Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu
Yhdessä jo reilu 9 vuotta.
Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.
Olo on huijattu.
Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.
Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.
Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.
En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.
Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?
Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.
Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.
Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos otetaan analogia tähän maksullisissa käymiseen, niin mies olisi 14-16-vuotiaana käynyt msksullisissa, ts tullut prostituoidun taloudellisesti hyväksikäyttämäksi, mutta sen jälkeen miehen seksielämä olisi normalisoitunut, ja vähintäänkin kymmenen vuotta myöhemmin miehen kumppani tekisi miehen elämästä yhtä helvettiä tuon maksullisjutun takia. Miehet, olisiko kohtuullista? Olisiko nainen psyykkisesti terve kieltämällä mieheltä tuon murrosikäsenä tapahtuneen perusteella seksin ja hellyyden? Ihan kipeä kuviohan tuo on. Ja provo, mutta yhtä lailla kipeässä päässä kehitelty.
Ihan sama milloin se on tapahtunut, ei nainen ole psyykkisesti terve jos tuon perusteella kieltää seksin ja hellyyden mieheltä. :)
Joko menneisyydellä on väliä, tai sillä ei ole väliä. Valitse jompikumpi, ja elä valintasi mukaisesti.
Hmm, mä en ajattele ihan noin yksinkertaistetusti. Isoja kysymyksiä on ennemminkin se että miten suhtautuu seksin ostamiseen ja myymiseen ja miten suhtautuu seksiin kahden tasavrtaisen ihmisen välillä. Jos seksin ostaminen ja myyminen on molemmille ihan jees, silloin esim. prostituoitu ja prostituoiden palveluja käyttänyt / aiheeseen positiivisesti muten suhtautuva hyvillä mielin lyöttäytyvät yksiin. Jos taas pitää seksiä vaikkapa pelkästään avioliittoon kuuluvana, silloin luonnollisesti toivoo että puoliso pidättäytyisi seksistä vapaaehtoisesti myös. Jos ajattelee jotenkin henkisesti saastuvansa yhden illan jutuista, on enemmän ymmärrettävää että toivoo ettei kumppanikaan olisi yhden illan juttuja harrastanut. Jos taas tykkää seksistä ja pitää sitä kahden ihmisen keskinäisenä, kauniina asiana myös silloin kun ei ole parisuhteessa, ei tietenkään paheksuta kumppanin mahdollisia aiempia seksisuhteita.
Parempi sana olisi ollut johdonmukaisesti, et ajattele niin johdonmukaisesti.
Et näköjään kykene ymmärtämään että kahdella osapuolella voi olla vastakkaiset mieltymykset, ja silti sopia yhteen. Nainen haluaa pitkän miehen, mies haluaa lyhyen naisen. Nainen haluaa rikkaan taustan omaavan miehen, mies haluaa vaatimattomista oloista olevan naisen, verrattuna high-maintenance tuhlaajanaiseen. Introvertti voi haluta ekstrovertin, kylmäsydäminen yritysjohtaja lempeän, empaattisen kumppanin. Jne jne.
Sillä ei ole mitään merkitystä, täyttääkö A itse ne ehdot, mitä A asettaa B:lle.
A:n pitää täyttää ne ehdot, jota B asettaa A:lle.
Miehen löyhämoraalisuudella irtoseksin suhteen, on väliä vain jos sillä on naiselle väliä. Naisen maksullisissa miehissä juoksu vaikuttaa vain, jos mies ei pidä siitä. Itse näkisin sen paljon parempana kuin baaripokien kanssa säätely, semmoinen nainen todellakin erottuisi joukosta. Edukseen, jos verrokkiryhmänä ovat ap:n naisen kaltaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nykyisyys on yhtä likainen kuin menneisyys. Ilkeiden miesten kynsissä koko elämä.
Taas naisten valinnat ovat miesten syytä...
Olenko minä ainoa täällä jonka mielestä naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ovat yhtä lailla vastuussa omista valinnoistaan?
Apn mielikuvitusnaisystävän kaltaisten tapauksessa ongelma on siinä että heitä kohdellaan kaltoin lapsena, ja siitä siirrytään teineinä sujuvasti miesten hyväksikäytetyäväksi ja uudenlaisen kaltoinkohtelun piiriin, ja siitä taas siirrytään sujuvasti apn tavalla kaltoinkohtelemaan siksi että on tullut kaltoinkohdelluksi. Tällaisella nuorella naisella kaltoinkohtelu on normaali tila jonka ulkopuolista elämää ei tiedä olevan olemassakaan, tai tietää että on, mutta syvät kelvottomuuden tunteet aiheuttavat sen että nainen kokee vahvasti ettei normaali elämä yksinkertaisesti kuulu hänelle. Ensiksi jonkun pitäisi näyttää kuvio naiselle ja selittää että ihan oikeasti on mahdollista päästä sen ulkopuolelle, vaikka se tuntuu täysin mahdottomalta. Sen jälkeen alkaa vasta todellinen "vastuu" joka voi purra. Joten, ap ohjaa nainen tänne. Laitetaan eroprosessi alulle.
Niin sarjamurhaajiltakin löytyy usein kaltoin kohtelua lapsina, silti pidämme heitä vastuussa teoistaan, emmekä siirrä vastuuta eteenpäin muihin, vapauttaen murhaajan vastuusta.
Ero tässä ei ole teon pahuuden suuruus, vaan ero on binääri, kyllä tai ei. Sinä näet murhan tuomittavana, mutta löyhämoraalista seksuaalikäytäytymistä et näe tuomittavana. Kun kyseessä on vielä nainen, jälkimmäisessä heität vaikka kuperkeikkaa, että vastuu siirretään pois henkilöstä. Ajattelit tietenkin miestä, kun mainitsin sarjamurhaajan.
En ole se jolle jankutusta, mutta mielestäni kyse on eri asiasta. Murha on tuomittavaa koska se on rikos yksilöä ja yhteiskunta(rauhaa)a kohtaan. Löyhä seksuaalimoraali ei ole rikos, ja yksilön oman moraalin osa. Se vaihtelee ihmisestä toiseen. Löyhämoraalinen ihminen ei tuota vaaraa muille, tai aiheuta kuolemaa. Oma moraalisi on eri asia, kuin Suomen laki.
Tietenkin tuottaa varaa ja joissain tapauksissa jopa kuolemaa, tautien kautta. No, nykyään meillä on niin hyvät lääkkeet että harva enää kuolee.
Nyt ei ollut puhe laista, vaan tuon henkilön, minun, ja muiden keskutelijoiden mielipiteistä, meidän moraalikäsityksestä. Onko muuten Kohlbergin moraalikehitys tuttu sinulle? On aika lailla alkeiskurssimateriaalia.
Ihmisten käsitys oikeasta ja väärästä eroaa. Niin myös suhteessa seksiin. Myös murha on joidenkin moraalin mukaan oikein, mutta koska se on yhteiskunnan ja muiden ihmisten kannalta vaarallista, se on lailla tuomittua. Kyse ei ole samasta asiasta. Lukuisat sukupuolisuhteet naisella, voisi vertautua lukuisiin sukupuolisuhteisiin miehellä. Ei murhaan.
Itse asiassa lukuisat sukupuolisuhteet naisilla vertautuvat seksin ostoon miehillä. Tämä arvioidaan sen perusteella, että millaisen tunnereaktion nuo asiat kummallakin sukupuolella herättävät.
Joillakin miehillä varmaan näin joo, joillakin tosiaan on kaksoisstandardit moraalikysymyksissä eri sukupuolille. Eri juttu on kuka nainen haluaa tämmöisen miehen kanssa pariskunnaksi ryhtyä.
Jos prostituutiosta on pakko jotain vertailukohtia hakea niin yhtä "pahat" synnit ois seksin ostaminen ja seksin myyminen. Seksiä ostanut mies voi siis pitää itseään moraaliltaan seksiä myyvän naisen kanssa saman tasoisena. Ja päinvastoin.
Sinun mielestä, mutta sinä olet vain PUOLET yhtälöstä. On aivan samantekevää, miten perustelet kantasi itsellesi. Ellet sitten meinannut mennä itsesi kanssa naimisiin, jotkut amerikkalaiset naiset ovat jo niin tehneet. Tai meinannut toisen puolesta, jos tämä aihe ei edes koske sinua enää.
En ole tuo jolle vastasit, mutta käsittääkseni hän antoi ymmärtää, ettei ole kiinnostunutkaan pariutumaan miehen kanssa joka ajattelee toisin. Silloinhan tuo on sekä hänen että hänen potentiaalisen kumppaninsa yhteinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellään oli takana yksi vakava parisuhde, jonka jälkeen oli kyntänyt n. 15 eri naisen kanssa, mutta sehän oli tietysti ihan eri asia eikä mitenkään verrattavissa mun menneisyyteen.
Niin no kun se on eri asia. En ymmärrä, miten naiset ottavat aina vertailukohdaksi miesten kokemuksen määrän. Eihän siinä ole mitään yhtymäkohtaa.
Kenen hyvänsä normaalin ihmisen mielestä on. Niillä muilla ei ehkä olekaan niin väliä, harva ehdoin tahdoin hinkuu suhteeseen itsekeskeisen kaksinaismoralistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa aivan eksältäni! Teistä tulisi varmasti ylimmät ystävät, jos pääsisitte samaan kahvipöytään keskustelemaan meistä hirveistä huoruleista.
Mun eksäni ei koskaan päässyt yli mun kahdesta edellisestä parisuhteesta, ja muutamasta säädöstä. Kaduin pitkään että menin kertomaan, sillä se mustasukkaisuus entisistä oli jotain aivan kamalaa. Facebookissa kävi mun koko kaverilistan läpi ja tivasi ketä kaikkia olen niistä pannut, luki mun viestejä ja epäili mun uskollisuutta. Itsellään oli takana yksi vakava parisuhde, jonka jälkeen oli kyntänyt n. 15 eri naisen kanssa, mutta sehän oli tietysti ihan eri asia eikä mitenkään verrattavissa mun menneisyyteen.
Hänkin kertoi myös suoraan äidilleni että jos hän minut jättää, ei kukaan muu minua huolisi. Hän on oikea sankari ja hyväntekijä kun jaksaa "rakastaa" kaltaistani.
Sitten suurin virheeni oli tulla tuolle ihmiselle raskaaksi ja synnyttää lapsi. Eron kohdatessa hän ilmoitti että "ymmärrät varmaan että sun on vaikeampi löytää uusi kumppani kun oot yh". Aivan kuin olisin edes ollut tuollaisen idiootin jälkeen kiinnostunut minkäänlaisesta parisuhteesta. No thanks, olin vaan tyytyväinen kun sain hengittää vihdoinkin ja elää omaa elämää ilman jatkuvaa arvostelua.
Hienoa että pääsit tuosta hullusta irti! Minulla samankaltaisia kokemuksia. Mies voi ensin ihan houkutella kertomaan existä, kertoen ensin omistaan ja sitten kysellen. Mutta annas olla jos jotain kerrot. Sen jälkeen pitää suunnilleen kaikki vanhat vaatteet ja valokuvat polttaa, luopua lempi-kirjoista, -leffoista, -musiikista ym, kun ne kaikki ovat ajalta ennen Häntä, ja voivat liittyä johonkin aikaisempaan suhteeseen, tsiisös! Paras kun ei liikaa kertoile noista, ei hyvää eikä huonoa, vaikka toinen houkuttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellään oli takana yksi vakava parisuhde, jonka jälkeen oli kyntänyt n. 15 eri naisen kanssa, mutta sehän oli tietysti ihan eri asia eikä mitenkään verrattavissa mun menneisyyteen.
