Nyt kaikki velat lapsentekopuuhiin, että saadaan syntyvyys taas kasvu-uomiin!
Ei voi mennä niin huonosti, että syntyvyys rypee pohjalukemissa!
Kommentit (16)
Entä jos on periytyvä sairaus? T. Velamies
Jos maksat puoli miljoonaa, niin voin harkita.
Miksi et itse pullauta enemmän lapsia?
Syntyvyys täytyy saada nousemaan. Loisin katseeni Juhiksen ja Petterin suuntaan. Eli verot pienemmäksi kun perheeseen tulee vähintään 3 lasta.
Ei kiitos, jätän väliin.
Vaikka elämässä ollaankin pärjätty oikein hyvin, niin meillä on molemmilla adhd ja jälkikasvu ei välttämättä pärjäisi yhtä hyvin. Kuka muutenkaan tieten tahtoen haluaisi adhd-lapsen, adhd-puoliso on jo ihan tarpeeksi rasittavaa :D
Joo heti kun saan sektion ihan vain ilmoittamalla, että haluan sektion. Alateitse en tule ikinä synnyttämään.
En halua. En ole vielä valmistunut eikä työnäkymät näytä lainkaan hyvältä. Plus en erityisemmin pidä ihmisistä, varsinkaan vauvaikäisistä. Vaikka suomalaisia on vähän, koko lajin edustajia on kuitenkin tällä pallolla aivan liikaa. Enemmän minua kiinnostaa koko maapallon tila ja väestönkasvun ongelmat kuin Suomen Väestöliiton nurinat.
Ei ole miestä, mies lähtee jos sellaisen saa kun tulee liian vanhaksi miehelle, koulu kesken, liikaa ikää kohta, en halua pilata vartaloa ja terveyttä, en saa vakityötä, rahat loppuu ja elämä on stressittömämpää velana.
En, joidenkin tarvii miettiä maapallonkin hyvinvointia eikä vaan omaa persettä.
Kuka sitä pi**ua nyt näin rumalle miehelle tarjois?
Kannustat ap. siis ihmisiä nopeuttamaan maapallon tuhoutumista. Häpeällistä.
Maapallo on pahasti ylikansoitettu - sri.
Juu ei kiitos. Olen masentunut alkoholisti jo kolmannessa polvessa, en ajatellut siirtää samaa kuormaa enää eteenpäin.
Pari pikku juttua puuttuu ... mies, työpaikka, talo, aikaa. Muuten hyvä idea.
Joo tämmöinen viidenkympin rajapyykin ylittänyt täti, jolla silloin tällöin vielä ovulaatio, äkkiä pyöräyttämään pari down-muksua, kun vielä ehtii! Kuka tulee panemaan alulle (ja maksamaan elarit)?
Ei kiitos. Vielä kun saatais muidenkin maiden syntyvyydet laskuun ois kiva.