Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä puskien paluu tuntuu teistä jotka jouduitte(?) sheivaamaan nuoruudessanne

Vierailija
08.07.2017 |

Kadehditteko tämän päivän luonnollisempia nuoria?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen puskien paluu?

Kyllä nuorista naisista suurin osa edelleenkin sheivaa

Vierailija
2/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että puskat palaa. Saa vihdosta viimein heittää höylät nurkkaan ja unohtaa jatkuvan höyläilyn ja näppyläisen ihon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa, että puskat palaa. Saa vihdosta viimein heittää höylät nurkkaan ja unohtaa jatkuvan höyläilyn ja näppyläisen ihon.

Vai puskat palaa..? No ei kai palaneita puskia tarvitsekaan höyläillä enää palon jälkeen.

Vierailija
4/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi , ketä se kiinnostaa?

Vierailija
5/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennytkään tästä, mutta ilolla otan vastaan. Tosin en mihinkään puskien raivaamishömpötyksiin ole mukaan lähtenytkään ja miehiä sekä seksiä on riittänyt silti.

Vierailija
6/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sheivaamaan? Ole 50+ eikä aikomustakaan kasvattaa mitään puskaa. Tyttäreni tekevät mitä haluavat, ainakin 15v siisti itsensä lomamatkalla.

Puska on ok jos on mustat tuuheat karvat, ei muuten

Pidän suuseksistä enkä voi kuvitellakaan että mieheni joutuisi jotain karvoja nuoleskelemaan, yök

Vierailija
7/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että joku jolla on ohuet vaaleat karvat sheivaa mutta tosiaan kun itsellä on mustat ja paksut joista tulee vaan ruma sänki ja herkästi näppyläinen iho niin kyllä se puska on kauniinpi siihen verrattuna.

Vierailija
8/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaaminen on oma valinta, oi sinä mistään tietämätön juntti-ap. Minä sheivasin jo ennen trendia ja sheivaan jatkossakin koska sen seuraa trendejä.

Todella typerä aloitus joka perustuu virheelliseen päätelmään. Pakkoa kun ei ole.

Vierailija
9/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiitän että sain miehenä elää varhaisnuoruuden sitä aikaa kun tytöillä oli muodissa sheivaaminen. Olihan se mahtavaa kun ensimmäisistä tytöistä kaikilla oli posliinit. Toivottavasti muoti palaa pian taas takaisin

Vierailija
10/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole sanonut puskalleni ei.

Vierailija
11/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit tummat ja kiharat karvat.

Vierailija
12/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että jokainen tekee mitä lystää.

Mutta kyse onkin siis laumakäyttäytymisestä.

Vierailija
13/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan että ne palaa, mutta sehän on hyvä asia, yksi stressin aihe pois tytöiltä. Itse stressasin nuorena karvoista ihan kamalasti. Olen vuosia sokeroinut ne ja siitä en kyllä aio lupua, oli muotia tai ei.

Vierailija
14/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten aina sanotaan että kaikki miehet inhoaa karvoja. Minä annoin puskan kasvaa takaisin kun en vaan JAKSANUT sheivata koko ajan (tumma ja vahva karvoitus), ja nyt mies muistuttelee koko ajan että ethän enää sheivaa kun se puska on niin seksikäs.

15/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi , ketä se kiinnostaa?

Niin, seksiähän ei harrastettu ollenkaan ennen kuin brassivahauksest tuli muoti-ilmiö noin 15 vuotta sitten.

Vierailija
16/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole sanonut puskalleni ei.

Onhan se törkeää käytöstä sanoa tuossa vaiheessa ei, vaikka sitä aina niin painotetaankin, että milloin tahansa voi kieltäytyä seksistä. No kyllähän sitä voi, mutta siinä vaiheessa kun ollaan jo ilman housuja, niin sitä ei tulisi tehdä kovin pienestä syystä. 

Vierailija
17/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan joutunut sheivaamaan, vaan olen sen tehnyt ihan vapaaehtoisesti. Ja aion tehdä jatkossakin, sama millainen trendi on vallalla.

Vierailija
18/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole mitään paluuta tehneet. Saatat ehkä saada sellaisen harhakäsityksen jos pyörit jossain feministipiireissä. Tavalliset naiset vahaavat tai sheivaavat edelleen. 

Vierailija
19/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuohon muotiin lähtenyt. Joskus 20 vuotta sitten yksi poikakaveri halusi sheivailla, mistä sain elämäni ainoan hiivan. Sen jälkeen olen elellyt terveenä, onnellisena puskana, ja kysyntää on riittänyt.

Vierailija
20/21 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin on käynyt. Onneksi oma tyttöystävä ajelee edelleen kaiken pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän