Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luultavasti provo mutta kyllä tällaisia miehiä taitaa valitettavasti olla ihan oikeasti olemassa. Joka tapauksessa sormet syyhyää päästä pelastamaan tämä nainen, oli totta tai 😃.
Niin proviantit tämä on ja niinpä 😂 Onneksi tämmöiset Ap kaltaiset miehet jäävät yleensä yksin lopulta nuolemaan näppejään vaikka totta tarina ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerros vähän niitä juttuja
Ei tarvitse kertoa mitään, ei tuossa ole enään mitään tehtävissä. Muuta kuin haaska luiskaan vaan ja hommaat kunnollisen hyvän ja siveän naisen itsellesi. Tosin kyllä, joudut hakemaan se ulkomailta koska suomalainen nainen on kopplingsdosa-maineensa veroinen hutsu. Ja sivistymättömille moukille (suurin osa AV-mammoista) tiedoksi että kopplingsdosa tarkoittaa justiinsa SITÄ.
Sanoo katkera lassukka:) tämähän on siis provo jos sinäkään et sitä vielä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti, eikö sillä ole eniten merkitystä, että vaimosi on ollut uskollinen sinulle nyt nämä 9 vuotta! Minullakin oli ollut 24 seksikumppania ennen miestäni ja juuri siksi ei ole tarvinnut haikailla, että minkälaista se olisi muiden kanssa....
Mistähän voin enää olla varma onko ollut uskollinen? Ei alunperinkään ollut rehellinen, jättänyt asioita kertomatta jne. Ottaisin mieluummin kokemattomamman naisen, jonka fantasiat jää fantasioinnin puolelle, kuin että pakollinen tarve olla ne kaikki ryhmäseksifantasiat toteutettuna.
ap
Olet niin tyhmä, etten kestä. Ei kuulosta miltään ryhmäseksiFANTASIALTA vaan hyväksikäytöltä, josta hänelle jäänyt paska fiilis ja sinä hierot sitä paskaa hänen naamaansa sen sijaan, että antaisit nyt elää normaalia elämää, jota hän todennäköisesti kapasi jo silloinkin.
Jos naisesi ei olisi noin traumatisoitunut, hän olisi jättänyt sinut jo aikapäiviä sitten. Tee palvelus ja joko lopeta suhde tai menkää terapiaan ja tajua, että myös SINÄ olet vakavasti terapian tarpeessa, ei pelkästään hän.
Ei hän ole traumatisoitunut, ei hän kerro katuvansa tai häpeävänsä niitä. Tai inhoavansa niitä. Sanoo nuo asiat vasta, kun minulla menee hermot häneen. Eli ei sano omalla suullaan, vaan vain siksi ettei menettäisi minua. Huusi myös viimeksi että ainakin sai isoa munaa, eli ei hirveän traumatisoituneelta vaikuta, vaan enemmänkin siltä että oikeasti nautti niistä.
Siksikin uskon että valehtelee kun puhuu esim. hyväksikäytöistä. Tarinat muuttuu. Ensin sanoo ettei nauti, sitten sanoo että sai isoa munaa eli nautti.
ap
Nyt alkaa Ap kuulostaa provoksikin jo niin paksulle että kannattaa sinun sitä apua hankkia:)
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketju jossa naiset kertovan oman minuutensa, eli kieroutensa, huoruutensa, epärehellisyytensä ja täydellisen pahuutensa.
Toisenkautta.....kiitos siitä.
Olen ihan samaa mieltä, mutta mites te miehet sitten pärjäätte? Ap: kin käytti ilmaisua pano..? !
Pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin.
Jos Ap:n nainen on ennen ollut halpa, niin Ap on oikeassa sen asian suhteen. Mitäs Ap:sta itsestään sitten pitäis ajatella?
Minä olen saanut onnen, jota te eläimen tasolle laskeutuneet ette edes ymmärrä. Mutta minä ymmärrän teitä, olinhan itsekin halpa.
Mutta sain kalliin. Ehkäpä Ap:kin vielä tekee naiseensa vaikutuksen, vaan onko mitään millä sitä vaikutusta tehdä. ?
Mieheni otti minut käytetyn, rikotun ja nurkkaan heitetyn. Piti hyvänänsä eikä vaihtanut. Uskoi Jumalaan, vaikka muut nauraisivat hänen valinnalleen. Sai kuitenkin ystävän ja rakastetun kaikilla tasoilla. Sai ainoan laatuaan, ajatukseni ja tunteeni, sai uskovan vaimon, joka rakastaa ja pelkää Jumalaa. Ei vaihtaisi kehenkään. Täällä me vanhetaan onnesta soikeina.
Aloittajalle ei uskalla luvata mitään! Naisensa on maailman tuote eikä parempia ole, näkeehän sen jo alapeukutusten määrästä! Ainoa tie säälliseen onneen teillä on vaieta koko asiasta ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut ja rakentaa vain tulevaa. Toiset pystyy helpommin unohtaa, mutta sinä kuulostat kyllä aika syvätunteiselta, joten aika haaste. Ilman tuomiota ja armahdusta ei kyllä mitään todellista huojennusta tule, mutta sen voi työntää taka-alalle koko ajatuksen. Sitäpaitsi kuten sanottu oletko puhdas kivittääksesi vaimosi? Minun mieheni oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luultavasti provo mutta kyllä tällaisia miehiä taitaa valitettavasti olla ihan oikeasti olemassa. Joka tapauksessa sormet syyhyää päästä pelastamaan tämä nainen, oli totta tai 😃.
Niin proviantit tämä on ja niinpä 😂 Onneksi tämmöiset Ap kaltaiset miehet jäävät yleensä yksin lopulta nuolemaan näppejään vaikka totta tarina ei olisikaan.
No mun tapauksessa homma meni niin, että itsellä ollut yksi pysyvä suhde ap:n kloonin jälkeen, ei irtosuhteita, ap:n kloonilla ensin pari suomalaista (avo)vaimoa ja sitten päätyi lopulta aasialaiseen. Siitä, onko ollut irtosuhteita, en tiedä eikä todellakaan kiinnosta.
Minusta kenenkään menneisyys ei ole likainen niin kauan kuin kyse ei ole mistään laittomasta. Jokainen saa elää kuten haluaa ja tehdä omia valintojaan. Naiset ja miehet.
Jännä, että puhut että luulit saaneesi naisen, jollaisen kaikki haluaa. Sen pitäisi olla merkityksetöntä kuinka moni muu hänet haluaa. Vain teidän kahden tunteilla on väliä.
Tietysti jos koet että teidän arvomaailma ei natsaa niin sitten ei voi mitään. Mulle seksi on aina ollut jotain jota varten haluan ensin tutustua ja pitää olla tunteita. En vaan ole osannut innostua siitä muuten mutta jokaisella on oikeus toimia toisin ja tehdä valintansa itse. Minä en oo koskaan ihastunut pelimiehiin vaan minulle sopii aviomieheni joka myös on halunnut tutustua toiseen, ei pelkkää seksiä. Eli sen ymmärrän että tein arvomaailma ei oikein kohtaa.
Voi siis olla että teidän arvomaailma on liian erilainen. Voi myös olla että haaveilet ujosta naapurintytöstä etkä rempseästä seikkailijasta. Kyllä munkin mies niin ajatteli että mieluummin sellainen kuin seikkailija. Joku muu sitten haaveilee rempseästä seikkailijasta ja tämä nainen (joka ei ole tehnyt mitään väärää!) sopii loistavasti sitten tälle jollekin toiselle. Itse asiassa ujona naapurintyttönä sanoisin että kyllä rempseät seikkailijat oli ihailun kohteena enemmän, joten turha väittää ettei hän kelpaisi. Jos arvot on erilaiset niin silloin pitää erota. Mutta hänen haukkuminen on aivan typerää. Ei hänen arvomaailma ole huonompi kuin sun. Se on vaan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti, eikö sillä ole eniten merkitystä, että vaimosi on ollut uskollinen sinulle nyt nämä 9 vuotta! Minullakin oli ollut 24 seksikumppania ennen miestäni ja juuri siksi ei ole tarvinnut haikailla, että minkälaista se olisi muiden kanssa....
