Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOS! Joku tulossa katsomaan myytävää autoamme, jos se haluaa koeajaa niin pitääkö mun mennä kyytiin?

Vierailija
08.07.2017 |

Näin mulle ohjeistettiin. MUTTA: miten sanon sen että tulisin kyytiin? Ettei se tunnu tunkeilevalta/vaikutta siltä että epäilisin sitä autovarkaaksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin. Ja auto on kaikenkukkuraksi juuri nyt poistettu liikennekäytöstä.

ap

Sillä ei sitten ajeta pätkääkään! Teette kirjaimellisesti rikoksen - vakuutuspetos meinaan, 

Vierailija
22/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena muistat tietenkin asiallisen pukeutumisen jos ostaja on mies.  Ettet mitään herutusmekkoa tai joogapantseja pue.

Siisti tumma jakkupuku. Valkoinen paita alle, hame polvipituinen ja mustat korkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tais ollakin trolli tämä autokauppias. Eihän seisonnassa olevalla autolla saa mennä ajelemaan yleisille teille.

Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vakuutuksen pois juuri ennen myyntiä? Eri asia, jos varaosiksi myyt.

Vierailija
24/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sillä sit voi koeajolle mennä tai edes ajaa uuden ostajan toimesta pois.

Minulle sanottiin, että parkkipaikalla voivat ajaa pari metriä tai sitten lyhyen kierroksen lähiteillä ja silloin minun täytyy hypätä kyytiin.

ap

Yleisiä paikkoja, ei onnistu!

Vierailija
25/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle sanottiin, että parkkipaikalla voivat ajaa pari metriä tai sitten lyhyen kierroksen lähiteillä ja silloin minun täytyy hypätä kyytiin.

ap

Jos käy huono tuuri ja poliisi sattuu vastaan niin lähtee kilvet ja saat sakot, sekä takautuvasti maksettavaksi auton verot. Onnettomuustilanteessa korvausvelvollisuus jää myös kokonaan sinulle.

Vierailija
26/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kuka sanoi? Jos autossa ei ole liikennevakuutus voimassa, sillä ei ajella lähiteillä. Omalla yksityisellä mökkitiellä voi.

Vierailija
27/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena muistat tietenkin asiallisen pukeutumisen jos ostaja on mies.  Ettet mitään herutusmekkoa tai joogapantseja pue.

Siisti tumma jakkupuku. Valkoinen paita alle, hame polvipituinen ja mustat korkkarit.

No farkut ja puserokin käy. Kunhan et mitään sivutissiä tai kamelinvarvastasi ala esittelemään.

Vierailija
28/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jos käy huono tuuri ja poliisi sattuu vastaan niin lähtee kilvet ja saat sakot, sekä takautuvasti maksettavaksi auton verot. Onnettomuustilanteessa korvausvelvollisuus jää myös kokonaan sinulle.

Juuri näin. Kun meidän auto poistettiin liikennekäytöstä, meidän piti työntää se paikkaan josta se saatiin nostettua kuljetusauton kyytiin.

Vierailija
29/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on tulla katsomaan autoa, joka on poistettu liikennekäytöstä?

Vierailija
30/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂 ap oot ihana !!😂

Vierailija
31/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian kiltti ja hyväntahtoinen ihminen tällaiseen :-( EN halua että ne luulee että epäilen niitä varkaiksi...

ap

Kuules nyt, höppänä :)  Fiksu ostaja epäilee SINUA varkaaksi ja tarkistaa sinun henkilöllisyytesi ja omistussuhteesi autoon (=luvan myydä se).

Eli tunne on molemmin puolinen tässä pelissä, ei huolta :)

En ole auton omistaja enkä haltija. Menen vain erään toisen henkilön puolesta "esittelemään" autoa, koska omistaja ei nyt pääse paikalle. Ostajaehdokkaat tietävät että minä tulen vain "esittelemään" autoa.

ap

Vierailija
32/32 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti:  jos joku ostaja loukkaantuu tai ottaa itkikset siitä että häntä "epäillään autovarkaaksi", niin silloin hän todellakin on autovaras tai vähintäänkin on likaiset jauhot pussissa ja pahat mielessä.

Perus-ketkun tavaramerkkihän on se, että röyhkeydellään yrittää vedettää toisen potemaan huonoa omaatuntoa vastoin kaikkea maalaisjärkeä ja siten muuttumaan hyväuskoiseksi huijattavaksi hölmöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä