Mies toivoi, etten kävisi paskalla hänen läsnäollessaan
Joo, niinhän tuo sanoi. Perusteli sillä, että kokee sen iljettäväksi ja se on täydellinen turn off. Sanoi voivansa pahoin kun tietää, että olen vessassa, joten mielummin säilyttää mielikuvansa musta sellaisena, etten kävisi ollenkaan. Pissalla voin käydä, onneksi.
Että pitääkö mun nyt sitten käydä töissä paskalla? Mies on muuten ihana ja kultainen, mutta kyllähän tuo elämää hankaloittaa. En olis uskonut, että tällainen ongelma tulee vastaan. Ollaan seurusteltu puoli vuotta (käytännössä asutaan yhdessä), ja olenkin ihmetellyt miksi menee niin vaikeaksi mun vessakäynnin jälkeen.
Kommentit (31)
Mamman helmoihin kasvamaan se kaveri.
Mistä te aina niitä miehiänne oikein löydättekin? =)
Porvoossahan naisille on ulkovessat.
Kiellä samoilla perusteilla myös mieheltäsi wc:n käyttö niitä 'kakkostarpeita' varten.Piereminen olkoon häneltä myös ehdottomasti kielletty. Sano vaikka ,ettei se ole yhtään romanttista...
Käynti ammattiauttajan puheilla ei tekisi miehelle pahaa.
Onpa söpöä. Miehellä on illuusio naisen puhtaudesta.
Sairasta ajattelua mieheltä. Kai olet valistanut, että jokainen käy paskalla. Kuinka tuollaisen kanssa voi asua tai perustaa perhettä`?
Kerrot vaan miehelle, että sulla on sama ongelma hänen suhteen etkä kestä ajatella että hänen miehisestä rakkauden valtikastaan suihkuaa rakkauden liemen lisäksi myös pissaa.
Mies käy normaalisti kotona vessassa, joskus jättää jopa oven auki. Piereskelee myös avoimesti. Voisiko tuo olla jotain "alfailua"?
Mutta tosiaan, sanoi vielä, että jos mun on pakko mennä paskalle, hän menee siksi aikaa pois asunnosta ja sitten on kuulemma turha viikkoon odottaa seksiä, ja sitten kun sitä haluaa taas harrastaa, mun pitää lepytellä kunnolla. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
On kyllä muuten niin ihana mies, että en oikein tiedä miten mun pitäisi suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Mies käy normaalisti kotona vessassa, joskus jättää jopa oven auki. Piereskelee myös avoimesti. Voisiko tuo olla jotain "alfailua"?
Mutta tosiaan, sanoi vielä, että jos mun on pakko mennä paskalle, hän menee siksi aikaa pois asunnosta ja sitten on kuulemma turha viikkoon odottaa seksiä, ja sitten kun sitä haluaa taas harrastaa, mun pitää lepytellä kunnolla. Mitä se sitten tarkoittaakaan.
On kyllä muuten niin ihana mies, että en oikein tiedä miten mun pitäisi suhtautua.
Tämä siis ap.
Voithan ehdottaa miehellesi kumi-Lolitan ostoa.
Nehän pysyvät ihan niin puhtaina kuin käyttäjä ne pitää ja muistaa pestä
(ja paremmissa malleissa molemmat rei'ät vakiovarusteina toki)
Provohan tämä on, mutta tuonpa silti vielä yhden näkökulman asiaan. Mies siis vaatii että käyt tarpeillasi työpaikan vessassa ja ilmeisesti työajalla. Törkeää työnantajan kannalta. Mies siis ajattelee että on ihan ok maksattaa p***alla käyntisi sun työnantajan piikkiin?!? Sillehän ei mitään voi, jos täytyy silloin tällöin mennä istunnolle työajalla, mutta se, että suunnitelmallisesti käy isommilla asioilla vain ja ainoastaan työajalla, koska miesystävän siisteyskasvatuksessa on mennyt jotain ja pahasti pieleen, on kyllä jo aikamoista työnantajan kusetusta. Tai siis paremminkin paskatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis ap.
Puolustelet miestä kuin ihana mies on, vaikka sanoi sulle et saa käydä paskalla onko se ihana mies? Hienoa että löydät turhaa aikaa tuollaiselle kullan nupulle. Ei käy kateeks
Naurettava mies, keskenkasvuinen ohjaa psykiatrille. Aikuinen nainen ei tuollaista katsele.
Hahhah, paskoisin protestiksi miehen kenkiin. Siinähän sitten jatkaisi ihan keskenään pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta alistamisen muodolta, mies siis kiristää seksillä joa ei muuten saa valtaa päättää kumppanin vessassakäynneistä? 😕
Jos tuollainen mies on ap:n mielestä ihana, ei kai sitten auta kuin käydä töissä vessassa tai leptellä jatkuvasti traumatisoitunutta ihanaa piereskelijää.
Joo niin vissiin, keksi parempi.