Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoi, etten kävisi paskalla hänen läsnäollessaan

Vierailija
07.07.2017 |

Joo, niinhän tuo sanoi. Perusteli sillä, että kokee sen iljettäväksi ja se on täydellinen turn off. Sanoi voivansa pahoin kun tietää, että olen vessassa, joten mielummin säilyttää mielikuvansa musta sellaisena, etten kävisi ollenkaan. Pissalla voin käydä, onneksi.

Että pitääkö mun nyt sitten käydä töissä paskalla? Mies on muuten ihana ja kultainen, mutta kyllähän tuo elämää hankaloittaa. En olis uskonut, että tällainen ongelma tulee vastaan. Ollaan seurusteltu puoli vuotta (käytännössä asutaan yhdessä), ja olenkin ihmetellyt miksi menee niin vaikeaksi mun vessakäynnin jälkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hankala tilanne.

Mitä hankalaa tuossa on? Miehestä paljastui täysi idiootti, joten pihalle vaan. Tai sitten AP jatkaa eloaan ja ruumiintoimintojaan aivan kuten ennenkin, eikä välitä miehen kommenteista jotka toivottavasti ajan myötä loppuvat. Mies tuosta tuskin ainakaan lähtee, koska ei tietenkään tule koskaan löytämään sellaista naista, jonka ei tarvitsisi koskaan syödä eikä kakata. :D Mutta oikeasti vakavissaan, JSSAP.

Vierailija
22/31 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et saa koskaan vatsatautia, suhde on varmaan sen jälkeen ohi ja mies kerännyt kamppeensa ja häipynyt maisemista ennen kuin edes pääset vessasta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Naiset käy paskalla?! Hyi helv*tti!

Vierailija
24/31 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta tuonpa silti vielä yhden näkökulman asiaan. Mies siis vaatii että käyt tarpeillasi työpaikan vessassa ja ilmeisesti työajalla. Törkeää työnantajan kannalta. Mies siis ajattelee että on ihan ok maksattaa p***alla käyntisi sun työnantajan piikkiin?!? Sillehän ei mitään voi, jos täytyy silloin tällöin mennä istunnolle työajalla, mutta se, että suunnitelmallisesti käy isommilla asioilla vain ja ainoastaan työajalla, koska miesystävän siisteyskasvatuksessa on mennyt jotain ja pahasti pieleen, on kyllä jo aikamoista työnantajan kusetusta. Tai siis paremminkin paskatusta.

Tyrsk. Itse todellakin käyn työajalla paskalla, itseasiassa suoleni on iltavuorossa ehdollistunut niin, että viiden jälkeen täytyy mennä kakalle kun suurin osa porukasta on lähtenyt kotiin. Ja jos on muutenkaan edes pieni kakkahätä, niin tottakai paskon työnantajan laskuun. Siinähän säästää vuositasolla metreittäin vessapaperiakin!

Vierailija
25/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikka täällä lähes joka ketjussa huudan porvoota, niin tässä ketjussa en, koska uskon tuon olevan täysin mahdollista. Useammat meistä miehistä eivät halua kuulla naisen piereskelevän saatika töräyttävän jöötiä pönttöön. Itse en ainakaan halua. Tosin ei minulle tulisi mieleenkään tyttöystävältäni kieltää paskalla läyntiä, mutta itse en halua olla vessan lähellä, silloin on kyseisellä tarpeella ja usein laitan myös radiota kovemmalle.

Myöskin silloin kun menen itse paskalle niin hätistän tyttöystävän kauemmaksi ja käsken laittamaan kuulokkeet korville ja musiikkiin sen verran volyymia, että saan vääntää rauhassa.

M37

Vierailija
26/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossahan naisille on ulkovessat.

Tää ei ole edes niin kaukaa haettu. Vieläkin on kulttuureja, joissa naisten pitää asua erillisessä rakennuksessa menkkojen aikaan. Koska uskonto (=miehiä ällöttää).

Suomessahan miehet eivät kyllä ole perinteisesti tästä asiasta niin ahdistuneet, liekö tilanne muuttunut.

Vierailija
27/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikka täällä lähes joka ketjussa huudan porvoota, niin tässä ketjussa en, koska uskon tuon olevan täysin mahdollista. Useammat meistä miehistä eivät halua kuulla naisen piereskelevän saatika töräyttävän jöötiä pönttöön. Itse en ainakaan halua. Tosin ei minulle tulisi mieleenkään tyttöystävältäni kieltää paskalla läyntiä, mutta itse en halua olla vessan lähellä, silloin on kyseisellä tarpeella ja usein laitan myös radiota kovemmalle.

Myöskin silloin kun menen itse paskalle niin hätistän tyttöystävän kauemmaksi ja käsken laittamaan kuulokkeet korville ja musiikkiin sen verran volyymia, että saan vääntää rauhassa.

M37

kuule, tuskin kukaan nauttii kenenkään vessaäänistä paitsi joku vessafetissi, mutta kyllä nyt omalle rakkaalle täytyy suoda normaalit ruumintoiminnot. 

kukin tavallaan, ja radio päälle!

Vierailija
28/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästele tappopieruja. Niitä ei lasketa.

Vierailija
29/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sen miehen on sitten tunkea sinun mukanasi sinne vessaan läsnäolemaan?

Vierailija
30/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pönttö vetämättä ja pyyhi huonosti. Pyydä sitten suuseksiä tai takaapäin. Kyllä se siitä.

Vierailija
31/31 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi