Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6. heinäkuuta ja Helsingissä on ollut nolla (0) hellepäivää!

Vierailija
06.07.2017 |

Sairasta.. :( Kuinkahan moni tappaa itsensä jos koko kesäloma menee pilalle huonon sään vuoksi?

Ei retkeilyä, grillaamista, kalastamista, veneilyä.. pelkkää 4 seinän sisällä tietokoneen parissa ja puolison kanssa tapellen.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/537517-mika-tassa-oikein-matta…

Suomesta on tullut säähelvetti!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kylmää, että lähdenkin maanantaina Tel aviviin sukuloimaan. Aurinkoa joka päivä ja lämpöä yli 30 astetta.

Vierailija
22/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii, on koko heinäkuu jäljellä ja elokuukin. Hätätapauksessa voi ottaa halpalennon ja airbnb-majoituksen lämpimään. Näin köyhälläkin on mahdollisuus lomaan ulkomailla. Vielä halvemmaksi tulee jos on tuttuja joiden luona käydä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Helle onkin syvältä.

Vierailija
25/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se heppu PKN:stä?

Vierailija
26/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska maa. Paska ilmasto. Paskat ihmiset. Ei olisi koskaan pitänyt asuttaa.

Vierailija
27/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiden säätäjä ei ole nyt suomalaisille suopea, syitä voimme miettiä itse kukin.

Vierailija
28/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli Metrossa juttua, että kesäkuu on vain vajaan asteen kylmempi kuin keskimääräinen kesäkuun sää Helsingissä viimeisen 40 vuoden aikana. Meri on lähellä ja se jäähdyttää, samoin sieltä puhaltavat tuulet. Eli ihan perusäätä Helsingissä on ollut. Helteet tulee vasta myöhemmin.

Vierailija
29/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomailemme Lapin suunnalla ja olemme huvittuneena seuranneet näitä uutisia "koko Suomen kylmästä säästä". Täällä kun oli yhtenäistä lämpöä pe-ti joista ihan hellettä la-ti.

Sai nauttia auringosta ja lämmöstä. Tänään sataa muttei haittaa kun alkoi mökki olla liian kuuma.

Kerrankin näin päin. Mutta eihän uutisten ja säätiedotusten mukaan Suomea ole Helsingin ulkopuolella.

Vierailija
30/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät säät. Ainoo ongelma että chilit ei tee kukkia.

Vierailija
31/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa jäätyy. Hieman kaipaan takaisin sisämaahan

Vierailija
32/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se heppu PKN:stä?

Onko PKN:ssä Helle-niminen heppu?

Vierailija
33/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette purkaneet jokaisen käskyn, jonka Minä olen antanut. Kun Minä sanon, älä tee huorin, te teette huorin kaikilla alueilla. Kun Minä sanon, älä tapa, te tapatte viattomia syntymättömiä lapsia kaksikymmentäviisituhatta vuodessa. Kun Minä sanon, älä varasta, te varastatte toisiltanne, te varastatte yhteiskunnalta ja valtiolta ja valtio varastaa teiltä. Kaikki te varastatte toisiltanne, toinen toiseltanne. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, te todistatte systemaattisesti, joka päivä väärin teidän lähimmäisistänne. Kun Minä sanon, älä himoitse lähimmäisesi huonetta, te himoitsette lähimmäisenne huonetta. Kun Minä sanon, muista pyhittää lepopäivä, te ette pyhitä lepopäivää. Vaikka teillä on aika levätä, te käytätte pyhäpäiväni ja sapattini riettauden ja haureuden harjoittamiseen. Se on noussut Minun eteeni kuin löyhkä.

Tänä päivänä te häpäisette sitä Jumalan viljaa, joka kasvaa teidän pelloillanne, mutta huomenna te maksatte koiniks-mitasta nisuja denarin ja kolmesta koiniksesta ohria denarin. Denari on noin sata markkaa. Köyhillä ei tule teidän keskuudessanne olemaan leipää, sillä rikkaat piilottavat sen. Mutta ne, jotka ovat Messiaassa Jeshuassa, heille katetaan pöytä ahdingon keskellä, sanoo Herra Herra.

http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm

Vierailija
34/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ulkomaille on lähdettävä.

