Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu

Vierailija
07.07.2017 |

Yhdessä jo reilu 9 vuotta.

Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.

Olo on huijattu.

Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.

Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.

Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.

En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.

Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?

Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.

Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.

Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?

Kommentit (628)

Vierailija
601/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ne tuhannen mulkun tuulat on parisuhdemarkkinoiden parasta A-luokkaa, joo.

Vierailija
602/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä oksettavin aloitus jonka olen lukenut.

Äijä tutkii 9v jälkeen vielä naisensa lapsuuden aikaisia päiväkirjoja. Mitä helvettiä!

Sairas ihminen.

Ja jankkaa kymmenien vuosien takaisia asioita. Toivottavasti nainen pääsee tuollaisesta psykopaatista eroon.

Jos mun mies menisi lukemaan mun päiväkirjoja ja alkaisi tentata nuoruusvuosien poikaystävistä niin pitäisin hanta kajahtaneena. Mutta mitäs ne vanhat asiat häntä kiinnostaisi? Hänellä on oma elämä ja olen hänelle se persona joka olen nyt ja hän omistaa minut nyt ja silloin historiassa hänelläkin oli oma elämä. En itsekään kaivele hänen menneisyyttään.

Tuollainen vainoharhaisuus ja utelu pahenee vain iän myötä. Jos tämä on totta, ja voi hyvin olla, tuollaisia luusereita on todella olemassa, niin toivon että nainen hyvän sään aikana etsii jonkun tasapainoisemman miehen itselleen.

Tuossa on vielä se aspekti, että kyseessä on ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta mies pitää sitä naisen vikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nykyisyys on yhtä likainen kuin menneisyys. Ilkeiden miesten kynsissä koko elämä.

Taas naisten valinnat ovat miesten syytä...

Olenko minä ainoa täällä jonka mielestä naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ovat yhtä lailla vastuussa omista valinnoistaan? 

Apn mielikuvitusnaisystävän kaltaisten tapauksessa ongelma on siinä että heitä kohdellaan kaltoin lapsena, ja siitä siirrytään teineinä sujuvasti miesten hyväksikäytetyäväksi ja uudenlaisen kaltoinkohtelun piiriin, ja siitä taas siirrytään sujuvasti apn tavalla kaltoinkohtelemaan siksi että on tullut kaltoinkohdelluksi. Tällaisella nuorella naisella kaltoinkohtelu on normaali tila jonka ulkopuolista elämää ei tiedä olevan olemassakaan, tai tietää että on, mutta syvät kelvottomuuden tunteet aiheuttavat sen että nainen kokee vahvasti ettei normaali elämä yksinkertaisesti kuulu hänelle. Ensiksi jonkun pitäisi näyttää kuvio naiselle ja selittää että ihan oikeasti on mahdollista päästä sen ulkopuolelle, vaikka se tuntuu täysin mahdottomalta. Sen jälkeen alkaa vasta todellinen "vastuu" joka voi purra. Joten, ap ohjaa nainen tänne. Laitetaan eroprosessi alulle.

Niin sarjamurhaajiltakin löytyy usein kaltoin kohtelua lapsina, silti pidämme heitä vastuussa teoistaan, emmekä siirrä vastuuta eteenpäin muihin, vapauttaen murhaajan vastuusta. 

Ero tässä ei ole teon pahuuden suuruus, vaan ero on binääri, kyllä tai ei. Sinä näet murhan tuomittavana, mutta löyhämoraalista seksuaalikäytäytymistä et näe tuomittavana. Kun kyseessä on vielä nainen, jälkimmäisessä heität vaikka kuperkeikkaa, että vastuu siirretään pois henkilöstä. Ajattelit tietenkin miestä, kun mainitsin sarjamurhaajan.

En ole se jolle jankutusta, mutta mielestäni kyse on eri asiasta. Murha on tuomittavaa koska se on rikos yksilöä ja yhteiskunta(rauhaa)a kohtaan. Löyhä seksuaalimoraali ei ole rikos, ja yksilön oman moraalin osa. Se vaihtelee ihmisestä toiseen. Löyhämoraalinen ihminen ei tuota vaaraa muille, tai aiheuta kuolemaa. Oma moraalisi on eri asia, kuin Suomen laki.

Tietenkin tuottaa varaa ja joissain tapauksissa jopa kuolemaa, tautien kautta. No, nykyään meillä on niin hyvät lääkkeet että harva enää kuolee.

Nyt ei ollut puhe laista, vaan tuon henkilön, minun, ja muiden keskutelijoiden mielipiteistä, meidän moraalikäsityksestä. Onko muuten Kohlbergin moraalikehitys tuttu sinulle? On aika lailla alkeiskurssimateriaalia.

Ihmisten käsitys oikeasta ja väärästä eroaa. Niin myös suhteessa seksiin. Myös murha on joidenkin moraalin mukaan oikein, mutta koska se on yhteiskunnan ja muiden ihmisten kannalta vaarallista, se on lailla tuomittua. Kyse ei ole samasta asiasta. Lukuisat sukupuolisuhteet naisella, voisi vertautua lukuisiin sukupuolisuhteisiin miehellä. Ei murhaan.

Itse asiassa lukuisat sukupuolisuhteet naisilla vertautuvat seksin ostoon miehillä. Tämä arvioidaan sen perusteella, että millaisen tunnereaktion nuo asiat kummallakin sukupuolella herättävät.

Joillakin miehillä varmaan näin joo, joillakin tosiaan on kaksoisstandardit moraalikysymyksissä eri sukupuolille. Eri juttu on kuka nainen haluaa tämmöisen miehen kanssa pariskunnaksi ryhtyä.

Jos prostituutiosta on pakko jotain vertailukohtia hakea niin yhtä "pahat" synnit ois seksin ostaminen ja seksin myyminen. Seksiä ostanut mies voi siis pitää itseään moraaliltaan seksiä myyvän naisen kanssa saman tasoisena. Ja päinvastoin. 

Sinun mielestä, mutta sinä olet vain PUOLET yhtälöstä. On aivan samantekevää, miten perustelet kantasi itsellesi. Ellet sitten meinannut mennä itsesi kanssa naimisiin, jotkut amerikkalaiset naiset ovat jo niin tehneet. Tai meinannut toisen puolesta, jos tämä aihe ei edes koske sinua enää.

Juuri näin. Toiseksi puoleksi yhtälöön olen valinnut ihmisen jolla on suunnilleen samanlaiset näkemykset moraalista ja arvoista kuin minulla. Me emme kumpikaan tiedä toistemme aiempien seksikumppaneitten tai edes seurustelukumppaneiden määrää. :) Se ei ole ollut olennaista, ei olla koskaan tultu tällaisesta aiheesta keskustelleeksi tämän yhteisen kymmenen vuoden aikana. Erotiikka on meille tärkeää ja kantava voima elämässä ja ihan erityisesti parisuhteessa. Jos joku nainen haluaa pariutua naisen seksuaalisuutta kammoksuvan ja rajoittamaan pyrkivän miehen kanssa, on hänellä tietysti oikeus siihen. Mun on vaan kovin vaikea kuvitella miksi kukaan sellaiseen kaksoisstandardisuhteeseen haluaisi.

Vierailija
604/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pahempi olisi se, että olisi edelleen rakastunut johonkin vanhaan caseen.

Toki tuo käytös on ollut sellaista, että sen olisi voinut jättää tekemättä ja apn jutusta saa sen käsityksen, että näin nainen itsekin ajattelee eikä hehkuta tapahtumia elämänsä parhaana aikana. Olen itse olllut neljätoistavuotiaana isäni kylmyyden ja totaalisen välinpitämättömyyden uhri. Äitikään ei osannut minua suojella tai tukea. Ensirakastuminen ja huomio pojalta oli kuin huumetta neljäntoista ikäisenä. Imin sitä kuin sieni enkä välittänyt realiteeteista.

Myöhemmin eksyin vielä yksiin apn tapaisen tyypin kanssa. Meni muutama vuosi ennen kuin sain ymmärrettyä, että voin lähteä vapaasti. Nyt tämä mies on naimisissa ja silti ottaa yhteyttä parin vuoden välein, vaikka en ole suostunut edes tapaamaan häntä. Kaksoisstandardit jylläävät. Jos olisin hänen kanssaan ollessani soitellut eksille, siitä olisi syttynyt varsinainen sota.

Vierailija
605/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Msksullisuutta ja molemminpuolista tasa-arvoista seksiä ei vaan voi verrata, koska maksullisuudessa nainen saa hyvin herkästi sielulleen vahingon. Ja ennen kuin linkkaatte tänne blogeja joissa hätinä täysikäset maksulliset kehuu miten mahtavaa työtä tekee, niin kannattaa muistaa esim se tapaus, jossa yliopiston proffa pakotti käytännössä tytön prostituoiduksi ja todellisuus oli jotain ihan muuta kuin blogin hehkutus. Samoin joku opiskelijaelämänsä prostituutiolla täysin vapaaehtoisesti rahoittanut mimmi katsoi taaksepäin lopetellessan hommia että on menettänyt täysin uskonsa miehiin, mahtoiko lopulta olla sen arvoista. Puhumattakaan ihmiskaupan uhreista, kehitysmaiden tyttöjen hyväksikäyttämisestä jne. Maksullisissa käyminen ja tavallinen seksi ei nyt vain ole sama asia ja verrattavissa toisiinsa.

Juu juu, mutta se tunnereaktio on naisilla maksullisia käyttäneeseen mieheen sama kuin miehillä irtoseksiä harrastaneeseen naiseen. Eli fyysinen pahoinvointi.

Vierailija
606/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun ne tunnereaktiot ovat liian voimakkaita (häiritsevät elämää) ja syntyneet voimakkuuteensa nähden mitättömästä syystä, pitää pyrkiä kontrolloimaan sitä tunnetta eikä sen aiheuttajaa. Siinäpä sitä vaaditaankin herkkyyttä, että oppii tunnistamaan, onko oma tunne terve varoitusmerkki vai esimerkiksi oman vanhan trauman vuoksi aiheettoman suuri.

Vierailija
607/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit varmasti ihan viaton ja täysin kokematon, kun menitte yhteen?

Joko hyväksyt hänen historiansa tai et.

Minä en kiinnostu miehistä, joilla on ollut paljon naisia. En toisaalta seurustele heidän kanssaan.

Yhdeksän vuotta yhdessä, joten en oikeasti ymmärrä, miksi asia edelleen häiritsee sinua.

Vierailija
608/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se AP:n nainen on oikein tehnyt?

Bukkakea torilla suojaamattomana 200 miehen kanssa? Vai pahempaa?

Taitaa olla se suurin ongelma AP:n korvien välissä. Viime peleissä nainen on sinun kanssasi, ei minkään menneisyyden säädön kanssa...

Vierailija
609/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se AP:n nainen on oikein tehnyt?

Bukkakea torilla suojaamattomana 200 miehen kanssa? Vai pahempaa?

Taitaa olla se suurin ongelma AP:n korvien välissä. Viime peleissä nainen on sinun kanssasi, ei minkään menneisyyden säädön kanssa...

APn teksteistä tuli erittäin selväksi että ne vanhat edelleen kummittelee uudessa suhteessa. Nainen on tuonut ne mukanaan, ja puhuu heistä jopa satuttaakseen AP:ta.

Vierailija
610/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi herättää minussa syvää sääliä. Kuvaat kumppaniasi: ”Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmistäni tuosta noin vaan.”

Teitkö tulkintasi kumppanisi luonteesta ja ominaisuuksista hänen ulkoisen olemuksensa perusteella? Ajattelitko tietäväsi millainen hän on ? Suljitko silmäsi piirteiltä, jotka eivät olleet toiveittesi mukaisia ajatellen, että voit muuttaa ne kunhan olette yhdessä? Onko hän ensirakkautesi?

Jos olet valmis hyväksymään puolisossasi minkäänlaisia puutteita/ virheitä/ vikoja millaisia ne voisivat olla? Oletko nostanut kumppanisi jalustalle? Täytyykö lastesi äidin olla joka tavalla täydellinen? Jos hän olisi ollut neitsyt, kun tapasitte, olisiko kaikki nyt hyvin, vai onko muutakin?

Viestejäsi lukiessani jäin pohtimaan, milloin nämä ajatukset alkoivat sinua vaivata ja miksi ne ylipäätään alkoivat nousta mieleesi. Yhdeksän vuotta on pitkä aika olla yhdessä. Kun selvästi et voi nykyistä kumppaniasi hyväksyä hänen menneisyytensä vuoksi, miksi olet edelleen hänen kanssaan yhdessä? Mikä on se tekijä, joka hänessä vetää sinua puoleensa?

Uskoisin, että noita kysymyksiä miettimällä ajatukset voivat selkiytyä. Rakkauden huumassa ihminen useinkin on aika sokea sille, millainen toinen ihminen todellisuudessa on. Tunne vie ja sokaisee.

Sanot myös: ” Tiedän olevani parasta mitä naiseni voisi saada. Enää ei ole toisinpäin vaan pilattu.”

Tunteesi on aito ja rehellinen. Se on sinun tunteesi, eikä sitä voi toinen kyseenalaistaa. Ihan toinen kysymys on, onko tunteesi oikeutettu. Mielestäni ei ole. Minua surettaa säälimättömyytesi. Sanot että et voi luottaa häneen enää. Miksi luit hänen päiväkirjansa, jos luotit aiemmin?

”Naisella vaikeat kotiolot, muutama kaveri ja koulussa yksinäinen, Masentuneisuuteen taipuva, itsemurha-ajatuksia ollut lapsesta jne. Ei silti selitä seksikumppaneiden määrää.”

Tuomitsevuutesi ja ankaruutesi voi vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti kumppaniisi. Saatko mielihyvää hänen piinaamisestaan? On hyvä tietää, että jatkuva väheksyntä, halveksunta ja syyttely murtaa vahvankin ihmisen. Joskus seuraukset saattavat olla ikävämpiä kuin kukaan ymmärsi.

Ikävä kyllä et ole naisellesi todellakaan parasta mitä hän voi saada. Et ole naisellesi hyväksi eikä hän ole hyväksi sinulle. Olette lukkiutuneet tilanteeseen, jossa kumpikin voi huonosti. Kiellät häneltä läheisyyden, jota itse kaipaat. Olet ankara ja tuomitseva. Rankan nuoruuden läpikäynyt ihminen tarvitsee ymmärrystä ja lempeyttä. Mikäli olet varma, että et pääse yli hänen menneisyydestään, on julmaa teitä molempia kohtaan jäädä suhteeseen. Siinä tapauksessa suhteen lopettaminen on ainoa looginen ratkaisu, rohkea ja hyvä teko

Sinulla on nyt pitkä suhde takanasi ja tiedät, mitä haluat. Olet vielä nuori. Uuden kumppanin löytäessäsi tiedät nyt, mitä sinun tarvitsee kysyä ja tietää ennen vakavan seurustelun aloittamista.

”Itselleni oli tärkeää löytää vain kiva tyttöystävä, jonka luulinkin löytäneeni. Miksi naiseni ei ajatellut näin?”

Niinhän sinä löysitkin. Et vain voi hyväksyä sitä polkua, jonka kautta hänestä tuli se nainen, johon rakastuit.  

Vierailija
611/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetragediaa sivusta seurannut kirjoitti:

”Itselleni oli tärkeää löytää vain kiva tyttöystävä, jonka luulinkin löytäneeni. Miksi naiseni ei ajatellut näin?”

Niinhän sinä löysitkin. Et vain voi hyväksyä sitä polkua, jonka kautta hänestä tuli se nainen, johon rakastuit.  

Nainen osoittaitui eri naiseksi, kuin mihin AP rakastui.

APn rakastama nainen oli vain illuusio.

Vierailija
612/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiseni"

Hyi oksennus.

Vierailija
613/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä ne tuhannen mulkun tuulat on parisuhdemarkkinoiden parasta A-luokkaa, joo.

Aika paljon vapaasti sekstaava nuori nainen saa täällä ymmärrystä - ehkä suomalaisnaiset eivät olekaan niitä puhtoisia ja kunnollisia, joista romanttiset laulut, runot ja elokuvat kertovat.

Vierailija
614/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo murrosiästä asti havainnut suomalaisen naisen huor-maisuuden. Tämä ketju on hyvä vahvistus tulkinnalleni.

Vierailija
615/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia aina syytetään hysteriasta mutta minusta se että naisen aiempi seksuaalihistoria aiheuttaa pahoinvointia miehessä on puhdasta hysteriaa.

Vierailija
616/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia aina syytetään hysteriasta mutta minusta se että naisen aiempi seksuaalihistoria aiheuttaa pahoinvointia miehessä on puhdasta hysteriaa.

Seksuaalihistoria, jossa on paljon rietasta panemista, on useimmille vakavan suhteen miehille liian etäällä romanttisesta mielikuvasta. Monet miehet edelleen uskovat rakkauden kauneuteen.

Vierailija
617/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ap vähän mennä itseensäkin. Kaikki vika tuntuu olevan toisessa osapuolessa. En ymmärrä,miksi hän kysyy neuvoa,jos ei voi sietää kumppaniaan. Mitä kyselemistä siinä tilanteessa on? Yleensä silloin erotaan, eikös?

Vierailija
618/628 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietasta panemista ei saa olla 😃. Selvä homma, varmasti nämä neitsytmorsiammet joita vaadit toteuttavat toiveesi ja rietasta panemista ei tosiaankaan ole tiedossa. Vältyt sinäkin hysteeriseltä kohtaukselta ja loppuelämän kuluttamiselta sen pohtimiseen että ketä nainen on pannut ja miten 😃.

Vierailija
619/628 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi katua? Miksi hän ei olisi saanut nauttia irtoseksistä? Miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi sinulta asioita, jotka tapahtuivat ennen kuin edes olit kuvioissa?

Otan nyt siis kantaa niihin asioihin, mitä hän täysikäisenä on tehnyt vapaasta tahdostaan toisten täysikäisten kanssa.

No olisi aika loogista katua asioita joista itse kärsii vielä myöhemminkin.

Tai ainakin minusta tuntuu epäilyttäviltä nuo selitykset kärsimisestä jos asiat ei yhtään kaduta. Jos taas nainen valehtelee tuosta kärsimisestä, niin herää kysymys mistä muusta hän valehtelee.

Vierailija
620/628 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei ole mitään velvollisuutta elää epätyydyttävässä suhteessa. Ja ihminen on yksi kokonaisuus johon kuuluu myös historia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän