Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi katua? Miksi hän ei olisi saanut nauttia irtoseksistä? Miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi sinulta asioita, jotka tapahtuivat ennen kuin edes olit kuvioissa?
Otan nyt siis kantaa niihin asioihin, mitä hän täysikäisenä on tehnyt vapaasta tahdostaan toisten täysikäisten kanssa.
Eikö miehenkään tarvi katua huorissa käyntiä? Miksi mies ei saisi nauttia maksullisesta seksistä?
Miten tässä verrataan vilkasta seksielämää huorissa käymiseen? Onko nainen siis ottanut seksistä maksua? Mikäli ei ole, ongelma on vain ahdasmielisen ap:n päässä.
Itsekin olen harrastanut hyvin aktiivisesti seksiä aikoinani ja olen nykyään pitkässä parisuhteessa ihanan miehen kanssa. En koskaan pettäisi. Meillä on ihana seksielämä monen muun ihanan asian lisäksi. Ei kai aktiivisuus seksissä tarkoita että on pettäjä? Tässä menee nyt asiat monella aivan sekaisin.
Neitseellisiä naisia haluavat miehet ovat surkeita munattomia reppanoita.
Sen takia, että se olisi monen miehen ainoa mahdollisuus vilkkaaseen seksielämään sinkkuna.
Siis ap on kolmikymppinen ja piehtaroi ajatuksineen jatkuvasti jossain 14-vuotiaan seksielämässä? Sairaalloisen ja iljettävän oloista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, yritän nimenomaan tietyllä tapaa ymmärtää. En ikinä tule ymmärtämään naiseni valintoja, mutta naisessa on silti jotain mistä en haluaisi päästää irti. En tiedä pystynkö kuitenkaan jatkamaan naiseni kanssa. Luin naisen päiväkirjoista hänen menneestään ja loput sain naisesta itsestään irti. Tietyllä tapaa kaduttaa, että puristin asiat irti, mutta tietyllä tapaa ei.
Naisen tarinat tuntuu muutenkin muuttuneen. Yksityiskohdat ovat muuttuneet. Nainen ei kovin luotettava ole. Miten voin uskoa nyt mitään hänestä? Hän on täysin eri ihminen.
Ja ihminen voi joo hitusen muuttua niistä ajoista, mutta ei kokonaan. Nyt naisen elämäntyyli on muuttunut radikaalisti. Seurustelee kanssani, ei halua muita, ei haaveile ryhmäseksistä vaan rakastaa rakastelua kanssani. En usko, sillä ennen selvästi rakasti muita miehiä ja seksiä heidän kanssaan.
ap
Ihmisen elämäntyyli voi todellakin muuttua 100 %. On entisiä narkkareita, alkoholisteja, rikollisia ja ties mitä. Itsekin olin ennen valtavirtaa normaaleine asioineen ja sittemmin elänyt vuosikaudet ihan kiltisti lestadiolaisena ilman mitään ongelmia sopeutua uuteen elämäntyyliin.
Minulla on ollut kaltaisesi sekopääeksä. Voisitko olla ystävällinen ja jättää naisesi, tuo ei tule muuttumaan mitenkään oleellisesti vaan veikkaan päänsisäisen kaaoksesi vain pahenevan ja lopulta johtavan vihamielisempään ja vihamielisempään käytökseen naistasi kohtaan. Omakin eksäni luki kirjeitäni, päiväkirjojani ja kalentereitani ja tenttasi kaikkea ja rakenteli päässään kuvioita, jotka olivat ihan irti todellisuudesta. Ja olin toki likainen, kun minulla oli ollut kaksi poikaystävää ennen häntä ja hänellä "vain" yksi tyttöystävä enkä toki tiedä, laskiko hän sitä yhtäkään miksikään.
Minun ohjeeni ap:lle on, että tutustuisi tarkemmin psykologiaan ja hyväksikäytöstä kertovaan kirjallisuuteen. Kumppanisi on vaurioitunut henkisesti jouduttuaan aikuisten kaltoinkohtelemaksi ja hän tarvitsee hyväksyntää ja rakkautta, ei tuomitsemista omassa kodissaan, omalta kumppaniltaan. Omaa asennettasi voit muuttaa ymmärtävämmäksi, mutta valitettavasti kumppanisi sisällä asuvaa hyväksikäytettyä lasta et voi pyyhkiä pois. Kumppanisi luottaa sinuun, älä käännä selkääsi hänelle, vaan ole luottamuksen arvoinen. Pariterapia voisi tehdä myös hyvää.
Enemmän viisautta, rakkautta ja ymmärrystä, eikä lainkaan viattoman naisen syyllistämistä muiden rikoksista! Vihaa niitä pedofiilejä, jos on tarvetta vihalle.
Ihan älytön ketju ja provo. Luit muka päiväkirjoja? 14-vuotiaana kirjoitettuja sellaisia? Ha ha.
Nainen varmaan miettii ettei voi harrastaa seksiä tuollaisen nöhvykän kanssa, joka 14-vuotiaana leikki leegoilla ja pukeutui Zorroksi. Ei kukaan niin paljon voi muuttua!
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on kolmikymppinen ja piehtaroi ajatuksineen jatkuvasti jossain 14-vuotiaan seksielämässä? Sairaalloisen ja iljettävän oloista.
En 14-vuotiaan, vaan naiseni. Siis myös minun painolastini (nimenomaan) jatkossa. Menneisyys seuraa mukana. Ja saattaa tulla kummittelemaan esim. kaupassa tänään.
ap
Naisesi ansaitsee rakkautta ja paremman miehen. Jätä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi katua? Miksi hän ei olisi saanut nauttia irtoseksistä? Miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi sinulta asioita, jotka tapahtuivat ennen kuin edes olit kuvioissa?
Otan nyt siis kantaa niihin asioihin, mitä hän täysikäisenä on tehnyt vapaasta tahdostaan toisten täysikäisten kanssa.
Eikö miehenkään tarvi katua huorissa käyntiä? Miksi mies ei saisi nauttia maksullisesta seksistä?
Miten tässä verrataan vilkasta seksielämää huorissa käymiseen? Onko nainen siis ottanut seksistä maksua? Mikäli ei ole, ongelma on vain ahdasmielisen ap:n päässä.
Itsekin olen harrastanut hyvin aktiivisesti seksiä aikoinani ja olen nykyään pitkässä parisuhteessa ihanan miehen kanssa. En koskaan pettäisi. Meillä on ihana seksielämä monen muun ihanan asian lisäksi. Ei kai aktiivisuus seksissä tarkoita että on pettäjä? Tässä menee nyt asiat monella aivan sekaisin.
Neitseellisiä naisia haluavat miehet ovat surkeita munattomia reppanoita.
Mielummin ex-maksullisen kanssa kuin ex-lu tkan kanssa. Aktiivisuus seksissä, on huono ilmaisu kun tarkoitetaan lukuisia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, se mitä on 14-16 vuotiaana tapahtunut on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Sen ikäinen ei vielä ole kypsä ottamaan vastuuta haluamisestaan ja lakikin sen määrittelee. Sä vihaat naistasi kun sitä on lapsena hyväksikäytetty?! Lisäksi ymmärrän oikein hyvin "ujon ja ruman" epävarman teinin hyväksynnän hakemisen vaikkakin kyseenalaisiin keinoin. Te ette ole olleet silloin yhdessä. Asia ei kuulu sulle millään lailla. Miksi sulla pitäis olla joku palkintovaimo mitä muutkin haluaa? Toivottavasti nainen pääsee susta eroon.
Kyllä sen ikäinen yleensä tietää olla menemättä miesten mukaan. Ällöttää ajatella, että hän on palkinnut miehiä jostain kehuista tai muusta itsetunnon kohotuksesta. Ei kukaan tee niin.
Ap
No kun ei tiedä. Sen ikäinen on vielä ihan lapsi ja ei tosiaankaan tiedä eikä osaa ajatella seurauksia. Mä teen töitä hyväksikäytettyjen lasten parissa niin muistanpa ens kerralla kertoa tämän AV-palstan uuden ohjeen heille! Kiitos tästä!
Ei taida teillä olla muuta vaihtoehtoa kuin erota.
Minkä takia muut ovat sitten pystyneet pidättäytymään seksistä pidempään? Tai omistaa normaalin määrän seksikumppaneita? Miksi minä en ajatellutkaan seksiä tuossa iässä? Ja 15-vuotias on nuori. Suojaikärajakin on alempi osassa Euroopan maista, eli ei ihan lapsi kuitenkaan.
ap
Nyt on sellaista asiantuntemusta linjoilla, että on ihan pakko kysyä. Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa niistä muista? Ja mikä on normaali määrä seksikumppaneita? Tai keskimääräinen ikä menettää neitsyys?
Rakkauteen ei koskaan kuuluu toisen häpeäminen. Jos toista ihmistä rakastaa, hänestä on "hullun ylpeä" monessa suhteessa, vaikka kanssa ihmiset eivät puolisossa mitään ihmeellistä näkisikään. Epäilen siis, ettet aidosti rakasta puolisoasi. Toisekseen sinulla näyttäisi olevan mustasukkaisuusongelma eli olet mustasukkainen vaimosi entisistä lyhyemmistä tai pidemmistä suhteista. (Ja onko osa näistä "suhteista" pelkästään pahantahtoisten juoruilijoiden mielessään kehittämiä satuja?)
Itseäni en tällä kommentillani puolusta. Sänkykumppaneideni määrän voi laskea yhden käden sormilla, ja koko aikuisuus on kulunut kahdessa pitkässä, lähes perättäisessä parisuhteessa. Nykyisessä suhteessa, josta aikanaan tuli avioliitto,elelen 18. vuotta. (Uskottomuus ongelmia meillä ei ole ollut, koska kumpikin on pitänyt kiinni periaatteesta, että intiimissä suhteessa ollaan vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan.)
Vierailija kirjoitti:
Minun ohjeeni ap:lle on, että tutustuisi tarkemmin psykologiaan ja hyväksikäytöstä kertovaan kirjallisuuteen. Kumppanisi on vaurioitunut henkisesti jouduttuaan aikuisten kaltoinkohtelemaksi ja hän tarvitsee hyväksyntää ja rakkautta, ei tuomitsemista omassa kodissaan, omalta kumppaniltaan. Omaa asennettasi voit muuttaa ymmärtävämmäksi, mutta valitettavasti kumppanisi sisällä asuvaa hyväksikäytettyä lasta et voi pyyhkiä pois. Kumppanisi luottaa sinuun, älä käännä selkääsi hänelle, vaan ole luottamuksen arvoinen. Pariterapia voisi tehdä myös hyvää.
Enemmän viisautta, rakkautta ja ymmärrystä, eikä lainkaan viattoman naisen syyllistämistä muiden rikoksista! Vihaa niitä pedofiilejä, jos on tarvetta vihalle.
Nainen on itse valintansa tehnyt. En tunne tarvetta ymmärtää naiseni oksettavia tekoja, saati hyväksyä. Yritän ymmärtää naisen ajatusmaailmaa, mutta että ymmärtäisin nämä teot tai hyväksyisin ne, sitä ei tule tapahtumaan. Hän tietää kyllä tasan mitä ajattelen näistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisesi ansaitsee rakkautta ja paremman miehen. Jätä hänet.
Olen antanut naiselle enemmän kuin hän ansaitsee. Tiedän, että saisin paremman naisen josta voisin olla ylpeä, mutta tunteille ei voi mitään.
ap
Semmosta kirjoitti:
Googlatkaapa slutshaming, vitun idiootit.
Naisilla ja miehillä on oikeus nussia ihan ketä lystää, se ei ole kenenkään toisen asia.
Niin on oikeus, ja muilla on oikeus olla seurustelematta heidän kanssa sen takia, tai minkä tahansa muun syyn takia.
