Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaisitko lastensuojeluun kun asunnossa ryypätään ja pienet lapset nukkumassa

Vierailija
07.07.2017 |

Tekevätkö asialle mitään? Äiti ryyppää kavereiden kanssa, alottaneet jo ennenkuin lapset menee nukkumaan ja jatkavat kunnolla kun lapset nukkumassa.

Hakeeko ne lapset pois vai mitä tapahtuu jos soitan? Ei nyt vielä ainakaan missään änkyräkännissä, mutta ilta on vasta nuori...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi selvä joukossa, niin ei ole lasun aihe. Jos taas kaikki kännissä kun käet, niin poliisit paikalle. He sitten hoitavat lasut ym. Ennakoiden et voi ilmoittaa tyyliin "kohta ne on kännissä".

Vierailija
2/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto poliisille, kuka tuollaista haluaa kuunnella. Poliisi tekee lakisääteisen ilmoituksen lastensuojeluun ja lastensuojelu hoitaa eteenpäin. Soittaisin, ilman muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan... et ole oikeasti huolissasi lapsista vaan et pidä tuosta äidistä syystä tai toisesta ja nyt mietit olisiko tässä hyvä keino tehdä kiusaa.

Vierailija
4/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selvä porukassa, sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
5/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole yhtä selvää porukassa, bileet siellä on käynnissä.

Vierailija
6/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, soitat poliisille, ilmoittaja ei tule muiden tietoon. Antaa viranomaisten hoitaa asiat.

Vierailija
7/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan soita poliisille, on niillä parempaakin tekemistä. Etkä sinä voi tietää onko siellä selviä ihmisiä joukossa.

Jos vielä hiljaisuuden jälkeen kuuluu möykkää voit soittaa poliisille

Vierailija
8/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaista bileille.. Mutta jos tunnet edes jotenkin naapurisi niin tiedät onko aihetta huoleen. Jos on niin ilmoita mutta jos ei niin älä.

Vierailija
9/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,eihän ne nyt kesken iltaa lopeta, eiköhän nuo juhlat jatku aamuun asti. Kuka tuollaista alkaa hyysämään. soittaisin ja odottaisin seurauksia. 

Vierailija
10/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeatte tuolle linjalle, niin puolista Suomen vanhemmista tehdään lasu joka viikonloppu. Järki käteen. Lasun paikka vaan jos lähtevät ulos bilettämään ja jättävät lapset yksin kotiin.

11/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun vanhemmat viettikoti-iltoja ystäviensä kera ja alkoakului. Ei tuhonnut minun tai sisaruksieni elämää. Kaikki ollaan yliopistot käyty ja hyvissä duuneissa.

Vierailija
12/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, soitat poliisille, ilmoittaja ei tule muiden tietoon. Antaa viranomaisten hoitaa asiat.

Kyllä minä sain tietää kuka lasun oli soittanut lapsestani.

Vierailija
13/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rupeatte tuolle linjalle, niin puolista Suomen vanhemmista tehdään lasu joka viikonloppu. Järki käteen. Lasun paikka vaan jos lähtevät ulos bilettämään ja jättävät lapset yksin kotiin.

Puolet vanhemmista ei juo alkoholia, ja tuossa on aihetta antaa äidille opetus. Sosiaaliviranomaiset saavat ihmeellisesti ryhdistäytymään.Minä olen tällä linjalla, olen viranomainen.

Vierailija
14/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH, poliisi tekee lakisääteisen ilmoituksen, kun käy kotikäynnillä lapsiperheessä. Minä taas tiedän virkani puolesta.

Vierailija
15/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:hän ei ole tekemässä lasua, vaan ilmoituksen poliisille esim. melusta -> poliisi tekee sitten lasun, eli kysyttäessä kuka teki lasun, niin vastaus ei ole ap, vaan konstaapeli xx

Vierailija
16/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata soittaa ellet tosiaan halua lapsia laitokseen ja kuluttamaan verorahoja. Lastensuojelu on kamalin instanssi ikinä. Äidin känni lasten nukkuessa ei ole vakava juttu.

Vierailija
17/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ilm. toistuva juhliminen, lasten ollessa paikalla. Mitä tuota säälimään. Siitä vaan soittoa.

Vierailija
18/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Soita! Toivottavasti olet sen jo tehnyt. Poliisi tekee tosiaan lastensuojeluilmoituksen ja jos kukaan aikuinen ei ole selvinpäin lapset sijoitetaan kiireellisesti ja tilanne selvitellään. Lastensuojelun asiakkuus jatkuu joten kun lapset pääsevät takaisin kotiin vanhemmat toivottavasti ymmärtävät hoitaa pestinsä paremmin. Ja jos eivät ymmärrä niin seuraavalla kerralla on jo tiedossa tämä kerta joten asiaan suhtaudutaan sen mukaisesti. Jos kaikki vaan seurailevat aina tilannetta eikä kukaan tee mitään mikään ei muutu ja lapset kasvavat juoppojen seassa koko lapsuutensa.

Vierailija
19/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt? Mä olisin soittanut heti kun mulle olis selvinnyt että kämpässä ei oo aikuisia selvinpäin ja lapsia paikalla. Tosin en lastensuojeluun vaan poliisille. He hoitavat sitten lastensuojelun edustuksen paikalle virka-apu pyyntönä.

Vierailija
20/48 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  lasuja vanhemmista tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän