Koska kävit viimeksi Tokmannilla?
Koska kävit viimeksi Tokmannilla? Mitä ostit?
Niitähän on jo joka puolella, mutta kukaan ei koskaan kerro käyneensä Tokmannilla tai ostaneensa sieltä mitään.
Joten tehdään nyt rehellinen ketju, jossa jokainen kertoo milloin kävi viimeksi ja mitä osti. :)
Itse kävin viime viikolla ja ostin sukkia ja kynsilakanpoistoainetta.
Kommentit (159)
Käyn nykyisin harvoin,ei ole enää mitenkään edullinen paikka.Lisäksi valikoima huonontunut.Etsin puhelinkoteloa, no löytyi hintaan 19,90, mutta sama maksoi Puuilossa 9,90.
Tossa tiistaina :) ostin lumenen kulmapuuterin ja essencen kulmasiveltimen. En mä ainakaa häpeä sitä et käyn Tokmannilla. Tokmanni on tosi hyvä kauppa ja sieltä löytää kaikkea kivaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ostin ruokaa (hedelmiä, maitotuotteita, grillattavaa ) paperia ja deorodanttia.
Onko Tokmanni alkanut myydä tuore-elintarvikkeitakin?
Lähes ainahan se on myynyt. Mä käyn yleensä aina ruokaostokset tekemässä Tokmannilla Oulun Kaijonharjussa, kun se on lähin kauppa.
Kävin 2 tuntia sitten.
Ostin kissanruokaa, parvekelaatikoita, pyykinpesunestettä ja liukuvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ostin ruokaa (hedelmiä, maitotuotteita, grillattavaa ) paperia ja deorodanttia.
Lähes ainahan se on myynyt. Mä käyn yleensä aina ruokaostokset tekemässä Tokmannilla Oulun Kaijonharjussa, kun se on lähin kauppa.
Ei kyllä Helsingissä ainakaan tuorejuttuja myydä, aika monessa toimipisteessä olen käynyt. 🤔
Viimeisen kahden viikon aikana: 2 pyykkitelinettä, ikkunanpesinsetin, siivouskäsineet, swifferin halpiskopion, pieniä sistustuskoreja, kansioita ja välilehtiä, kirjoituspöydän alustan, koukkuruuveja en muista enempää. Joitain asioita vielä lisäksi.
Sivujen perusteella nämä myyvät tuore-elintarvikkeita
Gammelby, Kuninkaantie
Iisalmi
Joensuu
Järvenpää
Kajaani, Kasarminkatu
Kiuruvesi
Kylmäkoski
Masku
Mäntsälä
Oulu, Jukola
Oulu, Kaijo
Sotkamo
Varkaus
Keskiviikkona, ostin hiusvärin, ripsivärin, boksereita, pyöränpumpun ja yhden oluen.
Kolmisen viikkoa sitten. Ostin hupparin. Käyn noin kerran kuukaudessa. Ostan pesuaineita, kynsilakkoja, hiustenhoitotuotteita ja vaatteitakin jos sattuu joku kiva. Ihan hyvä kauppa, tykkään.
Maanantaina ostin tarjouksesta muumipyyhkeen kummtytölle lahjaksi.
Tokmanni!
Käytiin tänään ostamassa tarjouskahvia, jota ei ollut pakettiakaan, vain vast aava tuote.
Viime viikolla kun kävin, asiakkaat valittivat huonoa ilmanvaihtoa.Järkyttävä kuumuus,
oli pakko lähteä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain Tokmannien vieressä tai samassa rakennuksessa, mutta eri liikkeenä on ruokakauppa. Näitä ei tosin ole ollut kun jonkun vuoden verran korkeitaan. Eikä niitä pahemmin ole mainostettu missään.
On ruokakauppoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain Tokmannien vieressä tai samassa rakennuksessa, mutta eri liikkeenä on ruokakauppa. Näitä ei tosin ole ollut kun jonkun vuoden verran korkeitaan. Eikä niitä pahemmin ole mainostettu missään.
Lisään, vielä että ilmeisesti elintarvikeosastolla voi olla pientä markettia vastaava ruokavalikoima. Esim. Ylöjärvellä on Isompi ruokakauppa Tokmannin yhteydessä.
IvanaHelsinki-merkkisen paidan.
Viime viikolla kävin viimeksi, kun halusin ostaa halpaa kynsilakkaa Pride-viikonlopun kynsiä varten.
On ruokakauppoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä sä selität. Tietysti on Tokmannien vieressä joskus kauppoja, koska ne sijaitsevat joskus liikekeskuksissa, joissa tuskin on Tokmannilla sanomista mikä kauppa sen viereen laitetaan.
Mutta asiaan, osassa suurempia Tokmanneja on ihan oma elintarvikeosasto mistä löytyy kunnon valikoimaa lihaa, he-viä, maitoa jne. peruselintarvikkeita. Ei tietenkään millään Prisman valikoimalaajuudella, mutta tuotteet on edullisia.
Osa taas on sellaisia mistä löytyy vain kuivaelintarvikkeita (suurin osa taitaa olla tämänlaisia) mutta ei mitään kylmäsäilytystä vaativia lihoja ja maitoja jne.
Muutama viikko sitten. Matkalaukkuni olen ostanut ja sitten Ivana Helsingin paidan.
3 vuotta sitten. Ostin lökäpöksyt.
Bingo!