Siinä sinulle logiikkaa, voisit jatkossa viedä ajatuksesi vähän pidemmälle, etkä jämähtää vain omaan perspektiiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En 14-vuotiaan, vaan naiseni. Siis myös minun painolastini (nimenomaan) jatkossa. Menneisyys seuraa mukana. Ja saattaa tulla kummittelemaan esim. kaupassa tänään.
ap
Mitä sinun menneisyydessäsi on tapahtunut, kun sinusta on tullut tuollainen? Menneisyys nimen omaan ei seuraa mukana eikä ole painolasti, koska jokainen uupuisi muuten oman kuormansa alle. Tasapainoinen ihminen elää tätä päivää huomista rakentaen ja menneistä oppien, mutta ei niitä mukanaan raahaten. Kukaan ei ole ollut menneisyydessään yksin, joten ei myöskään siksi ole edes yksin vastuussa menneisyyden kokonaisuudesta. Millainen koti on nuorella ollut, onko hakenut (vääränlaista) läheisyyttä kodin kylmyyden tai koulukiusaamisen tai kavereiden puutteen vuoksi. Vai onko kaikki ollut loistavasti ja sitten vaan keskitty lähteä vähän irrottelemaan?
Olet typerä puusilmä eikä sydämessäsi ole lempeyttä. Et ansaitse naistasi.
Miten ap sinun nuoruuden laita. Tuliko hässittyä naistenkanssa?
Hilpeätä! Otsikosta luulisi, että olisi paljastunut jotain kamalaa: rikoksia, pedofiliaa, eläinrääkkäystä, verohuijausta, raiskausta, kovien huumeiden vetämistä tai vielä pahempaa, niiden myymistä. Mut ei! Kyse on vain seksistä, ehheeeeeh.
Taas yksi esimerkki siitä, että jotkut miehet näkevät naiset vain plluina, eivät ihmisinä. Pilluus on naisen tärkein ominaisuus, toinen palvelevaisuus ja kuuliaisuus, ja kolmantena tietysti näyttävyys, että kehtaa pllua kavereille esitellä.
Tee "naisellesi" palvelus ja eroa hänestä.
On ihan tutkittu fakta, että suomalaiset naiset on kovin löyhiä moraaliltaan. Senpä takia tänne ulkomaalaiset miehet tykkää matkustella, kun satavarmasti löytyy panoseuraa klubeilta.
Itse olen ratkaissut ongelman keskittymällä pääosin Keski- ja Etelä-Euroopan maiden naisiin. Siellä on huomattavasti siveämpi kulttuuri eikä naiset levittele haaroja jokaiselle vastaantulevalle ihastukselle. Naiset on myös keskimäärin pari kertaluokkaa nätimpiä. Suosittelen vaihtamaan sinne. Etenkin vaaleat, kunnolliset ja koulutetut Suomi-miehet revitään käsistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sen menneisyyden tiedät? Ei kai nainen ole niin tyhmä, että on avautunut siitä? Ensimmäinen opetus on miesten kanssa, että eivät halua kuulla ja jos sattuvat kyselemään, pitää antaa ymmärtää mahdollisimman vähäinen määrä...
BTW, sellainen vinkki sinulle jatkossa: Löydät naisen tai toisen, niin niillä voi olla ihan samanlainen menneisyys. Voit pohtia asiaa mielessäsi, toinenhan vaan ei kerro siitä. Voit tehdä asialla itsesi hulluksi. Nimittäin erittäin monilla naisilla on värikäs menneisyys nuoruudesta ja silti niiden miehet pitää niitä siveydensipuleina. :)
Kenelläkään ei voi olla yhtä likainen menneisyys kuin naisellani.
ap
Tienannut rahaa mutapainilla?
Oot ap tyhmä jos roikut menneessä tai ihmissuhteesi ei perustu teidän kahden välisiin asioihin, vaan mietit että mitä muut nyt ajattelee.
0/5
Naisen kirjoittama alotus.