Töihinpaluu loman jälkeen AHDISTAA, antakaa vertaistukea
Kommentit (13)
Et oo harkinnu osa-aikaistyösoppatia esim 4 pvää viikossa.
Mulla "huokoistaa" kummasti työviikkoa eikä lomiltapaluukaan ahdista entisessä määrin.
Kuulostaa siltä että sun on aika etsiä uusia haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Et oo harkinnu osa-aikaistyösoppatia esim 4 pvää viikossa.
Mulla "huokoistaa" kummasti työviikkoa eikä lomiltapaluukaan ahdista entisessä määrin.[/quote
Olen myös 4-päiväinen. Työskentelen ma-to eli aina on pitkä viikonloppu. Tuntuu melkein lomalta.
Erittäin ymmärrettävää, sinulla on paljon kohtalotovereita. Eka aamu kirvelee, mutta sitten ihmeen pian sitä kuitenkin pääkoppa sopeutuu takaisin työelämään.
Ui ui, mulla ei ole lomaa ollenkaan.
4-päiväinen työviikko oli kyllä hyvä. Tein sellaista, ennen kuin lapsi meni eskariin.
Sama. Ahdistusta aiheuttaa se, etten ole tehnyt koko lomalla mitään. En ole nähnyt edes ketään (kaikki vähäiset kaverit kaukana), ollut vain kotona. Loma mennyt siis täysin hukkaan ja kohta takaisin töihin.
Ihan jäätävä ahdistus ja masis tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ahdistusta aiheuttaa se, etten ole tehnyt koko lomalla mitään. En ole nähnyt edes ketään (kaikki vähäiset kaverit kaukana), ollut vain kotona. Loma mennyt siis täysin hukkaan ja kohta takaisin töihin.
Ihan jäätävä ahdistus ja masis tämän takia.
Olet siis ollut rauhassa ja levännyt. Kuulostaa hyvältä lomalta.
Pane miestäsi, silloin jokaiselta masentuneelta ja ahdistuneelta unohtuu se esitys
Kyllä se siitä, muutaman työpäivän jälkeen helpottaa.