Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Kommentit (628)
Vaimollani on todella likainen menneisyys ennen minua. Hän ei sille mitään voi vaikka haluaisi. Itselleni ei ole merkitystä mitä on tapahtunut ennen minua. Vain sillä ajalla, jonka olen saanut olla hänen kanssaan. Yhdessä oltu yli 15v.
M41
Minulle ap:n kaltainen hyypiö on ollut todellisuutta useamman vuoden ajan. Onneksi tajusin lähteä.
AP ei kestä sitä että hänen nykyinen puolisonsa on käytännössä raiskattu alaikäisenä, ja päättää sitten vihata nykyistä puolisoaan?
AP: eroa nopeasti ja häviä naisen elämästä mahdollisimman pian ennen kuin aiheutat enempää vahinkoa.
Hänellä on selvästi omat ongelmansa ollut, ja on edelleen.
Sinä et ole mikään puoliso vaan oire niistä ongelmista.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta aloituksesta tuli niin itseni mieleen, että pakko kommentoida. Minä olen ollut vähän samanlainen kun tuo ap:n nainen.
Alotetaan siitä että ensimmäinen poikaystäväni 15 vuotiaana, ja poika jolle menetin neitsyyden, käytti mua seksuaalisesti hyväksi. Otti väkisin jne. Kuulema naisen tehtävä antaa miehelle silloin kun mies haluaa. Sillä mitä nainen haluaa ei ole väliä. Nämä kokemukset suljin pois mielestä, mutta käytöksessä se näkyi. Nuorena annoin kyllä ihan kaikille, jotka vaan halus. En pätkääkään nauttinut, enempi tuli likanen olo, mutta sehän naisena oli mun velvollisuus haaroja levittää. Nuoruuden kokemukset käsittelin vasta 10 vuotta tapahtumien jälkeen ja sen jälkeen olen arvostanut itseäni ja omaa haluani ja antanut vain jos itse olen halunnut. Opin sen jälkeen vasta nauttimaan seksistä. Edes parisuhteessa ollessa en ole seksistä nauttinut, vaan se on tuntunut likaiselta ja väärältä silloinki. Kaikki yhden illan jutut on jääny heti pois, ei ole enää kinnostanut. Ap, ehkä sun nainen ei oo tuntenut omaa arvoaan silloin? Käynyt ehkä samoja tunteita läpi kun minä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.
Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa.
ap
Kyllä sun nyt pitäisi vähän avata näitä kuvottavia tapahtumia. Sulta menee uskottavuus jos et kerro. Vaikka ilmeisesti on kyllä niin, että sitten se vasta meneekin...
Esim. nainen mennyt asuntoon 14/15-vuotiaana nähtävästi pari vuotta vanhemman kundin kanssa, siellä hän oli ollut hieman useamman kuin yhden kanssa. Hän oli omien sanojensa mukaan ensin kieltäytynyt, mutta puhuttu ympäri tai muuta. Ja eipä ollut oppinut yhdestä kertaa. Minkä takia menee tuollaisiin tilanteisiin, kun lopputulos selvillä, jos ei siitä nauti.
ap[/
Että ihan ryhmäseksiäkin. Aivan varmasti.
Niinpä, minulle tämä on totta joka pitäisi nyt vain sulattaa. Teille tämä on olevinaan pelkkä provo ja vitsi. Näinkin ällöttäviä naisia on. Ja se nainen on valitettavasti minulla.
ap
Minun mieheni pelaa erästä lajia kansainvälisellä tasolla, hänelle aika harva nainen kelpaa, mutta me olemme naimisissa. Molemmilla menneisyydessä useampi kumppani, ei se niin mene, että naisella ei saisi olla jos miehelläkin on. Jos itse olet kokematon, sitten oikeus haluta kokematonta mutta jos olet samanlainen kuin naisesi, ei sinulla ole mitään oikeutta moralisoida!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.
Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa.
ap
Kyllä sun nyt pitäisi vähän avata näitä kuvottavia tapahtumia. Sulta menee uskottavuus jos et kerro. Vaikka ilmeisesti on kyllä niin, että sitten se vasta meneekin...
Esim. nainen mennyt asuntoon 14/15-vuotiaana nähtävästi pari vuotta vanhemman kundin kanssa, siellä hän oli ollut hieman useamman kuin yhden kanssa. Hän oli omien sanojensa mukaan ensin kieltäytynyt, mutta puhuttu ympäri tai muuta. Ja eipä ollut oppinut yhdestä kertaa. Minkä takia menee tuollaisiin tilanteisiin, kun lopputulos selvillä, jos ei siitä nauti.
ap[/
Että ihan ryhmäseksiäkin. Aivan varmasti.
Niinpä, minulle tämä on totta joka pitäisi nyt vain sulattaa. Teille tämä on olevinaan pelkkä provo ja vitsi. Näinkin ällöttäviä naisia on. Ja se nainen on valitettavasti minulla.
ap
Itse olen harrastanu montakin kertaa ryhmäseksiä, silti ihan perheen äiti olen nyt:D Ap: llä on todella huono itsetunto.
Seksi ei ole ällöttävää tai väärin, ellei siinä satuteta muita heidän tahtoaan vastaan. Hyväksikäyttö on kyllä ällöttävää ja väärin, mutta se ei tee naisestasi väärää ja ällöttävää. Jos hän on vanhemmalla iällä harrastanut vapaaehtoisesti seksiä, tehnyt "ällöjä" juttuja, sekään ei ole ällöttävää ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani parasta mitä naiseni voisi saada. Enää asia ei ole toisinpäin vaan pilattu. Tiedän myös monien miesten ajattelevan samoin. Olen vitsaillut omien (työ)kavereiden kanssa tällaisesta naisesta kuin oma naiseni on. Ja mielipiteet tullut selväksi.
ap
Tässä tulikin kaikki oleellinen. Ap on itseään täynnä oleva sovinisti! Ap:n kumppanissa ei ole mitään viikaa, vaan kaikki ap:n korvien välissä. Kannattaisi tehdä hiukan itsetutkiskelua.
Minua miehenä ei haittaa kumppanin aikaisemmat suhteet lainkaan. Ei kuulu minulle mitä ovat ennen minua tehneet.
Ap, jos olet todellinen, LUPAA että rupeat tänään tekemään eroa tytöstä. Näytä hänelle vaikka tämä ketju ja pyydä hänet tänne juttelemaan meidän kanssa.
Miehen on vaikea arvostaa naista, jota muutkaan miehet eivät ole arvostaneet. Jos mies vain panee naista sitoutumatta naiseen, niin se on mieheltä aina viesti: Et ole tarpeeksi hyvä minulle.
Jätä se ho-ra-tsu. Ei kukaan halua seurustella tai mennä naimisiin jakorasian kanssa, muijan kanssa jota puolet kaupungin saman ikäluokan jannuista on käynyt polkaisemassa ja heittämässä rojut torveen.
Sun ei tarvitse hävetä tunteitasi, ne ovat järkeviä ja aitoja! Löydät varmasti paremman naisen itsellesi.
Eikö sun inhon pitäisi pikemminkin kohdistua niihin miehiin, jotka ovat ihan porukalla hyväksikäyttäneet lasta? 14-vuotias ei todellakaan ole vielä aikuinen ja tyttöystäväsi on ollut muutenkin henkisesti heikoilla. Kyllä miellyttämishaluinen yläasteikäinen voidaan suostutella tekemään asioita joita hän ei edes haluaisi tehdä, jos on ollut vielä rikkinäinen lapsuus eikä omia rajoja ole muutenkaan kunnioitettu. Jos et kykene suhtautumaan hänen kertomansa ymmärryksellä ja empatialla ja olemaan hänen puolellaan, aiheutat hänelle vain uusia traumoja.
Olisi jättänyt menemättä asuntoihin melko vieraan kundin kanssa. Omaa tyhmyyttähän tuo on. Neitsyys meni jo hänellä kun oli sammumispisteessä ja aikuinen mies tunkeutui häneen. Miksi mennä tuommoisiin tilanteisiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen on likainen, jos hän on nauttinut seksistä muiden kanssa?
Miesten tunne-elämä on sellainen.
Sopeudu tai itke ja sopeudu.Väärin. Sä olet vaan poikkeava. En tunne irl yhtäkään sun kaltasta p*skan jammertajaa. Heikko itsetunto sulla.
Useimmat miehen ajattelee näin. En tiedä mitä kaunistelevat naisten kuullen.
ap
Eikö se ole ihan sama, mitä naapurin pera ajattelee, jos oma mies ei ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Hieman samanlainen tausta minullakin. Auttoi kun jätin hänet kokonaan. Masennus kesti muutaman päivän, mutta helpotti sitten totaalisesti ja kerralla. Pystyt sen jälkeen aloittamaan uuden elämän uuden ihmissuhteen kanssa. Enää et suostu kompromisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran ei voi kun ihmetellä mammojen provosoitumis herkkyyttä. Näin luokattoman ripulinen trollikin on taas kerran saanut mammojen näppikset kuumiksi. Voi teitä mamma poloisia :)
T. a.p
Mistähän voin enää olla varma onko ollut uskollinen? Ei alunperinkään ollut rehellinen, jättänyt asioita kertomatta jne. Ottaisin mieluummin kokemattomamman naisen, jonka fantasiat jää fantasioinnin puolelle, kuin että pakollinen tarve olla ne kaikki ryhmäseksifantasiat toteutettuna.
ap