Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen menneisyydestä tulee jatkuvasti esille uusia asioita, olo todella huijattu

Vierailija
07.07.2017 |

Yhdessä jo reilu 9 vuotta.

Naisella on melko värikäs menneisyys mitä tulee miehiin, hänellä ei ollut hirveästi suodatinta siihen ketä haarojensa väliin päästää. Hän on kokenut KAIKEN mahdollisen jo alaikäisenä (14-16v). Tiesin osan silloin parikymppisinä kun tavattiin, osa tuli suhteen puolivälissä esille ja nyt tuli taas esille lisää asioita. Viimeisimmät ovat sellaisia, etten tiedä miten ihmeessä pystyn naisen kanssa enää jatkamaan.

Olo on huijattu.

Katson rakastani, ja näen vain hänen l*tkamaisen menneisyytensä. Maailmankuva romahti. Hän onkin nainen jonka minä kelpuuttaisin pelkäksi panoksi. Hänen hellä ja ihana luonnollinen kauneutensa hävisi silmissäni tuosta noin vaan.

Mitä jos joku näistä panoista tulee vastaan kauppareissulla, tulee tervehtimään tai muuta.

Naisen itsensä mukaan kyse oli hyväksynnän hakemisesta, hän oli kuulemma todella ujo ja ruma->kaunistui ja sai huomiota osakseen vihdoin, hän ei osannut sanoa Ei, koska luuli että niin kuuluu tehdä jne. Mutta kuka jatkaa tuollaista, jos ei siitä mukamas nauti? Miten mukamas UJO tekee tuollaista? Jollain tapaa nauttii. Eikä hän edes sano minulle katuvansa niitä, kuulemma ei voi enää mitään, hän omien sanojensa mukaan kärsii näistä, ja tekisi toki toisin jos voisi. Mutta kertaakaan ei ole sanonut katuvansa näitä.

En usko häntä. Uskon hänen sanovan asiat vain koska minä haluan ne kuulla. Uskon, että nainen nautti niistä ja vieläkin haaveilee kyseisistä ajoista.

Välillä hän uppoutuu täysin omiin maailmoihinsa minun kanssani, mitähän hän siinä tapauksessa miettii?

Miten voin ikinä enää luottaa naiseeni? Ketään en ole rakastanut yhtä paljon, mutta ketään en myöskään ole inhonnut yhtä paljon.

Ihminen ei myöskään muutu. Ei ainakaan noin radikaalisti. Luulin saaneeni maailman parhaimman naisen jota muut kadehtivat. Asia ei olekaan niin, kun muut ovat saaneet osansa hänestä.

Tämä repii minut hajalle. Miten päästä yli tästä vai pääsenkö? Miten voisin antaa naiselleni anteeksi nämä asiat ja rakastaa häntä jatkossa ehdoitta?

Kommentit (628)

Vierailija
501/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää naiset, jos mies sanoisi suhteessa yhtäkkiä, että hän oli jatkuvasti käyttänyt maksullisia ennen kun tapasi sinut ja sinä olisit miehen ensimmäinen "ilmainen" nainen. Sellaisten fiilisten kanssa ap painiskelee. 

Mun aiempi viesti tähän liittyen ilmeisesti poistettiin? Mutta maksullisten käyttäminen on ihmisten hyväksikäyttöä ja ihmiskaupan ja sanomattoman kurjuuden tukemista ja ylläpitoa, joka vertautuu minun mielessäni lähinnä raiskaukseen. Yhden illan jutut ovat aivan eri asia.

Ap on malliesimerkki naisvihaajasta. Toivon, että hänen tyttöystävänsä pääsee hänestä eroon ja lakkaa janoamasta miesten hyväksyntää millä hinnalla hyvänsä. Se tie johtaa vain onnettomuuteen.

Höpö höpö, tuo on vain sinun mielipide. Sinä olet malliesimerkki tekopyhästä saivertelijasta. Lainaamasi teksi osui naulan kantaan.