Mistähän voin enää olla varma onko ollut uskollinen? Ei alunperinkään ollut rehellinen, jättänyt asioita kertomatta jne. Ottaisin mieluummin kokemattomamman naisen, jonka fantasiat jää fantasioinnin puolelle, kuin että pakollinen tarve olla ne kaikki ryhmäseksifantasiat toteutettuna.
ap
Olet niin tyhmä, etten kestä. Ei kuulosta miltään ryhmäseksiFANTASIALTA vaan hyväksikäytöltä, josta hänelle jäänyt paska fiilis ja sinä hierot sitä paskaa hänen naamaansa sen sijaan, että antaisit nyt elää normaalia elämää, jota hän todennäköisesti kapasi jo silloinkin.
Jos naisesi ei olisi noin traumatisoitunut, hän olisi jättänyt sinut jo aikapäiviä sitten. Tee palvelus ja joko lopeta suhde tai menkää terapiaan ja tajua, että myös SINÄ olet vakavasti terapian tarpeessa, ei pelkästään hän.
Ei hän ole traumatisoitunut, ei hän kerro katuvansa tai häpeävänsä niitä. Tai inhoavansa niitä. Sanoo nuo asiat vasta, kun minulla menee hermot häneen. Eli ei sano omalla suullaan, vaan vain siksi ettei menettäisi minua. Huusi myös viimeksi että ainakin sai isoa munaa, eli ei hirveän traumatisoituneelta vaikuta, vaan enemmänkin siltä että oikeasti nautti niistä.
Siksikin uskon että valehtelee kun puhuu esim. hyväksikäytöistä. Tarinat muuttuu. Ensin sanoo ettei nauti, sitten sanoo että sai isoa munaa eli nautti.
ap
Nyt alkaa Ap kuulostaa provoksikin jo niin paksulle että kannattaa sinun sitä apua hankkia:)
En vaan ymmärrä. Jos nainen puhuu kahta tarinaa, kumpi pitää paikkaansa? Haluaa huomiota ja sääliä niin kertoo hyväksikäyttöstooreja? Uskon, että vihaisena puhuu eniten totta, ja silloin tulee selväksi että tilanteista nautti.
ap
Omia seksikokemuksia ap:lle.
- Menetin neitsyyteni 14-vuotiaana miehelle, olin umpikännissä ja se sattui ihan törkeästi. Kävin jälkeenpäin panemassa tätä sama jätkää useasti, mm.syntymäpäivänsä kunniaksi jne.
- Seurustelin 16-18-vuotiaana muutamaa vuotta vanhemman jätkän kanssa. Petin tätä mm.parhaan ystävänsä kanssa ja melkein päivittäin miespuolisen kaverini kanssa. Tämän saman miespuolisen kaverin kanssa mentiin kerran yhdelle mökille jossa oli mm.korealaisia vanhempia miehiä. Harrastin näiden kaikkien kanssa seksiä. Minulla oli menkat mutta ei se ketään haitannut. Lopuksi poltimme stringini ettei joku miehen hulluista vaimoista saisi tietää (miehen logiikkaa?), en ihan ymmärtänyt miksi mutta sama se.
- Harrastin tämän miespuolisen kaverini kanssa paljon seksiä, mukana oli usein monta muutakin miespuolista jätkää. Kerran kortsu repesi ja se jäi sisääni. Joutuivat jätkät tonkimaan sen alapäästäni. :D
- Harrastin huvikseni seksiä monen monen muunkin miehen kanssa. Tykkäsin myös näyttää miten kiva on ottaa suihin..
- Myöhemmin kun erosin exästäni, iskin kesätyöpaikan esimieheni, jonka kanssa seurustelen vieläkin.:D Olen pettänyt häntä ehkä 50:n miehen kanssa. Yksi oli tosi ällö, mutta niin hyvä nuolemaan että pakko oli tavata useammin. Olen ottanut myös rahaa seksistä ja usein.. kerran otin kävin panemassa kahta äijää Anttilan vessassa. :D Sain siitä hyvin fyrkkaa. Vaihdoin duunipaikkaa ja iskin sieltä mustan esimiehen (ihan suomalainen mutta syntynyt nigeriassa), ihan helvetin hyvännäköinen. Nussiittiin ruokatauolla aina ja kävinpä panemassa montaa muutakin samassa firmassa työskentelevää.. harrastin seksiä usein vieraiden kanssa myös raskaana ollessani. Toki kondomin kanssa mutta kuitenkin. Minulla on suhde vanhempaan naiseen ja tykkään panna häntäkin, mutta kullia on saatava. :D
Ja mieheni on ollut kanssani jo 8 vuotta. Ajattele. Tietää noista jutuista 30%, ne pahimmat. :D olen aika kuuma mutta ei minusta heti uskoisi mitä kaikkea olen duunaillut. Vähän perspektiiviä ap:lle. :D Toivottavasti tätä ei poisteta ihan heti.
