Koska kävit viimeksi Tokmannilla?
Koska kävit viimeksi Tokmannilla? Mitä ostit?
Niitähän on jo joka puolella, mutta kukaan ei koskaan kerro käyneensä Tokmannilla tai ostaneensa sieltä mitään.
Joten tehdään nyt rehellinen ketju, jossa jokainen kertoo milloin kävi viimeksi ja mitä osti. :)
Itse kävin viime viikolla ja ostin sukkia ja kynsilakanpoistoainetta.
Kommentit (159)
Tällä viikolla ,kaasua ja kattiloita
Minulle N50+ on aina ollut hankala löytää vaateitta. Vaikka tyylistä pidänkin, niin Tokmannilta ihme kumma vaatteeni löydän. Pola ja peukku ylöspäin.
Käyn vähintään kerran viikossa. Melkein kaikki pesuaineet ja wc- sekä talouspaperit tulee ostettua sieltä. Usein tarttuu mukaan kaikenlaista muutakin. Tällä viikolla löysin esim. caprit hintaan 3,- (n.hinta 26,90). Ostan usein myös pyyhkeitä, verhoja, keittiötekstiilejä. Hinta-laatusuhde aivan verraton.
Tällä viikolla halusin ostaa Vallilan Aurajoki-pussilakanan, missä aavistus vaaleanpunaista, mutta olivat loppu. Pääsin vasta illalla käymään, joten uumoilinkin ettei niitä enää ole :(.
Aivan loistava kauppa! Ja ainakin meillä Raumalla henkilökunta todella ystävällistä ja asiantuntevaa.
no niin kirjoitti:
On ruokakauppoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ostin ruokaa (hedelmiä, maitotuotteita, grillattavaa ) paperia ja deorodanttia.
Onko Tokmanni alkanut myydä tuore-elintarvikkeitakin?
Jossain Tokmannien vieressä tai samassa rakennuksessa, mutta eri liikkeenä on ruokakauppa. Näitä ei tosin ole ollut kun jonkun vuoden verran korkeitaan. Eikä niitä pahemmin ole mainostettu missään.
Lisään, vielä että ilmeisesti elintarvikeosastolla voi olla pientä markettia vastaava ruokavalikoima. Esim. Ylöjärvellä on Isompi ruokakauppa Tokmannin yhteydessä.
Niin sä puhut nyt Elomarket Oy:n Ruokakeitaasta Ylöjärven Tokmanni-keskuksessa, mikä se lieneekään. Tässä nyt on puhe ollut ihan Tokmannin omista ruokaosastoista, ihan samoissa liikkeissä ihan samojen kassojen takana, ja on ollut kauan.
Kävin reilu kuukausi sitten hakemassa siivoustarvikkeita ja meikkejä.
Tänään. Ostettiin vaippoja tarjouksesta, isommalle lapselle pikkareita, miehelle sukkia. Vähän viikonloppukarkkia :-)
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla. Ostin Lorina-limsaa.
Oliko hyvää? Nimi naurattanut minua, kun olen ohimennessäni nähnyt limsan ;)).
sini-lattiasetin ja hygieniatuotteita. Kannatti käydä Tokmannilla. Hintaero toiseen lähempänä olevaan oli melkoinen.
Muutama päivä sitten. Ostin 51%:n alennuksessa olleen Schollin automaattisen kynsiviilan (joku hoitosetti siihen kuului myös), sekä koiranlelun. Kynsiviila on paras ostos pitkään aikaan!
Eilen kävin. Olisin ostanut valkoisia Teema-astioita tarjouksella, mutta tuossa myymälässä kaikki tarjousastiat näyttivät olleen lopussa tai sitten oli siirretty jonnekin mistä en niitä löytänyt. En siis ostanut mitään. Aikaisemmin noita on kyllä riittänyt. Myöhemmin tajusin, että en edes halua valkoista Teemaa. Pitkään aikaan en ole ostanut Tokmannilta muuta juuri noita tarjousastioita.
Tänään. Ostin frisbeen ja muovailuvahaa, karkkeja ja keksejä sekä huulirasvan.
Noin viikko sitten. Ostin siivoustarvikkeita ja silmälasien puhdistuspyyhkeitä. Käyn yleensä viikottain Tokmannilla enkä todellakaan häpeä sitä niin kuin jotkut hienohelmat. Ostan sieltä pesuaineita, kahvia, vaatteita ym.
Kaksi päivää sitten, ostin Garnierin yövoiteen. Olen ostanut Tokmannilta aiemmin kosmetiikkatuotteita ja alushousut ja olen pannut merkille että siellä myydään myös halpoja kuukuppeja, kenties ostan sieltä sellaisenkin.
Melkein joka viikko. Ostan puhdistusaineet, kahvia ja äidille Polan vaatteita. Meikkejä tarjouksesta.
Kävin viikolla ostamassa ötökkäverhon mökille, kun se oli 14 euroa halvempi, kuin viereisessä rautakaupassa. Muuten käyn harvoin, kun meidän Tokmannissa on niin ahdistavan matalalla katto.
Muutama viikko sitten. Etsin jotain tiettyä, mutta en nyt saa enää päähäni mitä, mutta Tokmannilta sitä ei löytynyt. Tytölle ostettiin uimarengas ja cruiser skeittilauta.
Kas. Juuri tänään ajattelin, että pitäisi käydä ostamassa sieltä pesuaineita. Osa on kyllä Prismassa halvempia, osa taas ei.
Viimeksi ostin ruuveja.
Sinkkumies
Oliskohan ollut toukokuussa. Ostin proteiinipatukoita ja kalaöljyä. Sitä edellisen kerran kävin joskus talvella, ja ostin alusvaatteita ja jonkun ihonhoitoon liittyvän jutun.
Mun motto on aina ollut, että mieluummin Tokmanni, kuin Stocmann.