Vierailija
35/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä on kaikkein käsittämättömintä että miten on edes mahdollista että kuukausi kuukauden perään lyödään miltei kaikki ennätykset kylmyydessä. Huhtikuu oli niin kylmä että sellainen nähdään keskimäärin pari kertaa vuosisadassa. Toukokuu oli lähes samanlainen. Kesäkuu oli kylmin sitten vuoden 2003. Nyt heinäkuukin näyttää jäävän poikkeuksellisen kylmäksi. Tämä tietysti johtuu siitä että kylmä ilmamassa työntyy jäämereltä Suomeen, mutta miten voi olla että se voi kokoajan poikkeuksetta tulla sieltä? Todennäköisyys tälle pitäisi olla lottovoiton luokkaa. Pientä lohtua tuo kuitenkin se että myös kaikkien aikojen parhaat kestä on nähty tällä vuosikymmenellä. 2010 ja 2014 olivat nimittäin kaksi kaikkien aikojen kuuminta kesää, jolloin lyötiin kaikki ennätykset lämpätiloissa ja hellepäivien määrissä.

Vierailija
36/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lomailemme Lapin suunnalla ja olemme huvittuneena seuranneet näitä uutisia "koko Suomen kylmästä säästä". Täällä kun oli yhtenäistä lämpöä pe-ti joista ihan hellettä la-ti.

Sai nauttia auringosta ja lämmöstä. Tänään sataa muttei haittaa kun alkoi mökki olla liian kuuma.

Kerrankin näin päin. Mutta eihän uutisten ja säätiedotusten mukaan Suomea ole Helsingin ulkopuolella.

Suurin osa Suomen ihmisistä asuu pääkaupunkiseudulla joten totta kai sen sää kiinnostaa.

Vierailija
37/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Suomen kansalle on tämä, sanoo Jumala, kun ahdistuksen päivät tulevat ja portti avataan idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille, teillä ei ole yhtään ystävää Euroopassa. Teillä ei ole yhtään kansaa, joka nostaisi asetta teidän puolestanne Venäjää vastaan. Sinä Suomen kansa tulet olemaan yksin, yksinäisempi kuin talvisodan päivinä, mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne ja Minä tulen huolehtimaan siitä, että se Venäjän sotilas, joka nousee teidän maahanne, ei häpäise teitä eikä ota eikä turmele öljyä eikä viiniä. Ruokatavarat tulevat nousemaan arvaamattomiin hintoihin teidän maassanne. Koiniks-mitta nisuja tulee maksamaan denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta öljyä ja viiniä ei turmella. Öljy on Jumalan Pyhä Sana ja viini on Jumalan Sana. Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta, kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala ja se paikka on Jumalan Sana.

Ei yksikään valtio ota vastaan teidän pakolaisianne. Te yritätte paeta Amerikkaan, te yritätte paeta Kanadaan, mutta teitä ei oteta vastaan, niinkuin ei otettu vastaan Israelin lapsiakaan Saksan ahdistuksen päivinä, vaan heidät palautettiin Saksaan. Niin tulevat länsimaat palauttamaan teidätkin takaisin kotimaahan, sillä Minä Herra haluan sen sillä tavalla. Minun tieni, eivät ole teidän teitänne, mutta joka turvaa Minuun ja pysyy Minun Sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni sanoo Herra. Enkö Minä ole Jumala ahdistuksen päivinäkin?

http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm

Vierailija
38/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varannut 3 reissua etelään

Vierailija
39/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt, että miksi pitäisi istua sisällä ja tapella puolison kanssa? Voi sinne ulos mennä, vaikkei olisi +25. Vai istutko koko talvenkin sisällä? Sään mukainen pukeutuminen, ja hyvin pärjää. Vaatteita saa kaupasta.

Vierailija
40/97 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no, tämän ketjun otsikossakin mainitaan Helsingin hellepäivät, että vähän outoa on tulla tähän tätä Lapin mahtavaa lämpöä hehkuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi