Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini poistettiin? Sanoin, että ei tarvitse olla neitsyt, noin 5 seksikumppania olisi hyvä määrä. Ei siis haittaa jos on hieman kokenut, mutta kaikkea ei tarvitse olla tehtynä.
ap
Sen kuuluu olla vähintään 50. Muuten sinä itsekkäästi aiheutat muille miehille syöpää ja itsemurhia ja rikot yhteiskuntarauhan omilla naisen itsellesi.
Tehdään laki että nainen ei saa pariutua ennen kuin on antanut tarpeeksi monelle miehelle!
Minustakin olisi kiva ajatella, että tämä on provo, mutta tällaisia sovinisteja valitettavasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä se kertoo paljon naisen perusluonteesta jos on ollut tuollainen jakorasia nuorempana.Ilmeiseti mammat kun puolustelemaan ovatkin samaa luokkaa.Kautta aikojen on ollut ja tulee olemaan se totuus,ettei tuollaista käytöstä naiselta hyväksytä.En minäkään haluaisi naista joka on maannut puolet kaupungin miehistä.Tälläisille naisille on myös kautta aikojen ollut oma nimi.
Nykyään se nimi on solidaarinen hyväntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on kolmikymppinen ja piehtaroi ajatuksineen jatkuvasti jossain 14-vuotiaan seksielämässä? Sairaalloisen ja iljettävän oloista.
En 14-vuotiaan, vaan naiseni. Siis myös minun painolastini (nimenomaan) jatkossa. Menneisyys seuraa mukana. Ja saattaa tulla kummittelemaan esim. kaupassa tänään.
ap
Mitä sinun menneisyydessäsi on tapahtunut, kun sinusta on tullut tuollainen? Menneisyys nimen omaan ei seuraa mukana eikä ole painolasti, koska jokainen uupuisi muuten oman kuormansa alle. Tasapainoinen ihminen elää tätä päivää huomista rakentaen ja menneistä oppien, mutta ei niitä mukanaan raahaten. Kukaan ei ole ollut menneisyydessään yksin, joten ei myöskään siksi ole edes yksin vastuussa menneisyyden kokonaisuudesta. Millainen koti on nuorella ollut, onko hakenut (vääränlaista) läheisyyttä kodin kylmyyden tai koulukiusaamisen tai kavereiden puutteen vuoksi. Vai onko kaikki ollut loistavasti ja sitten vaan keskitty lähteä vähän irrottelemaan?
Olet typerä puusilmä eikä sydämessäsi ole lempeyttä. Et ansaitse naistasi.
Menneisyys seuraa, nainen luultavasti välillä menneisyyttään ajattelee, naisen seksikumppanit saattavat tulla vastaan ja juttelemaan. Ja kyllä mies omat panonsa tunnistaa kadulla. Rehentelee, jos kaveri mukana.
Naisella vaikeat kotiolot, muutama kaveri ja koulussa yksinäinen. Masentuneisuuteen taipuva, itsemurha ajatuksia ollut lapsesta jne. Ei silti selitä seksikumppaneiden määrää.
ap
10 ei ole paljon.
Naisella ollut enemmän kuin 10.
ap
Sittenpä et ole mun mies, etkä olis muutenkaan. Mun mies sitäpaitsi on jopa ihan pannu ennen mua ja ristossentään ollu ihan kihloissakin.
Hohhoijaa mikä provo:D
Itse olen ollut enemmän kuin 20+Miehen kanssa. Silti nyt kihloissa miehen kanssa, jollaisen olen aina halunnut: fiksu, treenattu, hauska ja komea sekä on hyvä työssään mitä tekee. En ottaisi aloitusta niin vakavasti, ei miestäni kiinnostanut menneisyyteni vaikka ehkä tiesi jotain siitä. Pääasia, olen muuttunut siitä huomionhakuisesta lapsesta upeaksi aikuiseksi 30-vuotiaaksi naiseksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen on likainen, jos hän on nauttinut seksistä muiden kanssa?
Koska on harrastanut sitä muiden miesten kanssa. Toinen mies on heteromiehelle aina iljettävä seksimielessä, ja toisen miehen kosketus saastuttaa naisenkin.
Eli kunniallinen mies pidättäytyy seksistä, jotta ei pilaa yhtäkään naista? Paljosta veikkaa niin sinä et ole kunniallinen ja hyvä mies, vaan kunnon saastamulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tunne-elämä on sellainen.
Sopeudu tai itke ja sopeudu.
En mä ole itkenyt, vaan tehnyt just niin kuin haluan. Onneksi olen pariutunut kypsän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.
Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa.
ap
Kyllä sun nyt pitäisi vähän avata näitä kuvottavia tapahtumia. Sulta menee uskottavuus jos et kerro. Vaikka ilmeisesti on kyllä niin, että sitten se vasta meneekin...
Esim. nainen mennyt asuntoon 14/15-vuotiaana nähtävästi pari vuotta vanhemman kundin kanssa, siellä hän oli ollut hieman useamman kuin yhden kanssa. Hän oli omien sanojensa mukaan ensin kieltäytynyt, mutta puhuttu ympäri tai muuta. Ja eipä ollut oppinut yhdestä kertaa. Minkä takia menee tuollaisiin tilanteisiin, kun lopputulos selvillä, jos ei siitä nauti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketju jossa naiset kertovan oman minuutensa, eli kieroutensa, huoruutensa, epärehellisyytensä ja täydellisen pahuutensa.
Toisenkautta.....kiitos siitä.
Ei, vaan ketju jossa miehet kertovat oman minuutensa eli kieroutensa, kaksinaamaisuutensa, tekopyhyytensä, kaksinaismoralistisuutensa, huorintekijyytensä ja epärehellisyytensä ja täydellisen pahuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sä olet vaan poikkeava. En tunne irl yhtäkään sun kaltasta p*skan jammertajaa. Heikko itsetunto sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han täällä itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi mammoilla aika lailla eri ääni kellossa, jos aloituksen sukupuolet olisivat toisinpäin.
- ei ap
Ei oikeastaan, miehet arvostavat kokematonta naista, naiset kokenutta miestä.
Jos kyse olisi vaikka siitä, että mies on ostanut palveluita nuorempana, nämä samat tekopyhät olisivat tuomitsemassa heti. Koska se on *heille* eri asia, koska ovat naisia.
Nimenomaan näin, et jänmiehet saa naisten huomion kerta toisensa perään. Joskus naiset ihan itse ihmettelevät, että miten lankeavat hulttioon kerta toisensa perään.
Ap, et ole oikea kumppani naiselle, jolla on vaikea menneisyys. Rakennat hänelle vaikean nykyisyydenkin. Anna hänet jollekin, joka antaa hänen olla oma itsensä, se, jota sinäkin rakastat etkä haluaisi päästää menemään, mutta jota et voi nähdä kuin omien saastelasiesi läpi ja se pilaa kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopeudu tai itke ja sopeudu.Väärin. Sä olet vaan poikkeava. En tunne irl yhtäkään sun kaltasta p*skan jammertajaa. Heikko itsetunto sulla.
Useimmat miehen ajattelee näin. En tiedä mitä kaunistelevat naisten kuullen.
ap
No hemmetti, eikö sillä ole eniten merkitystä, että vaimosi on ollut uskollinen sinulle nyt nämä 9 vuotta! Minullakin oli ollut 24 seksikumppania ennen miestäni ja juuri siksi ei ole tarvinnut haikailla, että minkälaista se olisi muiden kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Ap, et ole oikea kumppani naiselle, jolla on vaikea menneisyys. Rakennat hänelle vaikean nykyisyydenkin. Anna hänet jollekin, joka antaa hänen olla oma itsensä, se, jota sinäkin rakastat etkä haluaisi päästää menemään, mutta jota et voi nähdä kuin omien saastelasiesi läpi ja se pilaa kuvan.
Itse hän on menneisyytensä rakentanut. Kai siitä pystyy sitten vastaamaankin. Tai olla edes 100% rehellinen mitä hän ei ole.
ap
On sama onko ap kilttimies joka on kiihottanut itsensä moraaliseen tuohtumukseen kuvitteellisen tyttöystävänsä nuoruuden jännämiesseikkaikuista, vai ihan oikea ihminen, lopputulos on kuitenkin sama eli se että ap on outo ja luotaantyöntävä ihminen. Jos ap on todellinen, toivon että voisin ylipuhua ap:n tyttöystävän jättämään ap:n taakseen, en voi edes kuvitella miten karmeaa olisi elää tuollaisen ankeuttajan kanssa. T. Nainen jolla on ollut kaksi seksikumppania, joista toinen on aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.
Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa.
ap
Kyllä sun nyt pitäisi vähän avata näitä kuvottavia tapahtumia. Sulta menee uskottavuus jos et kerro. Vaikka ilmeisesti on kyllä niin, että sitten se vasta meneekin...
Esim. nainen mennyt asuntoon 14/15-vuotiaana nähtävästi pari vuotta vanhemman kundin kanssa, siellä hän oli ollut hieman useamman kuin yhden kanssa. Hän oli omien sanojensa mukaan ensin kieltäytynyt, mutta puhuttu ympäri tai muuta. Ja eipä ollut oppinut yhdestä kertaa. Minkä takia menee tuollaisiin tilanteisiin, kun lopputulos selvillä, jos ei siitä nauti.
ap[/
Että ihan ryhmäseksiäkin. Aivan varmasti.