Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään

Vierailija
08.07.2017 |

Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!

Kommentit (319)

Vierailija
201/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa ketjulle on, että 50+ ikäiset naiset ihastelee esittelyjä ja harmittelee kun miehet ovat heille liian nuoria. Miesten ikäiset naiset loistaa poissaolollaan tai negailevat. Mutta niinhän se menee oikeassa elämässäkin, nuoret naiset sortuvat jännämiehiin monta kertaa kunnes sitten kypsemmällä iällä tajutaan valita se fiksu ja tsapainoinen tavismies.

Ja eiköhän me anneta niiden nuorten naisten pitää hauskaa niiden jännämiesten kanssa jos näin itse haluavat. Aikuistuvat sitten kun aikuistuvat ja sitten alkaa tavismies kiinnostaa enemmän. Eiköhän tämä ole aika normaalia - nuorempana haluaa eri asioita kuin vanhempana.

Johan tässä joku mieskin kirjoitti, että oli villiä ikävuodet 20-30, nyt kaipaa rauhallisempaa elämää tms 

Ei sitä voi tuohon palata enää takaisin, jos on kymmenen vuotta pistänyt haisemaan ja on ollut jännämiestä toisen perään, niin ei sitä voi kolmekymppisenä sanoa, että minä olen nyt neitsyt ja kaipaisin hyvää puolisoa. Ei tehtyä tekemättömäksi saa.

Vierailija
202/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te miehet selitelkö naisten valintoja. Siksihän te ette sitä naista saa, kun naisille on tärkeää se tunne eikä seksi. Te miehet juoksette seksin perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa ketjulle on, että 50+ ikäiset naiset ihastelee esittelyjä ja harmittelee kun miehet ovat heille liian nuoria. Miesten ikäiset naiset loistaa poissaolollaan tai negailevat. Mutta niinhän se menee oikeassa elämässäkin, nuoret naiset sortuvat jännämiehiin monta kertaa kunnes sitten kypsemmällä iällä tajutaan valita se fiksu ja tsapainoinen tavismies.

Ja eiköhän me anneta niiden nuorten naisten pitää hauskaa niiden jännämiesten kanssa jos näin itse haluavat. Aikuistuvat sitten kun aikuistuvat ja sitten alkaa tavismies kiinnostaa enemmän. Eiköhän tämä ole aika normaalia - nuorempana haluaa eri asioita kuin vanhempana.

Johan tässä joku mieskin kirjoitti, että oli villiä ikävuodet 20-30, nyt kaipaa rauhallisempaa elämää tms 

Ei sitä voi tuohon palata enää takaisin, jos on kymmenen vuotta pistänyt haisemaan ja on ollut jännämiestä toisen perään, niin ei sitä voi kolmekymppisenä sanoa, että minä olen nyt neitsyt ja kaipaisin hyvää puolisoa. Ei tehtyä tekemättömäksi saa.

Minulle kyllä kelpaa hyvin nainen, joka on pitänyt hauskaa ja elänyt vapaasti, mutta nyt haluaisi asettua aloilleen ja ykkösprioriteetti olisi vakaa suhde, joka tähtää avioliittoon ja muuttuu pieneksi perheeksi noin viidessä vuodessa. Humpat on humpattu ja hauskaa oli, nyt elämässä eteen päin.

-se mies josta puhuttiin

Vierailija
204/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, minä olen kylläkin 27-vuotias, ja minusta ketjussa on ollut todella mielenkiitoisia esittelyjä. Niihin on kuitenkin vaikea tarttua ilman yhteystietoja.

Vierailija
205/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias, akateemisesti koulutettu liikkeenjohdonkonsultti (4500netto/kk).  Omistan uuden asunnon ja uudehkon auton. Harrastan paljon urheilua (tennistä, pyöräilyä, kuntosalia) ja olen valveutunut maailman kansalainen. Puhun sujuvasti neljää eri kieltä ja matkustelen paljon työni puolesta. Ulkonäköni on huoliteltu ja pukeudun siistist (BMI 21). Olen alunperin kotoisin pienestä kaupungista ja köyhästä perheestä ja omalla työlläni saavuttanut kaiken mitä minulla on. Käytän alkoholia kohtuullisesti ja en tupakoi. Olen päämäätietoinen työnarkomaani mutta minulla on paljon hyviä ystäviä mutta vain yksi oikea muutaman vuoden kestänyt seurustelu/avoliitto takana. Tällä hetkellä pidän enemmän koirista kuin lapsista mutta en omista lemmikkejä. Haaveilen kuitenkin tulevaisuudessa perhe-elämästä ja vakiintunemmasta elämän menosta. 

