Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
Ketjuun kertynyt jo 15 sivua joten tietovisan paikka:
Kuinka monta esittäytynyttä naista löydät joka on:
Alle 30v
hoikka
lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
- yliopisto-opiskelija
- huumorintajuinen, käytöstavat löytyy
- luen paljon tietokirjallisuutta ja katson dokumentteja
- tykkään luonnosta ja ympäristöhippeys kiinnostaa jossain määrin
- soitan kitaraa
- pukeudun klassisen tyylikkäästi
- 184cm, lihaksikas, tykkään aika monipuolisesti liikunnasta, olisi vaan mukava löytää joku jonka kanssa sitä harrastaa
- alkoholia juon kerran kaksi kuukaudessa
Eipä ole seuraa löytynyt tinderistä, tuskin täältäkään
Mikä kaupunki?
Jyväskylä. Ja sähköposti on bbbnnee(at)yahoo.com
Kirjoitin nämä lisäykset kyllä jo kerran tänne, mutta se viesti poistettiin melkein heti, jes
Vierailija kirjoitti:
Alle 30v
hoikka
lapseton
Miksi lapsettomat nuoret naiset viettäisivät kesäpäivää Vauva-lehden palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30v
hoikka
lapseton
Miksi lapsettomat nuoret naiset viettäisivät kesäpäivää Vauva-lehden palstalla?
Samasta syystä kuin kuka tahansa muunlainen nainen.
Palsta on suomen suosituin joten täällä on kaikenlaisia naisia nuoresta vanhoihin, mutta vain tietynlaiset naiset etsivät seuraa.
35v duunari, 190 cm 105kg, alkoholisti, syrjäytynyt.
Miksei ap voinut laittaa suoraan seuraavia kriteerejä:
Pituus.
a) >180cm, jatkoon
b) <180cm, harkitaan
c) <175cm, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Ruumiinrakenne.
a) raamikas ja atleettinen, jatkoon
b) raamikas ja normaali/nallekarhumainen, harkitaan
c) hoikka tai hintelä, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Turhaa vastailla kun muulla ei tunnu olevan merkitystä kun sillä ainaisella pituudella, pituudella, pituudella ja pituudella.
Maria Johanna kirjoitti:
Innostumpa minäkin kokeilemaan.
-26v nainen, normivartaloinen
-Pirkanmaan alueelta
-kaksi lasta, jotka ovat isällään useammin kuin joka toinen viikonloppu.
-Olen introvertti, kaipaan omaa tilaa, mutta kaipaan myös läheisyyttä.
-pidän liikunnasta, erityisesti luonnossa.
-en pidä turhasta hienostelusta.
-Nautin tavallisesta arjesta.
Mitä haen:
Hitaasti etenevää suhdetta, en lapsille halua esitellä nopeasti ketään, en halua muuttaa yhteen vähään aikaan tai välttämättä ollenkaan ennen kuin lapset on isompia.
Mies, jolla on jo omia lapsia, tai ei halua omia, koska oma lapsilukuni on täynnä. Mies ei saisi inhota lapsia tai eläimiä. Minulla ei ole lemmikkejä, mutten usko löytäväni yhteistä ihmisen kanssa kuka niitä inhoaa.
Ja erityisesti haen miestä kenen kanssa olisi helppoa ja rentoa olla.
-
Yläpeukku osoitteesta.
Olisi kannattanut kuitenkin mainita ikähaarukka, tulet saamaaan postia 40-60v miehiltäkin. Jos se oli tervetullutta, niin hyvin menee.
Tästä ihana nainen jollekin jössikälle kainaloon. Olen pk-seudulta ja en vielä 40 täyttänyt, joten voidaan perustaa perhekin. En polta, käytän alkoholia kohtuullisesti, eikä minulla ole tatuointeja. Ei ole myöskään diagnosoituja mielenterveysongelmia.
Harrastukset: vauvapalstailu. Ja mainitsinko vielä toisen harrastukseni vauvapalstailun?
Jos kiinnostuit, voit liittyä kotioveni olevan jonon jatkoksi;)
Kävelevä legenda. The legend is alive.
wasteoftime kirjoitti:
Pituus.
a) >180cm, jatkoon
b) <180cm, harkitaan
Ruumiinrakenne.
Turhaa vastailla kun muulla ei tunnu olevan merkitystä kun sillä ainaisella pituudella, pituudella, pituudella ja pituudella.
Ööö, minä olen kyllä ruumiinrakenteeltani hoikka, 183cm 72kg ja ei ole mitään ongelmaa saada nasita. Päin vastoin
Vierailija kirjoitti:
Alle 30v
hoikka
lapseton
No ainakin yksi. Tosin minut voi laskea ehkä puolikkaaksi, koska en ole sinkku.
