Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu

Vierailija
07.07.2017 |

Yhdessä jo reilu 9 vuotta.

Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.

Olo on huijattu.

Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.

Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.

Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.

En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.

Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?

Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.

Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.

Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?

Kommentit (628)

Vierailija
81/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Ihminen on yksi kokonaisuus ja menneisyys kuvastaa ihmisen arvomaailmaa 1:1. Sinulla ei ole mitään syytä eikä velvollisuutta elää epätyydyttävässä suhteessa!

Sinulla on vain yksi elämä!

Vierailija
82/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani parasta mitä naiseni voisi saada. Enää asia ei ole toisinpäin vaan pilattu. Tiedän myös monien miesten ajattelevan samoin. Olen vitsaillut omien (työ)kavereiden kanssa tällaisesta naisesta kuin oma naiseni on. Ja mielipiteet tullut selväksi.

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen on likainen, jos hän on nauttinut seksistä muiden kanssa?

Vierailija
84/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.

Vierailija
85/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pakko tulla kommentoimaan. :D Hetken kelasin että olet mun mies mutta vissiin et. :D Ollaan oltu 9 vuotta yhdessä ja tehnyt vaikka mitä paskaa. Tonnista vetoa että minun menneisyyteni on likaisempi kuin naisesi. Ja mieheni tietää näistä.

En hetkeäkään ajatellut, kun ei todellakaan ole.

Vierailija
86/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä mitä nainen on tehnyt ennen teidän suhdettanne. Ap on idiootti.

Minä olin ujo ruma ankanpoikanen josta kasvoi joutsen. Todellakin hain hyväksyntää juurikin miehiltä, ja kun halukas mies tuli kohdalle niin en osannut sanoa ei. Menetin tälle juipille neitsyyteni. Odotin kyllä nautintoa mutta sitä en saanut. Ei mennyt kauaa kun tämän jälkeen tapasin nykyisen kumppanin. Menneisyys harmittaa mutta sille ei mahda enää mitään. Tekisin toisin jos voisin, mutta en minä varsinaisesti kyllä kadu. Ymmärrän naistasi ihan täysin. Ei omaa menneisyyttään tarvitse katua. Menneisyytensä ansiosta naisesi on tänään se henkilö joka on. Enkä minä ajattele että "jokainen on saanut minusta osansa" jos olen ollut sen yhden toisen miehen kanssa. Jokainen olisi saanut osansa jos olisin ollut jokaisen maailman miehen kanssa sängyssä. Vaikka olisi sadan miehen kanssa pannut, ei tarkoita että kaikki ovat saaneet osansa.

Minä olen arvokas yksilö, ja niin on naisesikin. Sitten on sinunlaisiasi idiootteja, jotka luulevat että arvokkuuden määrittää sänkykumppanien lukumäärä.

Ps: mitä väliä jos entinen kumppani tulee tervehtimään? Onko se kiellettyä?

Vierailija
87/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kai käy se biisi Timo tietää mitä tahtoo :)

Neitsyen, mutta kokeneen..

Hmm.

Vöhän kuin työmarkkinoilla. Pitäis olla nuori mutta työkokemusta silti. Mahdoton yhtälö.

Vierailija
88/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyt pitäisi sitten palstapapan osata valita, että haluaako hän, että naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa vai jätetäänkö seksi kokonaan avioliittoon. Molempia ei voi saada. Tuosta ap:n jakamasta linkistä näkee selvästi, että neitsyitä on vain 5 % naisista, mikä viittaa voimakkaasti siihen, että miehet haluavat esiaviollista seksiä naisilta ja naiset miehiltä. Muuten luku olisi huomattavasti suurempi.

Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa. 

ap

Vierailija
89/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi katua? Miksi hän ei olisi saanut nauttia irtoseksistä? Miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi sinulta asioita, jotka tapahtuivat ennen kuin edes olit kuvioissa?

Otan nyt siis kantaa niihin asioihin, mitä hän täysikäisenä on tehnyt vapaasta tahdostaan toisten täysikäisten kanssa.

Eikö miehenkään tarvi katua huorissa käyntiä? Miksi mies ei saisi nauttia maksullisesta seksistä?

Miten tässä verrataan vilkasta seksielämää huorissa käymiseen? Onko nainen siis ottanut seksistä maksua? Mikäli ei ole, ongelma on vain ahdasmielisen ap:n päässä.

Itsekin olen harrastanut hyvin aktiivisesti seksiä aikoinani ja olen nykyään pitkässä parisuhteessa ihanan miehen kanssa. En koskaan pettäisi. Meillä on ihana seksielämä monen muun ihanan asian lisäksi. Ei kai aktiivisuus seksissä tarkoita että on pettäjä? Tässä menee nyt asiat monella aivan sekaisin.

Neitseellisiä naisia haluavat miehet ovat surkeita munattomia reppanoita.

Mielummin ex-maksullisen kanssa kuin ex-lu tkan kanssa. Aktiivisuus seksissä, on huono ilmaisu kun tarkoitetaan lukuisia kumppaneita.

Siis ottaisit mielummin ahneen maksullisen kuin sen joka on solidaarisuudesta auttanut miehiä syövän ja itsemurhien ehkäisyssä? Miksi vihaat muita miehiä?

Vierailija
90/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

545454 kirjoitti:

Naisen seksuaalihistorialla on paljon merkitystä miehille, vaikka me miehet emme sitä ääneen sano. Asiasta on ihan tutkittua tietoa: mitä enemmän aikaisempia kumppaneita, sitä epästabiilimpi suhde.

Alla oleva linkin takaa löytyy tietoa asiasta.

https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-…

Käytännössä jos mietitte esim. Unelmien poikamiestä, miksi ohjelman nimi ei ole vaikkapa eronnut 3 lapsen sinkkuäiti unelmien poikamiehelle?

Hauska taulukko. Jos on ollut kaksi tai 10 + seksikumppania, niin riski avioeroon on lähes sama. Sama juttu, jos on ollut 4-9 partneria tai yksi partneri.

Summa summarun: neitsyiden avioliitot kestävät, koska taustalla on todennäköisesti jonkinlaista uskonnollista liikettä. Vasta yli 10 partneria nostaa merkittävästi avioeron riskiä. 1-9 partneria on suht tasaista, paitsi kahden partnerin kohdalla tulee pieni nousu.

Vierailija
91/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mustamaalausta.

Vierailija
92/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap sinun nuoruuden laita. Tuliko hässittyä naistenkanssa?

Naiseni oli ensimmäiseni. Toki pari "tissien puristelu" tapausta ollut. 

Jos naisella olisi ollut muutama, n. 5 seksikumppania, kaikki olisi hyvin. Ei asia näin vaivaisi. 

ap

No sitten ehkä vähän ymmärrän asiasi laidan, mutta tapasi puhua kumppanistasi on tosi alhaista. Itse olen pyrkinyt elämään "puhtoisesti" omasta halustani, koska yhden illan jutut satuttaisi minua liikaa. Mikäli löytäisin kunnollisen miehen ei menneisyydellä olisi oikeastaan paljoa merkitystä, kunhan minusta oikeasti välittää ja pystytään luottamaan toisiimme. Muussa tapauksessa suhde ei ole kunnollinen. Turhaan mietit menneitä, ellet ole sitten porvoosta kotoisin.

Vierailija
93/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani parasta mitä naiseni voisi saada. Enää asia ei ole toisinpäin vaan pilattu. Tiedän myös monien miesten ajattelevan samoin. Olen vitsaillut omien (työ)kavereiden kanssa tällaisesta naisesta kuin oma naiseni on. Ja mielipiteet tullut selväksi.

ap 

Kun jätin sinunkaltaisesi halveksivan ja kontrolloivan paskapään, sain tuhatkertaa paremman, siitä huolimatta että kaltaisesti paskapää oli "pilannut" minut. 

Vierailija
94/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap on kolmikymppinen ja piehtaroi ajatuksineen jatkuvasti jossain 14-vuotiaan seksielämässä? Sairaalloisen ja iljettävän oloista.

En 14-vuotiaan, vaan naiseni. Siis myös minun painolastini (nimenomaan) jatkossa. Menneisyys seuraa mukana. Ja saattaa tulla kummittelemaan esim. kaupassa tänään. 

ap

Mitä sinun menneisyydessäsi on tapahtunut, kun sinusta on tullut tuollainen? Menneisyys nimen omaan ei seuraa mukana eikä ole painolasti, koska jokainen uupuisi muuten oman kuormansa alle. Tasapainoinen ihminen elää tätä päivää huomista rakentaen ja menneistä oppien, mutta ei niitä mukanaan raahaten. Kukaan ei ole ollut menneisyydessään yksin, joten ei myöskään siksi ole edes yksin vastuussa menneisyyden kokonaisuudesta. Millainen koti on nuorella ollut, onko hakenut (vääränlaista) läheisyyttä kodin kylmyyden tai koulukiusaamisen tai kavereiden puutteen vuoksi. Vai onko kaikki ollut loistavasti ja sitten vaan keskitty lähteä vähän irrottelemaan? 

Olet typerä puusilmä eikä sydämessäsi ole lempeyttä. Et ansaitse naistasi. 

Menneisyys seuraa, nainen luultavasti välillä menneisyyttään ajattelee, naisen seksikumppanit saattavat tulla vastaan ja juttelemaan. Ja kyllä mies omat panonsa tunnistaa kadulla. Rehentelee, jos kaveri mukana. 

Naisella vaikeat kotiolot, muutama kaveri ja koulussa yksinäinen. Masentuneisuuteen taipuva, itsemurha ajatuksia ollut lapsesta jne. Ei silti selitä seksikumppaneiden määrää. 

ap

10 ei ole paljon.

Vierailija
95/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenttini poistettiin? Sanoin, että ei tarvitse olla neitsyt, noin 5 seksikumppania olisi hyvä määrä. Ei siis haittaa jos on hieman kokenut, mutta kaikkea ei tarvitse olla tehtynä.

ap

Vierailija
96/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on likainen, jos hän on nauttinut seksistä muiden kanssa?

Koska on harrastanut sitä muiden miesten kanssa. Toinen mies on heteromiehelle aina iljettävä seksimielessä, ja toisen miehen kosketus saastuttaa naisenkin.

Vierailija
97/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap on kolmikymppinen ja piehtaroi ajatuksineen jatkuvasti jossain 14-vuotiaan seksielämässä? Sairaalloisen ja iljettävän oloista.

En 14-vuotiaan, vaan naiseni. Siis myös minun painolastini (nimenomaan) jatkossa. Menneisyys seuraa mukana. Ja saattaa tulla kummittelemaan esim. kaupassa tänään. 

ap

Mitä sinun menneisyydessäsi on tapahtunut, kun sinusta on tullut tuollainen? Menneisyys nimen omaan ei seuraa mukana eikä ole painolasti, koska jokainen uupuisi muuten oman kuormansa alle. Tasapainoinen ihminen elää tätä päivää huomista rakentaen ja menneistä oppien, mutta ei niitä mukanaan raahaten. Kukaan ei ole ollut menneisyydessään yksin, joten ei myöskään siksi ole edes yksin vastuussa menneisyyden kokonaisuudesta. Millainen koti on nuorella ollut, onko hakenut (vääränlaista) läheisyyttä kodin kylmyyden tai koulukiusaamisen tai kavereiden puutteen vuoksi. Vai onko kaikki ollut loistavasti ja sitten vaan keskitty lähteä vähän irrottelemaan? 

Olet typerä puusilmä eikä sydämessäsi ole lempeyttä. Et ansaitse naistasi. 

Menneisyys seuraa, nainen luultavasti välillä menneisyyttään ajattelee, naisen seksikumppanit saattavat tulla vastaan ja juttelemaan. Ja kyllä mies omat panonsa tunnistaa kadulla. Rehentelee, jos kaveri mukana. 

Naisella vaikeat kotiolot, muutama kaveri ja koulussa yksinäinen. Masentuneisuuteen taipuva, itsemurha ajatuksia ollut lapsesta jne. Ei silti selitä seksikumppaneiden määrää. 

ap

10 ei ole paljon.

Naisella ollut enemmän kuin 10.

ap

Vierailija
98/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä tässä tarinassa on sairasta, on ap:n näkemys naisesta esineenä, jonka mies omistaa ja joka on esittelyn ja ylpeyden tai häpeän aihe ja joka voi olla hyvä tai pilalla. Auttaisiko edes terapia aloittajaa näkemään naiset ihmisyksilöinä, joilla on normaali itsemääräämisoikeus ja jotka eivät ole kenenkään omaisuutta. Ap ei omista myöskään puolisonsa seksuaalisuutta vaan se kuuluu 100% naiselle itselleen. Ihan käsittämätöntä, että joku kirjoittaa tuollaista sheibaa v 2017. Pakko olla naisvihaprovo.

Vierailija
99/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä se kertoo paljon naisen perusluonteesta jos on ollut tuollainen jakorasia nuorempana.Ilmeiseti mammat kun puolustelemaan ovatkin samaa luokkaa.Kautta aikojen on ollut ja tulee olemaan se totuus,ettei tuollaista käytöstä naiselta hyväksytä.En minäkään haluaisi naista joka on maannut puolet kaupungin miehistä.Tälläisille naisille on myös kautta aikojen ollut oma nimi.

Vierailija
100/628 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla neitsyt, n. 5 miestä olisi hyväksyttävä. Kyllä naisella saa olla kokemusta, mutta ei liikaa ja niin kuvottavissa tapahtumissa. 

ap

Kyllä sun nyt pitäisi vähän avata näitä kuvottavia tapahtumia. Sulta menee uskottavuus jos et kerro. Vaikka ilmeisesti on kyllä niin, että sitten se vasta meneekin...