Tiedätkö mitään prostituutiosta ja ihmiskaupasta? Minä valitettavasti tiedän. Ihmiskaupan uhreja tuodaan prostiruoiduiksi köyhistä maista. Heidät joukkoraiskataan ja pahoinpidellään, heidän päälleen virtsataan jne. alistetaan mahdollisimman täydellisesti. Sitten pidetään käytännössä vankeina, usein uhaten uhrin lapsia tai muuta perhettä lähtömaassa, jos uhri yrittää pelastua. KAIKKI seksin ostajat pitävät yllä tätä toimintaa, riippumatta siitä keneltä ostavat seksiä, koska kysyntä lisää parittajien ja ihmiskauppiaiden halua luoda tarjontaa.

Mitä tekopyhää on siinä, että haluaa tällaisen toiminnan loppuvan? Arvaa mitä? Jos kaikki miehet lakkaisivat kokonaan ostamasta seksiä, niin tämä kidutus loppuisi. Hyvin helposti ja yksinkertaisesti.

Vierailija
502/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 45-vuotias nainen. Mun elämässäni oli vaihe, jolloin mulla oli henkisesti hemmetin paha olla, ja pakenin mm. päihteisiin ja seksi-sekoiluihin. Mulla oli ollut aika ankea lapsuus ja nuoruus, ja sen jälkeen kaksi satuttavaa parisuhdetta. Elämäni meni sitten holtittomaksi, millään ei tuntunut olevan mitään väliä. Yritin välillä tappaa itseni, ja samalla vähän toivoin, että elämäntapani tappaisi minut nopeasti, tai saisin siitä pontta onnistua itseni tappamiseen. Tuo paha vaihe tapahtui ollessani siinä kolmenkympin alkupuolella. Ensin pikkasen pysäytti läheiseni itsemurha, ja lopullisesti pysäytti nykyisen mieheni löytyminen.

Mieheni tietää menneisyydestäni, vaikka yksityiskohtia ei olekaan halunnut tietää, enkä minäkään ole nähnyt syytä sen tarkemmin kertoa. Se ihminen, joka sekoili, se en oikeasti ollut minä. Se oli eksyksissä ja sairas, kipeä. Sen jälkeen olen ollut taas oma itseni, sama kuin ennen sekoiluja. Eli kiltti, super-uskollinen jne. Ja taas niin siveellinen, että hyvä jos helteilläkään ujouttani kehtaan pukeutua teepaitaa ja polvipituista hametta palkastavampiin vaatteisiin. En flirttaile muille kuin miehelleni, en kitään sellaista.

Eli kyllä, kerran "lumppu" ei todellakaan tarkoita että olisi aina "lumppu". Tuskin nuo sekoiluaikani ihmiset tuntisivat minua enää yhtään samaksi ihmiseksi. Kaikki minussa muuttui, palasi aikaisemmaksi, siihen samanlaiseksi mitä olin ollut ennen sekoiluvaihetta.

Myätötuntoni on täysin AP:n naisystävän puolella. Älkää tuomitko ihmisiä menneiden pohjalta, vaan nykyisyyden. Ei kukaan ole toisen ihmisen omaisuutta, elämä on elämää, ihminen voi aina muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:tä täysin. Kypsän ihmisen on mahdollista päästä yli asiasta, mutta kaikki ei koskaan pääse. Silloin ei juuri ole vaihtoehtoja.

Ai ymmärrät AP:ta, joka ei ymmärrä että ei-kypsä alaikäinen on ollut helposti johdateltavissa? 0/5.

Vierailija
504/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää naiset, jos mies sanoisi suhteessa yhtäkkiä, että hän oli jatkuvasti käyttänyt maksullisia ennen kun tapasi sinut ja sinä olisit miehen ensimmäinen "ilmainen" nainen. Sellaisten fiilisten kanssa ap painiskelee. 

Mun aiempi viesti tähän liittyen ilmeisesti poistettiin? Mutta maksullisten käyttäminen on ihmisten hyväksikäyttöä ja ihmiskaupan ja sanomattoman kurjuuden tukemista ja ylläpitoa, joka vertautuu minun mielessäni lähinnä raiskaukseen. Yhden illan jutut ovat aivan eri asia.

Ap on malliesimerkki naisvihaajasta. Toivon, että hänen tyttöystävänsä pääsee hänestä eroon ja lakkaa janoamasta miesten hyväksyntää millä hinnalla hyvänsä. Se tie johtaa vain onnettomuuteen.

Höpö höpö, tuo on vain sinun mielipide. Sinä olet malliesimerkki tekopyhästä saivertelijasta. Lainaamasi teksi osui naulan kantaan.

Tiedätkö mitään prostituutiosta ja ihmiskaupasta? Minä valitettavasti tiedän. Ihmiskaupan uhreja tuodaan prostiruoiduiksi köyhistä maista. Heidät joukkoraiskataan ja pahoinpidellään, heidän päälleen virtsataan jne. alistetaan mahdollisimman täydellisesti. Sitten pidetään käytännössä vankeina, usein uhaten uhrin lapsia tai muuta perhettä lähtömaassa, jos uhri yrittää pelastua. KAIKKI seksin ostajat pitävät yllä tätä toimintaa, riippumatta siitä keneltä ostavat seksiä, koska kysyntä lisää parittajien ja ihmiskauppiaiden halua luoda tarjontaa.

Mitä tekopyhää on siinä, että haluaa tällaisen toiminnan loppuvan? Arvaa mitä? Jos kaikki miehet lakkaisivat kokonaan ostamasta seksiä, niin tämä kidutus loppuisi. Hyvin helposti ja yksinkertaisesti.

Okei, sinä olet siis ihan viripää, etkä ole koskaan keskustellut prostituoidun kanssa, saatikka suomalaisen semmoisen kanssa. Hyvä tietää.

Vierailija
505/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista tekopyhyyttä muutamilta naisilta täällä.

Tiedän montakin naista, jotka ajattelevat niin, että nuorena pitää kokeilla, mutta sitten kun aletaan vakiintumaan katsotaan aivan muita ominaisuuksia miehissä, ts. omaisuutta, koulutusta, ehkä ulkonäköäkin ja ns. faijakerrointa, eli kuinka hyvin soveltuu lapsieni isäksi ynnä muuta.

Aivan yhtälailla miehillä pitää olla sama oikeus, panna nuorena kaikkea mikä liikkuu, ja sitten kun halutaan se tulevien lasten äiti valita, siinä painaa aivan muut kriteerit. Ei mitään kylän polkupyörää kukaan halua ottaa itselleen vaimoksi. Jos tämä paljastuu vasta jälkeenpäin niin kyllä se itselleni ainakin olisi helvetin synkkää.

Ei tarvitse puhua mistään madonnan etsimisestä, aivan tavallinen hyvä nainen kelpaa. Lutkaa ei loppupeleissä kukaan itselleen halua, miksi haluaisi? Kaikki jotka muuta väittävät, valehtelevat.

"sitten kun aletaan vakiintumaan katsotaan aivan muita ominaisuuksia miehissä, ts. omaisuutta, koulutusta, ehkä ulkonäköäkin ja ns. faijakerrointa, eli kuinka hyvin soveltuu lapsieni isäksi ynnä muuta.

Aivan yhtälailla miehillä pitää olla sama oikeus"

Miehet voisivatkin katsoa ominaisuuksia, kuten koulutusta, ulkonäköä ja ns. mutsikerrointa. Niihinhän tämän kertomuksen naisen historia ei vaikuta.

Vierailija
506/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat miehet haukkuvat kaikkia naisia maksullisiksi. Eivätkä he itse ole yleensä olleet seksittä valinnasta, vaan siksi, että eivät vain nuorena ole saaneet ketään. Siitä onkin hyvä aasinsilta siirtyä syyttelemään niitä naisia, jotka ovat kokeneet parisuhteita (usein parisuhteissa on seksiä) tai ovat nauttineet muuten vaan seksistä muiden kanssa.

Seksin harrastaminen ei tee huonommaksi. Mutta sinun omat arvosi määrittävät sen, mitä asioita arvostat kumppanissasi. Jos arvostat neitsyyttä, miksi olet alun alkujaankaan alkanut seurustelemaan tämän naisen kanssa? Vielä parempi kysymys on, miksi jatkat tätä seurustelua, kun selvästikään et koe teitä tasavertaisina tai toistenne arvoisina. Sinä et kunnioita kumppaniasi.

Ja vielä viimeiseksi, seksin harrastaminen ei tee sinusta moraalitonta. Seksin harrastaminen varatun kanssa voisi olla monien mielestä (minunkin), mutta sinknujen välinen ja ennen ap:n tapaamista... ei. Et voi ap syyttää naista menneisyydestä, voit vain jatkaa eri suuntaan.

Tuo hu*rittelu nyt ei ainakaan anna hyvää kuvaa kenestäkään, harkitkaa ulisijat sen vähentämistä.

Vierailija
507/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
508/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä naisen kirjoittama provo!!

Se on totta, yksikään tuntemani mies ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
509/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tätä luullaan provoksi? Kerron vain sen, jota jokainen mies ajattelisi minun kohdalla. En kaunistele, vaan kerron ajatukseni ja sen mitä naisen kanssa käyn nyt lävitse. Voisin sanoa, että 99% miehistä ei huolisi naistani. Mutta ehkä he olisivat jo eronneet, kun taas minä en taida pystyä.

Ap

Muut miehet perustelevat tätä ajatustaan sillä, että he eivät uskalla luottaa tällaisen henkilön uskollisuuteen. Mutta sinun tapauksessasihan on jo osoitettu, että hän on ollut sinulle uskollinen ja voit luottaa häneen. Eli tuon pelon pitäisi sinun kohdallasi olla pois ja muita järkeviä perusteitahan ei sitten tuossa olekaan.

Nainen kertoi että häntä isketään ulkona paljonkin. Ei ole ennen tästä maininnut. Mistä tiedän, ettei jaa itseään jokaiselle näistä iskijöistä/kehujista kun on ennenkin niin tehnyt?

Naisen tarinoissa menneisyydestään on paljon aukkoja. Joskus on ollut ihanaa isoa munaa, joskus taas pelkkää hyväksynnän hakua. Mikä osa pitää paikkansa? 

ap

Ensimmäisenä taisit kertoa, että olet (luullut/) saanut huippusaaliin. Ei pitäisi olla ihme, että häntä isketään muuallakin. Viestiesi perusteella sehän vaikuttaa olevan päätavoitteesi parinvalinnassa.

Vierailija
510/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nykyisyys on yhtä likainen kuin menneisyys. Ilkeiden miesten kynsissä koko elämä.

Taas naisten valinnat ovat miesten syytä...

Olenko minä ainoa täällä jonka mielestä naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ovat yhtä lailla vastuussa omista valinnoistaan? 

Apn mielikuvitusnaisystävän kaltaisten tapauksessa ongelma on siinä että heitä kohdellaan kaltoin lapsena, ja siitä siirrytään teineinä sujuvasti miesten hyväksikäytetyäväksi ja uudenlaisen kaltoinkohtelun piiriin, ja siitä taas siirrytään sujuvasti apn tavalla kaltoinkohtelemaan siksi että on tullut kaltoinkohdelluksi. Tällaisella nuorella naisella kaltoinkohtelu on normaali tila jonka ulkopuolista elämää ei tiedä olevan olemassakaan, tai tietää että on, mutta syvät kelvottomuuden tunteet aiheuttavat sen että nainen kokee vahvasti ettei normaali elämä yksinkertaisesti kuulu hänelle. Ensiksi jonkun pitäisi näyttää kuvio naiselle ja selittää että ihan oikeasti on mahdollista päästä sen ulkopuolelle, vaikka se tuntuu täysin mahdottomalta. Sen jälkeen alkaa vasta todellinen "vastuu" joka voi purra. Joten, ap ohjaa nainen tänne. Laitetaan eroprosessi alulle.

Niin sarjamurhaajiltakin löytyy usein kaltoin kohtelua lapsina, silti pidämme heitä vastuussa teoistaan, emmekä siirrä vastuuta eteenpäin muihin, vapauttaen murhaajan vastuusta. 

Ero tässä ei ole teon pahuuden suuruus, vaan ero on binääri, kyllä tai ei. Sinä näet murhan tuomittavana, mutta löyhämoraalista seksuaalikäytäytymistä et näe tuomittavana. Kun kyseessä on vielä nainen, jälkimmäisessä heität vaikka kuperkeikkaa, että vastuu siirretään pois henkilöstä. Ajattelit tietenkin miestä, kun mainitsin sarjamurhaajan.

En ole se jolle jankutusta, mutta mielestäni kyse on eri asiasta. Murha on tuomittavaa koska se on rikos yksilöä ja yhteiskunta(rauhaa)a kohtaan. Löyhä seksuaalimoraali ei ole rikos, ja yksilön oman moraalin osa. Se vaihtelee ihmisestä toiseen. Löyhämoraalinen ihminen ei tuota vaaraa muille, tai aiheuta kuolemaa. Oma moraalisi on eri asia, kuin Suomen laki.

Tietenkin tuottaa varaa ja joissain tapauksissa jopa kuolemaa, tautien kautta. No, nykyään meillä on niin hyvät lääkkeet että harva enää kuolee.

Nyt ei ollut puhe laista, vaan tuon henkilön, minun, ja muiden keskutelijoiden mielipiteistä, meidän moraalikäsityksestä. Onko muuten Kohlbergin moraalikehitys tuttu sinulle? On aika lailla alkeiskurssimateriaalia.

Ihmisten käsitys oikeasta ja väärästä eroaa. Niin myös suhteessa seksiin. Myös murha on joidenkin moraalin mukaan oikein, mutta koska se on yhteiskunnan ja muiden ihmisten kannalta vaarallista, se on lailla tuomittua. Kyse ei ole samasta asiasta. Lukuisat sukupuolisuhteet naisella, voisi vertautua lukuisiin sukupuolisuhteisiin miehellä. Ei murhaan.

Vierailija
511/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh onneksi suomalaiset kuolevat sukupuuttoon niin loppuu tämä miesten marmatus ja ulina. .

Mietihän mitä sanot: mitähän tehdään / tehtäisiin muslimimaissa sellaisille tytteleille, jotka ovat ns. jakaneet? Toki kulttuuri eri, ei voi suoraan verrata, mutta kyllä mä nyt sanon että ennemmin suomalaisten miesten marmatusta kuin pahimpien muslimimaiden systeemejä (en tietenkään kaikkialle yleistä).

Ja mitä ketjun aiheeseen tulee, niin todellakin ihmisillä pitäisi olla ymmärrystä, jos teini-iässä on tehnyt tyhmyyksiä. Kyse voi olla esim. turvattomuuden tunteesta. Mielestäni kyse on kuitenkin aika vakavasta, mistä en LASTA syyttäisi vaan ennemminkin kodin olosuhteita ja tunneilmapiiriä. Itselläni on kohta kyseisen ikäiset lapset ja kyllä tuntisin epäonnistuneeni äitinä, jos he naiskentelisivat kännissä ympäriinsä. Mut peiliin saisin mieheni kanssa katsoa, en lasta syyttää!

Vierailija
512/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas?! kirjoitti:

Ei apua, onko tämmösiä miehiä oikeasti vielä olemassa?! Varmaan joku uskovainen :D

Luulen vahvasti että tää on provo, mutta ihan näin 30 vuotiaana koulutettuna, onnellisesti naimisissa olevana, itsekin aikoinaan mokaileena naisena haluan sanoa kaiken varalta: ei sun tehtäväs kumppanina oo hävetä tai syyllistää sun naista sen menneisyydestä.

Mikä siinä on, että naiset itsekin myöntävät mokanneensa, mutta sitten mies ei kuitenkaan saisi sanoa, että joo mokasit kyllä ja mokailulla on seurauksensa. Pitäisi kai vastata vaan että "Ehei kulta sinä olet ihana. Et ole ikinä mokannut mitään, olet ihana neitsyt-enkeli! :) tässä sulle kyrpää btw"

Olisko seuraava mitään: Sulla on ollut ikävä menneisyys, mutta olet pystynyt käsittelemään sen hyvin. Kerro, jos tarvitset tukea tm.

Vierailija
513/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinä olet siis ihan viripää, etkä ole koskaan keskustellut prostituoidun kanssa, saatikka suomalaisen semmoisen kanssa. Hyvä tietää.

Nämä kertomani asiat ovat tulleet suoraan ihmiskaupan uhreilta itseltään. Mutta toki miehet haluavat yleensä elää haavemaailmassa tämän asian suhteen.

Vierailija
514/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen huo ra 'mies' - haluaa naisensa olevan 'huo ra' hänen hiirenhimoilleen mutta tuskin edes on mennyt vihille sikäli kun tarina ei ole pelkkä trolli. eli tekee itse juuri niinkuin mistä naistaan 'syyttää' - ei jatkoon. ilkeämielinen ja pikkusieluinen rölli. eiku uuniin,

Vierailija
515/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja vaikuttaa taparikolliselta, joka hakee jotain trollaamisellaan - hyvitystä. pitää omaa rikollista käyttäytymistään itselleen normaalina, ja on sitten heittelemässä kiviä muka naisen päälle. ehkä istunut vankilassakin. jostain väkivaltateosta. kenties jopa taposta. olen psaikik ja nään nää jutut. neuroottinen ja kontrolloiva persoona, joka on sairaan twisted. pelää mind gameja onlinessa monen naisen kanssa. isänsä alkoholisti ja äitinsä hylkäämä. 

Vierailija
516/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille jo opetetaan, että se joka haukkuu, on ite.

Vierailija
517/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN tuo on sama asia? Jos AP kertoisi vaimokkeelleen, että hän on useasti paneskellut vanhempia naisia ollessaan 15-vuotias, se olisi sama.

Vierailija
518/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kertomani asiat ovat tulleet suoraan ihmiskaupan uhreilta itseltään. Mutta toki miehet haluavat yleensä elää haavemaailmassa tämän asian suhteen.

Suurin osa huorista toimii ammatissaan koska se keino saada paljon helppoa rahaa. Toinen vaihtoehto olisi tavallinen työ ja elämä köyhänä.

Vierailija
519/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noita voi mitenkään verrata! Ettäkö se on muka miehille ja naisille noin eri asia. Ei ole. Tervetuloa vuoteen 2017.

Kun se on täysin eri asia miehille ja naisille, ja tuo naisten maksullisten pahalla katsominen on lähin vastine. Miehet arvostavat kokematonta naista, naiset kokenutta miestä. Näkökohdat ovat päinvastaiset.

Tervetuloa itsellesi vaan.

Taitaapi olla ennemmin kyse miesten harhaluulosta, kun kuvittelette että sadoissa naisissa juossut olisi joku suuri saalis. Voin kertoa, ei se ole. Menneisyyden voi kuitenkin aina hyväksyä, jos nykyisyys vastaa omaa maailmankuvaa. Ole hyvä, nyt olet taas viisaampi.

Vierailija
520/628 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka lyö hynttyyt yhteen kiertopalkinnon kanssa, saa ... niin juuri, kiertopalkinnon. Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko jatkat suhdetta kaikesta huolimatta tai lähetät palkinnon taas kiertoon. Jos minun kohdalle osuisi vastaavanlainen miespuolinen kiertopalkinto, niin hänet päästäisin varsin pian takaisin luontoon uusia seikkailuja hakemaan.

Erehdyt jos luulet voivasi päättä mitä toinen tekee tulevaisuudessa lähteekö kiertoon, vakiintuu tai haluaa jäädä sinkuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi