Mitä sellaista sinulla ei teininä ollut, mitä "kaikilla muilla" oli?
Mainitse myös syntymäaikasi. Itse en saanut Eastpakin reppua. Sellainen oli ihan oikeasti kaikilla luokan muilla tytöillä. T. 1987
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1978.
Leviksiä, en kyllä halunnutkaan kun ärsytti se oman luokan tyttöjen painostus: hanki Levikset niin sitten kaikilla (kirjaimellisesti) meidän luokalla on!
Elämää suurempaa bändi-idolia/-rakkautta.
Lukiossa alkoi ekoille tulla ensin pippareita sitten kännyköitä, en kumpaakaan kokenut tarpeelliseksi. Kännyn hankin kun tuli oikeasti tarpeelliseksi kun lähdin opiskelemaan.
Joo, olin se muiden mielestä ärsyttävä vastarannan erilainen kiiski, joka piti isointa osaa yleisestä teinimeiningistä typeränä lammasteluna ja draamailuna.
Mikä on pippari? En ole koskaan kuullut. Minä olen syntynyt 1974 ja ostin ensimmäisen kännykkäni, keltaisen nokian ringon 390 markalla joskus 1995 tai 1996. En ollut enää mikään teini, ja silloinkin oli kännykät vielä harvinaisia lähipiirissä.
Typo :) Piti olla piippari. Niitä ei kaikilla ollut, mutta oli ne aika yleisiä meidän koulussa (pk-seutu), kännykät kyllä oli sitten yleisempiä, melkein kaikilla oli kun lukio loppui.
- Leviksen 501 -farkkuja
- Viikko- / kuukausirahaa
- Permistä
- Pilottia tai sitä sellaista jenkkitakkia
N-79, Hki
Väripuhelin. Sinnittelin pitkään 3310:llä, ja olin hirmu kateellinen kavereille, joilla oli väripuhelin ja MELODISET soittoäänet.
Merkkivaatteitakaan en tietenkään saanut, tai uusia vaatteita ylipäätänsä, kuopus kun olin. Nyt kun miettii, niin hyvä vaan.
Jos puhutaan materiasta, niin sellaista mitä "kaikilla muilla" oli, mutta mulla ei oli paljon. Nyt en enää edes muista, mitä ne oli. Se kertoo siitä, miten tärkeitä ne loppujen lopuksi olivat.
Oikeasti tärkeää, mitä multa puuttui oli ystäviä, turvallisuuden tunne ja kannustustavia aikuisia. Niiden puutteen muistan yhä päivittäin, valitettavasti.
Nokia 3310 :( Sain kyllä myöhemmin luokkamme ensimmäisen "väripuhelimen" 3510i:n josta olin ylpeä, olihan siinä sentään polyfoniset soittoäänet. 😂
Videonauhuria, mikroaaltouunia, kahvinkeitintä, ulkomaan matkoja, tietokonetta. Vm -81
Haha, wanha kunnon 3310. Joo, oli kaikilla, minullakin. Oli muuten todella hyvä luuri! Nythän sulla on uusi mahdollisuus, kun Nokia lanseeraa ihan näinä päivinä sen uuden version tästä legendaarisesta koko kansan puhelimesta! :)
🇺🇦🇮🇱