Koska kävit viimeksi Tokmannilla?
Koska kävit viimeksi Tokmannilla? Mitä ostit?
Niitähän on jo joka puolella, mutta kukaan ei koskaan kerro käyneensä Tokmannilla tai ostaneensa sieltä mitään.
Joten tehdään nyt rehellinen ketju, jossa jokainen kertoo milloin kävi viimeksi ja mitä osti. :)
Itse kävin viime viikolla ja ostin sukkia ja kynsilakanpoistoainetta.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona kävin ostamassa kaljaa (0,99 e /pullo). Myyjä suorastaan kajautti "paperit"! Eipä siinä mitään, mutta olen 37, kokoparta ja painoindeksi 30 ja olen ostanut samalta myyjältä tänäkin vuonna useita kertoja olutta, ja nyt ekaa kertaa kysyy paperit. :D
Ehkä siellä on tiukennettu ikärajavalvontaa tai tullut jotain noottia kun ei ole tarpeeksi kysellyt papereita. Tai oli joku esimies kyyläämässä jossain kuuloetäisyydeltä.
Viisipäivää sitten kävi tokmannissa ja ostin 2 purkkia sytytyspaloja ja 10l teräketjuöljyä moottorisahaan
Kävin eilen ja ostin hiusvärin, hammastahnaa, siivousaineita, pari muovista säilytyslaatikkoa, pähkinöitä, mausteita ja kissalle lelun.
Tokmanni on lähellä ja käyn siellä vähintään pari kertaa kuukaudessa.
Tiistaina kävin. Ostin lasten poliisisetin (sellaisen missä on poliisimerkki, leikkikäsiraudat jne), vaseliinia ja ruiskutettavaa kermavaahtoa.
Miksi tuo alkoi kuulostaa p**volta, kun sen tuohon kirjoitin? Ei nuo tiistaina sellaisia mielikuvia saanut aikaan :O
Viime viikolla. Ostin Lorina-limsaa.
Kävin tänään mökkipaikkakuntamme Tokmannilla. Ostin itselleni ja tyttärelleni sukkia.
Eilen kävin. Ostin kissanruokaa, ripsivärin ja toimistotarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ostin ruokaa (hedelmiä, maitotuotteita, grillattavaa ) paperia ja deorodanttia.
Onko jossain muka maitotuotteita ja hedelmiä myynnissä??? En ole koskaan nähnyt tokmannilla muutakuin kuivatavaraa ruokapuolella.
Olisko ollut joskus maalis-huhtikuussa. Ostin naapurille vahakangas pöytäliinan ja omille lapsille sellaiset tuulihyrrät, en tiedä miksi niitä kutsutaan..
Tänään. Ostin omenapuun taimen, - 50%, ja mustaherukan taimen, samoin - 50%. Ihan hyvän näköisiä yrttejä molemmat. Kauppaan jäi vielä yksi Punakanelin taimi. En tiedä hakisiko senkin sieltä.
Pari viikkoa sitten, ostin Essencen silmänrajaustussin. Maksoi kai vajaa 3 euroa ja leviää luomilla HETI, ostinkin lähinnä testatakseni tykkäisinkö paksuista rajauksista ennen kuin ostaisin jonkin kalliin ja toteaisin ette kyseinen tyyli sovi mulle.
Käyn Tokmannilla usein!
Viime viikolla. Ostin kasvojenpuhdistusaineen sekä kynsilakan. En kyllä näe tokmannissa mitään hävettävää, kuten ei kukaan tuttavanikaan. Millaisissa piireissä ap oikein pyörit?
Aika usein tulee käyttötavaraa hankittua. Ostan sieltä samoja tuotteita (pehmopaperit, pesuaineet jne.) kuin ei-keskustassa asuvat tai kauppaan autoilevat ostavat Prismoista ja Citymarketeista. Stockmannilta ruoat ja muu Tokmannilta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin ostamassa henkareita ja kengännauhat. Viime viikolla uusia työvaatteita loman loppumista odotellessa, kengätkin löysin hyvällä alennuksella. :)
Hyvä kun muistutit! Mun piti käydä ostamassa henkareita Tokmannilta. Ostin vuosi sitten sieltä sellaisia samettipintaisia ja ne on ihan törkeän hyviä, pysyy liukkaat topitkin henkarilla.:)
Kävin ostamassa limen makuisia Dumleja, niotä ei löytynyt muualta. Samalla tarttui mukaan siivousvälineitä.
Pari viikkoa sitten. Ostin astianpesuainetta ja suklaapatukoita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa limen makuisia Dumleja, niotä ei löytynyt muualta. Samalla tarttui mukaan siivousvälineitä.
Limen makuisia Dumleja!!! Ja minä kuulen tällaisesta ihanuudesta vasta nyt :O Heti huomenna tämä tyttö lähtee Tokmannille. Edellisestä käynnistä on niin kauan, etten muista milloin se oli tai mitä ostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Limen makuisia Dumleja!!! Ja minä kuulen tällaisesta ihanuudesta vasta nyt :O Heti huomenna tämä tyttö lähtee Tokmannille. Edellisestä käynnistä on niin kauan, etten muista milloin se oli tai mitä ostin.
Kannattaa hamstrata muutama pussi, nuo ovat kai joku kesäerikoisuus :)
Silloin tällöin tulee käytyä, mut harvoin nykyään enää tarttuu mitään mukaan. Valikoimakin on jotenkin outo.. Ei ole oikeasti ollenkaan halpa, vaan häviää vertailussa jo esim prismalle. Vaatteiden hinta pompsahtanut pilviin ja laatu yhtä huonoa kuin ennenkin.
Eilen kävin ostamassa henkareita ja kengännauhat. Viime viikolla uusia työvaatteita loman loppumista odotellessa, kengätkin löysin hyvällä alennuksella. :)