa?
Ymmärtääkseni on kyse laulukilpailusta EIKÄ Mr. Finland-kisasta.
Vai olenko ymmärtänyt väärin.?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyyden kuningas.
- Onneksi ei laulutaitoa metrimitalla mitattu. Minä jo ehdin pelätä, että Markku valitaan, kun on pitkä ja harteikas. Teijo on sitä paitsi kivan näköinen, ilmeikäs ja sympaattinen, ja laulutaito sävähdytti! En ihmettelisi, vaikka oopperalavallakin häntä kuultaisiin.
Onko tuo tangokuningatar - mikä se nyt olikaan nimeltään - normaalia pitempi nainen, sillä kuningas - mikä hänen nimensä nyt olikaan - näyttää samassa kuvassa hänen kanssaan keskenkasvuiselta pätkältä, sellaiselta 160-senttiseltä?
Herramu jee,älkää nyt takertuko pituuteen,Teijo on vaan niin paras,ja maasta se pienikin ponnistaa.
Onko nää kuninkaat aina tiettyä heimoa?
Niin WT nämä ikuiset pituuskyselyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää kuninkaat aina tiettyä heimoa?
Mitä me nyt ollaan, suomalais-ugrilaista?
kanava 35 HD. Ei iske oikein tuo tango.