Olen aika sick enkä tiedä miksi. Minulla oli hyvä lapsuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun tapauksessa homma meni niin, että itsellä ollut yksi pysyvä suhde ap:n kloonin jälkeen, ei irtosuhteita, ap:n kloonilla ensin pari suomalaista (avo)vaimoa ja sitten päätyi lopulta aasialaiseen. Siitä, onko ollut irtosuhteita, en tiedä eikä todellakaan kiinnosta.
Ehhehe, no se aasialainen oli varmaankin neitsyt 😁.
Ap on ilmiselvästi eksynyt tänne elävänä esimerkkinä ketjusta Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset.
On muuten huolestuttava piirre, että tämä on noussut sinulla ongelmaksi nyt 9 vuoden seurustelun jälkeen. Ihan kuin taustalla olisi jotain ajan mittaan kehittynyttä mielenterveysongelmaa tai vähintään taipumus henkiseen väkivaltaan. Eli ajan myötä olet taantunut näkemään puolison yhä enemmän esineen kaltaisena omaisuutena ja suhtautua häneen sen vuoksi epäempaattisesti, väheksyen ja vihamielisesti. Olet etäännyttämässä itseäsi hänen ihmisyydestään ja asettunut hänen yläpuolelleen. Se on juuri se asetelma, mihin parisuhdeväkivalta pohjautuu.
Vierailija kirjoitti:
- Menetin neitsyyteni 14-vuotiaana miehelle, olin umpikännissä ja se sattui ihan törkeästi. Kävin jälkeenpäin panemassa tätä sama jätkää useasti, mm.syntymäpäivänsä kunniaksi jne.
- Seurustelin 16-18-vuotiaana muutamaa vuotta vanhemman jätkän kanssa. Petin tätä mm.parhaan ystävänsä kanssa ja melkein päivittäin miespuolisen kaverini kanssa. Tämän saman miespuolisen kaverin kanssa mentiin kerran yhdelle mökille jossa oli mm.korealaisia vanhempia miehiä. Harrastin näiden kaikkien kanssa seksiä. Minulla oli menkat mutta ei se ketään haitannut. Lopuksi poltimme stringini ettei joku miehen hulluista vaimoista saisi tietää (miehen logiikkaa?), en ihan ymmärtänyt miksi mutta sama se.
- Harrastin tämän miespuolisen kaverini kanssa paljon seksiä, mukana oli usein monta muutakin miespuolista jätkää. Kerran kortsu repesi ja se jäi sisääni. Joutuivat jätkät tonkimaan sen alapäästäni. :D
- Harrastin huvikseni seksiä monen monen muunkin miehen kanssa. Tykkäsin myös näyttää miten kiva on ottaa suihin..
- Myöhemmin kun erosin exästäni, iskin kesätyöpaikan esimieheni, jonka kanssa seurustelen vieläkin.:D Olen pettänyt häntä ehkä 50:n miehen kanssa. Yksi oli tosi ällö, mutta niin hyvä nuolemaan että pakko oli tavata useammin. Olen ottanut myös rahaa seksistä ja usein.. kerran otin kävin panemassa kahta äijää Anttilan vessassa. :D Sain siitä hyvin fyrkkaa. Vaihdoin duunipaikkaa ja iskin sieltä mustan esimiehen (ihan suomalainen mutta syntynyt nigeriassa), ihan helvetin hyvännäköinen. Nussiittiin ruokatauolla aina ja kävinpä panemassa montaa muutakin samassa firmassa työskentelevää.. harrastin seksiä usein vieraiden kanssa myös raskaana ollessani. Toki kondomin kanssa mutta kuitenkin. Minulla on suhde vanhempaan naiseen ja tykkään panna häntäkin, mutta kullia on saatava. :DJa mieheni on ollut kanssani jo 8 vuotta. Ajattele. Tietää noista jutuista 30%, ne pahimmat. :D olen aika kuuma mutta ei minusta heti uskoisi mitä kaikkea olen duunaillut. Vähän perspektiiviä ap:lle. :D Toivottavasti tätä ei poisteta ihan heti.
Hullu. :D
Ikävä kyllä tunnistan itseni tästä aloituksesta. Johtunee siitä, että olen usein aika mustasukkainen parisuhteessa. En nykyisin enää halua tietää naisystävien menneisyydestä mitään. En mielelläni kuuntele minkälaisia kesälomamatkoja etelään on tehty ja missä mökissä lapissa vietetty peijaisia. Vertailen itseäni liikaa muihin ihmisiin ja koen riittämättömyyden tunnetta. Rakennan mielelläni omanlaisen arjen, enkä halua ajatella mitä joku muu on nykyiseni kanssa ennen meitä tehnyt.
Nuo nuoruuden seksikokeilut saattavat olla todella katkera pala, kun ne pääsevät pään sisään. Suoraan sanottuna minun on vaikea sulattaa sellaisia naisia, jotka parikymppisinä kerää toista sataa seksipartneria, vaikka sinkkuaikoina tuollainen kertyy helposti parissa vuodessa, kun baarissa käydään joka viikonloppu. Aivan sama vaikka tämä olisi kuinka mennyttä elämää, "ja pitihän sitä kokeilla", tällaisten asioiden paljastuminen jälkeenpäin on jotenkin hieman loukkaavaa. Muutama kumppani ei haittaa, mutta koen ahdistavaksi olla jonkun kylän entisen jakorasian nykyinen partneri. Se alentaa jotenkin omanarvontuntoani, koska koen vain olevani osa massaa, enkä millään lailla erityinen. Jos minua ennen on ollut sata kundia, minun jälkeen tulee varmaan toiset sata, ja tätä rataa...
Mitä tulee tuohon 14-16 vuotiaana kerättyyn kumppanien määrään, kysehän on alaikäisen hyväksikäytöstä, olipa kumppanit itse alaikäisiä tai ei. En usko että pystyisin sulattamaan sitä että jonkun menneisyydestä paljastuisi tuollaista. Ajattelen ihan samoin kuin ap. Kiva kun joku viiskymppinen ukko kävelee Prisman käytävällä vastaan ja tervehtii mun kolmekymppistä naisystävääni, ei paljon mielessä pyöris muuta kuin, että tuokin kävi sua silloin painamassa kun olit vielä yläkouluiässä. Jos itsellä olisi ollut jokin seksipetomeininki päällä jo 15-vuotiaana, sitten ehkä suhtautuisin suopeammin, mutta olin tuolloin kyllä vielä aivan kokematon.
Vierailija kirjoitti:
- Myöhemmin kun erosin exästäni, iskin kesätyöpaikan esimieheni, jonka kanssa seurustelen vieläkin.:D Olen pettänyt häntä ehkä 50:n miehen kanssa. Yksi oli tosi ällö, mutta niin hyvä nuolemaan että pakko oli tavata useammin. Olen ottanut myös rahaa seksistä ja usein.. kerran otin kävin panemassa kahta äijää Anttilan vessassa. :D Sain siitä hyvin fyrkkaa. Vaihdoin duunipaikkaa ja iskin sieltä mustan esimiehen (ihan suomalainen mutta syntynyt nigeriassa), ihan helvetin hyvännäköinen. Nussiittiin ruokatauolla aina ja kävinpä panemassa montaa muutakin samassa firmassa työskentelevää.. harrastin seksiä usein vieraiden kanssa myös raskaana ollessani. Toki kondomin kanssa mutta kuitenkin. Minulla on suhde vanhempaan naiseen ja tykkään panna häntäkin, mutta kullia on saatava. :DJa mieheni on ollut kanssani jo 8 vuotta. Ajattele. Tietää noista jutuista 30%, ne pahimmat. :D olen aika kuuma mutta ei minusta heti uskoisi mitä kaikkea olen duunaillut. Vähän perspektiiviä ap:lle. :D Toivottavasti tätä ei poisteta ihan heti.
Täällä on toinen melkein samoilla kokemuksilla:D tykkäsin saada huomiota teininä ja sitä piisasi! Mieheni tietää myös melkein kaikki jutuista mitä olen tehnyt, mutta mennyt on mennyttä. Seksiä meillä on 6 vuoden yhdessä olon jälkeen vieläkin joskus jopa 4-5 kertaa päivässä. Ihan mahtavaa kun molemmat olemme niin seksuaalisia ja tykkäämme kokeilla uusia juttuja keskenämme. Olemme siis myös naisimitaatioita ja 1 lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehhehe, no se aasialainen oli varmaankin neitsyt 😁.
Ehkä se toisen alisteinen suhde on riittävä kompensaatio.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmiselvästi eksynyt tänne elävänä esimerkkinä ketjusta Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset.
On muuten huolestuttava piirre, että tämä on noussut sinulla ongelmaksi nyt 9 vuoden seurustelun jälkeen. Ihan kuin taustalla olisi jotain ajan mittaan kehittynyttä mielenterveysongelmaa tai vähintään taipumus henkiseen väkivaltaan. Eli ajan myötä olet taantunut näkemään puolison yhä enemmän esineen kaltaisena omaisuutena ja suhtautua häneen sen vuoksi epäempaattisesti, väheksyen ja vihamielisesti. Olet etäännyttämässä itseäsi hänen ihmisyydestään ja asettunut hänen yläpuolelleen. Se on juuri se asetelma, mihin parisuhdeväkivalta pohjautuu.
Yritän taistella tätä vastaan, mutta joo kun nainen haluaa romantiikkaa, ajatus on että sinulla ei ole mitään varaa vaatia minulta mitään. Tai kun haluaa seksiä. Mietin että totta kai sinä ahnas l*tka sitä minulta haluat. Ja sitten haluan sitä vielä vähemmän.
Tämä tunne on ollut pidempään jo. Mutta haluaisin niin paljon olla naiseni kanssa. Mutta saisin parempaakin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika sick enkä tiedä miksi. Minulla oli hyvä lapsuus.Täällä on toinen melkein samoilla kokemuksilla:D tykkäsin saada huomiota teininä ja sitä piisasi! Mieheni tietää myös melkein kaikki jutuista mitä olen tehnyt, mutta mennyt on mennyttä. Seksiä meillä on 6 vuoden yhdessä olon jälkeen vieläkin joskus jopa 4-5 kertaa päivässä. Ihan mahtavaa kun molemmat olemme niin seksuaalisia ja tykkäämme kokeilla uusia juttuja keskenämme. Olemme siis myös naisimitaatioita ja 1 lapsi.
Naimisissa olemme siis.
Mene terapiaan. Etsit jotain ihme Madonna-hahmoa mutta "kelpuuttaisit naisen pelkäksi panoksi". Ei hän sinulta taida enempää saadakaan kuin sen panon. Sinuna antaisin naisen mennä ja löytää jonkun AIKUISEN miehen.
Ongelmasi on vain se että pelkäät että niillä muilla oli isompi ja olivat sinua parempia sängyssä.
Itse en ole edes kiinnostunut mieheni menneisyyden naisten lukumäärästä (tosin ollaan jo Aikuisia isolla A:lla ja elettyä elämää mahtuu kuvaan). Riittää että on terve.
Rakkaudesta et tiedä mitään.
Olet ahdistava.
Vierailija<strong> kirjoitti:
Pidän oman menneisyyden salaisuuksena just tällaisten miesten takia. Olen epäilyt jo monta vuotta että miehellä on ollut ehkä kaksi mutta tödennäköisedti vain yksi kumppani ennen minua. Oma numero on ainakin 10+ koska en muista kaikkia/joskus muistan että "joo, oli sekin tyyppi...".
Mua ei yhtään haittaisi jos oma mies olisi pannut vaikka 20 tai 40 naista mutta oma mies sanoi jo eka a kuukautena että ei halua tietää ja jos vanhimmissa tulee jokin ilmi niin on huonolla tuulella loppu päivän eli todella herkkä minun menneisyydelle...
Miksi ihmeessä sä haluat olla sellaisen miehen kanssa joka ei hyväksy sinua omana itsenäsi?! Miten sä edes voit olla miehen kanssa, jonka silmissä olisit pelkkä likainen l*tka jos mies vain tietäisi totuuden? Eikö tuo tunnu pahalta ihan joka ikinen päivä?
N40