Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
wasteoftime kirjoitti:
Miksei ap voinut laittaa suoraan seuraavia kriteerejä:
Pituus.
a) >180cm, jatkoon
b) <180cm, harkitaan
c) <175cm, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Ruumiinrakenne.
a) raamikas ja atleettinen, jatkoon
b) raamikas ja normaali/nallekarhumainen, harkitaan
c) hoikka tai hintelä, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Turhaa vastailla kun muulla ei tunnu olevan merkitystä kun sillä ainaisella pituudella, pituudella, pituudella ja pituudella.
Ööö, minä olen kyllä ruumiinrakenteeltani hoikka, 183cm 72kg ja ei ole mitään ongelmaa saada nasita. Päin vastoin
Niin, 183cm.
En todellakaan etsi seuraa nettideiteistä. Eikä minussa ole mitään suurta vikaa. Aika moni mies olisi naisille kelvannut, muttei yhteystietoja ole. Sinkkuja on maassa paljon, vaan missä he kohtaisivat? Tuo yksinhuoltajia koheltajiksi kutsunut suhtautuu alentuvasti ja kaikesta paistaa se, ettei elämänkokemusta ole. Itse en ole koheltanut koskaan.
Saisinko perustelut: Naisten taso on alhainen? Jos ikisinkku mies arvostelee noin naisia, vaikkei ole onnistunut itse saamaan minkäänlaista, ei voi kuin ihmetellä. Tuoli asenteella voit sinkkuilla pitkään.
4ever alone kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4ever alone kirjoitti:
Pian 26-vuotias turkulainen akateeminen/valtiotieteiden maisteri. Olen urheilullinen, urheilen säännöllisesti. Pidän kulttuurista, taiteista, oopperoista ja hyvistä kirjoista. Minussa on myös nörttimäisyyttä. Videopelit, cosplay, nörttikulttuuri meemeineen. Introvertti luonne, empaattinen, herkistyn asioille helposti. Maailmanparantaja. Hiljainen pohdiskelija. Tunteellinen hetkessä elävä fiilistelijä. Romantikko sarkastisella huumorintajulla. Tuollaisia piirteitä huomaan itsessäni.
Oletko mies vai nainen?
Mies.
Laittaisitko sähköpostiosoitteesi? :)
Vierailija kirjoitti:
wasteoftime kirjoitti:
Miksei ap voinut laittaa suoraan seuraavia kriteerejä:
Pituus.
a) >180cm, jatkoon
b) <180cm, harkitaan
c) <175cm, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Ruumiinrakenne.
a) raamikas ja atleettinen, jatkoon
b) raamikas ja normaali/nallekarhumainen, harkitaan
c) hoikka tai hintelä, älä vaivaudu vastaamaan muihin kysymyksiin
Turhaa vastailla kun muulla ei tunnu olevan merkitystä kun sillä ainaisella pituudella, pituudella, pituudella ja pituudella.
Ööö, minä olen kyllä ruumiinrakenteeltani hoikka, 183cm 72kg ja ei ole mitään ongelmaa saada nasita. Päin vastoin
Niin, olet yli 180cm....eli todistusaineistona sovit juuri tuohon listaan. Pässi.
Jahas, katsotaanpa mikä on raadin tuomio. En kyllä varsinaisesti etsi seuraa (esim. tinder-profiilia ei ole ollut koskaan), mutta sinkku olen. Eli: mies 42v, 184/79, ei urheilullinen, kaljuuntuva rillipää. Vakituisessa työssä, tohtorin tutkinto. Syntyjään kaupunkilainen, nyt pikkupaikkakunnalla Itä-Suomessa. Lapsia ei ole eikä tule, tai jos tulee niin ne hoitaa joku muu kuin minä. Eläinten kanssa en suostu asumaan. En tupakoi, alkoholia käytän kohtuudella (siis juon lasillisen tai tuopillisen aika usein, mutta kännissä en ole ollut varmaan 10 vuoteen). Harrastukset ovat vuosien saatossa vaihdelleet, tällä hetkellä lähinnä kaunokirjallisuus ja uiminen. Naisissa miellyttää ennenkaikkea mutkattomuus, mitään draamaa en kaipaa. Ulkonäkö ei ole niin kovin tärkeää, mutta noin yleisesti minuun vetoavat laihat (siis mielellään vähän alipainoiset) ja pitkähköt naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mikä pointti on todistettu?
Että naisessa pitää olla jotain perustavanlaatuista vikaa etsiäkseen seuraa täältä ja yleensä muutenkin nettideiteissä. Naisten taso täällä on objektiivisesti katsottuna alhainen.
Jos vertaa miehiin niin ketjussa on jo monta miestä esittäytynyt joissa ei ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta eivät silti kelpaa, ovat ikisinkkuja.
Hei ihan oikeasti: MIKSI lapseton nainen surffailisi kauniina kesäpäivänä tällä palstalla? Tai edes nettideiteissä?
Jos kerran tiedät jo, ettet netin kautta löydä kaipaamasi tasoista naista, niin miksi itse edelleen täällä olet? Eikö kannattaisi mennä sinne, missä ne objektiivisesti katsottuna parempitasoiset naiset ovat?
Katkeruus on taas päässyt valloilleen. Ainut pitkä miinus on tähän mennessä tullut tuosta luonteesta ja ikävästä suhtautumisesta muihin ihmisiin. Tuolla tyylillä tulevaisuus on samanlainen kuin menneisyys: Naiseton.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko perustelut: Naisten taso on alhainen? Jos ikisinkku mies arvostelee noin naisia, vaikkei ole onnistunut itse saamaan minkäänlaista, ei voi kuin ihmetellä. Tuoli asenteella voit sinkkuilla pitkään.
Tulihan se jo tuossa aikaisemmin perusteltua. Alle 30v hoikka lapseton nainen on vain tavallinen nainen ja edes sellaista ei löydy ketjusta..
Ja olen kyllä saanut tasokkaitakin naisia. Ex oli 28v sporttinen kaunis lapseton.
Enpä kyllä itse lapsettomana ja alle 30- vuotiaana tällä palstalla roikkunut... Niin, oli sitä sun tätä, mutta on ex eli jätti sut.
Miehet esittäytymään? Aika miestä esineellistävää.
Ai miestä esineellistävää? Voisitko perustella väitteesi? Älä vaan sano, että olet vielä akateeminen... Sellaisen pitäisi keskustelussa pystyä parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
- yliopisto-opiskelija
- huumorintajuinen, käytöstavat löytyy
- luen paljon tietokirjallisuutta ja katson dokumentteja
- tykkään luonnosta ja ympäristöhippeys kiinnostaa jossain määrin
- soitan kitaraa
- pukeudun klassisen tyylikkäästi
- 184cm, lihaksikas, tykkään aika monipuolisesti liikunnasta, olisi vaan mukava löytää joku jonka kanssa sitä harrastaa
- alkoholia juon kerran kaksi kuukaudessa
Eipä ole seuraa löytynyt tinderistä, tuskin täältäkään
Mikä kaupunki?
Jyväskylä. Ja sähköposti on bbbnnee(at)yahoo.com
Kirjoitin nämä lisäykset kyllä jo kerran tänne, mutta se viesti poistettiin melkein heti, jes
Harmi, monta sataa kilometriä liikaa välimatkaa! Jo on kumma jos ei Jkl:stä seuraa noilla löydä, kun väestö tuntuu aika nuorta olevan. (jätätkö jotain kertomatta? ;D)
Eikös kukaan haluu isoon omakotitaloon merilappiin 43M seuraksi?
Käyttäjä6269 kirjoitti:
Mikä ei kuulu joukkoon:
a) AIDS
b) tippuri
c) omakotitalo Meri-Lapissa
Oikea vastaus:
b, sillä siitä pääsee eroon.
Käyttäjä6269 kirjoitti:
Jos olisin sinkku ja vähän vanhempi, voisin olla kiinnostunut. Eiköhän sulle joku sinne vielä löydy. :)
Mitä tää yks ilkeilee koko ajan? Olet selvästi katkera, mutta anna rohkeiden yrittää.
Merilappi on kovin kaukana. Näin se taitaa olla: Naiset on etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Merilappi on kovin kaukana. Näin se taitaa olla: Naiset on etelässä.
Minua ei se edes haittaisi. Yliopiston pääsykoemateriaalina oli Tornio-Haaparannan ylirajaisia suhteita ja kulttuurivaihtoa käsittelevä artikkeli, josta minulle heräsi ajatus, että siellä päin voisi olla mielenkiintoista joskus matkustella ja miksei jopa asua. Oman alan töitäkin voisi löytyä valmistumisen jälkeen paremmin kuin täältä etelästä.
miten voi olla duunari ja syrjäytynyt?