- Se 27-vuotias -
Muuta en osaa sanoa kuin, että aika moni mies on yli 30v. Hoikkuudesta en tiedä, mutta lapsettomia kyllä. Eiköhän ok pikemminkin normaalia, että iän myötä on niitä lapsiakin. Eivät lapset ihmisen arvoa alenna ja on luonteelle kasvattavaa, kun lasten myötä oppii laittamaan muiden tarpeet omien edelle. Jos keski-ikäinen ikisinkku mies tai nainen kelpuuttaa vain lapsettomia puolisoehdokkaita, ei tarvitse yksinäisyyttä ihmetellä. Ihmettelen myös yksinhuoltajien halveksuntaa. Olen itse äärimmäisen ylpeä siitä, että olen arjen yksin pystynyt hoitamaan. Jo lapsena tarkkailijan roolissa älysin sen, ettei elämäänsä pidä koskaan rakentaa miehen varaan.
Vierailija kirjoitti:
wasteoftime kirjoitti:
Pituus.
a) >180cm, jatkoon
b) <180cm, harkitaan
Ruumiinrakenne.
Ööö, minä olen kyllä ruumiinrakenteeltani hoikka, 183cm 72kg ja ei ole mitään ongelmaa saada nasita. Päin vastoin
Ja lisäisin vielä että, kyllä, minulla on paksut tummat hiukset, soitan kitaraa pop-punk bändissä, pukeudun vähän "erilaisesti".
Keskittykää miehet siihen, missä olette hyviä ja kas kummaa, ennen pitkää naiset alkavat nähdä sinut kiinnostavassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30v
hoikka
lapseton
No ainakin yksi. Tosin minut voi laskea ehkä puolikkaaksi, koska en ole sinkku.
- Se 27-vuotias -
Heh. Eli 15 sivun joukosta löytyy vain yksi ja sekään ei ole sinkku. Pointtini todistettu ;D
Vierailija kirjoitti:
4ever alone kirjoitti:
Pian 26-vuotias turkulainen akateeminen/valtiotieteiden maisteri. Olen urheilullinen, urheilen säännöllisesti. Pidän kulttuurista, taiteista, oopperoista ja hyvistä kirjoista. Minussa on myös nörttimäisyyttä. Videopelit, cosplay, nörttikulttuuri meemeineen. Introvertti luonne, empaattinen, herkistyn asioille helposti. Maailmanparantaja. Hiljainen pohdiskelija. Tunteellinen hetkessä elävä fiilistelijä. Romantikko sarkastisella huumorintajulla. Tuollaisia piirteitä huomaan itsessäni.
Oletko mies vai nainen?
Mies.
Anteeksi, mikä pointti on todistettu?
Vierailija kirjoitti:
Muuta en osaa sanoa kuin, että aika moni mies on yli 30v. Hoikkuudesta en tiedä, mutta lapsettomia kyllä. Eiköhän ok pikemminkin normaalia, että iän myötä on niitä lapsiakin. Eivät lapset ihmisen arvoa alenna ja on luonteelle kasvattavaa, kun lasten myötä oppii laittamaan muiden tarpeet omien edelle. Jos keski-ikäinen ikisinkku mies tai nainen kelpuuttaa vain lapsettomia puolisoehdokkaita, ei tarvitse yksinäisyyttä ihmetellä. Ihmettelen myös yksinhuoltajien halveksuntaa. Olen itse äärimmäisen ylpeä siitä, että olen arjen yksin pystynyt hoitamaan. Jo lapsena tarkkailijan roolissa älysin sen, ettei elämäänsä pidä koskaan rakentaa miehen varaan.
Reaktioni tuohon alla:
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias mies, lapseton ja etsin lapsetonta naista. Eikä tässä ole mielestäni mitään pahaa. Olen lapsirakas ja haluaisin jakaa sen kokemuksen yhdessä vanhemmaksi tulemiseksi jonkun kanssa, jolle kokemus on myös ainutkertainen ja ensimmäinen.
Eikä minulla ole kategorisesti mitään yh:ita vastaan, omastakin kaveriporukasta löytyy pari. Molemmat näistä kyllä aikamoisia koheltajia ja eivät elä kovinkaan harkitsevasti, itse taas olen hyvinkin systemaattinen ja punnitsen asiat aina monelta kantilta, joidenkin mielestä jopa ärsättävyyteen asti... Meitä on erilaisia täällä pallolla, ja kaiketi hyvä niin.
Ikä:38
Ammatti:Johtaja
Työnantaja:Kunta
Siviilisääty:Avoliitossa
Asunto:Omakotitalo x 2 (toinen jää varmaan avovaimolle)
Auto: x 4 (joista 1-2 jää avovaimolle) omassa ajossa:Cadillac Seville STS Vogue (1993)
Vene:Sea Ray seville 21 (todella vanha [1988])
Puhe oli vain kunnon miehistä, ei sinkuista.
Sen lisäksi, koska vaimo ei halua lapsia olen pian taas sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mikä pointti on todistettu?
Että naisessa pitää olla jotain perustavanlaatuista vikaa etsiäkseen seuraa täältä ja yleensä muutenkin nettideiteissä. Naisten taso täällä on objektiivisesti katsottuna alhainen.
Jos vertaa miehiin niin ketjussa on jo monta miestä esittäytynyt joissa ei ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta eivät silti kelpaa, ovat ikisinkkuja.
Täällä vapaa 67v nainen haen sinkut miestä nuorempaa kuin minä olen erittäin viriili nainen seksikin onnistuu onko toivoa