Niin no kun se on eri asia. En ymmärrä, miten naiset ottavat aina vertailukohdaksi miesten kokemuksen määrän. Eihän siinä ole mitään yhtymäkohtaa.
Kenen hyvänsä normaalin ihmisen mielestä on. Niillä muilla ei ehkä olekaan niin väliä, harva ehdoin tahdoin hinkuu suhteeseen itsekeskeisen kaksinaismoralistin kanssa.
Kyse on siitä, kuinka vaikea miehen on saada seksiä vs. naisen. Kukaan ei väitä sitäkään, että kun mies nostaa penkistä 100 kg niin se ei eroa mitenkään naisen samasta nostosta.
Tämän takia naiset inhoavat miesten maksullisissa käyntiä: He eivät tykkää siitä, että mies saa seksiä niin helposti.
Varokaa naiset myös erilaisia ns. leikkimielisiä testejä ja pelejä, jotka tarkoitettu parin seksuaalisen vireen nostattelemiseen, mieltymysten selvittämiseen yms... Ei kuulu vastata sitten että tuota olen kokeillut ja tykkäsin/en tykännyt, kimppakiva ei saa missään nimessä yhtään kiinnostaa ellei aloite tule vahvasti nimenomaan miehen puolelta, jne. :D Eräs miesystäväni oli kateellinen jopa joistain minulle yllättäen ja vastentahtoisesti tehdyistä jutuista, että hänen mielestään minun kuului antaa niitä hänellekin, kun kerta rakastin häntä. :D
Paras vastata vaan kaikkeen näin että: "no yhden kanssa olen ollut ennen sinua, luulin rakastavani häntä mutten rakastanutkaan, eikä hänkään oikein rakastanut minua, hän oli impotentti, olimme enemmänkin kaverit ja siinä sitten ilman sen suurempaa draamaa päätettiin erota. Kunhan yritin jonkin aikaa pysyä suhteessa, kun ajattelin että parisuhde on semmonen pyhä juttu ja kuuluu pariutua loppuelämäksi yms. Enkä tiennyt että voi olla olemassa niin upea ja täydellinen mies kuin sinä!" xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa aivan eksältäni! Teistä tulisi varmasti ylimmät ystävät, jos pääsisitte samaan kahvipöytään keskustelemaan meistä hirveistä huoruleista.
Mun eksäni ei koskaan päässyt yli mun kahdesta edellisestä parisuhteesta, ja muutamasta säädöstä. Kaduin pitkään että menin kertomaan, sillä se mustasukkaisuus entisistä oli jotain aivan kamalaa. Facebookissa kävi mun koko kaverilistan läpi ja tivasi ketä kaikkia olen niistä pannut, luki mun viestejä ja epäili mun uskollisuutta. Itsellään oli takana yksi vakava parisuhde, jonka jälkeen oli kyntänyt n. 15 eri naisen kanssa, mutta sehän oli tietysti ihan eri asia eikä mitenkään verrattavissa mun menneisyyteen.
Hänkin kertoi myös suoraan äidilleni että jos hän minut jättää, ei kukaan muu minua huolisi. Hän on oikea sankari ja hyväntekijä kun jaksaa "rakastaa" kaltaistani.
Sitten suurin virheeni oli tulla tuolle ihmiselle raskaaksi ja synnyttää lapsi. Eron kohdatessa hän ilmoitti että "ymmärrät varmaan että sun on vaikeampi löytää uusi kumppani kun oot yh". Aivan kuin olisin edes ollut tuollaisen idiootin jälkeen kiinnostunut minkäänlaisesta parisuhteesta. No thanks, olin vaan tyytyväinen kun sain hengittää vihdoinkin ja elää omaa elämää ilman jatkuvaa arvostelua.
Hienoa että pääsit tuosta hullusta irti! Minulla samankaltaisia kokemuksia. Mies voi ensin ihan houkutella kertomaan existä, kertoen ensin omistaan ja sitten kysellen. Mutta annas olla jos jotain kerrot. Sen jälkeen pitää suunnilleen kaikki vanhat vaatteet ja valokuvat polttaa, luopua lempi-kirjoista, -leffoista, -musiikista ym, kun ne kaikki ovat ajalta ennen Häntä, ja voivat liittyä johonkin aikaisempaan suhteeseen, tsiisös! Paras kun ei liikaa kertoile noista, ei hyvää eikä huonoa, vaikka toinen houkuttelisi.
No mun eksä hoiti tuon tuhoamisenkin puolestani ja kysymättä. Ja lisäksi oli selkäni takana yhteydessä muutamaan tahoon (edelliset js kuvitellut).
En ole vieläkään ymmärtänyt mikä ongelma tässä siis oli. Hirveästi selitystä jostain menneisyyden jutuista, mutta itse ongelmaan ei päästy ikinä.
Paitsi siis tietenkin siihen, että ap on pakkomielteinen ja sekoileva kaksinaismoralisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, kuinka vaikea miehen on saada seksiä vs. naisen. Kukaan ei väitä sitäkään, että kun mies nostaa penkistä 100 kg niin se ei eroa mitenkään naisen samasta nostosta.
Tämän takia naiset inhoavat miesten maksullisissa käyntiä: He eivät tykkää siitä, että mies saa seksiä niin helposti.
Niin helposti, niin nuorilta ja kauniilta, ja juuri semmoista seksiä mitä mies haluaa. Se jos mikään on uhka omalle vallalle.
Jos ois ujo, niin ei kai niitä miehiä paljon ois. Ujo voi olla monta vuotta yksin ilman miestä vaikka ois mikä kaunotar. Ei ujo tee aloitteita. Joku nyt mättää tossa tarinassa.
Henkilo joka harrastaa suojaamatonta seksia vaarantaa itse itsensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Mitä väliä sillä on, että joku asia on toiselle henkilölle helpompaa kuin toiselle? Ei se mistään tee asiasta yksiselitteisesti vastenmielistä tai arvostettavaa. Jos pelkästään tuolla logiikalla onnistuu perustelemaan itselleen oman itsekkään kaksinaismoralisminsa, niin puhutaan jo niin kietoutuneesta arvomaailmasta, että hyvä vaan jos säästyy sellaisilta kumppaniehdokkailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi pitää varoa kertomista? Ettei kumppanin sekopäinen kontrollinhalu vaan paljastuisi ajoissa? Ihan ehdoin tahdoinko te haluatte päätyä hullujen kanssa naimisiin ja perheenäidiksi, ja vasta sitten parin mustan silmän jälkeen tajuta että se toinen onkin sekaisin kuin seinäkello? What the fuck?
Vierailija kirjoitti:
On jännä lukea, miten joku mies kuvittelee maksullisissa käynnin ja useiden seksikumppaneiden vertautuvan keskenään. Oot aika pihalla.
On jännä lukea kuinka erilaisia ajatusmaailmoja ihmisillä on. Mulle nuo kaksi vertautuu siinä mielessä keskenään, että on yhdentekevää onko miehellä useita irtoseksikumppaneita vai onko mies käynyt maksullisissa. Kumpikin on totaalinen turn-off.
N40
Jos toinen ei ole tyyliin valehdellut menneisyydestään, niin miten voi tulla huijattu olo?
Mä ainakin elän niin tässä päivässä ja kaukana tulevaisuudessa, että harvemmin kerkeen muistelemaan menneitä. Ei ne edes kellekään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jännä lukea, miten joku mies kuvittelee maksullisissa käynnin ja useiden seksikumppaneiden vertautuvan keskenään. Oot aika pihalla.
On jännä lukea, miten moni nainen on kykenemätön ymmärtämään että vastapuoli ajattelee toisin. Että sillä ei ole väliä, näetkö sinä ne samanlaisina vai et.
Sinä et pidä maksullisesta seksistä yhtä paljon kuin mies ei pidä jakorasioinnista. Se mitä maksullisissa juokseva mies on sinulle, jakorasianainen on miehelle. Eli ei aviomies-/-vaimomateriaalia.
Sinä tässä et kykene ymmärtämään, että miehet ja naiset eivät ole mitään homogeenisia ryhmiä, vaan mielipide-erot yksilöiden välillä ovat radikaalisti suurempia kuin keskimääräiset erot sukupuolten välillä. Vapaamielisiä naisia ei haittaa miesten yhden illan seikkailut, totta, mutta sillä ei ole väliä kaksoisstandardimiehille, koska he haluavat konservatiivisen naisen ja nämä taas eivät yleensä ota mitään pitkien kyliä kyntänyttä pelimiestä. Toisaalta konservatiivimiehet ja kaksoisstandardimiehet ovat toki kiivaasti tuomitsemassa vapaamielisten naisten seksielämän, mutta suurin osa näistä naisista ei ole kiinnostunutkaan heistä, vaan niistä aidosti vapaamielisistä miehistä joiden mielestä sinkkuseksi ei pilaa kumpaakaan sukupuolta.
Vapaamielisten naisten ja konservatiivisten/tuplamoralististen miesten mieltymysten vertailu keskenään on asian tahallista vääristelyä, koska todellisuudessa nämä ryhmät eivät muutenkaan etsi toisistaan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jännä lukea, miten moni nainen on kykenemätön ymmärtämään että vastapuoli ajattelee toisin. Että sillä ei ole väliä, näetkö sinä ne samanlaisina vai et.
Sinä et pidä maksullisesta seksistä yhtä paljon kuin mies ei pidä jakorasioinnista. Se mitä maksullisissa juokseva mies on sinulle, jakorasianainen on miehelle. Eli ei aviomies-/-vaimomateriaalia.
Sinä tässä et kykene ymmärtämään, että miehet ja naiset eivät ole mitään homogeenisia ryhmiä, vaan mielipide-erot yksilöiden välillä ovat radikaalisti suurempia kuin keskimääräiset erot sukupuolten välillä. Vapaamielisiä naisia ei haittaa miesten yhden illan seikkailut, totta, mutta sillä ei ole väliä kaksoisstandardimiehille, koska he haluavat konservatiivisen naisen ja nämä taas eivät yleensä ota mitään pitkien kyliä kyntänyttä pelimiestä. Toisaalta konservatiivimiehet ja kaksoisstandardimiehet ovat toki kiivaasti tuomitsemassa vapaamielisten naisten seksielämän, mutta suurin osa näistä naisista ei ole kiinnostunutkaan heistä, vaan niistä aidosti vapaamielisistä miehistä joiden mielestä sinkkuseksi ei pilaa kumpaakaan sukupuolta.
Vapaamielisten naisten ja konservatiivisten/tuplamoralististen miesten mieltymysten vertailu keskenään on asian tahallista vääristelyä, koska todellisuudessa nämä ryhmät eivät muutenkaan etsi toisistaan kumppania.
Miksi sitten niin moni vapaamielinen nainen haluaa perustaa perheen konservatiivisen miehen kanssa ja muuttuu kuin taikaiskusta siveyden sipuliksi?
N40
Tässä ketjussa kyllä tiivistyy palstamammojen typeryys.
Omasta vaimosta kävi ilmi, että oli pannut veljeni NAAPURIA joskus parikymmentä vuotta sitten. Annoin hänelle kuitenkin anteeksi.