Vierailija
206/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 26-vuotias turkulainen akateeminen/valtiotieteiden maisteri. Olen urheilullinen, urheilen säännöllisesti. Pidän kulttuurista, taiteista, oopperoista ja hyvistä kirjoista. Minussa on myös nörttimäisyyttä. Videopelit, cosplay, nörttikulttuuri meemeineen. Introvertti luonne, empaattinen, herkistyn asioille helposti. Maailmanparantaja. Hiljainen pohdiskelija. Tunteellinen hetkessä elävä fiilistelijä. Romantikko sarkastisella huumorintajulla. Tuollaisia piirteitä huomaan itsessäni.

207/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias stadilainen, jota ei kiinnosta kehä-I:n ulkopuolinen maailma.

Parhaiten viihdyn sohvalla telkkarin äärellä.

En ole kiinnostunut ystävistäsi tai omistani, enkä pariskuntaillallisista.

Luontoon en halua mennä, sillä metsä on tarkoitettu eläimille.

Kaukana ei ole siniseen pilleriin turvautumisen päivät.

Tuopin äärellä olen maailman mies.

Vierailija
208/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen kannattais vielä mainita, että käykö hänelle yh, joka ei halua lisää lapsia....

Hyvä vitsi! Jos joku ei halua lapsia,luuletko että se haluaa MUIDEN lapsia kotiinsa asumaan?

Vierailija
209/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monetkin naiset viehättyvät vanhemmista miehistä, ja kyllähän se hedelmällisyys vähän laskee iän myötä. Ei mikään tosiaan takaa että nuorempi olisi sen hedelmällisempi kuin joku vanhempi yksilö, mutta todennäköisemmin on. Ja ymmärrän senkin, että tuossa vaiheessa ei halua "tuhlata" aikaa tuloksettomiin suhteisiin. Mikäli siis lapset ovat tärkein, ovathan vanhemmatkin naiset ihania ja heistä tulisi varmasti hyviä vaimoja.

Itse asiassa eivät viehäty. 90%:lla pariskunnista ikäero on +-5 vuotta.

Itse asiassa 80 %.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tila…

Vierailija
210/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisen kannattais vielä mainita, että käykö hänelle yh, joka ei halua lisää lapsia....

Hyvä vitsi! Jos joku ei halua lapsia,luuletko että se haluaa MUIDEN lapsia kotiinsa asumaan?

Johan tuolla yksi totesi, ettei halua lapsia, mutta naisella voi niitä olla. Oman sukuni yh:t ovat kaikki pariutuneet lapsettomien miesten kanssa. Ei pidä myöskään automaattisesti olettaa, että asutaan samassa taloudessa. On jopa avioliittoja, joissa puolisot asuvat 100-300 kilometrin päässä toisistaan.

Vierailija
211/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en välttämättä omaan kotiin ottaisi asumaan, mutta JOS yhteinen koti tulee ajankohtaiseksi jossain vaiheessa niin ei se mahdottomuus olisi. Lapsettomia 35+ naisia jotka eivät siis halua lisää lapsia, ei ole kovin monta. 

M39

Vierailija
212/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei kyse ole "sortumisesta" ja "tajuamisesta" vaan luonnollisesta kehityksestä. On ihan luonnollista, että nuorena ihminen viehättyy erilaisista asioista kuin kolmekymppisenä. Ei kaksikymppisen vielä kuulukaan haaveilla asuntolainasta ja farmariautosta ja parisuhteesta, joka perustuu siihen, että maksellaan näitä ja säästetään samalla jo kesämökkiin. Nuoruuteen kuuluu vapaus, huolettomuus, kokeilut, hauskanpito jne. Sitten kun opiskelut on ohi ja jalka alkaa olla työelämässä, on aika alkaa vakiintumista, ja silloin myös elämänkumppanissa vaikuttavat ihan eri asiat kuin opiskeluaikana.

Ei tietenkään kaikilla mene noin, mutta tuo iänikuinen mantra jännämiesten kanssa juoksujen juoksemisesta ja kilttimiehen valitsemasta aisuriksi sen jälkeen on niin väsynyttä, niin väsynyttä. Siksi toisekseen, ei se kolmekymppisenä  valittava mies edelleenkään ole kilttimies, kyllä se on edelleen se "jännämies", koska jännämiehetkin kasvavat aikuisiksi ja alkavat haluta perhettä. Mies, jolla ei ole ollut vientiä nuoruudessa, ei tule yhtäkkiä kokemaan sitä kolmekymmentä täytettyäänkään. Jopa Kontulan tutkimus sanoo, että jos on kolmekymppiseksi saakka kokematon, on erittäin suuri todennäköisyys jäädä kokemattomaksi.

Vierailija
213/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppanini! Mutta liian nuori - olen 51v.

Vierailija
214/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias, 171/68 duunari. Harrastuksiin kuuluu kotikokkailu, lukeminen ja keräily.

Takana kaksi pitkää suhdetta joista ei lapsia. Olen melko rauhallinen, alkoholia käytän kohtuullisesti ja en tupakoi.

Sanoisin että olen melko vanhanaikaisilla arvoilla varustettu.

Etsinnässä rauhallinen, rehellinen ja kotona hyvin viihtyvä nainen. Jos pidät koirista niin se on plussaa.

Nyt odotan massoittain kiinnostuneita naisia ottamaan yhteyttä tällaiseen kilttimieheen.

Vierailija
215/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa..

Vierailija
216/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkärinainen löysi miehen vasta nelikymppisenä ja sai lapsenkin. Kannattaa pitää ovi auki mahdollisuuksille eikä katkeroitua. Tuo nainen ei kai aiemmin juuri miehiä kaivannutkaan.

Vierailija
217/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppanini! Mutta liian nuori - olen 51v.

Siis herra nro 66.

Vierailija
218/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4ever alone kirjoitti:

Pian 26-vuotias turkulainen akateeminen/valtiotieteiden maisteri. Olen urheilullinen, urheilen säännöllisesti. Pidän kulttuurista, taiteista, oopperoista ja hyvistä kirjoista. Minussa on myös nörttimäisyyttä. Videopelit, cosplay, nörttikulttuuri meemeineen. Introvertti luonne, empaattinen, herkistyn asioille helposti. Maailmanparantaja. Hiljainen pohdiskelija. Tunteellinen hetkessä elävä fiilistelijä. Romantikko sarkastisella huumorintajulla. Tuollaisia piirteitä huomaan itsessäni.

Oletko mies vai nainen?

219/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostumpa minäkin kokeilemaan.

-26v nainen, normivartaloinen

-Pirkanmaan alueelta

-kaksi lasta, jotka ovat isällään useammin kuin joka toinen viikonloppu.

-Olen introvertti, kaipaan omaa tilaa, mutta kaipaan myös läheisyyttä.

-pidän liikunnasta, erityisesti luonnossa.

-en pidä turhasta hienostelusta.

-Nautin tavallisesta arjesta.

Mitä haen:

Hitaasti etenevää suhdetta, en lapsille halua esitellä nopeasti ketään, en halua muuttaa yhteen vähään aikaan tai välttämättä ollenkaan ennen kuin lapset on isompia.

Mies, jolla on jo omia lapsia, tai ei halua omia, koska oma lapsilukuni on täynnä. Mies ei saisi inhota lapsia tai eläimiä. Minulla ei ole lemmikkejä, mutten usko löytäväni yhteistä ihmisen kanssa kuka niitä inhoaa.

Ikä noin 25-36

Ja erityisesti haen miestä kenen kanssa olisi helppoa ja rentoa olla.

av-mamma@luukku.com

Vierailija
220/319 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23

- yliopisto-opiskelija

- huumorintajuinen, käytöstavat löytyy

- luen paljon tietokirjallisuutta ja katson dokumentteja

- tykkään luonnosta ja ympäristöhippeys kiinnostaa jossain määrin

- soitan kitaraa

- pukeudun klassisen tyylikkäästi

- 184cm, lihaksikas, tykkään aika monipuolisesti liikunnasta, olisi vaan mukava löytää joku jonka kanssa sitä harrastaa

- alkoholia juon kerran kaksi kuukaudessa

Eipä ole seuraa löytynyt tinderistä, tuskin täältäkään

Mikä kaupunki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi